Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
981/4975 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on aina sellaisia siellä.

Vierailija
982/4975 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluin vuosikymmeniä Suureen Suomalaiseen Kirjakerhoon ja olin hyvä asiakas ts ostin paljon.

Jouduin kerran soittamaan jonkun mokansa vuoksi heille.

Akka laittoi luurin hetkeksi syrjään ja kailotti ihan tarkoituksella, että kuulin työkaverilleen : " Tulepas kuuntelemaan, kuinka ksuhean ruma ääni tällä naisella on"!!!

Siihen loppui se jäsenyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/4975 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hammaslääkäri YTHS:llä oli niin törkeän tyly, että sanoin aina ajanvaraukseen, että kaikki muut hammaslääkärit käy paitsi tämä yksi. Kuvitteli kai, että voi purkaa raivonsa ja patoumansa opiskelijoihin kun ei tarvitse välittää asiakaskunnastaan kuten yksityisten hammaslääkärien.

Paikallisessa tk:ssa hammaslääkäri väkisin avasi suuta enemmän auki. Lopputuloksena lopun ikää vaivaava vahingoittunut leukanivel. Mitään ei ollut väärin tehnyt, asiakas vaan ei ole saanut suutaan itse auki. Siirryin yksityiselle, koskaan ei siellä ole ollut ongelmana etteikö suu muka aukeaisi tarpeeksi.

Vierailija
984/4975 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluin vuosikymmeniä Suureen Suomalaiseen Kirjakerhoon ja olin hyvä asiakas ts ostin paljon.

Akka laittoi luurin hetkeksi syrjään ja kailotti ihan tarkoituksella, että kuulin työkaverilleen : " Tulepas kuuntelemaan, kuinka ksuhean ruma ääni tällä naisella on"!!!

Nainen soittaa suomalaiseen kirjakerhoon

vaihde: päivää

nainen: saanko esimiehelle

vaihde:yhdistän

esimies : päivää miten voin auttaa?

nainen (römeällä viinan polttamalla äänellä): työntekijänne sanoi että minulla on ruma ääni

esimies:pahoittelen, saatte kuukaudenkirjan ilmaiseksi

nainen (korahtaa):kiitos

esimies laittaa luurin alas:olipa siinä naisella ruma ääni

Vierailija
985/4975 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin paikalliseen urheiluliikkeeseen hakemaan jotakin. Asiakaspalvelija (liikkeen omistaja) juorusi jonkun tuttunsa kanssa keskellä kauppaa, katsoi kyllä minua kun tulin sisään. Löysin etsimäni, ja menin kassalle. Odottelin 10 minuuttia, omistaja vain katseli minua ja jatkoi juoruiluaan. Lopulta jätin tuotteet kassalle ja kävelin ulos. En ihmettele, että parin kk kuluttua liike meni konkkaan, jos tuotteiden myyminen ei omistajaa kiinnosta.

Vierailija
986/4975 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetin ruutu+ sovelluksen käytön ikuisiksi ajoiksi, koska sieltä ei ikinä tullut laskuja minulle, mutta perinnästä kyllä tuli ilmoitus että laskut maksamatta. Näin tapahtui kaksi kertaa ja sitten riitti. En ihan tosissaan löytänyt niitä laskuja mistään spostista tai postin tuomina. En koskaan. Siihen sai riittää ja ei enää IKINÄ. 😂

Minulla oli sama juttu! Lähetin jo palautettakin että joudun perumaan tilauksen koska laskuja ei ole tullut ja mutta perinnästä tuli ilmoitus. Sitten huomasin että spostin roskapostiinhan ne olivat menneet... Nolotti. Peruin kuitenkin sitten tilauksen, tosin muista syistä.

En ole tuo kirjoittaja, mutta Normaalisti asiakkaille kuuluu lähettää ihan oikeat paperiset laskut kotiosoitteeseen, varsinkin ennen jotain perintätoimistoa! Eli muistutusmaksun pitäisi ainakin tulla jo laskuna kotiin, juuri sen vuoksi, että jos asiakkaan laskut eivät ole tulleet spostiin

Meiltä lähtee laskut joko e-laskuna, tai Postin tulostuspalvelun kautta. Nuo tulostuspalvelulaskut lähtevät joko NetPostiin (sähköposti) tai paperisena kotiin, ilman että me voimme asiaan vaikuttaa, koska kyseinen sopimus on kuluttajan ja Postin välinen sopimus. Huomautuslaskupalvelumme on ostettu perintätoimistolta. Käytännössä siis perintätoimistoon lähtee, mutta saman suuruinen tuo heidän lähettämänsä huomautuslasku on, kuin jos me sen lähettäisimme.

Vierailija
987/4975 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakuluni ovat todella pienet, koska varastan kaupoista.

Kaikki kalliimmat elintarvikkeet lähtee maksamatta.

Isot marketit ovat varkaiden paratiisejakiitos vaan.

t: köyhä työtön

Vierailija
988/4975 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma ja kaverin kokemus eräästä pitseriasta Jyväskylässä hannikaisenkadulla lähellä matkakeskusta jonka nimi on lähes sama kuin eräällä artistilla. Maksat 6e pitsan 20e setelillä ja saat takasin 4e. Kerran voi käydä näin, mutta kun käyny jo kahdesti, niin siihen loppu.

Hah, juuri viime viikolla keskusteltiin tutun kanssa kyseisestä paikasta. Jos asiakkaiden suhteen asiat siellä hoidetaan huonosti, niin myös niiden yritysten kanssa, joiden asiakas kyseinen pizzeria on. Useita esimerkkejä on. Ihme ketkupaikka, kun vuodesta toiseen kuuluu vain negatiivista.

Vierailija
989/4975 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna vinkkejä , miten pukeudut.

Puolet tämän ketjun ihmisistä on saanut myymäläetsivän peräänsä..

Vierailija
990/4975 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

luihulainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko se kuuluisa myymälävarkaan työasu?

Vierailija
991/4975 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M:ssä en oo käynyt sitten alkuvuosien jälkeen, kun sieltä ei vaan löytynyt mitään ja muutamat hankkimani vaatteet olivat huonolaatuisia.

Eräs kuntosaliketju meni pannaan, kun lähimmän salin yrittäjä valehteli päin naamaa eikä kehdannut kasvotusten myöntää, että on ko. yrittäjä (emme siis tienneet, miltä näyttää). Olisimme olleet satavarmat asiakkaat, mutta jos on varaa valita asiakkaat, niin siitä sitten vaan... Olen ketjun toisen salin entinen tyytyväinen asiakas, mutta en viitsi kovin kauas lähteä salille. Jos lähempänä olisi toisen yrittäjän pulju, voisin ehkä palata asiakkaaksi.

En ole mikään fine dining -hifistelijä ja ihan perustason ravintolatkin käyvät, mutta muutamaan paikkaan en enää astu jalallanikaan kun on ollut ruoka ja/tai palvelu ala-arvoista.

Yksittäinenkin kokemus voi olla ratkaiseva.

Vierailija
992/4975 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

luihulainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pieruverkkarit ja lastenvaunut joissa vauvvanukke.

Sinne vaunuihin vaan tavaraa..hys hys vaavi nukkuu

Vierailija
993/4975 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen soittaa suomalaiseen kirjakerhoon

vaihde: päivää

nainen: saanko esimiehelle

vaihde:yhdistän

esimies : päivää miten voin auttaa?

nainen (römeällä viinan polttamalla äänellä): työntekijänne sanoi että minulla on ruma ääni

esimies:pahoittelen, saatte kuukaudenkirjan ilmaiseksi

nainen (korahtaa):kiitos

esimies laittaa luurin alas:olipa siinä naisella ruma ääni

römeällä viinanpolttamalla äänellä.....kuolen nauruun

millainen on ruma puheääni?

Vierailija
994/4975 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtanut kampaajaa sen takia että , oli aina miltei puoli tuntia myöhässä aikataulustaan ,ei siinä paljon suunnitella menoja samalle iltapäivälle kun ei tiedä koska on valmis, sama auton pysäköinnin kanssa sai miettiä että onko ehtinyt tulla sakot 

Vierailija
995/4975 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin 12v lapsen kanssa synttäripäivänä elokuvissa ja syömässä.

Jälkkäriksi lapsi halus Arnolds donitsin. Liike oli just menny kii 5min sitten. Sellanen lasinen liukuovi oli raollaan ja sisällä työntekijä. Kysyin ovenraosta ettet myis meille

paria donitsia vielä.

Ei myynyt. Sanoi että liike on kiinni. Kysyin mihin ne loput donitsit menee (näin niitä olevan siinä). Se sanoi että roskiin. Kysyin uudelleen mutta täti oli tiukkana, roskiin vaan.

Voi huoh!!

Ei se myyjä päätä (yleensä) nuista asioista. Liike jos on mennyt kiinni, niin se meinaa että se on KIINNI. Ihan sama onko lasiovi vähän raollaan vai ei.

tilitykset on tod.näköisesti jo tehty/läjä hommia vielä odottelee tekemistä ennen töistä lähtöä. Ja kaikki nämä asiat pitää tehdä työaikana, ettei pomo ala vinkumaan.

Ihan sama asia kuin menisi hakkaamaan vaatekaupan ovea ennen avaamista ja vaatimassa sisäänpääsyä.

Itsekin olen myyjän työssä, nimenomaan lasioven takana, joka menee kiinni tasan silloin kun aukioloissa sanotaan. Lähes joka päivä sitä lasiovea paukutetaan ja koputetaan sekä ennen avausta että jälkeen sulkemisen.

Nuo 'myy mulle aukioloajan jälkeen'-tyypit on niiin rasittavia. Ei mene heidän järkeen se, että kassa on jo kiinni, sieltä raportit otettu jne. Tai että miten selittäisin omistajalle/tilitarkastajille, että miksi on myyty sulkemisajan jälkeen. Ne kellonajat kun jää näkyviin. Että miksi myyjän pitäisi tieten tahtoen hommata itsensä ikävyyksiin sellaisen asiakkaan takia, joka ei osaa tulla ajoissa paikalle?

Miksi se lasiovi on raollaan, jos kahvila on kiinni? Miksei voi lukita ovea? Tai panna lappua: "Kahvila on suljettu, tetvetuloa huomenna klo... "

Vierailija
996/4975 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

luihulainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pieruverkkarit ja lastenvaunut joissa vauvvanukke.

Sinne vaunuihin vaan tavaraa..hys hys vaavi nukkuu

Noh, itse ainakin olen Jyväskylän tokmannilla saanut tuolla tavalla vartijat perääni... Tosin vaunuissa oikea vauva eikä nukke :) En tiedä sitten toimiiko jossain muualla

Vierailija
997/4975 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen vielä lisäys että en siis ollut varastamassa mitään. Jossain vaiheessa vartijat vaan alkoivat seurata aina tuolla tokmannilla käydessä minua ja vauvanvaunujani, en tiedä miksi.

Vierailija
998/4975 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen sohva- ja sänkytukku Turussa. Myyjänä hyvin erikoisen oloinen epäsiisti noin kuusikymppinen mies joka istuskeli esitellessään sohvien käsinojilla kun ei vissiin jaksanut seisoakaan. Siihen tuli sitten kesken esittelyn joku nuori tyttö joka kuiskaamalla(!) kehui sohvien olevan parasta laatua jne jne. Lähti pois ja tuli hetken päästä kuiskuttelemaan myyjämiehen korvaan niin kuin lapset kuiskuttelevat käsi korvan edessä :D.

Sohvat muutenkin paskaisia ja materiaalit halvan näköisiä, mutta tuo kuiskutteluepisodi vei kyllä voiton. Jäi jotenkin likainen ja outo olo kyseisestä paikasta.

Vierailija
999/4975 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesta syystä. Ei ole varaa kulutukseen. Hiukset leikkaan ja laitan itse. Kirpputorit ovat minun tavaratalojani.

Vierailija
1000/4975 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin vältellä Emotionissa käyntiä, koska myyjät kävivät ilmeisesti jonkin koulutuksen, jossa painotettiin, että pitää aina hyökätä asiakkaan kimppuun. Kun myyjiä on yleensä useita paikalla, saa olla koko ajan selittämässä, että katselen vaan. Viime aikoina olen taas uskaltautunut käymään ja ihan kuin pahin palvelualttius olisi jo onneksi hävinnyt. Minä haluan olla rauhassa ja jos se ei onnistu, en mene kauppaan.

Suomessa varmaan ihan eka firma jolla oli tama vimmainen myyntityyli oli Mic Mac Vuorikadulla ja nyt puhutaan aivan 80-luvun alusta (jos ei 70-luvun lopusta). Kun astui ovesta sisaan hyvin trendikas ja komea/kaunis myyntihenkilo heti oitis oli suosittelemassa ja ohjailemassa. Aika pelottavaa nuorelle teinille! Mita muuten tapahtui Mic Macille? Niilla oli ihan kivoja vaatteita sillon.