Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
4221/4975 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että saa parempaa palvelua, kun menee vaihteeksi siihen kilpailevaan liikkeeseen vakipaikan sijasta. Varsinkin pienemmillä paikkakunnilla tämä toimii. 

Vierailija
4222/4975 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä kosmetologilla, jolle menin kasvohoitoon ja hän totesi: "Onpa ihmeellinen meikki, tuollain ripsien päässä." Minulla on tosi kaartuvat ja pitkät ripset luonnostaan, ripsaria en saa sotkematta ripsen juureen, mutta osaan kyllä mielestäni sen kauniisti levittää. Aiemmin olin kanta-asiakas, nykyisin en käy enää hänen luonaan koskaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4223/4975 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärkkäisellä en asioi koskaan, enkä ole asioinut. Itselläni päinvastainen arvomaailma kuin Kärkkäisellä.

Minä olen tilannut tavaraa Kärkkäiseltä parikin kertaa. En minäkään jaa samaa arvomaailmaa, mutten olekaan ostamassa arvomaailmaa, vaan matkajääkaappia.

Minä en halua rikastuttaa ihmistä, jonka arvomaailma on tuollainen. Lompakko on melkein ainoa asia, jolla tavallinen kansalainen pystyy äänestämään.

Käytätkö kebuloita? Koraanin arvomaailma ja suomalaisen naisen kohtelu näkyy siellä.

Vierailija
4224/4975 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärkkäisellä en asioi koskaan, enkä ole asioinut. Itselläni päinvastainen arvomaailma kuin Kärkkäisellä.

Minä olen tilannut tavaraa Kärkkäiseltä parikin kertaa. En minäkään jaa samaa arvomaailmaa, mutten olekaan ostamassa arvomaailmaa, vaan matkajääkaappia.

Minä en halua rikastuttaa ihmistä, jonka arvomaailma on tuollainen. Lompakko on melkein ainoa asia, jolla tavallinen kansalainen pystyy äänestämään.

Hollolan Kärkkäisellä palvelu parasta A-ryhmää.pyrkikää muut marketit samaan.

Vierailija
4225/4975 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin Kalevan Prismassa käynnin, koska unohdin laittaa kaupassa käynnin ajaksi parkkikiekon ja sain ihan överimitoitetun parkkisakon. 60 euroa. Typerää. Aina siellä ollut parkkitilaa, joten ei nyt jokaista kävijää tarvitse epäillä pitkäaikaispysäköijäksikään.

Vierailija
4226/4975 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en ole vielä lopettanut asiointia kyseisessä firmassa, mutta ellei sovittuja asioita hoideta lokakuun loppuun mennessä, niin sitten lopetan.

Lapsemme on lajissaan suomen kärkinimien joukossa suhteellisen arvokkaassa yksilölajissa. Tämän vuoksi hänellä on sponsoreita, jotka saavat paikallista ja valtakunnallista näkyvyyttä niin somessa, kisoissa ja paikallisessa lehdistössä. Yksi näistä tukijoista ei ole hoitanut kirjallisen yhteistyösopimuksen maksuvelvoitettaan toistuvista muistutuksista huolimatta. Kyseessä ei todellakaan ole iso summa yritykselle, mutta meille se on 10% koko kisakauden budjetista. Jos tämä maksu jää saamatta, niin tämän kauden budjettia täytyy paikata ensi vuoden budjetista. Vakavassa harkinnassa on nyt, että koko ensi vuosi mentäisiin ilman tukijoita ja kaivetaan tukijoilta saatu osuus vaikka pulloja keräämällä, vituttaa tämä sponsorien kerjääminen muutenkin kun yhtä lukuunottamatta kaikilta saa tivata suorituksia aina.

Ps. Kun jollakin kuitenkin harmittaa se, että jonkun harrastamista on muut tukemassa, niin ei tähän ketään ole pakotettu. Ja harrastaminen jatkuu, vaikka tukijoita ei olisi, se vaan tarkoittaa toista työtä/ylitöitä tai lottovoiton odottelua. Tässä on kuitenkin oltu vuosia suurella sydämellä ja suurilla panostuksilla mukana, lapsi tykkää ja menestyy hyvin. Vuoden budjetista kuitenkin vain 25-30% tulee tukijoilta, joten eiköhän vaje paikata jotenkin.

Vierailija
4227/4975 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin alusvaatekaupassa käyminen : myyjä tunkeutui aina katsomaan , miten rintaliivit "istuu "

Vierailija
4228/4975 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hollolan Kärkkäisellä palvelu parasta A-ryhmää.pyrkikää muut marketit samaan.

Hollolassa ei ole Kärkkäistä, lähin on Lahdessa

Vierailija
4229/4975 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siellä oli saatananmoinen homo hyllyllä.

Vierailija
4230/4975 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä ja Prismassa en enää viitsi käydä asiakaskunnan vuoksi. Cittarissa ja K-supermarketeissa saa ostella tavaroita kaltaistensa, eli ylemmän keskiluokan, 27keskuudessa.

Vierailija
4231/4975 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 19 v, kesätöissä. Pomo yhtenä päivänä sanoi nyt 2 vikana tulijalta loppuu työt. Saatte tämän viikon tehdä töitä, ensi viikolla ei tarvi tulla.

Me sitten ei käyttöydytty kovin hyvin vikoina päivinä.

Syy oli selkeä, pari v myöhemmin firma teki konkan. Eihän se pomo oikein toiminut, mutta jotkut lopettaa kaupassa käynnin yhden ihmisen takia.

