Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
3321/4975 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyrmannin Lindexin valot on sietämättömät, ottaa joka kohdassa silmiin. KappAhlin (viro tai venäläinen) myyjä on tunkeileva ja nenäkäs, ja HM valikoima on huono. Joskus olisi tarvetta ostaa jotain perusvaatetta kun siellä käy ruokaostoksilla, mutta eipä juuri huvita kiertää ja jopa heräteostoja tehdä. 

Vierailija
3322/4975 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän kuun alun jälkeen lopetin Jokelassa eräässä ravintolassa käynnin. Selvisi, että omistajat eivät ole rokotettuja, toinen heistä sairastui vakavasti koronan jälkitautiin, mutteivät aijo kertoa asiakkaille mitään. Heidän lapsensa todennäköisesti ovat vieneet tartunnat kouluun ja päiväkotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3323/4975 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäinen kokemus riittää pilaamaan asiakassuhteen.

Kampaajalla leikattiin 15 vuotta sitten otsatukka vinoon. Vieläkin harmittaa.

Joo, on se kasvanut jo takaisin ja leikattu uusiksi moneen kertaan. Mutta eri paikassa.

Vierailija
3324/4975 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista olenko kertonut jo mutta yhdessä ruokakaupassa ostin välipalaksi kaksi banaania. Kun olin maksanut kassan akka alkoi toitottaa että "kaks banaania osti!" niin että kuulisin ja katsoi tuohtunutta esittäen perään. Mitä mahdoin tehdä väärin? 🍌

Ihan aiheesta sait palautetta. Jos rikot tertun niin ne loput banskut jää myymättä.

Miten banaanitertun voi rikkoa? En ole koskaan kuullutkaan.

Vierailija
3325/4975 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en enää asioi Kicksissä lainkaan. Aikoinaan kotikaupunkini myymälässä oli tosi töykeä myyjä, jonka takia aloin vältellä kyseistä liikettä. Myöhemmin kävin siellä vielä joitakin kertoja, kun kyseinen myyjä ei siellä enää ollut. Mutta nykyään myyjät ovat usein yksin töissä, ja esimerkiksi hajuvedet ovat lukitussa vitriinissä. Kerran yritin epätoivoisesti saada tutustua hajuvesiin, mutta yritykseksi jäi, kun ei myyjä joutanut edes avaamaan vitriinin lukkoa, kun palveli muita asiakkaita. Usein siellä joutui myös odottelemaan pitkän tovin että pääsisi edes maksamaan, kun myyjä ei päässyt irti toisesta asiakastilanteesta. Onneksi samat tuotteet ja paremman palvelun saa Sokos Emotionista. :)

Vierailija
3326/4975 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista olenko kertonut jo mutta yhdessä ruokakaupassa ostin välipalaksi kaksi banaania. Kun olin maksanut kassan akka alkoi toitottaa että "kaks banaania osti!" niin että kuulisin ja katsoi tuohtunutta esittäen perään. Mitä mahdoin tehdä väärin? 🍌

Ihan aiheesta sait palautetta. Jos rikot tertun niin ne loput banskut jää myymättä.

Miten banaanitertun voi rikkoa? En ole koskaan kuullutkaan.

Yhtä julmaa se on kuin perheenrikkominenkin

Vierailija
3327/4975 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juomavarasto, saksalainen viini- ja olutkauppa.

Viinit rikkinäisinä perille.

Olutlaatikko jäi Saksaan, kuten yksi viinitonkka.

Asiakaspalvelu ei vastaa.

Ei enää.

Juomavarasto myös täällä, oon lähettänyt asiakaspalveluun jo 4 sähköpostia puutteellisesta toimituksesta, mutta ei vastausta. Sinne ilmeisesti jäi maksetut tavarat.

Tuttua. Yllättävän monen isonkin firman asiakaspalvelun sähköpostiin kun lähettää viestiä, ei vastausta tule. Koskaan.

Sähköpostasin rakennusfirmaan haluavani ostaa rakenteilla olevasta kohteesta yksiön. Ei kuulunut mitään. Kolmen viikon päästä soitin.

-Aijjaa, täällä se sinun viesti on. Onneksi on vielä vapaana, sanoi myyntimies toisessa päässä luuria.

Vierailija
3328/4975 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epärehellisyys, vaikkapa sitten sen havaittuani vahinkoon vedoten, saa katselemaan jotain muuta yritystä. Ei vaan jaksa olla tuollaisten yritysten kohteena ja kokonajan valppaana.

Vierailija
3329/4975 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epärehellisyys, vaikkapa sitten sen havaittuani vahinkoon vedoten, saa katselemaan jotain muuta yritystä. Ei vaan jaksa olla tuollaisten yritysten kohteena ja kokonajan valppaana.

Jep. Teetin kph-remonttia urakoitsija hoiti kaiken paitsi sähkötyöt. Sähkäri pisti saman laskun kahdella eri viitteellä minulle JA urakoitsijalle. En tartte enää hänen palveluksia

Vierailija
3330/4975 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen näkemys

Vierailija
3331/4975 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökunnan ura voi jäädä noin yleensäkin melko lyhyeen, jos antavat asiakkaiden yksityisasioiden häiritä itseään.

Vierailija
3332/4975 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häikäisevä valaistus. Monessa ravintolassa on.

Vierailija
3333/4975 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pizzeria oli Tampereella, mistä sai ihan parhaat pizzat. Paitsi vika kerralla oli ihan partaveden makuista pizzaa. 

Vierailija
3334/4975 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä Pride- lippuja heiluttavissa ravintoloissa

ja hotelleissa.

3335/4975 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut kenkää kaupasta, ravintolasta taikka....

Veikkaan syyksi, että maksavan asiakkaan heittäminen ulos on huonoa bisnestä. Siitä leviää tieto kovin nopeasti kaikkialle. Lisäksi veikkaan, että ihmiselävällä on oikeus käydä ruokaostoksilla.

Vierailija
3336/4975 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallilaa olen boikotoinut jo monta vuotta.  A. Bernerin toiminta ei kestä päivänvaloa eikä kiinnosta hänen varallisuuttaan kasvattaa.

Vierailija
3337/4975 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mobilepay. Ihme ettei suurempi yleisö ole yhdistänyt tätä ja Danske bankin rahanpesututkintaa

Vierailija
3338/4975 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en enää asioi Kicksissä lainkaan. (...) Onneksi samat tuotteet ja paremman palvelun saa Sokos Emotionista. :)

Juuri Sokos Emotionissa minäkin käyn nykyään ja supertyytyväinen palveluun. Olen se toinen Kicksistä kirjoittanut.

Vierailija
3339/4975 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Kärkkistä boikotoin juutalais- sekä salaliittohöpöilyjen takia. Uskomatonta tuollainen nykyaikana, mutta kaipa joka aikakaudella on omat höpönsä. Höpö saa olla, mutta niin, että se ei sisällä pahantahtoista ilkeyttä ja vihaa toisia ihmisryhmiä kohtaan. Joku enkelipöly- tai yksisarvisosasto ei saisi minua boikotoimaan vaan hymyilemään hyväntuulisesti. 

Vierailija
3340/4975 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkkäisen puotiin en astu jalallanikaan, johtuen omistajan käyttäytymisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme