Onko miehille vieno hienhaju ihan OK sillä kainalokarvojen ajelu on ihan pakollista vain naisille?
Suurin osa on sitä mieltä, että kyllä miehellä karvat on ihan OK tai jopa pakollista olla karvat. Munissa ja kainalossa/rinnassa/jaloissa.
Naisilla sen sijaan 99,5% on ajeltuja ja selitys haju! Eli kun ajelee posliiniksi alapään ja kainalot niin ei haise ja on hygieninen. Miehellä taas hajua ei tule koska karvat ei ole ihan niin justiinsa tai niitä jopa pitää olla.
Selittäisinö joku logiikan? Naiset pitävät haisevista miehistä?
Kommentit (8)
Totta puhuen kyllä, pidän mieheni hieno hajusta. Eikös se menee biologisesti vähän silleen että kumppani valitaan muun muassa hajun perusteella? Jos hiki haisee pahalta niin tekee mieli perääntyä..
Lainaa
Vierailija kirjoitti:
Naisilla sen sijaan 99,5% on ajeltuja ja selitys haju! .... Selittäisinö joku logiikan? Naiset pitävät haisevista miehistä?
Ensinnäkin puhdas hiki ei haise. Haju syntyy vasta kun hiessä olevat rasvat eltaantuvat ja bakteerit muhivat. Ilmeisesti tuo mainitsemasi 99,5 % naisista ei peseydy riittävän usein koska sinun mukaasi haisevat. Pitävätkö naiset haisevista miehistä, vai miehistä jotka peseytyvät riittävän usein?
Mua ihmetyttää kans se että naiset luulevat että kainalokarvat lisäävät jotenkin hienhajua voimakkaasti, mutta tä ei sit koske miehiä? Suurin osa miehistä ei ajele kainalokarvoja ja ei ne mun mielestä haise hielle yhtään sen enempää kuin naiset jotka ajelee...
Joten turha niitä karvoja hajupelon takia on ajella.
Kyllä niiden ajelu on ollut pakollista kaikille mun poikaystävälle, myös nykyiselle, joka sanoo maailmaan avartuneen kun alkoi kainaloita ajelemaan. N25v
Mun mies ei haise miltään vaikka sen kainalot olisi märät hiestä. Olen kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa on sitä mieltä, että kyllä miehellä karvat on ihan OK tai jopa pakollista olla karvat. Munissa ja kainalossa/rinnassa/jaloissa.
Naisilla sen sijaan 99,5% on ajeltuja ja selitys haju! Eli kun ajelee posliiniksi alapään ja kainalot niin ei haise ja on hygieninen. Miehellä taas hajua ei tule koska karvat ei ole ihan niin justiinsa tai niitä jopa pitää olla.
Selittäisinö joku logiikan? Naiset pitävät haisevista miehistä?
Mitähän v*ttua nyt taas???
Koita nyt umpiluu jo vihdoin tajuta, että niillä karvoilla ei ole mitään tekemistä hygienian kanssa
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niiden ajelu on ollut pakollista kaikille mun poikaystävälle, myös nykyiselle, joka sanoo maailmaan avartuneen kun alkoi kainaloita ajelemaan. N25v
Nainenko?????HAHHAAA
Teini olet.
Ihan yksilöllinen juttu mistä tykkää. Oma mieheni ajelee silloin tällöin kaiken, sentään hiukset jättää päähän. Itse teen samaa. Miehelläni on muutenkin ihan neutraalin hajuinen hiki eikä ole edes epämiellyttävä haju. Aika monilla tosin on aivan kamala hienhaju, siinä tapauksessa suosittelen joko käyttämään antiperspiranttia, ajelemaan karvoja tai muuttamaan ruokavalioa.
Se on jokaisen oma päätös paljonko karvoja ajelee vai ajeleeko ollenkaan. Kukaan ei aseella uhaten laita ajelemaan kainalokarvoja tai jalkakarvoja..