Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
3261/4975 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usea surkea kokemus. Jouduin hoitamaan jokusen vuoden erään yhdistyksen raha-asioita. Kavalsin yhdistyksen rahoja itselle 72587e. Danske Bankin asiakaspalvelu oli umpisurkeaa. Alkoivat selvittää niitä rahasiirtoja ja ilmoittivat poliisille! Ikinä en enää tuon pankin asiakkaaksi ryhdy vaikka mikä olisi. Verkkopankki oli myös käytettävyydeltään täysin ö-luokkaa. Ihme että on sillä asiakaspalvelulla vielä pystyssä, kaikissa muissa pankeissa asiat ovat hoituneet aina helposti.

Vierailija
3262/4975 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätyskeskus. En hyväksy työttömien kierrätystä ja kyykytystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3263/4975 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja pudotti sakset lattialle, nosti ne tyynesti ja jatkoi hiusten lyhentämistä niillä samaisilla saksilla. 

Huono palvelu, jos kysyn, missä mahtaa olla ja saan vastaukseksi yliolan huitaisun, niin vaihdan myymälää.

Jos kysymykseeni vastataan korostetun hitaasti ja kovalla äänellä, se on sitten siinä.

Olen vanha, mutta en ole vielä menettänyt aistejani. Tavat olen oppinut 1950-luvulla.

Vierailija
3264/4975 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja teinipissis Sanna saa vain kaiken anteeksi:/ eiks ihmiset tajua että kontrolli yhteiskunta on täällä,ei passi tuo vapautta, eikä se auta että rokotetut vainoaa rokottamattomia ja että syrjintää harrastetaan! Vielä pahemmaksi menee,ei rokotetut ole turvassa eikä kukaan,Sanna eliitin johdolla suunnittelemassa järjestelmän nollausta ja pahempaa kontrolli yhteiskuntaa,kohta ei saa enää ostaa eikä myydä kuin käteen laitettavalla mikrosirulla jossa on samalla seuranta laite ja jolla voidaan tappaa ihminen jos siitä ei ole mitään hyötyä! Rikkaat saa elää ja köyhät kuolla!

Sattumoisin pääministerillä on ikää enemmän kuin teinillä, hänellä on akateeminen koulutus, kumpaakaan ei sinulla liene, ei myöskään tapoja.

Vierailija
3265/4975 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienehköllä kotipitäjälläni on kaksi pizzeriaa vierekkäin, toisessa työntekijät pesevät kädet ja desinfioivat ne rahojen käsittelyn jälkeen, toisessa ei. Katselin salaa kun toisen pizzerian työntekijät käsiteltyään kolikkoja, kääntyivät pokkana ympäri ja alkoivat heti tehdä pizzoja. Sieltä jäin lopullisesti pois.

Meillä kävi sama tuossa lähipitseriassa. Kesällä kävin poikani 17 v. kanssa siinä ja päätettiinkin jäädä sinne syömään. Kun tuli asiakas, pitsatyöntekijä otti siltä rahat käsineet kädessä, kirjoitti kynällä tilauksen paperilappuun ja kääntyi suoraan vääntämään pitsapohjaa. Kävin sanomassa, että minä en sitten tuota pitsaa syö, koska et pessyt käsiäsi rahan käsittelyn jälkeen etkä vaihtanut noita hanskoja. Kyllä se jotain yritti papattaa vastaan samalla kun heitti mielenosoituksellisesti taikinan biojätteeseen. En mene siihen paikkaan enää ikinä. Oltiin aiemmin tilattu sieltä pitsaa kotiinkuljetuksella vähintään kerran kuussa tietämättä paikan hygieniatasoa.

Vierailija
3266/4975 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biodelly kosmetiikka kauppa. Huonoa palvelua ja huonoja tuotteita, jotka hajoavat, ovat sottaisia, eikä niistä saa rahoja takaisin. Kateellisen oloista pissis porukkaa siellä töissä.

Vierailija
3267/4975 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kierrätyskeskus. En hyväksy työttömien kierrätystä ja kyykytystä.

