Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?
Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?
Kommentit (4975)
taisi osua ja upota kun tyhmä 4556 leikkii vieläkin tyhmempää no ei s kaupan mainosten kyhääjiltä voi enempää vaatia. monet korottomat mafian sataset on nostettu pois s pankkikin nauttii väri vikaisten ja tanelin mainonnasta jopa pankkikin vaarassa. upeaa olette 2 sijalla yrityksen kaatamisessa tuhoamisessa iittala on ylivoimainen ykkönen
Mä ymmärrän täysin. Kerran pääsin rankassa tilanteessani hierojalle ja olisin halunnut nauttia. Hierojana mies ja ajattelin että hyvä, ne on hiljaisia. Ei ollut tämä! Pulputti omia asioitaan koko ajan. Jostain exästä ja kesämökistä jne. Ihme Turun murteella vielä.
Päätä särki kun pääsin pois. Rentoutumisesta ei tullut yhtään mitään
Tapani Mäkelän mainosten takia ei voi käydä enää s- kaupoissa.
Muutaman sentin latvojen tasaus maksoi kampaamossa yli 50 €. Lisäksi leikkaajan henki haisi.
En ole ikinä käynyt Trivagon sivuilla enkä käy, aikaisemmat "hotelli, Trivago" mainokset saivat inhoamaan koko firmaa.
Iittala blokkasi instastaan. Ei enää Iittalaa itselle eikä lahjaksi.
Menin Torpparinmäen K-Markettiin vaimoni pyynnöstä ostamaan paria tarjoustuotetta kun ajoin siitä muutenkin ohi. Kotona vaimoni huomasi, että kummastakin oli veloitettu aiemmin voimassa ollut normihinta.
Täsmälleen sama juttu 2 viikkoa myöhemmin, mutta vain eri tuotteiden kanssa.
Siirryimme suosiolla käyttämään Pakilantien Lidliä, joka on ilman tarjouksiakin selvästi K-Markettia halvempi.
K-Marketti on ihan talomme vieressä, mutta hyvin saivat maksavat asiakkaat karkoitettua.
Työterveyshuollossa todennut itse, miten paskasti jotkut (asiakas)firmat (isot ja pienet) kohtelevat työntekijöitään, niin en halua kannattaa niitä.
T: työterveyslääkäri
Me vaihdettiin pankkia, kun Danske Bankin miestyöntekijä sanoi, että naisen kannattaa pitää miehen kanssa yhteinen tili, että mies osaa hoitaa raha-asiat. No, olen korkeakoulutettu nainen, ei kyllä muuta tarvinnut, osaan todellakin raha-asiani hoitaa. Pankki vaihtui saman tien. Todella epäasiallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupat, jossa ei käy käteinen.
Mm. Claes Ohlsson ja Espresso House sekä donitsipaikka Round.
T. Nainen, 35v
Onko muita? Tietäisikö joku?
Minä maksoin Espresso Housessa käteisellä, kelpasi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran kampaaja haukkui hiuksiani likaisiksi kovaan ääneen, sain oikean läksytyksen, vähän noloa kun kampaamossa oli myös muita asiakkaita. En ollut ehtinyt pestä hiuksiani aamulla. Kampaaja ei kysynyt pestäänkö hiukset vaan alkoi saksimaan heti istuuduttani tuoliin ja laitettuaan kapan. Olisin mielelläni maksanut sen muutaman euron ekstraa hiustenpesusta.
Hiusten pesu sinun olisi pitänyt ilmoittaa etukäteen se vie enemmän aikaa se läynti silloin, että oma vika sikäli
Yleensä kampaamoissa kuuluu pesu hiustenleikkaukseen automaattisesti.
Vierailija kirjoitti:
s kaupan afrikkaan suunnatut mainokset ja taneli mäkelä koin että miksi tuata äklö mainontaa tuen nostin mafia satasen pois ja kortti leikattiin. siirtäköön s ketju kaupustelunsa afrikkaan ja vieköön mäkelän sinne mainostamaan. hämeessä jo satoja eroajia ja mainosten myötä vauhti kiihtyy. mainokset tosiaan upposivat saivat sadat jos ei jo tuhannet eromaan. liika on liikaa jopa omistaja asiakkaille. s ketju voi siirtyä afrikan markkinoille mainoksetkin ovat jo valmiina.
Minä käyn s-ryhmässä, mainoksissa kivannäköisiä tummia nuoria miehiä. Mukavaa että työllistävät erilaisista taustoista tulevia nuoria.
Hgin Vltava. Olimme tuttavaporukan kanssa istumassa iltaa. Osa söi, osa ei. Minä tilasin erään annoksen alkupalakoossa. Sain täysikokoisen annoksen, mistä huomautin. Tarjoilija tähän, "oletin, että tarkoitit normaalikokoa". Fiksu tarjoilija kuuntelee asiakasta, eikä oleta. Hyvästi Vltava. Eipä ne ruuat kummoisia ole, joten ei harmita hylätä tätä mestaa.
Helsingin rautatieaseman isoon lippuhalliin buukattu ravintola.
Tarjoilijat irvistelevät ja naureskelevat asiakkaiden selän takana ivallisesti.
Yrityksen huono maine, kalliit hinnat ja huono tuote. Tässä järjestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupat, jossa ei käy käteinen.
Mm. Claes Ohlsson ja Espresso House sekä donitsipaikka Round.
T. Nainen, 35v
Onko muita? Tietäisikö joku?
Minä maksoin Espresso Housessa käteisellä, kelpasi hyvin.
Kampin keskuksen Espresso Housessa ei kelvannut käteinen.
Ison ketjun ravintolassa karmea kokemus työntekijänä sai vältteleään koko ketjun liikkeitä.
Omat rahat loppu niin rahat seis, itse tukkakin leikattava.
Vierailija kirjoitti:
Työterveyshuollossa todennut itse, miten paskasti jotkut (asiakas)firmat (isot ja pienet) kohtelevat työntekijöitään, niin en halua kannattaa niitä.
T: työterveyslääkäri
Joskus tuota miettinytkin että minkähänlaisen kuvan te saatte yrityksistä potilaiden kuvausten perusteella. Itsekin olin hetken aikaa työterveyshuollon piirissä ja eivät kommentoineet mitään kun kerroin työpaikastani, eivät halunneet keskustella joten luin rivien välistä että tietävät jo. Pakkohan heidän on työnsä tehdä, muuhun eivät voi puuttua tai sopimus vaihdetaan. Yrittäjillä on valta jota härskisti käyttävät hyväkseen.
s kauppa lopettaa myymälänsä sisä suomessa keskittää kaupustelunsa itäsuomeen mainoksetkin tehty jo valmiiksi.