Etu- vai takapillu?
Aidosti kiinnostaa miesten mielipide. Etu vai takapillu, kumpi parempi?
Kommentit (57)
Mua voi ainakin ajaa seisovilteen seinää vasten joko edestä tai takaa. Onko mulla sitten keskipillu?
nyt heitit pahan pitäs ihan päästä kokeileen tuota avaatko hieman enemmän missä asennossa ja miten itse olet ja miten mies on
Vierailija kirjoitti:
Takapillu! Koko lantion pitää taipua reilusti taakse. Seistessä.
Kyllä! Ja reilu rako jalkojen välissä.
Vierailija kirjoitti:
Mua voi ainakin ajaa seisovilteen seinää vasten joko edestä tai takaa. Onko mulla sitten keskipillu?
Kyllä keskipillukin voi olla mutta väittäisin että olet notkea koska molemminsuuntainen ajotapa seinää vasten onnistuu,luonnonlahjat on tullut hyvästä muotista.
etupilluisen tunnistaa takaapäin kontallaan sisäätyöntyessä siitä että muna pitää ikäänkuin koukkasta sisään, eli pillu on hieman banaanina eli suora sisääntyöntö on huonompi takaa
Takapillu ja pyöreä peräsin, blondi, kapea kiitorata, parasta mitä mies voi saada, ex-vaimolla sellainen ja tiedän kelpaavan miehille, koko ajan oli joku mies kokeilemassa ja vieläkin käyn aina joskus kokeilemassa eikä tule pettymystä, on hyvä.
Keskiverto kaluinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä keskipillukin voi olla mutta väittäisin että olet notkea koska molemminsuuntainen ajotapa seinää vasten onnistuu,luonnonlahjat on tullut hyvästä muotista.
Olen kyllä notkea! Takaapäin työnnän lantiota ulospäin, niin että selkä menee notkolle ja edestäpäin taas nostan lantiota ylöspäin, yleensä kyllä toinen jalka on miehen ympärillä
Ollut hiljaista aiheesta joka ei mikskään muutu anatomisesti ajatellen,ep ja tp ovat olemassa ja pysyvät.
Tuli se taas aamusaunassa todettua miten takapillu on herkullinen,löylyn jälkeen suihkussa takaapäin seisten tuli sellaiset sessiot että meinas kuuppa räjähtää..ei muuta kuin hyviä nautintoja.
Kun tässä käydään asiantuntevaa keskustelua naisen intiimistä anatomiasta, kysynpä pitkään vaivannutta asiaa. Kun en ole päässyt testaamaan läytännössä. Onko todella niin, että napapiirin pohjoispuolella olevilla (syntyneillä) naisilla on pillu poikittain? Ja jos on, onko tämä eräs syy tunnettuun lapinmiesten eroottiseen taitoon ja suorituskykyyn? (Eihän silloin rutiinikonstit riitä). (Kun etelän nainen menee Lappiin joko töihin tai turistina, sinne hän jää Lapin miehen kanssa parisuteeseen tai kokee ainakin seikkailun).
Miten on Lapin tyttäret ja pojat? Ja te asiaan perehtyneet etelän varikset?
Vierailija kirjoitti:
Takapillu! Koko lantion pitää taipua reilusti taakse. Seistessä.
Just näin! Ja häpykumpu on hoikalla ikään kuin sisäänpäin, litteä vatsa ja pikkareissa "silta". Jalkojen välissä reilu rako. NAM.
En oo vääränlaista nähnyt. Kaikki ne ovat asiansa toimittaneet.
Etupillua on helpompi panna edestä ja näkyy värkki paremmin. Takapillua taas on helpompi panna takaapäin.
Nykyisellä on etupillu ja mukavan pullea kumpu. Siinä silmä lepää. :)
Posliinitakapillu saa minun ääneni.
Vierailija kirjoitti:
Takapillu on minunkin suosikki. Se on kiihottavimman näköinen ja parhaimman tuntuinen naitaessa.
Takapillu näkyy takaa katsottuna naisen seistessäkin paremmin ja jos on vielä turpeat isommat häpyhuulet niin vielä parempi. Takapillun naiminen onnistuu helposti mahallaan toisin ja kulma on hyvä. Etupillussa kulma menee huonommaksi ja joutuu itse olemaan huonommassa asennossa painaen kullia alaspäin varsinkin kun seisoo kovasti kunnolla. Takapillun huono puoli taas on että nuollessa joutuu taivuttamaan paljon päätä ja hankalampaa paitsi jos alle laittaa vaikka tyynyn niin että korkeus on hyvä
Olof kirjoitti:
Ollut hiljaista aiheesta joka ei mikskään muutu anatomisesti ajatellen,ep ja tp ovat olemassa ja pysyvät.
Tuli se taas aamusaunassa todettua miten takapillu on herkullinen,löylyn jälkeen suihkussa takaapäin seisten tuli sellaiset sessiot että meinas kuuppa räjähtää..ei muuta kuin hyviä nautintoja.
Täällä akat vaan sitä mieltä että se mitä he ei pysty kokemaan eikä ymmärrä niin ei ole olemassa....
Lähes jokakertainen lemppariherkuttelu seksiin liittyen on takaapäin nuoleminen ja imeminen. Siksi taka-!
M50+
Vierailija kirjoitti:
Taka reisivaolla, laatunainen
Just näin, kapea vyötärö ja notkoselkä!
Vierailija kirjoitti:
Posliinitakapillu saa minun ääneni.
Kyllä oikein äänesi annat ja edelliseen kun vielä lisätään pulleat häpärit niin kyllä kelpaa katsella,lipsuttaa ja laittaa kalua sisään.
On se takapilluisen naisen rakenne kiihottavan näköinen puettunakin kun esim tiukat farkut jalassa niin alavatsa kaartuu ihanasti syvään alas ja haaran alla kiva reisivako,märät niukat bikinit korostaa myös rakennetta makeesti.
ei johdu ryhdistä.
joitakin naisia voi ajaa takaa seinää vasten toisia ei ollenkaan
joksus seisovilteen ajoin edestäpäin yhtä tyttöä joka onnistui tosi helposti oli aika etupillu se