Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
961/4975 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ajatellut mennä enää Scandic park Helsinkiin. En tiedä kuka oli kylppärin kaadot tehnyt, mutta vesi virtasi kohti ovea ja valui jostain pienestä väliköstä kokolattiamatolle oven suulle toiselle puolen. Ei mikään halpa hotelli kuitenkaan 🤔

Toinen on naapurinsa Crowne plaza. Maksoimme aamupalan check-inin yhteydessä, mutta eipä huoneemme numeroa löytynyt seuraavana päivänä listalta. Onneksi oli kuitit tallessa, vaikka eivät niitä kysyneetkään, vaan kirjoittivat numeron jollekkin toiselle lapulle ja asia jäi siihen. Respa oli jotenkin niin kummallinen, että luulen hänen säätäneen siinä illalla jotain, oli varmaan ensimmäistä kertaa yksin kun häsläsi niin paljon.

Vierailija
962/4975 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

NaMNOM kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä olisin antanut parit donitsit ilmaiseksi siitä ovenraosta.

Järkyttävää tuhlaamista muuten tuokin ...

Nykyiseltä kahvilayrittäjältä saa ilmaista pullaa..

Odotan just nimeä/osoitetta

Mä repesin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/4975 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma ja kaverin kokemus eräästä pitseriasta Jyväskylässä hannikaisenkadulla lähellä matkakeskusta jonka nimi on lähes sama kuin eräällä artistilla. Maksat 6e pitsan 20e setelillä ja saat takasin 4e. Kerran voi käydä näin, mutta kun käyny jo kahdesti, niin siihen loppu.

Sama paikka möi joskus lidlin kokista aitona kokiksena 3e hintaan

Ja joskus kotiinkuljetuksessa veloittivat yölisän vaikka tilaus oli tehty ennen klo 22, ja puhelimessa sanottu että ei mene yölisää.

Vierailija
964/4975 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä, liikaa etnistä "värinää"

Vierailija
965/4975 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ajatellut mennä enää Scandic park Helsinkiin. En tiedä kuka oli kylppärin kaadot tehnyt, mutta vesi virtasi kohti ovea ja valui jostain pienestä väliköstä kokolattiamatolle oven suulle toiselle puolen. Ei mikään halpa hotelli kuitenkaan 🤔

Toinen on naapurinsa Crowne plaza. Maksoimme aamupalan check-inin yhteydessä, mutta eipä huoneemme numeroa löytynyt seuraavana päivänä listalta. Onneksi oli kuitit tallessa, vaikka eivät niitä kysyneetkään, vaan kirjoittivat numeron jollekkin toiselle lapulle ja asia jäi siihen. Respa oli jotenkin niin kummallinen, että luulen hänen säätäneen siinä illalla jotain, oli varmaan ensimmäistä kertaa yksin kun häsläsi niin paljon.

Hotel Arthur  Hesassa, alaspäin vuosi vuodelta. Viimeksi kun kävin pistorasia KYLPPÄRISSÄ oli irti seinästä ja johdot roikkui valtoimenaan

Vierailija
966/4975 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

xl_mammuli kirjoitti:

Kotipizza. Mä en vaan voi ymmärtää miksi joku hakee suomipaikoista ruokaa, huonoa palvelua sekä pieniä pizzoja

Nimimerkistäsi päätellen olet karvarannepitserioiden kanta-asiakas.

Vierailija
967/4975 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurvin lidl. Siellä asiakkaat sylkee päälle, jos erehdyt olemaan väärässä paikassa.

Vierailija
968/4975 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palmian lounasravintolat. Myyvät pelkkää lisäaineilla kyllästettyä moskaa.

Vierailija
969/4975 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin 12v lapsen kanssa synttäripäivänä elokuvissa ja syömässä.

Jälkkäriksi lapsi halus Arnolds donitsin. Liike oli just menny kii 5min sitten. Sellanen lasinen liukuovi oli raollaan ja sisällä työntekijä. Kysyin ovenraosta ettet myis meille

paria donitsia vielä.

Ei myynyt. Sanoi että liike on kiinni. Kysyin mihin ne loput donitsit menee (näin niitä olevan siinä). Se sanoi että roskiin. Kysyin uudelleen mutta täti oli tiukkana, roskiin vaan.

Jos on ehtinyt jo tilittää kassakoneesta niin ei sen jälkeen paljon enää myydä. Mitäs et mennyt ajoissa ennen sulkemista, turha syytää myyjää siinä vaiheessa

Huvittavaa, että tästä jankutetaan, ja syytetään tarinan kertojaa, kun alkuperäinen kysymys oli MIKSI ET KÄY ENÄÄ JOSSAIN LIIKKEESSÄ???

Tottakai jokainen saa päättää lopettaa käymisen jossain paikassa, vaikka itse olisi ns. teknisesti väärässä. Kyllä muakin ärtsyttäisi tuollainen pelisilmän puute, että noudatetaan pilkuntarkasti jotian ohjeistusta, eikä voida joustaa.

Ja ei, en usko että siellä joka ilta joku roikkuu oven välissä. 

