Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?
Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?
Kommentit (4975)
Nämä kun lukee ajatuksella niin huomaa, että asiakas on oikeasti aina väärässä. Milloin myyjä on liian tunkeileva ja puhuukin liikaa milloin ei saa palvelua ja huomiota riittävästi. Aina on asiat kovin huonosti. Kuitenkin todellisuudessa kaikki lähtee itsestä. En saisi edes aloitettua tällaista ongelmaluetteloa pitäisi alkaa valehtelemaan.
Pizzeriassa jossa mua ahdisteltiin henkisesti, ulkomaalainen pizzeria,melko hyvät tuotteet,mutta noiden lähi idän miesten kanssa ei saa rupatella naisena liikaa Ja olla ystävällinen ettei tuu vääriä käsityksiä.
Masku . Surkea käytös myyjillä . Thaimaalaista halpakamaa. Meille tuotiin työpöytä valmiiksi kolhittuna päälle laitettu jotain valkoista paikka ainetta eikä saatu sitä koottua edes oikein vaan se heilui ja annettiin pois myös siitä puuttui kokonaan yksi osa pöytä levyä. No verkkokauppa musta pesukone Black wash , koneen alta salamoi valoväläyksiä pimeässä WC näkyi hyvin . Kone pesi 3 tuntia . No Masku 7€ ostosta otatko kuitin juu. Sitä kuittia odotettiin yli puoli tuntia kun se tuli siinä luki A nelosella kauppasopimus . Ostos maksoi 7€ . Tyyny. Joko kaikki on rikollisia tai sekaisin. Kampaajalla kestoväri kulmiin. Se nainen valutti väriä silmiin pyyhki pois ja illalla se lähti pois kokonaan. Sellainen asiakas palvelu ja työn tulos hyvä ettei silmät vanhingoittunut. Näkötarkastus kleops , no minäpä otan vielä silmän paineet. Ei kiitos kyllä tämä tarkastus riittää ,ei minä otan ja poks. Puhallus silmiin ja 3-4 kuukautta luomet punaisina. Työntekijöillä ei ehkä ole terveitä päiviä vuodessa montaakaan. Ne voi alkaa vaikka väkisin tyrkyttää jotain tai käydä päälle. Uskonnot sitten mitä myyjien uskonto on ne köy kodeissa tyrkyllä samalla näpistelee niistä tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erään kaupan irtokarkit pistin boikottiin. Olin asiakkaana hiljaiseen aikaan kun kaupan vartija käveli irtokarkkiosastolle, työnsi käden lokeroon ja otti sormin muutamia karkkeja. Työnsi karkit suuhunsa. Käveli vähän eteenpäin, toisti. Ja vielä kerran.
Siis että otti käsillään karkkia, eikä millään ottimella oli sellainen YÖKS -kokemus, etten sen kaupan irtokarkkeja ole ostanut kertaakaan sen jälkeen, vaikka tuosta jo kymmenkunta vuotta.
Tämän luettuani taidan jatkossa ostaa karkit pelkästään valmiiksi pussitettuina.
Jotkut lapset tekee noin ja aikuiset miehet syö myös hedelmiä kaupoissa sormin suuhun tai takaisin suusta . Peskää hedelmät heti. Vedellä. Myös avaavat paketteja niistä syödään vähän .
En tiedä haluanko käydä eräässä parturi-kampaamo liikkeessä,leikkaus sinänsä ok ja ihan kivan näköiset hiukset,mutta puhuttiin siistimisestä ja puhui että tietty raja hiuksissa mitä leikataan jos sen yli menee niin sitten se on jo muotoleikkaus,lisäksi tuntui että olin ns ylimääräinen,eli asiakaspalvelu neutraalia melkein kehnohkoa, oli ihan ok kokemus mutta ehkä en toiste mene,ei ollut kuitenkaan parhaimmista päästä kokemus.
Muuttopalvelu Forsman Oy
Tilasin muuton kaksiosta muuttavalle äidilleni ja ilmoitin jo tilauksen yhteydessä että kamaa on paljon.
Tulivat paikalle pikku pakulla johon ei sohvan lisäksi juuri muuta mahtunut. Lisäksi toinen muuttomiehistä niin tuhannen päissään ettei pystyssä pysynyt.
Reppuun jäätelöt karkit salaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erään kaupan irtokarkit pistin boikottiin. Olin asiakkaana hiljaiseen aikaan kun kaupan vartija käveli irtokarkkiosastolle, työnsi käden lokeroon ja otti sormin muutamia karkkeja. Työnsi karkit suuhunsa. Käveli vähän eteenpäin, toisti. Ja vielä kerran.
Siis että otti käsillään karkkia, eikä millään ottimella oli sellainen YÖKS -kokemus, etten sen kaupan irtokarkkeja ole ostanut kertaakaan sen jälkeen, vaikka tuosta jo kymmenkunta vuotta.
Tämän luettuani taidan jatkossa ostaa karkit pelkästään valmiiksi pussitettuina.
Jotkut lapset tekee noin ja aikuiset miehet syö myös hedelmiä kaupoissa sormin suuhun tai takaisin suusta . Peskää hedelmät heti. Vedellä. Myös avaavat paketteja niistä syödään vähän .
Se on tietty vähän hankala todistaa, jos joku syö karkkia tai hedelmiä. Et ei oikein voi pyytää palauttamaan :)
Etninen mainonta suomalaisessa tuotteessa. ikuinen boikotti !
En ole enää käynyt sellaisissa paikoissa, joissa minä tai perheenjäseneni on kokenut rasismia/epäluuloista kohtelua/tmv.
Täällä kanssa ääni ulkomaalaisten pitämällä pizzerialle! Pitäisi olla aina mies matkassa kun noissa käy! Ei kannata eksyä yksinäisenä nais ihmisenä! Todella pelottava oli mullakin tilanne ja ratkaisin asian sillä että lähdin vaan kävelemään pois, järkyttävää että osa ei kunnioita yksin liikkuvia naisia yhtään!
Kicksissä en käy varmaan vähään aikaan meikkiostoksilla. Olisin halunnut kokeilla erästä kynsilakkasävyä ollessani menossa juhliin. Ei kuulemma saanut itse kokeilla kynsiin, eikä myyjätär myöskään tarjoutunut pikalakkaamaan kynsiäni. Ei kyllä osata myydä. Merkki oli käyttämäni ja kaupat olisivat varmasti tulleet, kun olisin nähnyt lakan kynsissäni. Ja myyjätär olisi mahdollisesti saanut myytyä minulle samalla vielä toisen tai kolmannenkin tuotteen, esim. geelilakan ja uutuusripsivärin, jota tarvitsen.
Kerran lakkasin ulkomailla käyttämästä läheistä Sainsburya nuoren, ivallisen henkilökunnan takia. Olen ujo ja sosiaalisesti taidoton mitä kaupan poijjaat ja tytöt alkoivat pilkata. Ihan avoimesti ilkkuivat suureen ääneen "what's a f wrong with him!?"
Käytin sitten toista, ei-ketjuun kuuluvaa kulmapuotia jota piti ystävällinen vanhempi nainen vaikka hinnat kalliimmat ja valikoimat suppeammat.
Nuoreen henkilökunnan ongelmaan kyllä törmäsin muutenkin: Musiikki- ja leffaliike HMV:ssä kaksi nuorta jätkää nojaili reteänä tiskiin ja soitattivat liikkeessä musiikkia liian lujalla. Ivallinen ilmehtiminen alkoi kun uskalsin ostokseni kanssa kassaa lähestyä.
Äänestäminen jaloilla ns. kannattaa. Asiallisuus, palvelun laatu ja rehellisyys kunniaan.
Vierailija kirjoitti:
Varastaa väärentää valehtelee kirjoitti:
Kun Jeesus syntyi siitä saakka Antikristuksen 666 joukot on valehdellut . Ne myy varastettua tavaraa.
Just kaikista pahimpia ne tekopyhät tekouskovaiset. Varastellaan ja tehdään mitä huvittaa ja jeesustellaan päälle. Uskon varjolla tehdään paljon pahaa.
Kukahan tässä on myöskin tekopyhä? Ei se oikein tekeminen ole vain uskovaisten velvollisuus.
Aikoinaan kävin aamuisin paikalliselta R-kioskilta hakemassa take-away kahvin töihin. Eräänä aamuna huomasin kahvikuppien olevan uudenlaisia, enkä löytänyt pisteeltä siihen sopivaa kantta.
Sen kummemmin ajattelematta huikkasin naispuoleiselle (vähän vanhemmalle) myyjälle, että "Onko sinulla kuppikoko muuttunut?"
Molemmat jäädyimme, katseemme kohtasivat, puna nousi kasvoilleni, nostin kahvikuppia näytille ja räjähdimme nauramaan...
Tämän jälkeen en vähään aikaan viitsinyt käydä ko. liikkeessä :-)
Työpaikalle tuotiin ruokatarvikkeita eräästä S-kaupasts vuosikausia, kunnes tavara rupesi olemaan mitä sattuu huonoa ja vanhaa, palautettiin tietysti takaisin kauppaan ja kun tarpeeksi usein tätä tapahtui annettiin vähä kipakampaa palautetta koska tähän kului ylimääräistä aikaa
Siellähän ei tykättykään siitä ja he rupesivat sanomaan että hakisimme ja keräisimme itse kun mikään ei kelpaa.
No vaihdettiin sitten naapuri kauppaan.
Samalla lopetin itsekin asioinnin siellä, haen vain kahvitarjoukset ym.
Vähän katsovat vinosti mutta katsokoot.
En muista olenko kertonut jo mutta yhdessä ruokakaupassa ostin välipalaksi kaksi banaania. Kun olin maksanut kassan akka alkoi toitottaa että "kaks banaania osti!" niin että kuulisin ja katsoi tuohtunutta esittäen perään. Mitä mahdoin tehdä väärin? 🍌
Kun ei selvä käteinen kelpaa, niin se on sitten siinä. Pitäkööt tunkkinsa.
Vierailija kirjoitti:
En muista olenko kertonut jo mutta yhdessä ruokakaupassa ostin välipalaksi kaksi banaania. Kun olin maksanut kassan akka alkoi toitottaa että "kaks banaania osti!" niin että kuulisin ja katsoi tuohtunutta esittäen perään. Mitä mahdoin tehdä väärin? 🍌
Ihan aiheesta sait palautetta. Jos rikot tertun niin ne loput banskut jää myymättä.
Maksoin kaupassa 20€ setelillä ja sain 10€ takaisin. Sanoin, että näin on käynyt ja myyjä kysyi minun takana tulleelta henkilöltä olinko muka maksanut 20€. Sanoin, että on ok, että annoitte 10€ takaisin ja en ole mennyt kauppaan sen jälkeen. Hieman tietenkin haittaa elämää, koska on kauppa minua lähinnä.