Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (5008)

Vierailija
5001/5008 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissakin ravintoloissa yksin saapuva nainen jää täysin huomaamatta. Tarjoilijan huomiota joutuu erikseen pyytelemään, myöhemmin tulleet saavat annoksensa aiemmin. Turha mennä toiste.

Samantapainen kokemus Mamma Rosassa vuosia sitten. Ravintolasalin takaseinälle oli rakennettu muutama kapea loosi, kuin ahtaat hevosen pilttuut, joihin minut yksinäisenä naisasiakkaana ohjattiin istumaan naama seinään päin. Sinne jätettiin pärjäämään. Koko ravintolasali ikkunapaikkoineen oli aivan tyhjä, ja tyhjäksi se jäi kun läksin. En ole sen koommin mennyt sinne, en yksin enkä seurassa.  Aina ravintolan ohi kulkiessani muistan sen huonon kohtelun vuosienkin jälkeen. 

Vierailija
5002/5008 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisessa ruokakaupassa en asioi, mihin saa viedä koiria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5003/5008 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturissa käynnin lopetin jo 10v. sitten kun parturi lähti tupakalle ja viipyi kännykkäänsä puhuen yli puoli tuntia jolloin minä poistuin parturista mutta en tiedä kuinka kauan parturi oli tupakkareissulla lähtöni jälkeen.Näin parturin viimeisen kerran mennessäni autolleni ja hän puhui edelleen takaovella ulkona. Ostin oman hiustenleikkuukoneen.

Vierailija
5004/5008 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain ennen usein mukaan tietyn sämpylän kotikaupungin kahvilasta. Myyjä oli kyllä ystävällinen, mutta minua alkoi häiritä se, että hän alkoi muistaa minut ja vakiotilaukseni jo ennen kuin kerkesin itse sanoa tilaustani. Alkoi tuntua siltä, että käyn kyseisessä kahvilassa liian usein, jos keskisuuressa kaupungissakin henkilökunta muistaa. 

Olisin vain halunnut asioida tuntemattomana, nyt en ole lähes vuoteen käynyt. 

Vierailija
5005/5008 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hain ennen usein mukaan tietyn sämpylän kotikaupungin kahvilasta. Myyjä oli kyllä ystävällinen, mutta minua alkoi häiritä se, että hän alkoi muistaa minut ja vakiotilaukseni jo ennen kuin kerkesin itse sanoa tilaustani. Alkoi tuntua siltä, että käyn kyseisessä kahvilassa liian usein, jos keskisuuressa kaupungissakin henkilökunta muistaa. 

Olisin vain halunnut asioida tuntemattomana, nyt en ole lähes vuoteen käynyt. 

Mulle on käynyt eräässä pizzeriassa josta usein hain ruokaa töitten jälkeen ( 1-2 krt/vko) oli erittäin hyvät ja edulliset pizzat mut sit se yks myyjä sanoi  lähes aina mun nimen ja että se normi taas? En ollut kertonut nimeäni,, Alkoi muutenkin sit puhumaan kuin kaverille yms, lopetin käynnin koska rupes ahdistaa se liiallinen tuttavuus, itse en ole ollenkaan puhelias, haluan vain hakea tilaukseni, maksaa ja sillä selvä

Vierailija
5006/5008 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheinen Kotipizza, josta tilattiin kotiinkuljetuksella kolme pizzaa, joista kaksi oli fetakana-lankkupizzaa. Nämä kaksi lankkupizzan syöjää huomasivat aika pian aloitettuaan syömisen, että maku oli kummallinen, hieman alkoholimainen. Tarkemmin kun alettiin tutkimaan, niin huomattiin, että fetapalat haisivat ja maistuivat oudoilta. Molemmilla syöjillä meni vatsa ihan löysälle ja toinen oksensi, ehtivät kuitenkin sen verran pizzasta syödä. Soitin kotipizzeriaan ja siellä sanottiin, ettei fetapalat voi olla pilantuneita, kun päiväystä on vielä jäljellä. Puhelimessa oleva nauroi ja kuulin, kuinka taustalla kuului myös miesten nauruhörähdyksiä. Äänitimme puhelun ja kerroin, kuinka molemmilla syöjillä meni vatsa ihan sekaisin, johon tämä tyyppi sanoi, että sehän on hyvä "että elimistö puhdistaa välillä maksan". Siis olimme ihan ällikällä lyöty kaikesta, mitä hän sieltä puhelimen kautta päästeli. Ehkä heidän kulttuurissaan voi tuollaista

Eli olivat tahallaan pilanneet sen fetan, noin ne tekee meille " Vääräuskoisille ", ne kyl laittaa pilaantunutta tavaraa pizzan päälle, ei kaikki mutta suurinosa kohtelee meitä suomalaisia varsinkin naisia miten haluavat. 

Vierailija
5007/5008 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizzasta kanssa kokemus. Muuten hyvä ja siisti pizzeria, jota tuttu paikallinen yrittäjä pitää, mutta hänen asenteensa on aina jotenkin niin negatiivinen, että jätän nykyisin käymättä. Aina kun sieltä kävisi pizzaa tilaamassa niin alkaa kauhea huokailu, kun tässä on jo useampi pizza jonossa ja jaksatko sä nyt odottaa sen aikaa.

Ymmärrän, että ruuhka aikana varoitetaan tilauksen kestävän jonkun aikaa, mutta hänen olemuksestaan tulee aina fiilis että pitäisikö tässä nyt ruveta anteeksi pyytelemään, kun sinua näin häiritsen. Noh, naapurissa oleva äh läm kebabbila varmaan on tyytyväinen, kun kilpailija karkottaa itse asiakkaansa.

Vierailija
5008/5008 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motonetissä ei toimi mitkään tuotetakuut missään tilanteessa, kieltäytyvät korvaamasta/vaihtamasta tuotetta selvissä valmistusvirhe tapauksissa. En asioi enää siellä.