Vierailija
970/4975 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin 12v lapsen kanssa synttäripäivänä elokuvissa ja syömässä.

Jälkkäriksi lapsi halus Arnolds donitsin. Liike oli just menny kii 5min sitten. Sellanen lasinen liukuovi oli raollaan ja sisällä työntekijä. Kysyin ovenraosta ettet myis meille

paria donitsia vielä.

Ei myynyt. Sanoi että liike on kiinni. Kysyin mihin ne loput donitsit menee (näin niitä olevan siinä). Se sanoi että roskiin. Kysyin uudelleen mutta täti oli tiukkana, roskiin vaan.

Jos on ehtinyt jo tilittää kassakoneesta niin ei sen jälkeen paljon enää myydä. Mitäs et mennyt ajoissa ennen sulkemista, turha syytää myyjää siinä vaiheessa

Huvittavaa, että tästä jankutetaan, ja syytetään tarinan kertojaa, kun alkuperäinen kysymys oli MIKSI ET KÄY ENÄÄ JOSSAIN LIIKKEESSÄ???

Tottakai jokainen saa päättää lopettaa käymisen jossain paikassa, vaikka itse olisi ns. teknisesti väärässä. Kyllä muakin ärtsyttäisi tuollainen pelisilmän puute, että noudatetaan pilkuntarkasti jotian ohjeistusta, eikä voida joustaa.

Ja ei, en usko että siellä joka ilta joku roikkuu oven välissä. 

Alkuperäinen kysymys tosiaan kuului, millä perusteella olet lopettanut asioinnin jossakin kaupassa, mutta kuten tavallista, mammapalstalla tahtoo kommentoijilla lähteä niin sanotusti kynä kädestä, koska osa porukasta ei pysty hahmottamaan, mikä kussakin kommentissa on se olennainen asia. Usein aletaan sitten väitellä jostakin täysin epäolennaisesta asiasta, kuten hyvin huomautit. Mutta palataan itse asiaan, jos sopii.

Vierailija
971/4975 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopetin käymään kampaajalla kun ne pilas mun tukan viime kerran. siitä on kymmenen vuotta. nyt sen kunniaksi ja iloksi ajattelin vetää samanlaisen tukan kun ne teki. Parturit tekee oikesti ihan jopa hyvää työtä. ne on sun pääterapeutteja.  hiukset on naisen kruunu ne auttaa sua. Mut on niitä h**** kateellisia jokka pilaa kaiken

Vierailija
972/4975 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessakin ravintolassa on tullut käytyä vain yhden kerran, jos ruoka ei ole ollut hyvää, tai hinta-laatu -suhde ei ole ollut kohdallaan.

Vierailija
973/4975 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkani varrella on kebabpaikka, jossa ruoka on erinomaisen hyvää ja joka nurkka hohtaa puhtauttaan. Erinomaiset arvostelut kaikkialla, Oiva-raportissa pelkkiä leveimpiä hymyjä. 

Ongelma on asiakkaita tiskinsä takana palveleva ravintolan omistaja. Hän on liioitellun (teennäisen) ystävällinen ja tuttavallinen. Kyselee jokaiselta asiakkaalta kuulumisia ja onhan ollut hyvä päivä, mitä suunnitelmia viikonlopuksi, läpä läpä. Ei tajua jättää smalltalkiaan silloinkaan, jos asiakas on vaitonaisella päällä, vaan jatkaa pälpätystään esim. annosta pöytään tuodessaan. Jotkut tuntuvat tykkäävän tästä tyylistä, mutta minä olen kai liian vanhanaikainen introvertti innostumaan. 

Vierailija
974/4975 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä kebabpaikassa mokasivat tilauksen parina eri kertana. Viimeisimpänä puuttui maksullinen lisätäyte joka oli jo veloitettu -> valitin -> tarjosivat "hyvityksenä" että saan ensi kerralla sen jo maksamani lisätäytteen.

Uuden pitsan toimittaminen oikeilla täytteillä ei sopinut.

Vierailija
975/4975 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosso. Otimme miehen kanssa pitsan mukaan ja pyysimme jättämään ananaksen pois, kotona kun avattiin laatikko niin mitäs muuta päällä koreili kuin ananasta! Saihan ne kaavittua pois, mutta maku oli ehtinyt jo imeytyä ja molempia suututti. Kyllähän sitä nälkäänsä söi, mutta mistään makunautinnosta ei voinut puhua.

Ja toisella kerta tarjoilija taas käveli ja ystäväni ohi kuin  olisimme ilmaa,  mulkaisi vain ohi mennessään happaman näköisenä. Paikka oli lähes tyhjä, eli mistään ruuhkasta ei voinut olla kyse.  Istuimme siinä noin 20 min kunnes päätimme  lähteä kokeilemaan saisiko jostain muualta ruokaa, kun takkeja sulkien kävelimme pois vilkaisin taakse, ja eikös se hapan tarjoilija haahuile pöytämme luona ihmettelemässä että mihin mestan ainoat asiakkaat katosi...