Mitä jos on vaikka kuullut juuri huonoja uutisia ?

Vierailija
4232/4975 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vuosia paikallisella kosmetologilla.  Omistaja lähti suorittamaan jatko-opintoja ja tilalle tuli sukulaistyttö jatkamaan toimintaa.  Viimeiseksi jäänyt käynti oli valikoiman kallein 90 min kasvohoito, jonka sain joululahjaksi.   Mies tapasi ostaa lahjakortin joka vuosi ja edellisen kosmetologin tekemä perusteellinen ja tehokas hoito oli entuudestaan tuttu.   Uudella tyttelillä oli häät tulossa..Ilmoitti sen heti alkuunsa.   Seuraavaksi tekaisi "pikaisen puhdistuksen" netin selaamisen välissä, ja jätti makoilemaan 15 minuutiksi naamio kasvoilla.  Hivenen olin hämmentynyt muutoksesta protokollassa, mutta oletin, että hoito kuitenkin pitää sisällään kaiken siihen kuuluvan.  Naamio/voide/odotus toistui pari kertaa ja sitten se olikin jo "valmis"..  20 minuuttia etuajassa.  Lähtiessä vielä kyseli hääautoa juhliinsa, kun tiesi, että meillä on muutama jenkki pihassa.  

Vierailija
4233/4975 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halal -lihan käyttäminen. 

Ei kuitenkaan haittaa, jos on kosher-lihaa?

Haittaa, mutta kerro toki missä on tämä sellainen ravintola, jota välttää? 

Halalia tyrkytetään joka kulmalla. 

Vierailija
4234/4975 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Gigantti jäädä meiltäkin. Käytiin näyttöä etsimässä ja löytyi sopiva, mutta myyjät vain höpötteli keskenään . Yksi näkyi tekevän töitä ja jutteli jonkun papparainen kanssa hänen kännykästääm.

Käytiin powerista hakemassa se näyttö, kun heti sisään käveltyämme tuli myyjä kysymään, tarvitsemmeko apua

Vierailija
4235/4975 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa Gigantti jäädä meiltäkin. Käytiin näyttöä etsimässä ja löytyi sopiva, mutta myyjät vain höpötteli keskenään . Yksi näkyi tekevän töitä ja jutteli jonkun papparainen kanssa hänen kännykästääm.

Käytiin powerista hakemassa se näyttö, kun heti sisään käveltyämme tuli myyjä kysymään, tarvitsemmeko apua

Gigantti täälläkin boikotissa. Ärsyttää esim. puhelinta ostaessa se liittymien ja muiden juttujen tyrkyttäminen. Pitää odottaa että saavat tietokoneella ne jutut tehtyä että pääsee kassalle. Helpompi ostaa netistä.

Vierailija
4236/4975 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin Kalevan Prismassa käynnin, koska unohdin laittaa kaupassa käynnin ajaksi parkkikiekon ja sain ihan överimitoitetun parkkisakon. 60 euroa. Typerää. Aina siellä ollut parkkitilaa, joten ei nyt jokaista kävijää tarvitse epäillä pitkäaikaispysäköijäksikään.

Itse pyrin välttämään kaikkia paikkoja, joissa on rikollisjärjestön kyltti parkkipaikan reunalla. Toistaiseksi olen tällä tavalla välttynyt 60 euron rikosjärjestömaksulta.

Vierailija
4237/4975 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosketteleva tarjoilija ei kyllä houkuttele takaisin. Pari kertaa on ruokaravintolan tarjoilija jostain käsittämättömästä syystä tarttunut hartiaani palvelutilanteessa. Yksi kerta oli, kun sain väärän annoksen ja sanoin siitä ihan tavalliseen sävyyn. Tarjoilija laski kätensä hartioilleni ja tuli mieleen, että ajatteleeko hän, että lohduttelee vai rauhoittelee. Itse asia ei ollut minulle mikään juttu, kerrankos sitä sattuu että saa naapuripöydän annoksen. Mutta se koskettelu: ei kiitos.

Minulle kävi sama juttu Tampereella, nääs!

Tarjoilija oli - sanoisinko - liian ystävällinen ja lisäksi miesoletettu. Pitäköön tunkkinsa!

M/58

Vierailija
4238/4975 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hu***rra runk***kas vaikka piti ottaa sui***kkiin.

Paha juttu! Jos teillä ei ollut uheista kieltä, niin olist ottanut kynän ja paperia ja piirtänyt toiveestasi kuvan!

Vierailija
4239/4975 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekopyhiä ne jotka ei halua asioida Kärkkäisellä ootte varmaan itse niitä täydellisiä enkeleitä:D älkää viitsikö, samanlaisia pskanjauhajia olette.

Miksi noin tunteesi kuumenevat siitä, että jotkut sinulle täysin tuntemattomat ihmiset eivät käy jossain kaupassa? Kyllä meillä kaikilla on oikeus eri syiden perusteella valita kaupat joissa käymme.

Vierailija
4240/4975 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassa ei ole paikalla kun olen kassajonossa. Tai lähtee pois kesken maksutapahtuman. Maksun jälkeen viimeistään luikkii pois paikalta.

Töykeä myyjä myös ollut syynä. Vanhentuneet tuotteet myös olleet syynä.

Miten törkeästi on täytynyt kassaa kohdella, että poistuu kesken maksutapahtuman?

Entä mitä sinua haittaa, että kassalta poistutaan sen jälkeen, kun olet maksanut?