Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
4741/4975 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

myymälän myyjä katsoo nenänvarttaan pitkin ja puhuu p*skaa asiakkaista. Niin vastentahtoisesti hoitaa hommiaan, että parempi jättää rauhaan..

Vierailija
4742/4975 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vepsäläisen huonekaluliikkeessä en ole asioinut sen jälkeen, kun ostimme ensimmäiseen yhteiseen asuntoomme kaluston toimitettuna ja muutaman päivän kuluttua huomasimme ruokapöydässä olleen pari senttisen loven, joka oli korjattu jollain pehmeällä muovailuvahalla. Eivät korvanneet mitenkään tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4743/4975 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen Maskuun en aio mennä enää sen jälkeen, kun myyjä yritti myydä kalustetta, josta olin juuri sanonut, etten halua sen mallista kotiini, ja ruinasi ostamaan sillä perusteella, kun "oon ollut täällä koko päivän ilman yhtään myyntiä".

Yhdelle hierojalle en enää mene, kun ei suostunut hieromaan niitä alueita joita pyysin, vaan päätti hieroa muualta ja niskat jäi jumiin, kun niiden hieromiseen jäi niin vähän aikaa.

Vierailija
4744/4975 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalaisessa arvauskeskuksessa, kun astuin vuorollani lääkärin huoneeseen, niin tämä nuori mieslääkäri jolla oli jalat pöydällä, siis ihan totta, jalat pöydällä kysyi "mikäs meitä vaivaa". Olen siirtynyt käyttämään yksityisten palveluja, ei tarvitse jonottaa kuukausi kaupalla ja saa ihmismäistä palvelua.

Vierailija
4745/4975 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin helsinkiläisessä yökerhossa käynnit kokonaan, jo useamman vuoden ajan huomasin että baarissa laskutettiin samasta juomasta joka kerta eri summat, jokaisella baarimikolla oli omat hinnat. Huomautin asiasta , mutta huomautus ei tuottanut mitään tulosta.

Vierailija
4746/4975 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokorjaamo kiristi pyöränpultit kireälle täysillä paineilmalla. Ehdotin, että loppukiristys käsin, mutta ei kuulemma onnistu. Rengas sitten hajosi tien päällä ja tarvittiin hinausauto apuun. Vaihtoon meni vaihtajat.

Vierailija
4747/4975 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä varsinkin eräässä suuressa ruokakauppa ketjussa on virolaiset myyjät ja kassat. Valittu myyntityöhön, koska osaavat suomea mutta asiakaspalvelun taso on täysin per##&"%stä! Sama tulos on myös baareissa ja tarjoilijoissa, jos tulevat Suomenlahden eteläpuolelta.

Virolaisia ei saisi päästää ammatteihin, joissa ovat suorassa asiakaskontaktissa. Takahuoneeseen tavaroita lajittelmaan tai siivoojiksi.

Vierailija
4748/4975 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin kampaajaa, kun kyllästyin siihen että kampaaja hölötti lähes koko ajan työkavereidensa kanssa samalla kun leikkasi hiuksiani. Harmi sinänsä, oli paras kampaaja joka mulla on ollut, mutta en vaan jaksanut sitä jatkuvaa mukatrendikästä mukarentoa huulenheittoa.

Vierailija
4749/4975 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin helsinkiläisessä yökerhossa käynnit kokonaan, jo useamman vuoden ajan huomasin että baarissa laskutettiin samasta juomasta joka kerta eri summat, jokaisella baarimikolla oli omat hinnat. Huomautin asiasta , mutta huomautus ei tuottanut mitään tulosta.

Ei ole pelkästään helsingin ongelma. Itse en astu yhteenkään kuppilaan jossa ei ole juomalistaa seinällä pitävine hintoineen.

Eikä näistä kannata poiketa kun saa arvalla vedetyn ylihinnan maksettavakseen.

Pari kertaa olen kieltäytynyt maksamasta ja vaihtanut suosiolla paikkaa.

Vierailija
4750/4975 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaamolta ja taksilta tietää kyllä kylän asiat hetkessä.

kyllä meillä naapurin akka tietää paremmin

Vierailija
4751/4975 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdoin kampaajaa, kun kyllästyin siihen että kampaaja hölötti lähes koko ajan työkavereidensa kanssa samalla kun leikkasi hiuksiani. Harmi sinänsä, oli paras kampaaja joka mulla on ollut, mutta en vaan jaksanut sitä jatkuvaa mukatrendikästä mukarentoa huulenheittoa.

Nyt kiinnostaa, millaisia juttuja puhuivat?

Vierailija
4752/4975 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

panin viikonloppuna  baarireissun jälkeen lähikaupan kassa rouvaa ,ei kehtaa mennä enään sinne

Vierailija
4753/4975 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evidensiaan en mene. Rahastusta potenssiin kolme. 

Vierailija
4754/4975 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljypisteessä piti öljyn vaihdon maksaa alle 200 €, maksoi yli 300 €.

Vierailija
4755/4975 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy koskaan missään etnisessä paikassa.

Vierailija
4756/4975 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun korona iski 2020, niin sairastuin siihen heti ensimmäisenä keväänä. Rankka viikko, kuumetta ja väsymystä ja kaikki sivuvaivat. Kun myöhemmin menin vakiokosmetologille jalka- ja käsihoitoon, tulin maininneeksi taudistani. Sanoin että odotan sitä rokotetta jota oli luvattu syksyksi ja menen heti ottamaan sen kun mahdollista. Kosmetologini sanoi että en usko niihin rokotteisiin, korona on vain nuhakuume.

Seuraavalla kerralla oli toinen liike palvelemassa.

Vierailija
4757/4975 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella koira.

Vierailija
4758/4975 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs M-kirjaimella alkava kampaamoketju. Kävin ekan kerran kun korona hellitti ja paikat alkoivat avautua.  Omat entiset vaaleat hiukseni ovat nykyään likaisen maantien väriset joten vaalennan niitä. Menin siis kampaamoon ja pyysin paksuja ihan kunnon blondiraitoja. Lopputulos oli että sain suurennuslasilla etsiä blondia väriä hiuksistani. Hiukset olivat yhtä rumat kuin kampaamoon tullessani. Huomautin siitä ja kampaaja sanoi ettei hän halunnut tehdä minulle "blondikypärää". Täyden hinnan veloitti kuitenkin. Annoin myöhemmin toisen mahdollisuuden eri kampaajalle ja lopputulos oli sama. Ei siis enää sinne. Olen sittemmin löytänyt kivan kampaamon jossa olen saanut sellaiset hiukset kuin haluan ja edullisemmalla hinnalla. Kaupan väreilläkin saa paremman lopputuloksen kuin em. kampaamossa.

Vierailija
4759/4975 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

panin viikonloppuna  baarireissun jälkeen lähikaupan kassa rouvaa ,ei kehtaa mennä enään sinne

Eli petit ja pelkäät ouvan miestä vai onko oma rouva jolloin katselet vain kotona?

Vierailija
4760/4975 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy koskaan missään etnisessä paikassa.

Mä olen jo vuosia vältellyt kaikenlaisia etnisiä ravintoloita, syynä se että niistä on paljastunut useita ihmiskauppajuttuja. Ei oikein huvita mennä kun ei tiedä mitä siellä takahuoneissa tapahtuu, vaikka varmaan suurin osa ravintoloista onkin ihan ok. Mutta silti. Hygienian tasokin vähän epäilyttää monissa paikoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi