Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?
Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?
Kommentit (4975)
Ruokapaikat, joissa itsepalvelu ruuan otossa, jos ei ole kunnon suojauksia, pleksejä tms. Ihan siitä yksinkertasesta systä, että ihmiset ei voi olla räkimättä ja yskimättä ja suu vaahdossa kaverille puhumatta, sitä ruokaa ottaessa. Hyi tana. Syö siinä toisten räkää sitte. Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Kärkkäinen on ehdoton nounou nat si sympatioiden ja mahneettimedia kytköksen vuoksi. Moni yrityskin boikotoi.
Suomen parhaiten toimiva verkkokauppa. Ei kukaan tiedä edes kyläkauppiaansa päänsisäisistä ajatuksista. Päällepäin terveeltä näyttävä voi olla ihan kukkuu sisäpuolelta.
Ehkä huono palvelu sekä laatu ym kokemukset ovat vaikuttaneet valintoihin eniten.
Hyvä ja kohtuuhintaisuus sekä laatu ym kokemukset saavat palaamaan samoihin paikkoihin uudestaan ja uudestaan joten kyllä kokonaisuus ratkaisee paljon palvelualoilla varsinkin.
Kauppaa tai kioskia ei voi samallaisena palvelupaikkana nähdä kun ne on pelkkiä piipahdus paikkoja josta hakee mitä tarvitsee.
Julkiset palvelut taas on heikentyneet vuosien ajan ja sieltä ei juurikaan hae mitään kuin pakosta. Miksi siellä on huonoa palvelua eniten tarjolla. Ehkä se johtuu osaamattomuudesta kehittää laatua ja palvelua oikeastaan lainkaan.
Ajatelkaa nyt esim poliisia jonne joutuu varaamaan ajan asiointia varten.
Tai hammashoitoa jota ei ole muuten tarjolla kuin särky päivystyksessä. Mihin se perustuu jos veroja maksaa eikä saa vastinetta lainkaan siihen. Yksityisellä puolella heille asiakas tuo rahaa ja luo kannattavuuden. Julkisella puolella sillä ei ole merkitystä lainkaan kun siihen haaskataan miljardeja vuodessa turhaan.
Tyrkyttäminen, perässä kulkeminen, liika kyseleminen, ei rauhaa etsiä ja katsella itse.
Ketjun vastausten perusteella kampaaja on kyllä yksi vaikeimmista ammateista. Osanottoni. En kykenisi itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärkkäinen on ehdoton nounou nat si sympatioiden ja mahneettimedia kytköksen vuoksi. Moni yrityskin boikotoi.
Suomen parhaiten toimiva verkkokauppa. Ei kukaan tiedä edes kyläkauppiaansa päänsisäisistä ajatuksista. Päällepäin terveeltä näyttävä voi olla ihan kukkuu sisäpuolelta.
Kärkkäisen tyyli on mainostaa kallista tuotetta muita halvemmalla verkkokaupassaan ilmoituksella Tuote on tilapäisesti loppu, ja tuo tilapäisesti tarkoittaa, ettei tuotetta tule lisää koskaan.
t: Kokemusta on.
Lakkasin hakemassa lounasta yhdestä kebabpaikasta, kun omistaja oli niin ystävällinen. Ihan tyhmää, mutta kiusaannuin siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne boikotit perustuu faktaan, jos sitä tehdään yritystasollakin. Eli yritykset ei anna tuotteitaan tuolle nasseliikkeelle myyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Lakkasin hakemassa lounasta yhdestä kebabpaikasta, kun omistaja oli niin ystävällinen. Ihan tyhmää, mutta kiusaannuin siitä.
Ei oo tyhmää. Itseänikin ärsyttää tuikituntemattomien liika ystävällisyys. Ei oo normaalia. Olen vain ostamassa jotain. Piste.
Lopetin asioinnin kyläkaupassa, kun se lakkautettiin.
Lopetin vakkarilla käynnin ku alakerta löystyi.
Yksi kerta riitti kampaajalla, joka itse kertoi että hänellä on adhd
Käyn vain ruokakaupassa. Muuhun ei ole varaa. Muut rahat kuluu niihin pakollisiin menoihin kun vaatteet, kengat, kodintekstiilit kuluu riekaleiksi tai hajoaa, mutta nekin saa yleensä marketista halvemmalla.
Viimeksi käydessä Burger Kingissä teki mieli lähteä pois, koska kukaan ei ollut ottamassa tilausta vastaan, vaan se piti tehdä siinä pahuksen automaatilla. Inhoa kaikenlaisia automaatteja ja härpäkkeitä. En taida yksin mennä, vaan jonkun pitää aina olla mukana. Ihan vain koska olen tosi hyvä sähläämään kaikki tuommoiset automaateilla asioinnit. (Bensatankkipumpulla olen oppinut käymään, mutta itsepalvelukassoja vieroksun).
N48
Ison ketjun ravintolassa parinkymmenen euron hintainen pizza oli järkky, kuin suoraan jostain halpiskebab-paikasta. Siihen loppui asiakassuhde. Ei enää kokeiluja. Mistä edes saa enää kinkkusuikaleita??? Haloo...
Kampaaja kehui että miehet tykkäävät hänen isosta perseestään, jota hänen ystävänsä, sellainen 'kuivan kesän orava' kadehtii. Pienikokoisena naisena siinä kiusaantuneena istuin ja ajattelin, että onneksi on muita kampaajia, joilla normaalit jutut.
SÄÄSTÖPANKKI LOHJA
~Vuosi sitten huhtikuussa säästöpankkiin kirjautuminen puhelimella ja läppärillä alkoi tökkiä, tuli ilmoitus "Palvelin virhe" no, en käytä paljon palveluja säästöpankissa, mutta joitakin kuukausittaisia maksuja, sekä vuokratuloja, mutta summat verrattaen pieniä. Sitten kuulin isännöitsijältä että huhtikuun yhtiövastike on maksamatta, vaikka tilillä oli rahat varattuna siihen. Maksoin yhtiövastikkeen toiselta tililtä,,,, ja jatkossa myös,,,. Palvelin virhe oli päällä, ja odottelin milloin saavat korjattua,,,,
Syksyllä oli muutama arkipäivä vapaata ja menin kyselemään pankkiin, mikä on vikana palvelimessa, joo selvisi että olivat lähettäneet jonkun kysymyksen 1,5 vuotta sitten, johon en ollut vastannut ja olivat sulkeneet tilini, eikä siinä vielä kaikki. Huhtikuun yhtiövastike oli maksamatta, mutta kesä ja heinäkuun yhtiö vastikkeet oli maksettu joten ne tuli maksettua kahteen kertaan. Sain tietysti taloyhtiöltä ylimääräiset takaisin kun virhe huomattiin ja tutkittiin mutta HULLUUDEN HUIPPU: Pankki veloitti joka kuukausi näistä heidän virheistään ja oudosta palvelusta joka kuukausi täyden hinnan(Palvelumaksun) Heidän sopimukset sanoo niin :))
Minä en tällaista asiantuntevaa pankkipalvelua tarvitse ja lopetin tilin kerralla! SAIRASTA????
Kampaaja eräässä Espoon lähiössä, uusi tuttavuus.
Outo. Hyräili koko ajan leikellessään hiuksiani. En kysynyt miksi hyräilee enkä tuntenut, mitä kappaletta hän hyräili.
Kun projekti oli loppu ja oli maksun aika, käännyin ottamaan takkiani vaatepuusta, jolloin tää nainen hyökkäsi ulko-ovelle.
Olen 6-kymppinen täti, en ollut aikeissa livistää maksamatta. Loukkasi, en mene uudelleen.
Höpisi osaavansa hieroa mutta en halua hierontaa hyräilyn säestyksellä.
Kotipizza. Pitsat ovat kyllä hyviä, mutta hyviä pitsoja saa muualtakin. Ainakin meidän lähimmässä Kotipizzassa pöydät usein pyyhkimättä ja sotkuiset. Mielestäni jos pitsan hinta alkaa lähentelemään paria kymppiä, niin on outoa että juomat saat hakea itse ja oletetaan, että asiakas siivoaa astiansa kärryyn.
Jos koen itseni loukatuksi, niin hakekaa rahanne muualta. Multa ette saa.