Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
941/4975 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ravintolat, joissa ”ehdotetaan” tippiä edes hienovaraisesti (esim. annetaan maksupääte käteen johon pitää ensin valita tipin määrä), menevät boikottiin. Pääkaupunkiseudulla on onneksi vallinanvaraa.

Vierailija
942/4975 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläinen tunnettu kampaamo, jonka omistajakampaaja polttaa tupakkaa sisällä kampaamossa v. 2017. Haukkuu asiakkaan tukan yms. pientä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/4975 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seinäjoella on yksi kahvila, jossa on sisällä aina omistajan KOIRA! En voisi olla ajattelematta, mitä se koira siellä tekee.

Luultavasti kuule nukkuu.

Nukkuvasta koirastakin lähtee hilsettä ja karvoja. Kuolaa. Pieruja. Koiranhajua. Yäk.

Sinustakin lähtee nukkuessasi hilsettä ja karvoja. Kuolaa. Pieruja. Ihmisenhajua. Yäk.

Voi rakas, mutta minulla ei olekaan kahvilaa, jonne toivon asiakkaita!

Vierailija
944/4975 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizza. Mä en vaan voi ymmärtää miksi joku hakee suomipaikoista ruokaa, huonoa palvelua sekä pieniä pizzoja

Vierailija
945/4975 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka perseilee tämän ketjun kanssa. Samat viestit kopioidaan uudestaan ja udestaan?

Vierailija
946/4975 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kebabbilan jonossa kun myyjän  'sukulaisia' tuli kebabbilaan ja kävelivät takahuoneeseen, mutta matkalla kourivat salaattikiposta salaattia suoraan suuhun. Myös edellä oleva jätti tilauksensa siihen paikkaan.

Toisessa kebabbilassa seurasin kun tilausta tehtiin. Salaatti luiskahti lattialle ja se nostettiin sieltä pitan väliin.  Vaadin rahat takaisin.

Vierailija
947/4975 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatekaupassa myyjä tunki ilmaan mitään varoitusta sovituskoppiini hakeakseen jotain komerosta, jonka sisäänkäynti oli sovarin yhteydessä. Myyjä ei siis koputtanut, huudahtanut tai mitään ensin, eikä edes pahoitellut asiaa mitenkään. Siinä sitten tönötin puolialastomana housut puolitangossa ja ihmettelin naisen toimintaa (lieventävä asianhaara: olen itsekin nainen).

Tämä tapahtui ulkomailla lomareissulla, mutta paikallisena olisin kyllä lakannut käymästä ko. liikkeessä.

lisäisin vielä että olin ns commandona

Sovittelit vaatteita ilman alus asua ? Seuraava asiakas ostaa ne sinun "merkkaamasi " vaatteet.  

Vierailija
948/4975 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvila Sinuhe kauppakeskus Triossa, Lahdessa.

En tiedä mikä niitä vanhempia myyjiä (tarjoilijoita?) vaivaa, mutta en enää jalallanikaan astu yhteenkään Sinuheen niiden yrmyjen ihmisten takia. Jos edellistä asiakasta palvellaan hyvin, ja sitten minulle ollaan niin veemäisiä kuin olla ja voi, saavat pitää kahvinsa ja pullansa. 

Vierailija
949/4975 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lounasravintola menee heti mustalle listalle, jos lounas maksaa enemmän kuin lounaskortin maksimiveloitus. En vaan jaksa maksaa kahdella eri kortilla, varsinkin jos pitäisi omalla kortilla maksaa esimerkiksi 0,30 euroa ylimääräistä. Ei mitään järkeä!

Terve! Kaikki lounasravintoloissa työskentelevät kassatyöntekijät vihaa sinunkaltaisia asiakkaita :)

Jo pelkästään se, että aletaan läpsyttelemään sitä lounaskorttia silmien eessä ärsyttää. Tosi moni lounaskortin omaava yrittää myös sillä maksella vaikka ja mitä.

Vierailija
950/4975 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ja kaverin kokemus eräästä pitseriasta Jyväskylässä hannikaisenkadulla lähellä matkakeskusta jonka nimi on lähes sama kuin eräällä artistilla. Maksat 6e pitsan 20e setelillä ja saat takasin 4e. Kerran voi käydä näin, mutta kun käyny jo kahdesti, niin siihen loppu.