Älä viitsi olla karkea. Monelle kierrätyskeskus tai vastaava on hyvä tapa päästä työn syrjään kiinni. Minulla on vain hyviä muistoja. Veljeni oli kahteen eri otteeseen vastaavassa paikassa (eri niminen, mutta sama idea). Hän tuunaili, korjaili, hinnoitteli, kuljetti. Pysyi tosi hyvin päihteettömänä ja elämässä tuntui olevan iloa ja mielekkyyttä.

Ihan realistisesti; mitkä mahdollisuudet on päästä töihin säännölliseen työaikaan ja täydellä palkalla, jos ihminen on elänyt kotona neljän seinän sisällä tai kaveriporukoissa puistossa vuosikausia? Ei se työteho ihan sellainen ole, että siitä ponkaistaan suoraan leipomoon kakkuja vääntämään tai kuorma-autolla soraa kuljettamaan. Haaveita voi olla, mutta realismi on se, että nykypäivän normaali palkkatyö on vaativaa.

Vierailija
3268/4975 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ujo ja arka maalaistyttö suuressa kaupungin ytimissä, poikkesin johonkin pikkupuotiin, ajattelin ostaa YSL- dödön.

Jostain syystä myyjä oli ylimielinen.

Kotona huomasin että hiton myyjä myi kalliilla hinnalla näytetuoksun..YSL- dödö oli siis tyhjä.

Vierailija
3269/4975 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli Seinäjoella suosikkikampaamo, jossa oli hyvin leikkaukset tekevä kampaaja. Yhden kerran menin sinne ja minut oli siirretty oman kampaajani kollegalle. En ollut tyytyväinen lopputulokseen. Vaikea selittää, mutta joillain on käden jälki ja näkemys mallista enemmän minua miellyttävä kuin jollain toisella.

Kun seuraavan kerran varasin aikaa, suosikkikampaajani vastasi itse puhelimeen ja erikseen vielä pyysin, että olethan sinä sitten varmasti leikkaamassa. Lupasi olla. Kun menin hiustenleikkaukseen, siellä odotti se sama kampaaja, jonka työn jälkeen en ollut edellisellä kerralla tyytyväinen. Kysyin tietysti, että missä x on, kun minulla oli aika hänelle. Oli kuulemma tekemässä hääkampauksia. Myönnän, että varmasti istuin naama nurinpäin 45 min. siinä tuolissa ja huokailin, että onnistuukohan tämä varmasti. Saattaa olla, että se leikkaustulos oli ihan OK, siis oli se parempi kuin edellisellä kerralla. Silti en ole kertaakaan enää siihen kampaamoon astunut, koska en tykkää yhtään, jos luvataan jotain ja sitten lupaus petetään. Maksamalla asiakkaalla on oikeus päättää, kuka ne hiukset leikkaa.

Vierailija
3270/4975 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy Rossossa tällä meidän paikkakunnalla.

Me odotettiin ruokaa pöytään lähes tyhjässä ravintolassa kolme varttia. Jälkkärin jälkeen pyysin laskun, ehdittiin syödä jälkkärit ja odotettiin taas. Tarjoilija unohti meidät siihen nurkkapöytään. Olisin tilannut ehkä kahvinkin, kun jälkkäri oli liian imelää, mutta huitominenkaan ei auttanut.

Vielä tiskilläkin odotin, että saan maksaa, kun ketään ei näkynyt sielläkään. Sanoin miehelleni kovalla äänellä, että jos 3 minuutin sisällä ei kukaan ota maksua vastaan, me lähdetään maksamatta. Siis oli kulunut ainakin puoli tuntia siitä kun olin pyytänyt tuomaan laskun pöytään! Se meidän tarjoilija tuli lopulta tiskille ottamaan maksua vastaan ja sanoi pokkana, että hän juuri oli aikeissa tuoda laskun meille, mutta taidettiin ehtiä ennemmin. Sanoin pistävästi, että kyllä, puolessa tunnissa ehtii aika hyvin syödä jälkiruuan.

En todellakaan ollut varautunut, että tavalliseen ravintolakäyntiin kuluu kaikkine odotteluineen aikaa lähes 2 tuntia, vaikka ravintola on lähes tyhjä. Anteeksi on aika kova sana, jos tyritään asiakaspalvelu, mutta meidän paikkakunnan Rossossa sitä ei tunneta.

Vierailija
3271/4975 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt myös toi sama kampaajajuttu. Meet luottokampaajallesi ja sut onkin vaihdettu lupaa kysymättä toisen kampaajan listoille. Musta se on ylimielistä käytöstä.

Vierailija
3272/4975 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lahjakortin kuumakivihierontaan. Tekijä kehotti rentoutumaan ja olemaan puhumatta, juu sopi hyvin. Sitten ylhäältä avoimen seinän taakse tuli mummo jalkahoitoon kiljuva sylikoira mukanaan. Huomautin, että hiukan vaikea rentoutua siinä metelissä. Koira haukkui ja ulisi kuin syötävä, tästä syystä sitä ei mummon kertoman mukaan ollut voinut jättää kotiin. No kuumakivihoitaja kertoi minulle, että voin varata toisen ajan mikäli haluan. En ymmärrä miksei mummolle koirineen suositeltu kotikäyntiä. En varannut toista aikaa, enkä myöskään mene toiste.

Vierailija
3273/4975 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain lahjakortin kuumakivihierontaan. Tekijä kehotti rentoutumaan ja olemaan puhumatta, juu sopi hyvin. Sitten ylhäältä avoimen seinän taakse tuli mummo jalkahoitoon kiljuva sylikoira mukanaan. Huomautin, että hiukan vaikea rentoutua siinä metelissä. Koira haukkui ja ulisi kuin syötävä, tästä syystä sitä ei mummon kertoman mukaan ollut voinut jättää kotiin. No kuumakivihoitaja kertoi minulle, että voin varata toisen ajan mikäli haluan. En ymmärrä miksei mummolle koirineen suositeltu kotikäyntiä. En varannut toista aikaa, enkä myöskään mene toiste.

Se kuumakivihieronta on höpöhöpöä, joten et menettänyt mitään tärkeää. Sillä ei ole mitään tekemistä oikean hieronnan tai hierontatekniikan kanssa. Sen idea on lähinnä rahastaa kivien avulla asiakkaita ja säästää hierojan käsiä. Hieroja pystyy tekemään vain rajallisen määrän hierontoja viikossa, että työkyky säilyy eikä oma kroppa petä. Mieheni on urheiluhieroja ja hieroi aikoinaan 8-tuntisia päiviä. Nyt lähellä 50 ikävuotta tekee enää 5 tuntia hierontaa päivässä ja pitää vähintään 4 kertaa vuodessa viikon tai kahden mittaisia lomia. Yrittäjänä pystyy itse säätelemään.

Vierailija
3274/4975 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono kommunikointi. Sähköposteihin tai soittopyyntöihin ei vastata tai vastataan epäselvästi ja epämääräisesti.

Vierailija
3275/4975 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskomaton kampaaja mulla, jolla kävin jonkin aikaa, sit vaihdoin. Hän kertoi kaikki elämänsä käänteet ja minä olin terapeuttina: sairaudet, lääkkeet, itsehoidot, laihduttamiset, asunnon ostot ja asuntokauppariidat... Hiuksiani föönatessaan hän välillä jopa laittoi föönin sivuun, jotta saa kerrottua asiansa loppuun. Kerran hän purskahti itkuun. Lisäksi käsittämätöntä mollaamista: en hänen mielestään meikannut tarpeeksi ja hoidin hiuksiani väärin, enkä pessyt niillä shampoilla joilla hän oli halunnut. Julkkisasiakkaansa hän haukkui selän takana ja kun he lakkasivat käymästä, niin aina sama fraasi, "ei tässä ammatissa tartte yhden asiakkaan perään haikailemaan". No niinpä häippäsin minäkin. Kampaaja on vuokratuolilla ja tuntuu vaihtavan muutaman vuoden välein kampaamoa jossa työskentelee. Ilmeisesti jotain hankaluutta myös omistajien kanssa joka paikassa. Rehellisesti sanottuna paska ämmä, jonka huippuvuodet olivat jossain ysärillä, nyttemmin taviskampaaja siinä missä muutkin muttei tajua sitä itse. Samantasoista värjäystaitoa saa nykyään oikeastaan jokaisesta nykyaikaisesta kampaamosta, jossa on innokkaita hyviä tyyppejä tekemässä ja jotka eivät hauku asiakkaitaan suoraan tai selän takana tai käytä asiakasta terapeuttinaan. 

Vierailija
3276/4975 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs pk-seudun ratsastuskoulu ja eräs opettaja siellä on kyllä täys kusipää. Huutaa ja haukkuu ja ilkeilee. Ei niinkään minulle vaan ryhmän jäsenille, jotka ovat uudempia ja vähemmän ratsastaneita. Itse olen ryhmän "keskikastia", en saa huutoa, mutta en huomiotakaan. Huomion saavat kaksi ryhmän parasta, joita hän ohjaa huolellisesti ja perusteellisesti. Jos vaikka ope kehottaa, että "katsomonpuoleisen sivun menette sitten avotaivutusta", niin hän opettaa ja ohjaa vain heitä kahta, me muut sitten mennään ihan miten sattuu. Kaikki tehtävät menee aina noin.  Pitkään ajattelin, että vika on jotenkin minussa, ja kävin yksäritunneilla opettelemassa ne jutut, jotta osasin omalla tunnillani ne mennä. Äskettäin tajusin, että tuo opehan on itse ihan ääliö, ja ilmoitin lopettavani tämän kauden jälkeen. Joulukuun loppuun on kuitenkin jo maksettu , mutta sitten aloitan jossain muualla tai ainakin toisen opettajan ryhmässä kyseisellä tallilla, on siellä kivojakin opettajia ja talli itsessään hyvinhoidettu ja hepoista huolehditaan. 

Vierailija
3277/4975 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajanani n. 15 vuotta ollut nainen alkoi saarnata nyt covid-aikana uskontoaan minulle istunnossani. On kuulemma maailmanlopun merkki. Olen aina tiennyt hänen olevan Jehovan todistaja eikä se ole minua haitannut. En kuitenkaan halua kuunnella enkä väitellä uskonnosta ainakaan kampaajatuolissa josta en pääse "pakoon". Vaihdoin kampaajaa vaikka työn jälki aina ok.

Vierailija
3278/4975 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs pk-seudun ratsastuskoulu ja eräs opettaja siellä on kyllä täys kusipää. Huutaa ja haukkuu ja ilkeilee. Ei niinkään minulle vaan ryhmän jäsenille, jotka ovat uudempia ja vähemmän ratsastaneita. Itse olen ryhmän "keskikastia", en saa huutoa, mutta en huomiotakaan. Huomion saavat kaksi ryhmän parasta, joita hän ohjaa huolellisesti ja perusteellisesti. Jos vaikka ope kehottaa, että "katsomonpuoleisen sivun menette sitten avotaivutusta", niin hän opettaa ja ohjaa vain heitä kahta, me muut sitten mennään ihan miten sattuu. Kaikki tehtävät menee aina noin.  Pitkään ajattelin, että vika on jotenkin minussa, ja kävin yksäritunneilla opettelemassa ne jutut, jotta osasin omalla tunnillani ne mennä. Äskettäin tajusin, että tuo opehan on itse ihan ääliö, ja ilmoitin lopettavani tämän kauden jälkeen. Joulukuun loppuun on kuitenkin jo maksettu , mutta sitten aloitan jossain muualla tai ainakin toisen opettajan ryhmässä kyseisellä tallilla, on siellä kivojakin opettajia ja talli itsessään hyvinhoidettu ja hepoista huolehditaan. 

Ruskeasuolla oli tuo meno 40 v sitten, kun siellä kävin, jatkuisko sama?

Vierailija
3279/4975 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin käyntini paikallisessa katsastuskonttorissa. Käyttäytyi pilkallisesti eräässä yleisessä kokouksessa. Kynikööt rahat muilta!

Vierailija
3280/4975 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja (yksinyrittäjä) haukkui hiusteni kunnon, kun kävin leikkauttamassa hiukseni.

Oli maksavana asiakkaana kurja kuulla asia, kampaaja olisi voinut pitää asian omana tietonaan, vaikka olisi ollut "suoraanpuhuva" - luonnekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä