Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
3361/4975 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin häämeikin teettämässä ja mielestäni se kyllä onnistui ja meikkaaja oli mukava. Olen tummapiirteinen joten meikkikin oli suht voimakas. Sitten jostain ilmestyi toinen työntekijä, katsoi minua ja kysyi "sirkukseenko olet menossa" Eli suoraan sanottuna haukkui minut pelleksi.

Vierailija
3362/4975 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastusleiri, johon säästin pitkään. 13v oli onnesta soikeana viimein päästessään sinne. Totuus oli toinen. Leirillä oli lisäkseen vaan yksi tyttö. Hoi toponiksi tyttöni sai vi haise n ponin joka lisäksi pu ri tyttöäni ki peä sti olkapäähän. Ha ava tulehtu i ja vihdoin ja viimein naapurin kä r tt yinen isän tä suostui viemään tytön lää käriin. Leiriin piti sisältyä ruoka, mutta saivat aamupalan ja 1 lämpimän ruuan. Iltapalat joutuivat polkemaan 6km kauppaan hakemaan. Rat sastusta oli tunti päivässä ja sekin oli sitä, että kierrettiin pelkkää pientä kenttää ympäri, ilman ohjaajaa. Illat joutuivat hoitamaan leirin pitäjän 2-4v lasta ja ulkoiluttamaan 2 isoa koulut tamatonta koiraa. Ei jäänyt ruusuinen muisto siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3363/4975 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratsastusleiri, johon säästin pitkään. 13v oli onnesta soikeana viimein päästessään sinne. Totuus oli toinen. Leirillä oli lisäkseen vaan yksi tyttö. Hoi toponiksi tyttöni sai vi haise n ponin joka lisäksi pu ri tyttöäni ki peä sti olkapäähän. Ha ava tulehtu i ja vihdoin ja viimein naapurin kä r tt yinen isän tä suostui viemään tytön lää käriin. Leiriin piti sisältyä ruoka, mutta saivat aamupalan ja 1 lämpimän ruuan. Iltapalat joutuivat polkemaan 6km kauppaan hakemaan. Rat sastusta oli tunti päivässä ja sekin oli sitä, että kierrettiin pelkkää pientä kenttää ympäri, ilman ohjaajaa. Illat joutuivat hoitamaan leirin pitäjän 2-4v lasta ja ulkoiluttamaan 2 isoa koulut tamatonta koiraa. Ei jäänyt ruusuinen muisto siitä.

Ps. pahoittelen välejä, en millään keksinyt mikä sana ei mennyt läpi.

Vierailija
3364/4975 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kokemus riittää ainakin minulle. Varsinkin jos joutuu huomautuksen jälkeen vielä puolustelemaan ja maksaa täyden maksun. Näin se liiketoiminta hiipuu. Yksikin sanoi kerran että niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Palveluammatissa asiakas on oikeassa vaikka olisi väärässä.

Vierailija
3365/4975 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arabianrannan Chicos. Erittäin töykeä asiakaspalvelija.

Vierailija
3366/4975 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ravintola, jossa ruoka on todella hyvää, soittaa musiikkia todella kovaa. Olen niin ujo, etten ole uskaltanut pyytää heitä laittamaan musiikkia pienemmälle. Lopetin siis siellä käymisen.

Vierailija
3367/4975 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirpputorilla nainen tuijotti minun miestä sillä silmällä. Ei menty enää sinne . Ja myyjä kyseessä.

Huusiko, että täällä olis vapaa kassa.

Vierailija
3368/4975 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin täältä musti ja mirri liikkeestä, loppui asiointi, lopullisesti.

3369/4975 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovella lukee, ettei käteinen kelpaa maksamiseen, suuntaan muualle - vaikka olisinkin maksanut maksukortilla.

Vierailija
3370/4975 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juomavarasto, saksalainen viini- ja olutkauppa.

Viinit rikkinäisinä perille.

Olutlaatikko jäi Saksaan, kuten yksi viinitonkka.

Asiakaspalvelu ei vastaa.

Ei enää.

Juomavarasto myös täällä, oon lähettänyt asiakaspalveluun jo 4 sähköpostia puutteellisesta toimituksesta, mutta ei vastausta. Sinne ilmeisesti jäi maksetut tavarat.

Tuttua. Yllättävän monen isonkin firman asiakaspalvelun sähköpostiin kun lähettää viestiä, ei vastausta tule. Koskaan.

Sähköpostasin rakennusfirmaan haluavani ostaa rakenteilla olevasta kohteesta yksiön. Ei kuulunut mitään. Kolmen viikon päästä soitin.

-Aijjaa, täällä se sinun viesti on. Onneksi on vielä vapaana, sanoi myyntimies toisessa päässä luuria.

Olisin jättänyt ostamatta tuon yksiön, jos kolmeen viikkoon ei asia etene.

Vierailija
3371/4975 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolan omistaja, raumalainen, joka kutsui paikallislehdessä rokottamattomia ääliöiksi.  Hyvä että kertoi julkisesti ajatuksensa.  Hän ei minua sinne halua, minä en ole käynyt tuolla kuin pari kertaa-ei jatkoon.

Vierailija
3372/4975 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan seppälässä myyjä epäili myymälävarkaaksi kun oli löytänyt joidenkin farkkujen irronneen hintalapun. Minulla ei ollut laukkua tms. Ja oli tiukat housut jalassa. Tinkasi, että siellä alla voi olla vielä toiset farkut. Myöhemmin kadonneet housut löytyivät. Ei pahoitellut ollenkaan tilannetta. En asioinut sittemmin ja eipä tuo kovin hyvin liiketoiminta näyttänyt menevän.

Vierailija
3373/4975 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain muutama vuosi sitten lahjakortin erääseen tunnettuun oululaiseen kauneushoitolaan. Menin sinne työpäivän jälkeen rentoutumaan. Mutta siitä käynnistä oli kyllä rentoutuminen kaukana. Hoidon teki omistajatar, joka myi tuotteitaan koko hoidon ajan. ”Nyt käytän tuotetta X, se olisi nyt tarjouksessa hintaan yyy”, ”tämä tuote on tosi hyvä sinun ihollesi, kannattaa ostaa kokeiluun” jne koko hoidon ajan. Ynähtelin vaan vastaukseksi ja mietin, että lopeta jo myyntipuheet. Yhtäkkiä rouva lähti huoneesta ja huikkasi, että annetaan vaikuttaa. Ja kyllä se vaikuttikin! Makasin pedillä pitkään, varmaan puoli tuntia ja aloin jo miettiä, että unohduinko sinne, pitäisiköhän lähtä etsimään rouvaa. (Siinä tietysti sain sitten rauhassa rentoutua…) Lopulta hän tuli takaisin ja jatkoi myyntipuhettaan. Hoidolle tulee tietysti pituutta kun makuutetaan välissä pitkä aika.

Kun olin lähdössä pois, niin silloin vasta alkoikin tuotteiden tyrkytys. Siinäkin sain kuunnella myyntipuheita pitkään. Siltä reissulta oli rentoutuminen kaukana. Harmittaa kun tosi harvoin käyn kauneushoidossa. Muissa käymissäni paikoissa en ole ikinä törmännyt vastaavaan tuputtamiseen.

Vierailija
3374/4975 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

LUSH, sanoin etten tarvi apua ja myyjä jatkoi jauhamista ja tuli aina vaan takaisin vaikka oli kuulokkeet päässä, en kiinnittänyt häneen mitään huomiota ja katsoin toiseen suuntaan. Silti tuli paasaamaan viereen vaikken selkeästi edes kuunnellut. Menin pois, en mene takaisin.

Vierailija
3375/4975 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä hammaslääkärissä en enää koskaan käy. Kun tuli minun vuoro mennä lekuriin, niin tämä hammaslääkäri katsoi minua ensin päästä varpaisiin v mäisellä ilmeellä. Tämän jälkeen hän vaan huusi, että mitä sinä tänne tulit?

Tarkastuksen jälkeen yritin kysellä, että mikä tilanne. Onko reikiä tms. Ei mitään kunnollista vastausta.

Maksoin ja enpä enää ikinä palannut puoskarille.

Vierailija
3376/4975 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopion Sokoksella odotin ja odotin kassalla, että saisin palvelua ja maksettua ostokseni. Myyjällä oli kiire, vain palvella toisessa jonossa olleita asiakkaita, mutta minua ei edes huomannut. Kun sitten lopulta myyjä suostui palvelemaan, niin hän ei edes tervehtinyt. Saatikka katsonut minuun päinkään.

Ilmeisesti Sokoksella ei palvella, jos et ole pukeutunut ja laittautunut hienoksi.

Vierailija
3377/4975 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plupplup kirjoitti:

Yksi nykyään jo eläkkeellä oleva kampaaja selitti aina kaikki omat vaivansa ja kremppansa hiivatulehduksista alkaen.

Kun työpaikkani muutti samassa kaupungissa, uuden toimiston läheltä Hakaniemessä löytyi pieni kampaamo. Maksoin tuohon aikaan asuntolainaa ja oli muutenkin tiukkaa. Kampaaja jotenkin tajusi sen ja aina pois lähtiessäni hän antoi mukaan  vanhoja lehtiä Muistelen häntä lämmöllä. Hänen etunimensä oli Sirpa ja hän oli vanhempi nainen. Sitten yhtäkkiä kampaamo oli lopetettu. Yritin soittaa, mutta numero ei ollut enää  voimassa. Olisin halunnut kiittää häntä. Tästä on aikaa noin 16 vuotta.

Vierailija
3378/4975 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kanssa ääni ulkomaalaisten pitämällä pizzerialle! Pitäisi olla aina mies matkassa kun noissa käy! Ei kannata eksyä yksinäisenä nais ihmisenä! Todella pelottava oli mullakin tilanne ja ratkaisin asian sillä että lähdin vaan kävelemään pois, järkyttävää että osa ei kunnioita yksin liikkuvia naisia yhtään!

Minua on kohdeltu asiallisesti ne kerrat, kun kävin, mutta olin jo yli 50v.

Vierailija
3379/4975 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei selvä raha kelpaa niin menen sitten toiseen paikkaan jossa kelpaa.

Vierailija
3380/4975 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin kampaajaa, kun muutin 30kilometrin päähän maalle ja aloin käymään puolet halvemmassa paikassa.