Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?
Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?
Kommentit (4975)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autokorjaamo kiristi pyöränpultit kireälle täysillä paineilmalla. Ehdotin, että loppukiristys käsin, mutta ei kuulemma onnistu. Rengas sitten hajosi tien päällä ja tarvittiin hinausauto apuun. Vaihtoon meni vaihtajat.
Tämä on se syy miksi vaihdan itse renkaat, pari kertaa riitti tienpäällä kun ei jatkovarrellakaan saanut pultteja auki "rankaanvaihtajan" kiristyksien jäljiltä.
Näitä on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin kampaamoa , mutta inhotti omistajan utelu . Jopa ammatinkin uteli ja muuta henk.kohtaista. Uteliaisuus ei kuulu sivistykseen , jutella voi , muttei udella.
Tämä! Olen kampaajalla ollessani kuullut viereisestä penkistä, kun kampaaja kysyi asiakkaaltaan että saanko kysyä mitä teet työksesi! Aivan järkyttävää käytöstä, nyt me kaikki kampaamossa olleet asiakkaat ja kampaajat tiedämme sen asiakkaan ammatin ja kaiken muunkin, mitä häneltä udeltiin.
Me suomalaiset ollaan liian kilttejä, miksi tuo nainen vastaili?
Jos on toisinpäin. Asiakas niin puhelias, että häiritsee jopa kampaajan työhön keskittymistä. Tämä on vähän com si com sa. Toisaalla valitetaan, kun kaupan kassa ei jää juttelemaan. Mutta jos on omaan makuun liian keskustelev
Jos, po. Joskus.
Eräässä ravintolassa myyjä ensin rahasti ja sitten samalla paljaalla kädellä nosti tuotteita etikkatynnyristä. Oli siis aikaan, kun raha käytössä. En tiedä onko hygienia korjaantunut, sillä asiointini päättyi tähän kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Henkilökunta ei puhunut suomea
Puhuuko esim. Espoon ravintoloissa henkilökunnasta joku suomea?
Paska asiakaspalvelu shittarissa sai lopettamaan k-ketjun käytön.
vallilan kamppeita en osta mistään koska taksi"uudistaja"lumppu (lue aavinkonlait sallinut takapajuistaja) omistaa ainakin osan
Vierailija kirjoitti:
Hesen tiskillä tilasin ja maksoin tuotteen. Tuli ilmi, että pitkä viive tuotteen valmistumiseen. Sanoin käyväni ostoksilla käytävän toisella puolella olevassa kaupassa. Palattuani oli tuotteeni 4-5min aikaisemmin heitetty roskiin ja jäin ilman. Vuorossa ollut nuori myymäläpäällikkö piti menettelyä oikeana. Kun ilmoitin tiskillä käyväni naapurikaupassa enkä jäämässä pitkää odotusta viettämään Hesen myymälässä, ei kerrottu DL tuotteen noutoon, ei myöskään lukenut kuitissa tai myymälän seinillä. Hämmentyneenä poistuin. Tein myöhemmin reklamaaation verkossa. Ei vastausta. Sittemmin olen kulkenut tämän pikaruokalan ohi. Tästä on vuosia.
Samaisessa ketjussa nuori myyjätär avasi litran maitopurkin nokan työntämällä paljaan sormensa aukkoon. Tämä siis ennen muovikorkkeja. En huolinut.
Vierailija kirjoitti:
Vantaalaisessa arvauskeskuksessa, kun astuin vuorollani lääkärin huoneeseen, niin tämä nuori mieslääkäri jolla oli jalat pöydällä, siis ihan totta, jalat pöydällä kysyi "mikäs meitä vaivaa". Olen siirtynyt käyttämään yksityisten palveluja, ei tarvitse jonottaa kuukausi kaupalla ja saa ihmismäistä palvelua.
Lääkärinä olo on yksilölaji.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin kampaajaa, kun kyllästyin siihen että kampaaja hölötti lähes koko ajan työkavereidensa kanssa samalla kun leikkasi hiuksiani. Harmi sinänsä, oli paras kampaaja joka mulla on ollut, mutta en vaan jaksanut sitä jatkuvaa mukatrendikästä mukarentoa huulenheittoa.
On mahdollista, että kampaajat olettavat asiakkaiden haluavan ns terapeuttista rupattelua, että mykkyyttä pidettäisiin epäkohteliaana. Olen kuullut monen julkkiskampaajan pitäneen itseään myös terapeutteina, ja asiakkaista tullut myös ystäviä. Minäkään en pidä turhasta tuttavallisuudesta ja siksi vaihtelen kampaajaa. Tykkään myös uudesta näkökulmasta hiusteni käsittelyssä.
Tilattiin lähipizzeriasta siivet aurajuustokastikkeella kotiinkuljetuksella 500m päähän.
Dippi olikin pelkkää maustamatonta kermaviiliä.
Soitettiin perään ja pizzamies sanoi 'tulkaa hakeen, että hänellä on ollut jo ihan tarpeeksi huono päivä'.
Otettiin omat aurajuusto kaupasta ja ei käyty siellä enää.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä kampaajat kirjoittavat tänne palstalle kaiken mitä olen heidän kanssa jutellut. Pitäköön tunkkinsa, löydän kyllä "mykän" kampaajan, joka ei levitelle juttuja eteenpäin.
Eivätkä kirjoita juuri sinun juttujasi. Meillä kaikilla tuppaa vain olemaan samat jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kampaamolta ja taksilta tietää kyllä kylän asiat hetkessä.
kyllä meillä naapurin akka tietää paremmin
Remontti-Reiskat ovat myös varsinaisia kylänluutia.
Yhdessä käsityöläismyymälässä en enää käy, koska myyjä yritti tuputtaa minua ostamaan yhden tuotteen ja närkästyi kun en ostanut sitä. Olin jo ostamassa sieltä arjen käyttöesinettä, jota tarvitsin. Myyjä närkästyi siitä kun sanoin miettiväni asiaa toisen tuotteen kohdalla (en viitsinyt sanoa etten osta sellaista mitä en tarvitse) ja en ostanut lisää tuotteita. Ei se tarkoita jos jotain tuotetta kehuu miten hyvin se on tehty tai että pitää sen ulkonäöstä, että sitä tarvitsisi tuputtaa.
Vierailija kirjoitti:
Yhteen Maskuun en aio mennä enää sen jälkeen, kun myyjä yritti myydä kalustetta, josta olin juuri sanonut, etten halua sen mallista kotiini, ja ruinasi ostamaan sillä perusteella, kun "oon ollut täällä koko päivän ilman yhtään myyntiä".
Yhdelle hierojalle en enää mene, kun ei suostunut hieromaan niitä alueita joita pyysin, vaan päätti hieroa muualta ja niskat jäi jumiin, kun niiden hieromiseen jäi niin vähän aikaa.
Maskuun en mene, ennenkuin ovat myyneet edes yhden tuotteen oikealla hinnalla. Jatkuvat 70% alennukset ovat kusetusta. Samalla hinnalla saa paikalliselta toimijalta, ilman alennusta.
Vierailija kirjoitti:
En saanut kuittia automaattisesti.
Itsepalvelupesula ei anna paperikuittia. Ehkä pitäisi ladata pesulan appi tai jotain. Kumminkin bensasemilla automaatista saa paperikuitin.
Kuitin antamattomuus on yksi syy, miksi välttelen joitakin liikkeitä. Se on jotenkin epäilyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä en voi sanoa, että olen lopettanut, kun en ole koskaan aloittanutkaan, mutta Kärkkäiseltä en osta enkä tilaa mitään. Mieluummin olen ilman, jos muualta ei saa tai maksan vaikka tuplasti muualle.
Suomen nopeimmat toimitukset, kohtuulliset hinnat, ja asenne. Täältä.
Uusia myyvä Toyota-liike kieltäytyi takuukorjauksista vedoten siihen että asun eri puolella maata kuin mistä olin auton ostanut. Aika kallis moka tälle liikkeelle.
Masku möi korostetusti Suomessa tehdyksi mainostetun sohvan, jonka posti kuljetti kotiin. Mukana seuranneista rahtikirjoista selvisi että sohva oli tehty Virossa. Tietoinen kusetus ja masku bannissa lopun elämän ajan.
Kampaamossa kampaajan sakset pysähtyivät aina kun hän avasi suunsa. Ei osannut leikata luonnonkiharaa hiusta, ihmetteli, että onko aina taipunut näin. Leikkasi 1,5 h puheen kera.
Hieronnan jälkeen hierojan ilme oli kyllästynyt ja jäi sellainen tunne, että olisi pitänyt pukeutua sekunnissa ja poistua mahdollisimman pian.
Olen siirtynyt ennakoivaan asiointipaikkakarsintaan.
Katson minkä näköistä henkilökuntaa liikkeessä ja sen asiakkaissa on ja sen mukaan päätän asioinko liikkeessä. Periaatteessa yksinkin epätoivottava hahmo, riittää hylkäävään päätökseen.
Ikävä kyllä Suomi muuttuu vauhdilla ja sopivat asiointipaikat vähenevät.