Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
3281/4975 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan uskomaton kampaaja mulla, jolla kävin jonkin aikaa, sit vaihdoin. Hän kertoi kaikki elämänsä käänteet ja minä olin terapeuttina: sairaudet, lääkkeet, itsehoidot, laihduttamiset, asunnon ostot ja asuntokauppariidat... Hiuksiani föönatessaan hän välillä jopa laittoi föönin sivuun, jotta saa kerrottua asiansa loppuun. Kerran hän purskahti itkuun. Lisäksi käsittämätöntä mollaamista: en hänen mielestään meikannut tarpeeksi ja hoidin hiuksiani väärin, enkä pessyt niillä shampoilla joilla hän oli halunnut. Julkkisasiakkaansa hän haukkui selän takana ja kun he lakkasivat käymästä, niin aina sama fraasi, "ei tässä ammatissa tartte yhden asiakkaan perään haikailemaan". No niinpä häippäsin minäkin. Kampaaja on vuokratuolilla ja tuntuu vaihtavan muutaman vuoden välein kampaamoa jossa työskentelee. Ilmeisesti jotain hankaluutta myös omistajien kanssa joka paikassa. Rehellisesti sanottuna paska ämmä, jonka huippuvuodet olivat jossain ysärillä, nyttemmin taviskampaaja siinä missä muutkin muttei tajua sitä itse. Samantasoista värjäystaitoa saa nykyään oikeastaan jokaisesta nykyaikaisesta kampaamosta, jossa on innokkaita hyviä tyyppejä tekemässä ja jotka eivät hauku asiakkaitaan suoraan tai selän takana tai käytä asiakasta terapeuttinaan. 

Mulle myös kampaaja jaaritteli omia miesasioitaan, jo halusi että annan jotain hyviä neuvoja. Emme tunteneet tai tavanneet koskaan muuten kuin asiakkuuden kautta. Vaihdoin toiselle.

Vierailija
3282/4975 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli hallituksen päätöksien takia jonkun firman pitäis pitää ihmiset työttömänä? Äänestä persuja ens kerralla äläkä syytä firmoja jotka haluaa palkata ihmisiä töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3283/4975 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa kampaamoihinkin pätee se, että asiakas on kuningas. On se haitta, jos hiustenleikkuu kestää sen 5-6 h kerta. Ja vielä kun on korona-aika niin uskaltaako koko hommaan. Kattellaan sanos eräs frendi.

Vierailija
3284/4975 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontti ja kierrätyskeskus. Kirpputorin idea on kadonnut.

Vierailija
3285/4975 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan Helsingin Planet Hollywood ravintolassa ruokailupuolen tarjoilija haisi hieltä jo matkan päästä.

Tragikoomisen tilanteesta teki se että amerikkalaiseen tyyliin tarjoilijoita oli käsketty käymään kysymässä ruokailijoilta että "Onko kaikki hyvin?" ruokailun aikanakin.

Ensimmäinen kerta siellä jäi viimeiseksi.

Vierailija
3286/4975 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä konkurssin takia.

Vierailija
3287/4975 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylimielinen palvelu on sellainen kokemus että vaihtuu asiointi toiseen liikkeeseen

Vierailija
3288/4975 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varannut ajan hiustenleikkaukseen. Kävi ilmi, että nuorelle harjoittelijalle oli käynyt kämmi, oli tehnyt tuplabuukkauksen. Leikkaus järjestyi, mutta kampaamon omistaja haukkui ja nöyryytti harjoittelijaparkaa siinä minun kuulteni. Oli ensimmäinen ja viimeinen käyntini siinä kampaamossa.

Vierailija
3289/4975 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene sellaisiin kampaamoihin jossa huonosti puhuu suomea,ei saa mitään selvää ja joutuu monta kertaa kysymään, että mitä? En ole rasistinen mutta harmittaa että tulee väärinkäsityksiä ja ymmärryksiä etten tajua mitään mitä ulkomaalainen kampaaja sanoo.

Vierailija
3290/4975 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nazzipassin käyttöönottavat liikkeet menettävät minut ja perheeni pysyvästi. En asioi niissä sittenkään, vaikka lakkaisivat sitä vaatimasta.

Mihinköhän suuntaan tällaista viestiä pitäisi peukuttaa. Mielenterveydeltään terveiden ihmisten kannalta on tietty parempi, että nämä vähälahjaisten perheet pysyvät poissa normaalien työssäkäyvien ihmisten jaloista, eli kai se sitten on yläpeukku annettava, vaikka se vähän nurinkuriselta tuntuukin.

Vierailija
3291/4975 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajan tytär on sairaanhoitaja. Oli kertonut äidilleen asioita, jotka rikkoivat vaitiolovelvollisuutta. Kampaaja siunaili niitä sitten minulle. Olen itsekin hoitoalalla, joten ajattelin että en uskalla olla hänen asiakkaanaan, koska tuntui olevan utelias, ja pelkäsin jos lipsautan vahingossa jtn kun kyselee niin paljon.

Vierailija
3292/4975 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastaa väärentää valehtelee kirjoitti:

Kun Jeesus syntyi siitä saakka Antikristuksen 666 joukot on valehdellut . Ne myy varastettua tavaraa.

Just kaikista pahimpia ne tekopyhät tekouskovaiset. Varastellaan ja tehdään mitä huvittaa ja jeesustellaan päälle. Uskon varjolla tehdään paljon pahaa.

Vierailija
3293/4975 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaajan tytär on sairaanhoitaja. Oli kertonut äidilleen asioita, jotka rikkoivat vaitiolovelvollisuutta. Kampaaja siunaili niitä sitten minulle. Olen itsekin hoitoalalla, joten ajattelin että en uskalla olla hänen asiakkaanaan, koska tuntui olevan utelias, ja pelkäsin jos lipsautan vahingossa jtn kun kyselee niin paljon.

Se on kumma kun joidenkin pitää kailottaa toisten asioita tuntemattomille, jotka eivät edes tiedä sen olemassaolosta, jonka asioista kailotetaan. Mitä helvettiä se niille edes kuuluu? Yhtäkkiä vaan joku tulee ja alkaa selittämään sellaisen henkilön asioista, jota ei edes tunne. Ei mitään yksityisyyttä.

Jotkut kokevat, että heillä on velvollisuus tiedottaa muiden asioita koko maailmalle. Tiedän ilmiön.

Vierailija
3294/4975 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erään kaupan irtokarkit pistin boikottiin. Olin asiakkaana hiljaiseen aikaan kun kaupan vartija käveli irtokarkkiosastolle, työnsi käden lokeroon ja otti sormin muutamia karkkeja. Työnsi karkit suuhunsa. Käveli vähän eteenpäin, toisti. Ja vielä kerran.

Siis että otti käsillään karkkia, eikä millään ottimella oli sellainen YÖKS -kokemus, etten sen kaupan irtokarkkeja ole ostanut kertaakaan sen jälkeen, vaikka tuosta jo kymmenkunta vuotta.

Tämän luettuani taidan jatkossa ostaa karkit pelkästään valmiiksi pussitettuina.

Vierailija
3295/4975 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juomavarasto, saksalainen viini- ja olutkauppa.

Viinit rikkinäisinä perille.

Olutlaatikko jäi Saksaan, kuten yksi viinitonkka.

Asiakaspalvelu ei vastaa.

Ei enää.

Juomavarasto myös täällä, oon lähettänyt asiakaspalveluun jo 4 sähköpostia puutteellisesta toimituksesta, mutta ei vastausta. Sinne ilmeisesti jäi maksetut tavarat.

Vierailija
3296/4975 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono asiakaspalvelu. Ylimielinen ja koppava 30 kymppinen nainen jostakin syystä melkein aina ollut kyseessä. Asiakkaaseen pitää suhtautua arvostavasti, ei jonain sontaläjänä, joka nyt tulee häiritsemään kysymyksillään.

Vierailija
3297/4975 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronapassi iltaisin, en käy vakkaripaikassa enää päivisinkään. Olen loukkaantunut erottelusta vapaaehtoisen rokotteen ja rokotestatuksen mukaan.

Vierailija
3298/4975 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000 luvun alussa Oulussa kalliotien starin omistaja murjaisi omasta mielestään hyvän vitsin minusta. Vitsi kuului näin: Olet koiralle mieleen, kun olet luiseva.

En käynyt starissa enää sen omistajan aikana

Vierailija
3299/4975 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikka kirjoitti:

2000 luvun alussa Oulussa kalliotien starin omistaja murjaisi omasta mielestään hyvän vitsin minusta. Vitsi kuului näin: Olet koiralle mieleen, kun olet luiseva.

En käynyt starissa enää sen omistajan aikana

Ihan hauska läppä!

Vierailija
3300/4975 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli Seinäjoella suosikkikampaamo, jossa oli hyvin leikkaukset tekevä kampaaja. Yhden kerran menin sinne ja minut oli siirretty oman kampaajani kollegalle. En ollut tyytyväinen lopputulokseen. Vaikea selittää, mutta joillain on käden jälki ja näkemys mallista enemmän minua miellyttävä kuin jollain toisella.

Kun seuraavan kerran varasin aikaa, suosikkikampaajani vastasi itse puhelimeen ja erikseen vielä pyysin, että olethan sinä sitten varmasti leikkaamassa. Lupasi olla. Kun menin hiustenleikkaukseen, siellä odotti se sama kampaaja, jonka työn jälkeen en ollut edellisellä kerralla tyytyväinen. Kysyin tietysti, että missä x on, kun minulla oli aika hänelle. Oli kuulemma tekemässä hääkampauksia. Myönnän, että varmasti istuin naama nurinpäin 45 min. siinä tuolissa ja huokailin, että onnistuukohan tämä varmasti. Saattaa olla, että se leikkaustulos oli ihan OK, siis oli se parempi kuin edellisellä kerralla. Silti en ole kertaakaan enää siihen kampaamoon astunut, koska en tykkää yhtään, jos luvataan jotain ja sitten lupaus petetään. Maksamalla asiakkaalla on oikeus päättää, kuka ne hiukset leikkaa.

Mulle on myös sattunut sama juttu Jenkeissä. Vaihdoin tämän tapauksen jälkeen kampaajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän