Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
2981/4975 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin Burger Kingiin. Minun olisi pitänyt tilata joltain hemmetin videotaululta se ruoka. Pirtsakka tyttö kassalla lupasi tulla auttelemaan. Raivostuin, että Suomessa ei voi tilata normaalisti enää ruokaa, vaan pitää jotain helvetin näyttöruutuja kosketella. 

Tyttö käski poistua, tai hän hakee vartijan paikalle. No siinäpä perkele poistuin! Toiste en siihen paikkaan mene! Varmaan se ruokakin on ihan  paskaa. 

Sinulle neuvoksi: hakeudu hoitoon,olet selvästi hermoromahduksen partaalla. Älytöntä riehumista pikkuasiasta,vartijan kutsuminen oli selvästi tarpeen. Pysy kotona,jos et osaa köyttäytyä!

Vierailija
2982/4975 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä kesänä lopetin asioimasta eräässä ruokakaupassa, jossa toistuvasti sain kokea kassatyöntekijöiden taholta olevani vain rasite, sekä b-luokan kansalainen, ainakin mitä ilmeistä ja eleistä päättelin. Ei juuri tervehditty ja naamat olivat kuin norsun v i tulla.  Viimeisin kerta kun kävin tuossa kaupassa, ja seisoin kassajonossa, huomasin kun kassaneiti katsoi minuun ja mulkaisi täysin avoimesti. En tiedä miksi. Seisoin hiljaa omalla paikallani. Olen keski-ikäinen perheenäiti, eikä ulkomuodossani pitäisi mitään silmiinpistävää olla (hiukset kammattu & normaali vaatetus),  paitsi tietenkin bmi 32 lihavuus, josta yritän päästä eroon.  Mutta en pukeudu napapaitoihin jne.

Tekisi mieli sanoa kaupan nimi ja kaupunki, mutta jätän sanomatta. Onneksi tuossa pienessä kaupungissa on toinenkin ruokakauppa, joten vaihdoin.  Ja nyt on hyvä, kun ei tarvitse sietää ruokakaupan työntekijöiden toistuvaa huonoa käytöstä. 

Voit myös antaa palautetta kohtelustasi netin kautta suoraan kauppiaalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2983/4975 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SEkä Gigantissa että Elisalla myyjät eivät anna poistua, kun joudun perustelemaan miksi en vaihda puhelinliittymää ja miksi en ota Elisa liityntää. Jankkaaminen ja kuulustelu jatkuu ja jatkuu. Miksi minun asikkaan pitää kertoa liitytmäni ja perustella vielä. Otin lopulta Telian liittymän kun myyjä v... li niin kauan, että väsähdin. Halusin vain uuden puhelimen vanhan tilalle. Seuravana päivänä peruutin puhelinliittymän. Jodui sitoutumaan DNA:han kahdeksi vuodeksi tämän takia. Senkin tulen vaihtamaan. Menetin kymmeniä euroa. 

Toinen tapaus oli Elisalla, kun naispuolinen myyjä v'''li ja v***li minuuttitolkulla miksi en ota Elisan liittymää. OIkein ahaa kun sanoin, että katson Areenaa joskus. "No käytäthän sinä sitten"... jatkoi ja jatkoi ilmaisella modeemitarjouksella, kunnes sitouduin Elisan johonkin katselujuttuun, jota en asenna enkä tule asetamaan. Sitoutuminen jatkuu vuositolkulla ja olen menettänyt satoja euroja näiden vuosien aikana. Älkää menkö Giganttiin tai Elisaan. 

Liittymäkauppiaat lannistuu aina heti, kun sanoo, että puhelin ja netti on firman kautta.

Sähkösopparia tyrkyttävät hiljenevät, kun kertoo, että on määräaikainen sopimus. Saattaa ne kysyä vielä mihin asti se on voimassa, mutta tuputus loppuu viimeistään kun sanoo, että se on parin vuoden soppari, josta on vasta muutama kuukausi mennyt.

Onkos kukaan kokeillut sanoa, että "Emmä oikeen tiedä antaako edunvalvoja vaihtaa liittymää nyt kun on se maksuhäiriökin tullut. Mutta jos oikein lahjakortteja on tarjolla niin mikä jottei!!"

Yrityksen liittymät on oikein hyvät toteamus joilla noista pääsee eroon. Samoin jos sanoo, että sähkö kuuluu vuokraan joten vuokranantajalta kannattaa kysellä. (En edes tiedä, kuuluuko joskus vuokra sähköön. Kai se on mahdollista)

Vierailija
2984/4975 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs parturikampaaja ei ottanut kuuleviin korviinsakaan toivettani mustanruskeista ja tumman violetin värisistä raidoista:

"Eivät ne näy sinun (kahvin)ruskeista hiuksistasi mihinkään, minä laitan sopivamman ja näkyvämmän värin raitoihisi."

Sain pääni täyteen oranssin värisiä raitoja, koska "syksytyypille ne sopivat erityisen hyvin."

"Jostakin syystä" ihmiset kysyivät minulta toistuvasti olenko kipeä /sairas, ja miksi kasvojeni iho näyttää niin keltaiselta?

Kun katsoin itseäni päivänvalossa peilistä, kauhistuin. Näytin ihan maksakirroosiin sairastuneelta.

Kyllä harmitti. Menin lähimpään markettiin, jonka kemikaliomyyjän avustuksella ostin hiusvärin jolla sain värjättyä ne porkkananväriset raidat piiloon.

Vierailija
2985/4975 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvoin on kokemus niin paha, ettenkö hetken aikaa jotakin puljua boikotoituani menisi takaisin - pitkin hampain kylläkin, jos epäkohtaa ei ole kukaan puljun henkilökunnasta pahoitellut (uskottavasti ja vilpittömästi). Yksi kokemus tuntuu jääneen mieleen enkä oikeastaan ihmettele - asiakaspalvelija meni niin riman alta että mielestäni esitys vaati jo aivan henkilökohtaisen innon ja motivaation olla ilkeä.

Menimme kaverimme kanssa erääseen kuppilaan syömään pikkunälkäämme paninia, jota olimme aiemminkin samassa paikassa syöneet, tiesin siis jo mennessäni että tarjolla on kasvisvaihtoehto. Tarjoilija tuli ottamaan tilauksemme. Pyydettyäni kasvispaninia tarjoilija vastasi koko olemus vahingoniloa ja ilkeyttä huokuen: ''Meillä ei nyt ole tuota kasvispaninia ja siitä olen todella iloinen.'' Tuijotin aivot seisahtaneena herra Ylhäisyyden ilkeää naamaa ja monen pitkän tovin jälkeen ja jotakin typerää ukerrettuani aloin kerätä vaivaisia luitani kohti ovea. 

Kaverini mielestä tilanne oli hauska, hän rupesi tarjoilijan kanssa suorastaan flirttimäiseen katseen- ja ivahymyn vaihtoon. Laitoin puljuun palautteen myöhemmin sähköpostilla, johon kyseinen tarjoilija vastasi pitkän ja polveilevan sepustuksen muodossa. Ilmaukset 'olen pahoillani' ja 'anteeksi' loistivat poissaolollaan, sen sijaan minä sain kuulla kunniani, kun olin lähettänyt moisesta mitättömästä asiasta palautepostin. 

Annoitko palautetta myös kaverillesi? Jos annoit, niin miten hän reagoi?

Vierailija
2986/4975 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää kantapaikkaa kirjoitti:

Kahdessa pitseriassa. Ekassa kestin kohteliaasti pitäjän tuttavallisuutta niin pitkälle, että hän muistutti tietävänsä missä asun (kotiinkuljetus) ja esitteli itsensä pienille lapsilleni uutena isäpuolena. Oli viimeinen kerta siinä paikassa. Tuosta vähän pelästyneenä lopetin myöhemmin toisessa mukavassa paikassa käymisen, kun yksi työntekijöistä alkoi tuttavalliseksi. Ehkä turhaan, mutta eka pelästytti.

Mulla vähän samantyyppisiä kokemuksia ja olen nainen,mies puolinen turkkilainen pizzatyöntekijä änkesi samaan pöytään kun olin ensin tilannut ruokaa kotiin vietäväksi,sitä ennen jutteli ihan perusasioita yms, kysy mun nimeä (valitettavasti sanoin) ja antoi puhelimensa että laita numeroa ( rupesi ahdistamaan,kärsin paniikkihäiriöstä en uskaltanut kieltäytyä) kehu ulkonäköä ja sanoi että voi tuoda pizzaa yms illalla,kun keksin että joo mun poikaystävä voi olla mustis,

niin ilme sillä venähti,muuttui äkäiseksi ja kun ruoka valmistui melkein heitti sen ruoan vaan mun syliin, ei toivottanut edes hyvää päivänjatkoa:D

Harmi,oli hyvät pizzat yms,en enää halunnut käydä siellä.

Vierailija
2987/4975 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs parturikampaaja ei ottanut kuuleviin korviinsakaan toivettani mustanruskeista ja tumman violetin värisistä raidoista:

"Eivät ne näy sinun (kahvin)ruskeista hiuksistasi mihinkään, minä laitan sopivamman ja näkyvämmän värin raitoihisi."

Sain pääni täyteen oranssin värisiä raitoja, koska "syksytyypille ne sopivat erityisen hyvin."

"Jostakin syystä" ihmiset kysyivät minulta toistuvasti olenko kipeä /sairas, ja miksi kasvojeni iho näyttää niin keltaiselta?

Kun katsoin itseäni päivänvalossa peilistä, kauhistuin. Näytin ihan maksakirroosiin sairastuneelta.

Kyllä harmitti. Menin lähimpään markettiin, jonka kemikaliomyyjän avustuksella ostin hiusvärin jolla sain värjättyä ne porkkananväriset raidat piiloon.

Jos kasvojen iho näyttää sairaalta, ei syy välttämättä ole pelkästään hiusten värissä.

Vierailija
2988/4975 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideologisista syistä en käy Prismoissa ja Äss-marketeissa enkä ajele busseilla ja junilla.

Vierailija
2989/4975 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oralin hammaslääkäriin en aio mennä enään koskaan. 5 vuoden ajan tuli käytyä 2 kertaa vuodessa, maksoi joka kerta 180 euroa hammaskiven poistosta. Minulla on aina ollut krooninen ientulehdus ja hammaslääkäri jaksoi joka kerta vain maanitella että jotain pitäisi tehdä mutta tarkkaillaan vielä. Niin, jospa vaikka tekisit asialle jotain etkä vain puhuisi? Ei ole ientulehdus hävinnyt mihinkään 30 vuoden aikana vaikka kuinka harjaisi ja käyttäisi apteekin suuvesiä.

Mitta tuli täyteen ja viimeisellä kerralla ilmoitin, että en aio varata enään uutta aikaa, vaan aion katsella muita vaihtoehtoja. Kysyivät vielä varmistuksen että haluanko lopettaa hoitosuunnitelman. Mikä hoitosuunnitelma? Sekö että tulen 2 kertaa vuodessa rapsuttamaan pois hammaskiveä mitä ei muutenkaan ehdi kertymään paljoa ja kuuntelemaan miten ikenille pitäisi tehdä jotain mutta katsellaan? 

Vierailija
2990/4975 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä kampaajista.

Tämäkin keskustelupalsta kertoo siitä, miten paljon tyytymättömyyttä kampaajia kohtaan tunnetaan. Mikä kommunaatiokatko se oikein on, kun asiakasta ei haluta kuunnella ja tehdään oman pän mukaan itsepäisesti. Mullakin monta huonoa kokemusta, mm. halusin vaaleat raidat kuten ennenkin ja jotka mulle sopii. Uusi kampaaja, lopputulos ruskea, siis ruskea tukka, joka on viimeisin mulle sopiva väri.

Olin niin loppu (äidin hautajaisiin menossa) etten jaksanut valittaa. Iso maksu kirpaisi kukkaroa.

Ei vaan jaksa ymmärtää, olisi kiva, jos joku kampaaja kommentoisi näihin.

Minä olen valmis maksamaan, miksi aina saa istua ja miettiä, että ymmärsiköhän tuo nyt että kaksi senttiä, ei kaksikymmentä!

Ammattilaisella voi ja pitääkin olla näkemys siitä, mikä asiakkaalle käy. Valitettavasti nämä näkemykset saattavat johtaa itkuun ja hammastenkiristelyyn. Minä koen tällaisten kampaajien käyttäytymistä asiakkaan aliarvioimisena. Missähän muussa asiakaspalvelutilanteessa ihmiset sietäisi tällaista kohtelua.

Vierailija
2991/4975 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä kampaajista.

Tämäkin keskustelupalsta kertoo siitä, miten paljon tyytymättömyyttä kampaajia kohtaan tunnetaan. Mikä kommunaatiokatko se oikein on, kun asiakasta ei haluta kuunnella ja tehdään oman pän mukaan itsepäisesti. Mullakin monta huonoa kokemusta, mm. halusin vaaleat raidat kuten ennenkin ja jotka mulle sopii. Uusi kampaaja, lopputulos ruskea, siis ruskea tukka, joka on viimeisin mulle sopiva väri.

Olin niin loppu (äidin hautajaisiin menossa) etten jaksanut valittaa. Iso maksu kirpaisi kukkaroa.

Ei vaan jaksa ymmärtää, olisi kiva, jos joku kampaaja kommentoisi näihin.

Minä olen valmis maksamaan, miksi aina saa istua ja miettiä, että ymmärsiköhän tuo nyt että kaksi senttiä, ei kaksikymmentä!

Ammattilaisella voi ja pitääkin olla näkemys siitä, mikä asiakkaalle käy. Valitettavasti nämä näkemykset saattavat johtaa itkuun ja hammastenkiristelyyn. Minä koen tällaisten kampaajien käyttäytymistä asiakkaan aliarvioimisena. Missähän muussa asiakaspalvelutilanteessa ihmiset sietäisi tällaista kohtelua.

Oletko lukenut tätä AV-ketjua karmeista kampaamokokemuksista? Aloitus on tehty vuonna 2005 ja tämän hetken viimeisin viesti on heinäkuun alkupuolelta 2021.

Tuo ketju on hurjaa ja surullista luettavaa. Sen luettua, tai siis sitä silmäillessä (ketju on pitkä kuin nälkävuosi) herää lähinnä sellainen ajatus, että millä ihmeen ilveellä kampaajat ylipäätään haalivat pysyviä asiakkaita itselleen. Monella kun vaikuttaa olevan suurempiakin henkilökohtaisia vajeita kuin totaalinen väri- ja tyylitajun puuttuminen. Moni asiakas on joutunut suoranaisiin vaaratilanteisiin kampaajan luona. Aivan karmeaa!

https://www.vauva.fi/keskustelu/117860/ketju/kauheimmat_kampaamokokemuk…

Vierailija
2992/4975 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyysin leikkaamaan latvoista max. 2 cm pois ja näytin sen hiuksista. Kampaaja ehti leikata kerran saksilla niin, että lähti yli 10 cm (siis osasta hiuksia). Älähdin ja kampaaja sanoi, että lyhyt tukka sopii mulle paremmin, että pitää kuunnella asiantuntijaa ja antaa vapaat kädet. En antanut koskea hiuksiini enää ja lähdin maksamatta, poliisilla uhkaili kampaaja (huusi perään).

Yllättävän moni kampaaja on noin tyhmä. Kuvitteleeko ne oikeasti, että asiakas tulee toisen kerran, kun hänelle tekee ikävän tempun?

Mulla on ollut joskus päinvastainen ongelma. 

"Oletko ihan varma, että haluat lyhyemmät hiukset? Ne kasvaa sitten hitaasti takaisin, jos ottaa näin paljon latvoista."

Pitää oikein topakasti sanoa, että kyllä, haluan lyhyemmät hiukset. Osaan päättää asiasta itse. 

"Ne kasvaa sitten hitaasti takaisin, jos ottaa näin paljon latvoista."

Luuliko se kampaaja, että hiukset kasvavat latvoista?!

Vierailija
2993/4975 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti sellaisissakin paikoissa joutuu asioimaan, missä ei haluaisi, vaikka noiden tarjoama palvelu on järkyttävän surkeaa, eikä sille edes haluta tehdä mitään. Kaikkein huonointa palvelua, jos nyt edes voi palveluksi sanoa olen saanut TE-toimistosta, Kelasta ja sossusta. Mitään varsinaista apua en kuitenkaan ole saanut. Valitettavasti pitkäaikaistyöttömänä, jolla ei ole säästöjä ja omaisuutta joudun noiden kanssa asioimaan saadakseni edes naurattavan pientä työmarkkinatukea. Rikkaana työttömänä olisin tuskin koskaan edes ilmoittautunut työttömäksi. Aina, siis ihan aina olen noista paikoista saanut vain huonoa palvelua, joka on aiheuttanut paljon ongelmia.

Mutta toisaalta kyllähän melkein joka paikassa palvelu on vähintäänkin huonoa. En muista, milloin olisin jostakin hyvää palvelua saanut. Prismassa käyn oikeastaan vain muihin kauppoihin verrattuna halvempien hintojen takia, sillä muuten tuo kauppa on aika vastenmielinen. Entistä useammin menen itsepalvelukassalle, koska pitkät kassajonot ja varsinkin kassojen surkeus aiheuttaa vain pahan mielen.

Vierailija
2994/4975 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen tyyppi kirjoitti:

Ideologisista syistä en käy Prismoissa ja Äss-marketeissa enkä ajele busseilla ja junilla.

K-kaupan Väiskikö se siellä juttelee?

Vierailija
2995/4975 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tuosta yllä olevasta kirjakauppakokemuksesta mieleen vähän vastaavanlainen, tosin tämä ei ollut mikään isomman, tunnetun firman (esim. Suomalainen) alainen liike. Pienellä paikkakunnalla silti tämäkin, kilpailijoita ei ollut.

Itse asioin liikkeessä muutaman kerran, mutta siihen se jäi. Yksi syy oli hintojen korkeus verrattain muihin, esim. jos Suomalaisessa kirja maksoi vaikka 24,90-29,90 euroa niin tuossa liikkeessä 40,00-49,90 euroa.

Myyjä (omistaja) oli myös aina hirveän tympeä, jos jotain kysyi. Aina hirveää huokailua, kaikki oli niin kovin vaikeaa ja tuli sellainen olo että minä asiakkaana olen syyllinen hänen pieniin, tosi ahtaisiin tiloihinsa, joissa kaikki oli sullottu päällekkäin ja kaikkea joutui hakemaan ja penkomaan.

Viimeisimmän huokailukerran jälkeen päätin, että asioin jatkossa pitemmällä. On kyllä kannattanut. Toki sääli tätä pientä liikettä, on sittemmin lopettanut toimintansa.