Vierailija
951/4975 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma ja kaverin kokemus eräästä pitseriasta Jyväskylässä hannikaisenkadulla lähellä matkakeskusta jonka nimi on lähes sama kuin eräällä artistilla. Maksat 6e pitsan 20e setelillä ja saat takasin 4e. Kerran voi käydä näin, mutta kun käyny jo kahdesti, niin siihen loppu.

Sama paikka möi joskus lidlin kokista aitona kokiksena 3e hintaan

Vierailija
952/4975 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli jossa haluttiin ottaa kopio passista+pankkikortista

Vierailija
953/4975 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänä talvena varasin ajan kampaajalle klo 16:30. Työni päättyi 10 km päässä klo 16, mutta päivän lumimyräkän takia olin perillä kampaajalla klo 16:35. Kampaaja oli täysin raivona ja sanoi, että ei suostu enää leikkaamaan hiuksiani, koska olen tuhlannut hänen arvokasta aikaansa. Eipä ole minulla tapana olla myöhässä ja veikkaanpa, että vaikka olisin ollut lääkäristä myöhässä 5 min, niin tuskin olisi käsketty varata uutta aikaa. Ei sit älynny kampaaja, että olisi sen 45 minuutin ajan sijaan voinut napsia hiukseni vähän huonommin 40 minuutissa ja laskuttaa silti täyden hinnan? No nyt menetti koko hinnan ja asiakkaan.

Vierailija
954/4975 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lounasravintola menee heti mustalle listalle, jos lounas maksaa enemmän kuin lounaskortin maksimiveloitus. En vaan jaksa maksaa kahdella eri kortilla, varsinkin jos pitäisi omalla kortilla maksaa esimerkiksi 0,30 euroa ylimääräistä. Ei mitään järkeä!

Terve! Kaikki lounasravintoloissa työskentelevät kassatyöntekijät vihaa sinunkaltaisia asiakkaita :)

Jo pelkästään se, että aletaan läpsyttelemään sitä lounaskorttia silmien eessä ärsyttää. Tosi moni lounaskortin omaava yrittää myös sillä maksella vaikka ja mitä.

Tämä ^^^ Minä en niitä hintoja määrää, minä olen täällä vain töissä. Ja minä en myy sille kortille tupakkaa, aikakauslehtiä tai alkoholia.

Vierailija
955/4975 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma-asunto firma joka tarjoaa pk-seudulla asuntoja mutta oudolla firmalla ei edes toimistoa josta saisi avaimet eli huijaavat asiakkaat joutuvat hakemaan avaimia Rkioskilta. Siivouksesta piti maksaa turhaan 50e, asunnossa oli toisten purkkeja yms. roskaa. Ei wifia. Ei asiakaspalvelua, vain netin kautta kuten airbnb toimii se roska. Kamala asiaskapalvelu heti maksun saatuaan, ei ohjeita ei kuittia. Firman nimi alkaa Plla.

Vierailija
956/4975 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turun prismassa oli tuote esittelijä ja tyttöni 5v meni kysymään häneltä saako maistaa. Myyjä oli kun ei huomaiskaan ja katteli tyttöni ohi etsien kuumeisesti muita ihmisiä joita ei silläsekunnilla ollut missään. Tyttöni sanoi et "anteeks hei täti saako maistaa". Täs vaihees myyjä mulkasi lastani ja sanoi mee jonoon. Yhtään muuta ihmistä ei missään. Täs vaihees myyjä alkoi rauhallisin ottein puolittamaan pöydällä valmiina olleita juustonpaloja pienemmiksi ja pienemmiksi. Tyttöni kuuliaisesti odotti ja odotti ja tää täti edelleen katteli etsien muita asiakkaita. Itse seisoin metrin päässä mutta mulle ei alkanut esittelemään juustoa millään lailla vaikka itseasiassa tarkoituksenani oli ostaa sinäpäivänä prismasta leipäjuustoa! En ostanut, ylläri. Lopulta parin minuutin odotuksen jälkeen tyttöni sai juustopalasen. Ärsyttää lähinnä se että tyttöni läyttäytyi tosi hyvin ja palkaksi sai vain mulkaisuja ja töykeetä käytöstä. Enkä ymmärrä miksi odotutti tyttöäni tai miks ei esitelly mulle mitään? Itse asiakaspalvelussa töissä enkä ikinä käyttäytyis noin. Ihmettelen miten tollasil riittää töitä tässä maassa!!!En mee prismaan enää koskaan

Olipas nuivaa kohtelua! :/ Mutta älä turhaan boikotoi Prismaa, konsulentit on harvemmin kauppojen palkkalistoilla. Tuollekin äkeälle konsulentille palkan maksoi todennäköisesti sitä leipäjuustoa valmistava pulju.