Vierailija
976/4975 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kampaajalle korjauttamaan pilalle mennyttä värjäystä, jonka siis itse olin saanut aikaan. Minun oli tarkoitus laittaa vaaleita raitoja sinne tänne hiuksiini, mutta vaalennusaine olikin vaahtoutunut vaikutusaikana tehden lopputuloksesta suttuisen. 

Kun istuin tuoliin ja avasin nutturani, kampaaja hohotti suureen ääneen että MITÄS TÄLLE ON TAPAHTUNUT, vaikka olin juuri tuntia aikaisemmin samalle ihmiselle puhelimessa selittänyt tilanteeni. Hän pyysi kollegoitaankin katsomaan ja tietysti he ja jotkut heidän asiakkaistaan kääntyivät pällistelemään ja ennen kuin he olivat palanneet takaisin omiin asioihinsa, kampaajani pyysi minua toistamaan miten olin saanut hiukseni "tälleen kivan laikukkaiksi, niiku leopardin turkki". Olin mennyt kampaamoon meikittä, joten tietty naamani oli häpeästä aivan punainen. Koko toimenpiteen ajan kampaaja päivitteli kuontaloani ja painotti, miten värimuutokset tulee aina tehdä ammattilaisella. 

Kampaaja päätyi värjäämään hiukseni todella tummiksi (väri haalistui onneksi viikkojen kuluessa hyvin kauniiksi) ja yritti kassalla vielä myydä shampoota, josta tiesin jo entuudestaan, että se rasvoittaa päänahkaani liikaa. Tähän kampaaja vastasi, että "Ei sitä hoitoainetta kuulu hiuspohjaan laittaa." Pyöräytin silmiäni ja lykkäsin maksukorttini laitteeseen. 

En ole sen nöyryytyksen jälkeen käynyt yhdessäkään sen ketjun kampaamossa, vaikka tapahtuneesta on pian kuusi vuotta.

Vierailija
977/4975 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammiston Reima. Myyjät puhuvat keskenään venäjää, ties miten haukkuvat asiakkaista.

Vierailija
978/4975 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turun prismassa oli tuote esittelijä ja tyttöni 5v meni kysymään häneltä saako maistaa. Myyjä oli kun ei huomaiskaan ja katteli tyttöni ohi etsien kuumeisesti muita ihmisiä joita ei silläsekunnilla ollut missään. Tyttöni sanoi et "anteeks hei täti saako maistaa". Täs vaihees myyjä mulkasi lastani ja sanoi mee jonoon. Yhtään muuta ihmistä ei missään. Täs vaihees myyjä alkoi rauhallisin ottein puolittamaan pöydällä valmiina olleita juustonpaloja pienemmiksi ja pienemmiksi. Tyttöni kuuliaisesti odotti ja odotti ja tää täti edelleen katteli etsien muita asiakkaita. Itse seisoin metrin päässä mutta mulle ei alkanut esittelemään juustoa millään lailla vaikka itseasiassa tarkoituksenani oli ostaa sinäpäivänä prismasta leipäjuustoa! En ostanut, ylläri. Lopulta parin minuutin odotuksen jälkeen tyttöni sai juustopalasen. Ärsyttää lähinnä se että tyttöni läyttäytyi tosi hyvin ja palkaksi sai vain mulkaisuja ja töykeetä käytöstä. Enkä ymmärrä miksi odotutti tyttöäni tai miks ei esitelly mulle mitään? Itse asiakaspalvelussa töissä enkä ikinä käyttäytyis noin. Ihmettelen miten tollasil riittää töitä tässä maassa!!!En mee prismaan enää koskaan

Olipas nuivaa kohtelua! :/ Mutta älä turhaan boikotoi Prismaa, konsulentit on harvemmin kauppojen palkkalistoilla. Tuollekin äkeälle konsulentille palkan maksoi todennäköisesti sitä leipäjuustoa valmistava pulju.

T: entinen konsulentti, joka kyllä mielellään jakoi maistiaisia lapsille

Ehkä se ajatteli että lapsi ei kuitenkaan osta mitään. Törkeää käytöstä kuitenkin.

Itse annan aina konsulenttien maistiaiset suklaat yms 3 v lapselleni kun en itse syö :)

Ei tietenkään osta, mutta minä aina järkeilin, että tässä ollaan a) kauppaamassa tuotetta ja b) luomassa positiivista mielikuvaa meidän tuotteesta. Lyhytnäköistä tuommonen mahdollisen asiakkaan lapselle äyskiminen!

T: edellinen

Lapsi ei osta mutta lapsen mukana oleva aikuinen voi ostaa. Mun lapset rakastaa maistiaisia. Jos tuote on heidän mielestä hyvää ja konsulentti huomioi lapset, ostan usein siitä mukaan. Lapsiani nyrpeästi kohtelevalta en ostaisi. (Mun lapset on siis ihan perus hyväkäytöksisiä, eivät rohmua maistiaisia tai mitään sellaista miksi heihin pitäisi suhtautua ikävästi.)

Vierailija
979/4975 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nimi tolla apteekilla. 😆

Vierailija
980/4975 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos henkilökunnassa on maahanmuuttajan näköisiä tai on tatuoituja henkilöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän