Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?
Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?
Kommentit (5129)
Lopetan asioinnin paikoissa, joissa mulle vittuullaan.
T.Jamppa
Kävin kauan samalla kampaajalla. Värjäys+leikkaus (pieni tasoitus) €150/kerta. Kehuin häntä aina.
Pyysin pientä palvelusta, joka ei edellyttänyt mitään vaivaa. Sanoi, että on tasostaan vaativainen, ettei voi suostua.
Vaihdoin kampaajaa, koska en tuntenut olevani tarpeeksi tasokas asiakas.
Cubus sello jo kymmenen vuotta sitten…. Ala-arvoinen vetäjä liikkeellä ha samalla meni koko ketju boikottiin. Heidän häviö, ostin sormin sieltä vaatteita useammallekin henkilölle!
Kampaajani oli ihan ok ja mukava henkilö, mutta hän oli erittäin puhelias. Koko sen ajan kun olin asiakkaana, hän puhui ja pakkohan minunkin oli vastata välillä ja esittää sosiaalista. En sitten enää jaksanut, minusta on ihana olla kampaajalla hiljaa ja lueskella lehtiä. Oli pakko vaihtaa muualle. Luin jostain, että Helsingissä on kampaamoita, joissa ri ole "puhumispakko", en siis ole ainoa laatuani.
Yhdessäkään pohjois-karjalalaisessa ravintolassa en ole aikoihin enää käynyt! Syy: olipa ruoka mitä tahansa, niin se on lillutettu niin vahvassa suolapuurossa, että normaali ihminen ei sitä voi syödä.
Mutta jo Kuopiossa (Savossa) saa kunnon ruokaa, jota ei ole suolalla pilattu!
Jos kaupassa on oikein mäntti ihminen kassan takana, niin eipä tule mentyä sinne toistamiseen tai käyn automaatilla maksamassa. Nyt on yhdessä lähikaupassa todella äksy nuorehko mies töissä. Ei huvita mennä koko kauppaan enää.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaupassa on oikein mäntti ihminen kassan takana, niin eipä tule mentyä sinne toistamiseen tai käyn automaatilla maksamassa. Nyt on yhdessä lähikaupassa todella äksy nuorehko mies töissä. Ei huvita mennä koko kauppaan enää.
Anna palaute liikkeen esihenkilölle.
Lähikaupassa aikoinaan Manskun päässä selailin aikakausilehteä, ja myyjä löi sen lattiaan varoittamatta mitään. Minun ostoskorini putosi sitten lattiaan noin metrin korkeudesta ja jäi siihen. Ikipäiviksi minun osaltani.
Kirkkonummen veikkolassa oleva auto muka huolto… huijareita ja äijä pompottaa virolaisia työntekijöitä rumasti! Huijauksesta meni vaihtoon
on myös turvamiehiä jotka näkevät jopa henkilön tunnusluvut , puhelin TARKKAAN yms. kun "tarkkailevat" asiakkaita.
kuka estää heidän varkaudet!