Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
4681/4975 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin Eckerö Linellä risteilyn, kun lopettivat kokonaan tupakkakartonkien myynnin. Onneksi kilpailijoilta saa.

Vierailija
4682/4975 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoliike: "Naisille ei ole mitään väliä minkälainen auto on, kunhan auton väri on punainen". En ostanut yhtään mitään tämän johdosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4683/4975 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamo käynti jäi yhteen kertaan kun kampaajan ystävät tulivat hänen työpaikalleen juoruilemaan samalla kun olin asiakkaana. 

Vierailija
4684/4975 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä en voi sanoa, että olen lopettanut, kun en ole koskaan aloittanutkaan, mutta Kärkkäiseltä en osta enkä tilaa mitään. Mieluummin olen ilman, jos muualta ei saa tai maksan vaikka tuplasti muualle.

Vierailija
4685/4975 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakaupat, jotka sallivat koiran tuonnin, ovat boikotissa.

Vierailija
4686/4975 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mene Suomessa uudelleen ravintolaan tai liikkeeseen, jossa palvelua saa vain englanniksi eikä edes yritetä palvella suomeksi.

Tämä tosiaan ärsyttää. Itse osaan ihan hyvin englantia, joten ei ole siitä kiinni, mutta kaikki suinkaan eivät osaa ja muutenkin typerää, jos kotimaassaan pitää ravintolassa käyttää vierasta kieltä! Ilmeisesti Helsingissä enemmänkin, ainakin tässä pari kk sitten Triplan joku ravintola oli tällainen. Tarjoilija tokaisi tympeästi, että "english only" kun aloin tilata suomeksi.

Olen asunut Englannissa yli 30 vuotta. Hyvästä kielitaidosta huolimatta en asioi Suomessa ravintoloissa missä palvelua ei saa suomeksi. Ihan periaatteesta.

Sama! Paitsi että en puhu hyvää lontoota mutta kumminkin.

Vierailija
4687/4975 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vuosia samassa kauneussalongissa laitattamassa kerran kuussa kynnet, ripset ja kulmat. Pari kertaa vuodessa jalkahoito. Kerran vuodessa kasvohoito. En perunut varattua aikaa kertaakaan, olin mielestäni hyvä asiakas.

Heillä oli samassa tilassa hetken aikaa kampaajakin, kävin hänellä pari kertaa, tukeakseni toimintaa. Kampaaja oli luokattoman ammattitaidoton homomies, joka tykkäsi järkyttää minua, vanhempaa naishenkilöä tarinoillaan. Miten hame päällä oli käynyt festareilla viinaa hameessa kun kukaan ei uskalla tutkia homojen hameita jne. Minusta asiattomia juttuja kertoa asiakkaalle. Näki kyllä ilmeestäni että en ollut kovin ihastunut aiheeseen. Viimeinen kanpaajakäynti hänellä. Muuten jäin salonkiin asiakkaaksi vielä.

Sitten salonkiin tuli harjoittelija, jolle kaikki aikani vaihdettiin. Aiemmin omistaja itse teki minulle kaikki hoidot ja muut. Kynnet ei pysyneet, valitin tästä. Jalkahoidossa ei ottanut kovettumia kunnolla. Valitin. Ei mitään toimenpiteitä. Minun olisi pitänyt antaa tämän harjoitella ja maksaa täyttä hintaa huonosta työstä.

Vaihdoin muualle.

Vierailija
4688/4975 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tunnetulla kosmetologilla kasvojen kosteutushoidoissa. Koko hoidon ajan kosmetologi paasasi ja markkinoi jotakin tuotemerkkiä, jossa oli kosteusvoide jota ilman ihoni ei voi olla enää sekuntiakaan. Sain kokeilla voidetta pumppupullosta ja ajattelin, että kallista on, mutta vaikuttaa hyvältä ja riittoisalta.

Kotona huomasin, että tuo ostamani tuotepaketti oli kyllä testerin kanssa saman kokoinen, mutta sisällä oleva voide kymmenes osa siitä, se oli tuettu pahvilla laatikon keskelle ja oli pienen pipetin kokoinen..... Ei ikinä enää sinne!

Vierailija
4689/4975 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut syyt, kävin ripsisalongissa ja lopetin vuoden jälkeen, kun tuli allergisia oireita. Tekijä oli hyvä, mutta nyt halusin lisäksi säästää ylimääräisissä kuluissa. Teen ripset itse diy cluster-ripsillä, ne saa kotona pois, voi pitää taukoa jne. Aina voi laittaa tekoripset tai käyttää maskaraa. En tajua, miten jotkut laittavat rahaa hiustenpidennyksiin, huulitäytteisiin, botokseihin, bblään, implantteihin, mesolankoihin, kynsiin ja ripsiin. Lasku on todella iso. Sen summan kun käy töissä säästää mielellään tulevaan ja sijoittaa tai omaan asuntoon. En ikinä naisena kehtaisi olettaa, että joku mies maksaisi minulle nuo. Ja tavalliset, järkevät miehet eivät edes pidä noista asioista. 

Vierailija
4690/4975 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut citymarketissa käynnit kalliiden hintojen vuoksi. Eräässä pitseriassa, mamupaikka huonon asiakaspalvelun vuoksi, pitsatkaan ei hääppöisiä. Yhdessä kampaamossa, kampaajalla ADHD, kertoi itse, oli ihan mahdoton, kerta riitti.

Vierailija
4691/4975 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin eräässä kahvilassa käynnin todella huonon ja töykeän asiakaspalvelun takia.

Vierailija
4692/4975 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä kaupassa en toista kertaa asioi, kun kassalla oli myyjä joka tervehti muita, mutta minua hän katsoi tervehtimättä, niin kuin avaruusoliota, vaikka olen tavallinen ihminen.

Yhdessä kampaamossa käymisen harkitsin lopettavani, mutta se loppuikin muuton vuoksi. Sieltä ei saanut kunnon neuvoja ja kampaaja sanoi, ettei kotioloissa kannata föönata hiuksia, kun kysyin hiusten laittamisesta. Kampaaja kehui, että kannattaa lopettaa viljojen syöminen ja joskus aiemmin toinen kehtasi kysyä ruokavaliostani. Muutenkin kampaajat jotka utelevat tai tyrkyttävät ideologioitaan eivät ole kovin ammattitaitoisia asiakaspalvelussa vaikka osaiskin työnsä muuten hyvin.

Kahvilassa en käy jos toistuvasti tai kerrankin siellä on mauttomia leivonnaisia tai teetä ja pöydät täynnä astioita. Yhdessä kalliissa, pienessä ja suositussa kahvilassa tarjoilijat huutaa kassalta syötävien ja juotavien nimet ja sinne pitää juosta hakemaan. Siellä ei tule toiste käytyä.

Vierailija
4693/4975 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palvelua ei saa suomeksi, valitsen toisen liikkeen/ravintolan. 

Vierailija
4694/4975 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran pienessä silmälasikaupassa ja myymälän omistaja nauroi hirnuen sukunimelleni. En toista kertaa ostanut kaupasta mitään. Toisen silmälasiliikkeen yrittäjä hioi kahdesti toisen linssin väärin ja väitti että silmä ei oo vaan tottunut linssiin. Toisella linssillä näki hyvin. Joutuivat hiomaan molemmilla kerroilla uusiksi. Lisäks myyjä myi tummenevat linssit joissa oli sävy näkyvillä sisätiloissakin. 

Ison ketjun liikkeessä myyjä auttoi sopivien kehysten valinnassa ja sai ostamaan lasit jotka ei sopineet kasvoille. Eihän sitä lyhyen kokeilun aikana kaupassa tajunnut. Linssit oli tiltattu todella voimakkaasti alaviistoon ja valui koko ajan. Lisäks samassa liikkeessä asiakaspalvelija toitotti asioitani kovaan ääneen muiden kuullen. 

Vierailija
4695/4975 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hgin rautatieaseman takseja  en uskalla enää käyttää. Kielitaidoton kuljettaja ei osannut ajaa ja veloitti tuplasti matkasta.

Vierailija
4696/4975 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokakaupat, jotka sallivat koiran tuonnin, ovat boikotissa.

Boikotoisin mielelläni ruokakauppoja, jotka sallii räkäisten ja kiljuvien kakaroiden tuomisen kauppaan. Mutta kun niitä on kaikki kaupat täynnä. Ja sitä päivää saa odottaa, että vanhemmat kasvattaisivat tai edes vahtisivat kakaroitaan.

Vierailija
4697/4975 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin punttisalia, kun asiakaskunta karvaranteistui yli sietorajani

Vierailija
4698/4975 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappahl Tampere Hämeenkatu. Ostin sukat, joissa iso tarra -50 %. Kassakone näytti täyttä hintaa. Paikalle hälytettiin joku esihenkilö, joka kysyi myyjältä, oliko muissa samanlaisissa sukissa alennustarra. Oli. Sitten esihenkilö sanoi myyjälle: Kyllä se sitten TODENNÄKÖISESTI meidän vika on. Minua esihenkilö ei vilkaissut kertaakaan eikä kukaan pahoitellut asiaa. Ja tuo hänen tokaisu "todennäköisesti" sai kuulostamaan siltä, että asiakasta epäiltiin (aletarran liimaamisesta sukkien?). Asiakaspalvelu hukassa kerta kaikkiaan. 

Vierailija
4699/4975 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN todellakaan käy LIDLISSÄ ,KUIN ÄÄRIMÄISESSÄ HÄDÄSSÄ. inhoa heidän mobili tarjouksia, vaikka kaikessa muussa käytänkin tietty nettiä.

Vierailija
4700/4975 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä en voi sanoa, että olen lopettanut, kun en ole koskaan aloittanutkaan, mutta Kärkkäiseltä en osta enkä tilaa mitään. Mieluummin olen ilman, jos muualta ei saa tai maksan vaikka tuplasti muualle.

Käyn usein kärkkäisellä koska se on turvallinen tila, siellä ei vassarit ja muut rautanaamalesbot hypi silmille. Edes jossain saa olla rauhassa woketukselta.