Etu- vai takapillu?
Aidosti kiinnostaa miesten mielipide. Etu vai takapillu, kumpi parempi?
Kommentit (57)
Takap. Senhän erottaa helposti jopa edestä päin.
Häpykumpu puuttuu ja nainen vaikuttaa hoikemmalta kuin onkaan!
Vierailija kirjoitti:
Posliinitakapillu saa minun ääneni.
Ei voikaan olla kauniimpaa näkyä kuin mainitsemasi naisen "varustus" tai jos kauniimmin pitää sanoa niin takapimpero posliinina.On se takapillu sellainen lahja naiselle että oikein harmittaa sellaisten naisten puolesta jotka eivät tiedosta millaista aarretta he jalkovälissään pitävät.Takapilluisella myös etu koska he saavat ratsastaessa ja takaapäin paremmat orkut kuin etupilluiset.
Varma takap. edestä kuvattuna.
https://cdn.tobi.com/product_images/lg/1/rose-dawn-ali-chevron-bikini-b…
Näin on, ei näytä siksi miltään edestä katsottuna. Toista se on kunnollinen etupillu korkeine häpykumpuineen. Parhaimmillaan näkyy vielä pullea kamelinvarvas. Ei sen naisellisempaa näkyä olekaan. Yleensä heillä on vielä naisellinen lantio. Sellaisella pillun ja anuksen väli, eli väliliha on n. 4cm. Sitä en tiedä onko kaikilla voimakkaat pillun lihakset.
Vierailija kirjoitti:
Varma takap. edestä kuvattuna.
https://cdn.tobi.com/product_images/lg/1/rose-dawn-ali-chevron-bikini-b…
No niin on ei tippaakaan epäselvyyttä.
Olen takapillumiehiä ja vaimollakin sellainen on. Helpoiten sen erottaa kun seuraa naisen kävelyä ja jalkaterien asentoa. Jos jalkaterät kääntyvät kävellessä ulospäin ryhdin ollessa luonnollisen suora, kyseessä on etupillu. Ja vielä jos ryhti on ylisuora tai takakenoinen niin 100% analyysi ;)
Etu- vai takapillu? Naisilla joilla on ns. notkoselkä ovat takapilluja noin yleisesti ottaen. Itse pidän enemmän takapillusta kun sinne on niin helppo pääsy eikä nyt ole kysymys peniksen pituudesta vaan jos etupillua yrittää naida takaa niin se kulma on aivan väärä peniksen sisään saamiseen. Takapillussa minua kiihottaa se kun näen penikseni työntyvän sinne pakaroiden joukkoon ja jos pieni soma pylly niin ainakin itseäni kiihottaa kovasti. Ja jos on oikein kunnon takapillu niin naista voi naida niin, että hän makaa vatsallaan vaakatasossa. En kuitenkaan kumppaniani valitsi tämän jaon perusteella kun etupillussakin on omat etunsa.
Oikeasti muodokkaalla naisella on pakko olla takapillu. Muuten muodokkuus ei toteudu. Vähän kuin lihava nainen... pallomaisuus ei ole sellainen muoto mitä haetaan vaan mutkat oikeissa paikoissa. Näin.
https://www.stylevore.com/wp-content/uploads/2019/12/69776912_181647649…
seisoessa takaapäin yhtyessä naiseen voi todeta takapilluisuuden helposti jos naista ei tarvitse taivuttaa eteenpäin naidessa vaan hän voi seistä suorassa on takatarjontaa tarjouksessa
Samapillu kirjoitti:
En usko että on olemassa taka- ja etupilluja aivan kuten kullikin jöpöttää ihmisillä aika samassa kulmassa.
Sen sijaan beba on eri naisilla eri muotoinen ja -kokoinenja lantiossa voi olla ryhtiongelmaa.
kullikin voi seisoa suoraan eteenpäin tai suoraan ylöspäin vatsaa vasten molempia olen kokenut, pillu mitä olen pannut onko ollut etu vaiko taka pillu joka tapaukessa hyvältä on tuntunut orkasmi on ollut tosi nautinnollinen on pantuedestä ja takaapäin
Lapin naisen pillu on samanlainen kuin etelän naisen mutta kiimaisempi. Libanonissa naisten värkki on poikittain. Kokemusta on.
Takapillua on paras naida. Kulli soljuu kuin messinkimäntä
Ukko-Pekann sylinterissä. Kovin etupilluisessa nalkkiin jäämisen vaara on suurin. Siinä ei repiminen auta vaan rentoutuminen tai ampulanssi.699
Takapillu 65v on kaunis katsella hänen seisoessaan ja ihana naida vaikka sängyssä kyljellään kun pääsee sisään koko varren mitalla
Reisivako mahdollistaa nuo molemmat
Hän saa näin parhaat org..
Ooooohh.....takapillu tietenkin, mikään ei ole niin kiimaista😋
Aika moni näyttää himoitsevan JLO: pyllyä ja sillä näyttää kyllä olevan enempi etupillu, vaikkei kovin korkeaa häpykumpua olekaan. Laukaja Ferdiellä on jumalainen pylly, etupillu ja kamelinvarvas.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni näyttää himoitsevan JLO: pyllyä ja sillä näyttää kyllä olevan enempi etupillu, vaikkei kovin korkeaa häpykumpua olekaan. Laukaja Ferdiellä on jumalainen pylly, etupillu ja kamelinvarvas.
Laukaja Ferdie? En ole kuullutkaan. Minkämaalainen tämä laukaja Ferdie oikein on
Ensimmäinen tämän joulun lahja saatu..aamutuimaan ihanaa takapimppiä mitä parhaimmalla herätystoimella....suuhun ensin.....
Hyvää Takapimppi-Joulua !