Hintoja ei kannata verrata, sillä tämä pienen kaupan yrittäjä on sisäänostanut sen oman kirjansa sillä 29,90€ hinnalla (+rahti) koska ostaa vain ehkä 1-5 kpl. Se ison Suomalaisen kirjakaupan sisäänostohinta on todennäköisesti 20€ ja ulosmyyntihinta 24,90-29,90€ mutta he saavat ne ilman rahteja ja myyvät niitä satoja kappaleita.  En yhtään ihmettele että on lopettanut ja huokaillut. Se on todellakin raskasta kilpailla noiden isojen rinnalla, kun marketitkin myy ulos samalla hinnalla millä pieni sisäänostaa.

Vierailija
2996/4975 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyysin leikkaamaan latvoista max. 2 cm pois ja näytin sen hiuksista. Kampaaja ehti leikata kerran saksilla niin, että lähti yli 10 cm (siis osasta hiuksia). Älähdin ja kampaaja sanoi, että lyhyt tukka sopii mulle paremmin, että pitää kuunnella asiantuntijaa ja antaa vapaat kädet. En antanut koskea hiuksiini enää ja lähdin maksamatta, poliisilla uhkaili kampaaja (huusi perään).

Yllättävän moni kampaaja on noin tyhmä. Kuvitteleeko ne oikeasti, että asiakas tulee toisen kerran, kun hänelle tekee ikävän tempun?

Mulla on ollut joskus päinvastainen ongelma. 

"Oletko ihan varma, että haluat lyhyemmät hiukset? Ne kasvaa sitten hitaasti takaisin, jos ottaa näin paljon latvoista."

Pitää oikein topakasti sanoa, että kyllä, haluan lyhyemmät hiukset. Osaan päättää asiasta itse. 

"Ne kasvaa sitten hitaasti takaisin, jos ottaa näin paljon latvoista."

Luuliko se kampaaja, että hiukset kasvavat latvoista?!

Eihän tuo liity mitenkään siihen, miten hiukset kasvavat, vaan miten nopeasti hiukset kasvavat.

Vierailija
2997/4975 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudun kierrätyskeskus / kirpputori. Kalliit hinnat.

Vierailija
2998/4975 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää kantapaikkaa kirjoitti:

Kahdessa pitseriassa. Ekassa kestin kohteliaasti pitäjän tuttavallisuutta niin pitkälle, että hän muistutti tietävänsä missä asun (kotiinkuljetus) ja esitteli itsensä pienille lapsilleni uutena isäpuolena. Oli viimeinen kerta siinä paikassa. Tuosta vähän pelästyneenä lopetin myöhemmin toisessa mukavassa paikassa käymisen, kun yksi työntekijöistä alkoi tuttavalliseksi. Ehkä turhaan, mutta eka pelästytti.

Itselläni vastaava kokemus vuosien takaa kun olin nuorempi ja raskaana ihan alussa. Tilasin pitsat mukaan ja työntekijä tuli pöytään istumaan, kehui hiuksiani ja kysyi ottaisinko siiderin, ei kuulemma maksaisi kuin halauksen. Tlanne ahdisti mutta koetin lyödä leikiksi,  laitoin käteni pienelle vatsakummulleni jota tuskin näki löysän neuleen läpi ja naurahdin "Muuten kiva mutta tää pikkuinen ja mun mies ei varmaan tykkäisi".

Mies nousi kasvot myrskynmerkkinä ja  heitti valmiit pitsat syliini niin, että laatikon kulma osui kipeästi vatsaani.

Vierailija
2999/4975 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seuraan kavereiden boikotteja fase bookissa ja boikotoin samoja juttuja ja ketjuja kuin ne koska en kerkii itte kauheesti muuten tutkimaan asiaa.

Vierailija
3000/4975 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luultiin varkaaksi kun käyttäydyin epäilevästi kirpputorilla kun olin pikkutyttö. Pälyilin ympäiriinsä koska sosiaaliset pelot, myyjä tuli kysymään enkai ole varastamassa mitään. Olen vieläkin sellainen arka ja pälyilen ympäriinsä ja se sama myyjä on siellä, kysyin äidiltäni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi