Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
4761/4975 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdoin kampaajaa, kun kyllästyin siihen että kampaaja hölötti lähes koko ajan työkavereidensa kanssa samalla kun leikkasi hiuksiani. Harmi sinänsä, oli paras kampaaja joka mulla on ollut, mutta en vaan jaksanut sitä jatkuvaa mukatrendikästä mukarentoa huulenheittoa.

Nyt kiinnostaa, millaisia juttuja puhuivat?

Ei mitään ihmeellistä, jutustelua uusista tuotteista, sekalaista kuulumisten vaihtoa yms. Jotenkin vaan rasittavaa kuunneltavaa, kun huudellaan työkavereiden kanssa siellä föönien hurinassa. Eikä mua kiinnosta jotkut kampaajien koirien tekemiset.

Vierailija
4762/4975 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin asioinnin K-ryhmän marketeissa koska heidä pysyvästi edullinen kampanja on osoittautunut huijaukseksi, sumutukseksi. Seuratkaa ja ottakaa kuvia kyseiseen kampanjaa liitetyistä tuotteista. Saatatte yllättyä kuinka tuotteita poistetaan tästä "pysyvyydestä".

Olkaa siis valppaina näiden kampanjoiden kanssa. Kauppias on äärettömän ahne. Kaupan alan vuoksi maatalous on maassamme ahdingossa. Jokainen asiaan perehtynyt tietää että kauppiaat käärii ökyvoitot ja tuottajat ovat pulassa. Tälle vinoumalle emme mahda mitään koska Suomen ns kilpailu on olematonta, jos sitä on ollenkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4763/4975 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käy koskaan missään etnisessä paikassa.

Mä olen jo vuosia vältellyt kaikenlaisia etnisiä ravintoloita, syynä se että niistä on paljastunut useita ihmiskauppajuttuja. Ei oikein huvita mennä kun ei tiedä mitä siellä takahuoneissa tapahtuu, vaikka varmaan suurin osa ravintoloista onkin ihan ok. Mutta silti. Hygienian tasokin vähän epäilyttää monissa paikoissa.

Vältän erityisesti nepalilaisia ravintoloita. Meillä on kolme nepalilaista raflaa ja mitä enemmän olen lukenut rikosuutisia näistä kokkiparoista, sitä lujemmassa boikotti pysyy. Kokit saattavat asua raflan keittiössä, 20 tunnin työpäiviä, uhkailuja, velkoja maahantulosta ym. Ehdotin jossain että jospa löytyisi yksi 'Reilun työmoraalin omaava Nepal-ravintola' niin sinne menisin.

Vierailija
4764/4975 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käy koskaan missään etnisessä paikassa.

Mä olen jo vuosia vältellyt kaikenlaisia etnisiä ravintoloita, syynä se että niistä on paljastunut useita ihmiskauppajuttuja. Ei oikein huvita mennä kun ei tiedä mitä siellä takahuoneissa tapahtuu, vaikka varmaan suurin osa ravintoloista onkin ihan ok. Mutta silti. Hygienian tasokin vähän epäilyttää monissa paikoissa.

Vältän erityisesti nepalilaisia ravintoloita. Meillä on kolme nepalilaista raflaa ja mitä enemmän olen lukenut rikosuutisia näistä kokkiparoista, sitä lujemmassa boikotti pysyy. Kokit saattavat asua raflan keittiössä, 20 tunnin työpäiviä, uhkailuja, velkoja maahantulosta ym. Ehdotin jossain että jospa löytyisi yksi 'Reilun työmoraalin omaava Nepal-ravintola' niin sinne menisin.

Tehkää näille pila. Otatte vaikka 7 hengen porukan ja teette ratsian ravintolaan poliisin valeasuissa. Ties mitä sieltä takahuoneesta löytyy, kun rynnäköitte paikkaan aidon näköisten leikkiaseiden kanssa. 

Vierailija
4765/4975 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käteisen käsittely maksaa kaupoille ja ravintoloille: kassanlasku iltaisin on työvoimakustannus, pankki ottaa tilityksistä maksun, samoin rahakuriiri joka hakee rahat panssariautolla. Myös maksupääte laite maksaa, samoin luottokortin maksuvälitys. 

Te käteisestä narisevat vanhukset tervetuloa nykyaikaan. Arvatkaa minkä kustannuksen yrittäjä lopettaa koska on pakko?

Maksukortitkin maksavat. Korttiyhtiöt ottavat provikan joka ostoksesta. Käteinen tulee edullisemmaksi, jos vaan osaa sitä käsitellä eikä lähetä kolikoita joka ilta tilityspussissa pankkiin.

Totta kai, kun käteisen käyttö on vähentynyt, niin sitten sitä on siirretty muihin maksutapoihin, ettei rahantulo vähene. Kaikestahan sitä rokotetaan.

Vierailija
4766/4975 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut kuittia automaattisesti.

Vierailija
4767/4975 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökunta ei puhunut suomea

Vierailija
4768/4975 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vattenfallilla tarjosivat jatkosopimusta selvästi kalliimmalla, kuin mitä vastaavilla ehdoilla oli uusille asiakkaille. Pitkä asiakkuus loppui siihen, enkä ole palannut.

Vierailija
4769/4975 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vattenfallilla tarjosivat jatkosopimusta selvästi kalliimmalla, kuin mitä vastaavilla ehdoilla oli uusille asiakkaille. Pitkä asiakkuus loppui siihen, enkä ole palannut.

Tämähän nyt on joka sopimuksen jatkossa on sitten kyseessä netti/sähkö/joku lehti

aina pitää ensin sopimus katkaista ja sitten yleensä tuloee se oikeastai halvempi tarjous ennen kun se ehtii oikeasti loppumaan tai sitten jossei tule niin uutena asiakkaana sopimuksen loppumisen jälkeen

Vierailija
4770/4975 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autokorjaamo kiristi pyöränpultit kireälle täysillä paineilmalla. Ehdotin, että loppukiristys käsin, mutta ei kuulemma onnistu. Rengas sitten hajosi tien päällä ja tarvittiin hinausauto apuun. Vaihtoon meni vaihtajat.

Tämä on se syy miksi vaihdan itse renkaat, pari kertaa riitti tienpäällä kun ei jatkovarrellakaan saanut pultteja auki "rankaanvaihtajan" kiristyksien jäljiltä.

Vierailija
4771/4975 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärkkäinen.

Syyn varmaan tietää erikseen sanomattakin.

Menee SSTeslan kanssa samaan boikottiin.

Vierailija
4772/4975 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa yksi nahkahanska ja laukku -kauppa. Myyjä kehui miesten hanskoja kauheasti. Moitin että vähän on kovan ja melkein muovisen oloiset. "Se pehmenee kun käytää, ne on oikein hyvää laatua." Ei pehmennyt koskaan ja repeytyi sormien juuresta. Ei vaikka jossain vaiheessa paljon myöhemmin hoidin mehiläisvahalla. Edelleenkään en ole ihan varma onko ne nahkaa vai jotain tosi omituista jäljitelmää. Ikänä en Turusta osta nahkatuotteita, kun en muista mikä oli sen kivijalkakaupan nimi. Myyjä tai omistaja varmaan jo eläkkeellä useamman vuoden, joten muut kärsii.

Vierailija
4773/4975 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella koira

Vierailija
4774/4975 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin sähköautoon, koska en enää halunnut rahoittaa Venäjää ja öljykartelleja. Suomihan toi vuoden 2014 hyökkäyksenkin jälkeen 100% raakaöljystä Venäjältä.

Vierailija
4775/4975 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin  kampaamoa , mutta inhotti omistajan utelu . Jopa ammatinkin uteli ja muuta henk.kohtaista. Uteliaisuus ei kuulu sivistykseen , jutella voi , muttei udella.

Tämä! Olen kampaajalla ollessani kuullut viereisestä penkistä, kun kampaaja kysyi asiakkaaltaan että saanko kysyä mitä teet työksesi! Aivan järkyttävää käytöstä, nyt me kaikki kampaamossa olleet asiakkaat ja kampaajat tiedämme sen asiakkaan ammatin ja kaiken muunkin, mitä häneltä udeltiin. 

Me suomalaiset ollaan liian kilttejä, miksi tuo nainen vastaili? 