T: entinen konsulentti, joka kyllä mielellään jakoi maistiaisia lapsille

Ehkä se ajatteli että lapsi ei kuitenkaan osta mitään. Törkeää käytöstä kuitenkin.

Itse annan aina konsulenttien maistiaiset suklaat yms 3 v lapselleni kun en itse syö :)

Ei tietenkään osta, mutta minä aina järkeilin, että tässä ollaan a) kauppaamassa tuotetta ja b) luomassa positiivista mielikuvaa meidän tuotteesta. Lyhytnäköistä tuommonen mahdollisen asiakkaan lapselle äyskiminen!

T: edellinen

Vierailija
957/4975 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan neulomista ja myönnän olevani lankasnobi. Ostan tai tilaan lankani muutamasta ulkopaikkakuntalaisesta lankakaupasta mutta kerran kun tarvitsin lankaa mahdollisimman pian niin uskallauduin mennä paikalliseen lankakauppaan jota kohtaan minulla oli ennakkoluuloja jo pelkän ulkonäön perusteella. No kyseisessä kaupassa ei tiedetty yleistä/kansainvälistä langan paksuuttaa kuvaavaa termistöä ja muutenkin lähti sitten tuputtamaan ihan eriväristä ja -paksuista lankaa mitä sanoin etsiväni. Tiedän että kuulostan tässä ärsyttävältä mutta ihmettelen miten jonkun asian erikoiskaupat voivat pärjätä jos ei ymmärrä myymiensä tuoteryhmien perustietoja?

Samasta syystä välttelen mustia ja mirri -myymälöitä, ikinä en koe saaneeni siellä asiantuntevaa palvelua. Luulisi nettikauppojen yhä vallatessa markkinoita liikkeiden nykypäivänä panostavan asiakaspalveluun. Enkä syytä myyjiä, ymmärrän että perehdytystä ei ole aina nimeksikään. Itsekin olen joskus ollut Anttilan myyjänä ja piti myydä ja suositella asiakkaille tuotteita, joista itsellä ei ollut mitään tietoa ainakaan työnantajan perehdytyksen kautta.

Vierailija
958/4975 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri kävi silloin tällöin yhdessä kaupassa,. Omistaja sitten kerran kysyi kun ei ollu vähän aikaan käynyt Mitä kuuluu ?  Eipä erikoista, miten niin.    No mä nyt ajattelin kun on paljon työttömyyyttä - pieni tauko-  ja kaikki ei edes halua olla töissä,

jep, se kaveri oli työtön ja loppu käynnit siihen

Vierailija
959/4975 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingin Somsolassa on tyly omistaja-myyjä. Tuo nainen kyttää kylmä ilme kasvoillaan ja kaupittelee  kaikkea mahdollista (ja tietysti kallista). Olen käynyt muutaman kerran ja aina sama juttu. Enää en mene, kun en saa rauhassa katsella. En ole koskaan varastanut enkä varasta, enkä myöskään näytä epäsiistiltä tai köyhältä. Jos tulen liikkeeseen, haluan katsella rauhassa ja pyydän apua tarvittaessa. 

Tiedänpä että tuotteensa eivät kaikki ole mitä sanoo olevan ;)

Vierailija
960/4975 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seinäjoella on yksi kahvila, jossa on sisällä aina omistajan KOIRA! En voisi olla ajattelematta, mitä se koira siellä tekee.

Luultavasti kuule nukkuu.

Nukkuvasta koirastakin lähtee hilsettä ja karvoja. Kuolaa. Pieruja. Koiranhajua. Yäk.

Sinustakin lähtee nukkuessasi hilsettä ja karvoja. Kuolaa. Pieruja. Ihmisenhajua. Yäk.

Voi rakas, mutta minulla ei olekaan kahvilaa, jonne toivon asiakkaita!

Tämä. Lisäksi se, että kahviloissa pidettävillä lemmikeillä (toisin kuin meillä ruokaa käsittelevillä työntekijöillä) ei ole essuja, kertakäyttöhansikkaita eikä huiveja hiusten peittona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän