Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
4661/4975 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mene Suomessa uudelleen ravintolaan tai liikkeeseen, jossa palvelua saa vain englanniksi eikä edes yritetä palvella suomeksi.

Tämä tosiaan ärsyttää. Itse osaan ihan hyvin englantia, joten ei ole siitä kiinni, mutta kaikki suinkaan eivät osaa ja muutenkin typerää, jos kotimaassaan pitää ravintolassa käyttää vierasta kieltä! Ilmeisesti Helsingissä enemmänkin, ainakin tässä pari kk sitten Triplan joku ravintola oli tällainen. Tarjoilija tokaisi tympeästi, että "english only" kun aloin tilata suomeksi.

Olen asunut Englannissa yli 30 vuotta. Hyvästä kielitaidosta huolimatta en asioi Suomessa ravintoloissa missä palvelua ei saa suomeksi. Ihan periaatteesta.

Vierailija
4662/4975 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppias alkoi haukkua minua kun aloin maksaa ostostani pankkikortilla.  Niin pienet ostokset (4,50 e) pitäisi kuulemma maksaa käteisellä ettei heillä mene pankkikorttimaksua. Pahoittelin etten tiennyt ja maksoin ostoksen käteisellä mutta kauppias jatkoi haukkumistani halveksuvalla äänellä mutisten.

Olin ostanut tuosta liikkeestä aiemmin säännöllisesti useiden kymmenien tai muutamien satasten ostoksia mutta sen haukkumisen jälkeen en enää mennyt tuohon liikkeeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4663/4975 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on erittäin pitkät (ja hyväkuntoiset) hiukset. Kampaaja aloitti varovasti harvalla sinun ikäiselläsi naisella on näin pitkät ja paksut hiukset. Sitten kyllä näistä ainakin 20 cm täytyy lyhentää, että ovat terveen näköiset. Semmoinen lyhyt polkka sopisi sinulle, tai peräti pirteä pixie. Olen kohta 60-vuotias, sen verran täsmennyksenä. 

Pyysin lyhentämään latvoja viisi senttiä, ja oikein hyvä tuli, vaikka kampaaja niin mielellään olisi leikannut sellaisen leukalinjaan ulottuvan polkan. Vaihdoin kampaajaa. 

Vierailija
4664/4975 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakkarikampaajani lopetti ja etsin uutta. Testi numero 2 ei päässyt jatkoon. Kampaaja keskittyi enemmän oman sairaushistoriansa kertomiseen kuin hiusteni leikkaamiseen. Lopputulos oli sen näköinen. Maintsin vielä, että en halua paljoa muotoilutuotteita päähäni. Lähtiessä hiukseni olivat kuin kypärä päässä, kova ja liikkumaton. Piti varmaan liimata ne sojottavat leikkaamatta jääneet hapsut piiloon.

Vierailija
4665/4975 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kebabravintola joka mainostaa itseään  laadukkailla uuden ajan kebabeilla ja itse ravintola on onkin viihtyisä,valoisa ja rauhallinen sekå henkilökunta ystävällistä .MUTTA  olen  syönyt siellä kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla ruoka ollut kylmä. Kun kuin arvustelut,monet sanoivat samaa eli kylmä ruoka ja liika mausteita.

Ja tästä pyydetään 18-25 e! Jopa vesi maksaa.

Niissä nuhjuisissa,ahtaissa kebabravintoloissakin saa kuumempaa ja maukkaampaa kebabia-.

Vierailija
4666/4975 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt äskettäin lopetin yhdessä alusvaateliikkeessä asioinnin ihan mitättömän pikkujutun takia.  Olen asioinut siellä vuosia ja ostanut joka kerta useamman tuotteen. Siellä on sellainen systeemi, että saa ostoksista leimoja ja kun niitä on tietty määrä, saa seuraavista kerrasta alennuksen. Olen aina tähän mennessä saanut yhden leiman per jokainen alusvaatesetti tai bikinit tai uimapuku.  

Nyt ostin kaksi kallista settiä, Kun maksoin, yli 200e, antoi myyjä vain yhden leiman. Kysyin  miksi, kun aiemmin olisin saanut kaksi. Hän vastasi, että se on per ostoskerta.  Olin väsynyt ja tympäännyin tuohon vastaukseen, mutta en jaksanut alkaa vääntämään. Eli jos olisin ostanut vain yhdet, maksanut, kävellyt ulos ja tullut hetken kuluttua ostamaan toiset, olisin saanut kaksi leimaa. Kaksi ostoskertaa. 

Sen verran otti tuo niuhottaminen päähän, etten aio enää mennä sinne uudestaan. Pitäkää leimanne. Joskus se

No ihan oikein toimi, kun ne leimat on yleensä per ostokerta, kannattaa ottaa selvää ennen rähisemistä, itse olisin ne ostanut kahdessa erässä tietenkin.

Vierailija
4667/4975 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... puolityhjässä ravintolassa ei tulla ottamaan tilausta... 

Vierailija
4668/4975 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen Härmälän K-kauppiatar on ihan alinta kastia. Rikkoo lakia ja nöyryyttää asiakkaita. Keskustelupalstoilta olen lukenut muiden mielipiteitä ja hänet on luokiteltu mielisairaaksi. Ei ikinä siihen puljuun enää!

Vierailija
4669/4975 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs kebabravintola joka mainostaa itseään  laadukkailla uuden ajan kebabeilla ja itse ravintola on onkin viihtyisä,valoisa ja rauhallinen sekå henkilökunta ystävällistä .MUTTA  olen  syönyt siellä kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla ruoka ollut kylmä. Kun kuin arvustelut,monet sanoivat samaa eli kylmä ruoka ja liika mausteita.

Ja tästä pyydetään 18-25 e! Jopa vesi maksaa.

Niissä nuhjuisissa,ahtaissa kebabravintoloissakin saa kuumempaa ja maukkaampaa kebabia-.

Anna kun arvaan: Babista kebab? Nimim. kylmä kanakebab lounaaksi

Vierailija
4670/4975 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahtistaa kun hiukseeni ovat läksineet harmaantumaan tressailun tähen. kolme vuotta sitten näitä on viimeksi pilkottu, onneksi kun kampailee niin lähtevät aina päivittäin erovuorossa oelvat turhat hukset poisa ja tukan määrä pysyy siedettävännä t ykä41

Vierailija
4671/4975 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Candy town karkkikauppa. Joku pikkupoika reppu selässä kähmi karkkeja lokeroista,nuori myyjätyttö jolla sonnin rengas huudahti minulle "Sun pitää hei maksaa mitä noi sun poika otti!" Sanoin etten ole nähnyt koko poikaa elämäni aikana ja lähdin,kun ei enää tehnyt  karkkia mieli. Myyjä kailotti vielä jotain perään.

Vierailija
4672/4975 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheemme, eikä moni mukaan asiasta tietävä käy Kauppakeskus Redissä. Sinne palkattu Avarnin vartiointiliikkeen pahoinpitelijäjoukko pahoinpiteli tahallisesti korkea-arvoisen kauppakeskuksessa asioineen henkilön vuosia sitten , vaikka autolla paikalle saanut henkilö oli vain kauppareissulla. Myöhemmin selvisi että Lidlin tilaan lähes sammunut laitapuolen kulkija oli syy, josta oli ilmoitettu eteenpäin, mutta nuori lihava isokokoinen hiukan yli 20v ilmeisen puusilmäinen vartija kävi ensimmäisen henkilön kimppuun, jonka näki keskuksen aulatiloissa. Kauppakeskuksen vetäjäksi palkattu lähes koulupoika, ylioppilas oli hiljaa eikä osannut  tehdä asialle mitään. Nyt ihmetellään miksi kauppakeskus on lähes konkurssitilassa...

Vierailija
4673/4975 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilassa käyn harvoin, koska se asiakaspalvelu siellä on vähän liikaa. Myyjät hyökkää sun kimppuun ja tulee sovituskoppiinkin mukaan! Kivoja vaatteita vilassa kyllä on, tosi kivoja, muttei siellä saa koskaan olla rauhassa ja tästä syystä en oikeastaan enää asioi Vilassa.

Yhteen aikaan otin aina aikuistuvan tyttäreni mukaan hämäämään myyjää kysymyksillään, jotta sain rauhassa tutkia ja sovitella.

Kun odotin esikoista ja piti mennä ostamaan raskausrinnoille uusia rintsikoita, keski-ikäinen myyjä yritti tunkea sovituskoppiin "auttamaan". Hermostuin niin, että sanoin, etten osta mitään jos en saa rauhassa sovittaa! - Sain rauhani. :D

Vierailija
4674/4975 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt äskettäin lopetin yhdessä alusvaateliikkeessä asioinnin ihan mitättömän pikkujutun takia.  Olen asioinut siellä vuosia ja ostanut joka kerta useamman tuotteen. Siellä on sellainen systeemi, että saa ostoksista leimoja ja kun niitä on tietty määrä, saa seuraavista kerrasta alennuksen. Olen aina tähän mennessä saanut yhden leiman per jokainen alusvaatesetti tai bikinit tai uimapuku.  

Nyt ostin kaksi kallista settiä, Kun maksoin, yli 200e, antoi myyjä vain yhden leiman. Kysyin  miksi, kun aiemmin olisin saanut kaksi. Hän vastasi, että se on per ostoskerta.  Olin väsynyt ja tympäännyin tuohon vastaukseen, mutta en jaksanut alkaa vääntämään. Eli jos olisin ostanut vain yhdet, maksanut, kävellyt ulos ja tullut hetken kuluttua ostamaan toiset, olisin saanut kaksi leimaa. Kaksi ostoskertaa. 

Sen verran otti tuo niuhottaminen päähän, etten aio enää men

No ihan oikein toimi, kun ne leimat on yleensä per ostokerta, kannattaa ottaa selvää ennen rähisemistä, itse olisin ne ostanut kahdessa erässä tietenkin.

Aika monessa paikassa leiman saa ostetun joko kappalemäärän tai käytetyn rahan mukaan. Olishan melkoista,  jos vitosen ostoksesta saisi saman leimamäärän kuin parin sadankin.

Vierailija
4675/4975 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tripla - sen automaatti rekisteritunnistus päästää sisälle, mutta ei ulos. En tiedä onko systeemi jo muuttunut. Kolmannen kerran jälkeen totesin ettei tämä paikka ole minulle.

Tapiolan Ainoa on nyt vältettävien listalla. Maksoin pysäköinnin ja minulla on siitä kuitti. Lähettivät kuitenkin laskun. Reklamaatioon ei vastattu.

Vierailija
4676/4975 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teboililla käymisen ja tankkaamisen lopetin kun Venäjä hyökkäsi Ukrainaan.

Vierailija
4677/4975 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkkäinen.

Syyn varmaan tietää erikseen sanomattakin.

Vierailija
4678/4975 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hierojalla" käynnin lopetin jo yhden käyntikerran jälkeen. Ensin  laittoi lämpötyynyn hartioille noin 15 minuutin ajaksi  ja lähti kahville. Kun palasi, niin  juttua  riitti: aina piti vastata  jolloin "hieronta" aina pysähtyi, kun piti päätä nostaa vastatakseni. Puolen tunnin  ajasta noin 5 minuuttia  oli "hierontaa" = sivelyä. Oli vielä todella kallis...

Vierailija
4679/4975 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene toista kertaa kampaamoon, jossa halutaan ottaa lopputuloksesta eli hiuksistani kuva omille sivuille. En ole tullut kampaamoon kuvattavaksi.

Vierailija
4680/4975 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ainakaan hintojen vuoksi.