Vierailija
4776/4975 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin asiakkuuden kampaamossa,koska olin sopinut muutamankin kerran että tulen klo 16. Kampaanja soittaa että voitko tulla myöhemmin, koska olen myöhässä ja sitten selitykset. No se tarkoitti sitä, että oma aikatauluni ei sitten pitänyt loppuillan osalta. Loppuviimeksi tuli mitta täyteen, kun eräs kerta kampaaja oli ottanut koiransa mukaan liikkeeseen, koska raukka joutuu olemaan niin kauan kotona yksin. Koira oli levoton ja haukkui jatkuvasti ja kampaanjan huomio meni isolta osalta koiran kanssa härväämiseen. Itse ajattelen kampaamokäyntiä myös rentouttavana hemmotteluhetkenä. Tuo käynti sai minutkin srtressaantumaan. Ei se mitään, löysin uuden ihanan  paikan, jossa on panostettu viihtyvyyteen ja rauhalliseen ympäristöön. Yleensä ottaen en pidä paikoista jotka ovat epäsiistejä tai jossa kampaaja puhuu jatkuvasti ja liikaa omista asioistaan. 

Vierailija
4777/4975 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesen tiskillä tilasin ja maksoin  tuotteen. Tuli ilmi, että pitkä viive tuotteen valmistumiseen. Sanoin käyväni ostoksilla käytävän toisella puolella olevassa kaupassa.  Palattuani oli tuotteeni 4-5min aikaisemmin heitetty roskiin ja jäin ilman. Vuorossa ollut nuori myymäläpäällikkö piti menettelyä oikeana. Kun ilmoitin tiskillä käyväni naapurikaupassa enkä jäämässä pitkää odotusta viettämään Hesen myymälässä, ei kerrottu DL tuotteen noutoon, ei myöskään lukenut kuitissa tai myymälän seinillä.  Hämmentyneenä poistuin. Tein myöhemmin reklamaaation verkossa. Ei vastausta. Sittemmin olen kulkenut tämän pikaruokalan ohi.  Tästä on vuosia. 

Vierailija
4778/4975 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä kampaajat kirjoittavat tänne palstalle kaiken mitä olen heidän kanssa jutellut. Pitäköön tunkkinsa, löydän kyllä "mykän" kampaajan, joka ei levitelle juttuja eteenpäin.

Vierailija
4779/4975 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduimme epäillyksi myymälävarkaudesta kun kenkälaatikko oli auki ja siinä oli päällimmäisenä Katri-Helenan levy. Laatikko oli auki, koska sopivaa kokoa ei ollut irrallaan sovitettavaksi ja levy oli siksi, että se kuului kauppaan. Siitä luki maininta laatikon päädyssä. Poistuimme kaupasta ostamatta mitään, ilman mitään anteeksipyynnön tapaistakaan, emmekä ole senkoommin ko. kaupassa käyneet, oli Imatran Cittari.

Vierailija
4780/4975 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin  kampaamoa , mutta inhotti omistajan utelu . Jopa ammatinkin uteli ja muuta henk.kohtaista. Uteliaisuus ei kuulu sivistykseen , jutella voi , muttei udella.

Tämä! Olen kampaajalla ollessani kuullut viereisestä penkistä, kun kampaaja kysyi asiakkaaltaan että saanko kysyä mitä teet työksesi! Aivan järkyttävää käytöstä, nyt me kaikki kampaamossa olleet asiakkaat ja kampaajat tiedämme sen asiakkaan ammatin ja kaiken muunkin, mitä häneltä udeltiin. 

Me suomalaiset ollaan liian kilttejä, miksi tuo nainen vastaili? 

Jos on toisinpäin. Asiakas niin puhelias, että häiritsee jopa kampaajan työhön keskittymistä.   Tämä on vähän com si com sa.  Toisaalla valitetaan, kun kaupan kassa ei jää juttelemaan.   Mutta jos on omaan makuun liian keskusteleva kampaaja, voihan vaikenemisellaan hillitä.   Kampaajan utelen voi nähdä myös siten, että tietämällä ammatin, voi kampaaja ehdottaa leikkausta/kampausta mielestään ammattiin sopivaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi