Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?
Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?
Kommentit (4975)
Lopetin yhdessä ketjukampaamossa käymisen pitkäksi aikaa, koska yksi nuori kampaaja oli rasittava pälättäjä. Puhui omista asioistaan, opinnoistaan ja elämänvalinnoistaan ja tuntui, että näin nelikymppisenä tätinä piti suorastaan opastaa elämässä :D Ei ollut sellaista luontevaa jutustelua siis, vaan kamalaa päällepuhumista.
Yksi miestenvaateliike. Siellä on niin seksikäs naismyyjä, että aina tuli ostettua liian väljät housut.
Lopetin yhdessä kampaamossa käynnin siksi, että siellä joutui aina odottamaan vuoroaan ajanvarauksesta huolimatta. Pisin odotus kesti yli puoli tuntia ja se olikin viimeinen kerta siinä liikkeessä.
Ravintolat tippuu sitä mukaa kun alkavat tippiä kinuaan ainaaksun yhteydessä.
Loppui siihen, kun mylvivä kauppias vaati kassia avattavaksi ja vetosi 40 vuoden kokemukseen, eikä lakiin tai asetukseen.
Lopetin käymästä yhdellä ripsiteknikolla kun jälki oli aina huonoa ja jutut vielä huonompia. Saattoi mm. kysyä aika henkilökohtaisia asioita ja juoruilla kaikenlaista ilkeään sävyyn. Jännä kun kyseisellä tyypillä olikin aina vapaita aikoja ja hänen työnsä huono jälki tunnistettiin muualla.
Eräässä raidoistaan tunnetussa lastenvaateliikkeessä hyvin kalliin ulkovaatteen ilmiselvä reklamaatioasia oli hankala ja epämiellyttävä kokemus. Minua ensinnäkin epäsuorasti syytettiin vaatteen rikkoutumisesta ja toiseksi, myyjä osoitti mieltään minulle. Tämän jälkeen en ole enää asioinut siellä. Kuvottaa heidän "vaatteemme kestävät kolmen lapsen käytön" väitteensä. Vien rahani mieluummin esim. Reimalle.
Salon Hot Hair Tapiola. Pitäis tehdä kunnialoukkaus syyte. Nousukkaita jotka haukkuvat ja keksivät asiakkaistaan ihan sairaita juttuja. Itseään kehuvat minkä ehtivät.
Olin loukannut treeneissä itseni, mutta heidän mukaan olen narkkari. Yhden lauseen sanoin sekavasti kivun takia. En viitsi kirjoittaa mitä nuin typerät akat ansaitsee.
Kaupassa ja ravintolassa: huono palvelu.
Kampaamossa esim. paikkakunnan vaihdos. Kerran vaihdoin kun mulla oli tärkeä meno (pojan häät) ja kampaaja nyhräsi ja nyhräsi sitä kampausta ja siitä tuli aivan paska. En suostunut yhteenkään ns. viralliseen valokuvaan häissä, niin paljon vitu*ti. Olin käynyt hänellä ennenkin ja olin ollut ihan tyytyväinen, en tajua miten oli niin huono päivä hänellä. Oli tasan viimeinen käynti.
Nykyään jos olen menossa tuntemattomaan ravintolaan tai kampaajalle tms niin luen aina arvostelut netistä ensin. Laitan myös itse arvosteluja, sekä risuja että ruusuja.
Paikallisessa ravintolassa pyöritettiin/pyöritetään ehkä yhäkin huumerinkiä ja yritettiin saada läheiseni mukaan touhuun myös.
Eräs kampaamo jota kovin kehuttiin somessa on sellainen mihin en enää mene. Pyysin viileän vaaleaa sävyä hiuksiin ja sain vaaleanvioletit hiukset. Olin varannut ajan raitoihin ja hiuksiani oli aikaisemmin vain raidoitettu. Ilmeisesti kampaaja ei jaksanut alkaa väkertää raitoja ja ehdotti koko pään värjäystä, toki ajattelin että hän osaa hommansa. Kampaaja oli myös jotenkin tyly ja kyllästyneen oloinen, lisäksi olin ainoa asiakas koko paikassa vaikka on siis isompi kampaamo. Sanoin että tulipas värikäs niin kampaaja vaan antoi vinkiksi että peset useammin niin väri haihtuu ja heillä nyt vaan on tämmöiset värit/sävytteet.
Tämän jälkeen menin nykyiselle kampaajalleni joka luuli että olin värjännyt hiukseni itse. Onneksi löysin tämän nykyisen kampaajan sillä nyt olen jo monta vuotta ollut todella tyytyväinen hiuksiini.
Vierailija kirjoitti:
Vältän yhtä ainoaa kassaa Prismassa, koska tämä naishenkilö on ollut joka kerta erikoisen tyly töksäyttelijä. Valitusta en sentään viitsi tehdä, mutta kierrän kaukaa.
Ja minä Citymarket:n yhtä ainoaa kassaa.
Kokeilin kampaamoa , mutta inhotti omistajan utelu . Jopa ammatinkin uteli ja muuta henk.kohtaista. Uteliaisuus ei kuulu sivistykseen , jutella voi , muttei udella.
Yksi s-ryhmän pieni marketti, jolle annoin toisen ja vikan mahdollisuuden: ekalla kerralla myyjä toljotti eikä tervehtinyt, mutta muita tervehti. Tokalla kerralla toinen myyjä suuttui ja oli todella töykeä, kun en näyttänyt etukorttia, jonka olemassa olon olin unohtanut ja sanoi että näki sen kukkarossani (otin maksukortin niin kurkki kukkaroon). Molemmilla kerroilla annoin palautetta sähköisesti. Saas nähdä mitä vastaavat tähän vikaan palautteeseen jonka annoin vasta vähän aikaa sitten.
Harkitsin lopettavani asioinnin yhdessä kukkakaupassa, mutta vähensin ne minimiin, koska siellä oli parempi viherkasvien valikoima kuin paikkakunnan muissa kaupoissa. Meinasin lopettaa asioinnin, koska sain sieltä todella huonon kukkalaitteen sukulaisen hautajaisiin..
Vierailija kirjoitti:
Lopetin ruutu+ sovelluksen käytön ikuisiksi ajoiksi, koska sieltä ei ikinä tullut laskuja minulle, mutta perinnästä kyllä tuli ilmoitus että laskut maksamatta. Näin tapahtui kaksi kertaa ja sitten riitti. En ihan tosissaan löytänyt niitä laskuja mistään spostista tai postin tuomina. En koskaan. Siihen sai riittää ja ei enää IKINÄ. 😂
Eikös pitäisi tulla kaksi maksukehotusta ennen siirtoa perintään. Tässä ei kerrottu, miten asia lopulta ratkaistiin.
En osta kauppojen omia tuotemerkkejä coop, xtra, pirkka jne, koska näin poljetaan tuottajien saamia hintoja. S-kauppaa vältän, koska kasvanut liian isoksi toimijaksi. Vältän markkinajohtajien tuotteita, koska esim. Valiolla jo lähes määräävä markkina-asema. Ostan siis pienempien toimijoiden tuotteita, jotta kilpailu säilyy. Kotimaisuus ei ole arvo sinänsä, vaan otan mieluummin vaikka virolaisen tai brittiläisen juuston kuin Valiolta. Hartwallin tuotteita vältän myös samasta syystä ja ostan Värskan vesiä mieluummin. Saan mielihyvää omasta pienestä kapinasta isoja corporaatioita vastaan. Suosittelen samaa muillekin.
Vierailija kirjoitti:
En osta kauppojen omia tuotemerkkejä coop, xtra, pirkka jne, koska näin poljetaan tuottajien saamia hintoja. S-kauppaa vältän, koska kasvanut liian isoksi toimijaksi. Vältän markkinajohtajien tuotteita, koska esim. Valiolla jo lähes määräävä markkina-asema. Ostan siis pienempien toimijoiden tuotteita, jotta kilpailu säilyy. Kotimaisuus ei ole arvo sinänsä, vaan otan mieluummin vaikka virolaisen tai brittiläisen juuston kuin Valiolta. Hartwallin tuotteita vältän myös samasta syystä ja ostan Värskan vesiä mieluummin. Saan mielihyvää omasta pienestä kapinasta isoja corporaatioita vastaan. Suosittelen samaa muillekin.
Onnea matkaan kapinassasi. En suosittele selvittämään miten eri brändien omistukset menevät tai menetät yöunesi.
Lopetin yhdessä ketjukampaamossa käymisen pitkäksi aikaa, koska yksi nuori kampaaja oli rasittava pälättäjä. Puhui omista asioistaan, opinnoistaan ja elämänvalinnoistaan ja tuntui, että näin nelikymppisenä tätinä piti suorastaan opastaa elämässä :D Ei ollut sellaista luontevaa jutustelua siis, vaan kamalaa päällepuhumista.