Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?
Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?
Kommentit (4975)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmis pitsapohjien käyttö ravintolassa kun kyse on gluteeniton pizza. Miksei voida pakastaa taikinaa tai tehdä ihan gluteenitonta pohjaa. Saman voin ostaa kaupasta ja tehdä itse ja sillä vaivalla teen pohjan alusta alkaen. Ne pakastetut ovat hirveän makuisia ja ihan kotipizzakin käyttää sellaista??
Maksaa myös paljon ja aivan sama tuote kuin pakastealtaassa. En tajua hinta laatua tuossa yhtään.
Syynä elintarvikesäädökset, joiden mukaan samassa tilassa ei voi valmistaa sekä gluteenitonta että tavallista tuotetta. Kun siinä on aina se kontaminaatioriski.
Tuo on kyllä niin keksitty juttu. Miten ei osata pyyhkiä muka samaa aluetta puhtaaksi että voitaisiin leipoa?
Ei todellakaan kukaan kuole jos vaikka on keliakia tai vilja-alergia jos miljoonas sadasosa jotain muuta.
Mites ulkomailla. Ei syödä gluteenitonta missään?
K-Market missä omistaja on täysin pöpilästä karannut. Mielenterveysongelmainen lääkitystä vailla. Kävin kaupassa 15-vuotta. Omistaja vaihtui tähän hulluun niin lopetin kaupassa käynnin. Onneksi on muitakin kauppoja.
Lapista kaikki tietää suunnittelijan KH kirjoitti:
Kyllä pahinta on ollut kohtelu firmassa nimeltä Keittiömaailma. Maksoin paketista 24000,koska kyse isosta omakotitalosta ja parista huoneesta. Kun kävi ilmi, ettei toimitus vastannut tilausta alkoi suunnittelija-myyjällä kummallinen dementia eikä millään muistanut mitä oli sovittu tai muisti väärin. Hienot piirustukset ja suunnitelmatkin ovat kuulemma aina vain viitteellisiä eikä niihin tule luottaa.
Jep jep, kaunis mustavalkoinen sisustus jäi haaveeksi, myyjä oli sen tietysti kauniisti piirtänyt ja suunnitellut, mutta aivan muuta laittanut tilaukseen.
Juu, en asioi tuolla ja käräjäoikeus on ainoa paikka hakea oikeutta, surullista kyllä.Mutta siis asuan pihvi on tuo että myyjä alkoi suoraan oman valkopesukampanjansa ja valehtelun. Virheen myöntäminen olisi ollut rehtiä ja luultavasti olisi päästy kompromissiratkaisuun helposti sitä kautta. Kaikki ihmiset kun tekee virheitä, mutta kaikki ei niistä uskalla kantaa vastuuta..
Mun veljelle kävi vähän samoin, tosin ei noin huonosti. Jostain syystä pistorasiat tuli väärään paikkaan ja niitä tuli liian vähän. Myyjä oli sitä mieltä, että näinhän tämä oli sovittu. Saivat sitten asian korjattua kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmis pitsapohjien käyttö ravintolassa kun kyse on gluteeniton pizza. Miksei voida pakastaa taikinaa tai tehdä ihan gluteenitonta pohjaa. Saman voin ostaa kaupasta ja tehdä itse ja sillä vaivalla teen pohjan alusta alkaen. Ne pakastetut ovat hirveän makuisia ja ihan kotipizzakin käyttää sellaista??
Maksaa myös paljon ja aivan sama tuote kuin pakastealtaassa. En tajua hinta laatua tuossa yhtään.
Syynä elintarvikesäädökset, joiden mukaan samassa tilassa ei voi valmistaa sekä gluteenitonta että tavallista tuotetta. Kun siinä on aina se kontaminaatioriski.
Tuo on kyllä niin keksitty juttu. Miten ei osata pyyhkiä muka samaa aluetta puhtaaksi että voitaisiin leipoa?
Ei todellakaan kukaan kuole jos vaikka on keliakia tai vilja-alergia jos miljoonas sadasosa jotain muuta.
Mites ulkomailla. Ei syödä gluteenitonta missään?
No keittiössä ei ensinnäkään välttämättä ole kuin se yksi pöytä, jonka ääressä leivotaan.
Toiseksi jauhot leviää kaikkialle ja kyllä, joillekin keliaakikoille voi pienikin määrä jauhoa aiheuttaa oireita.
Kiva sitten lopettaa päivä tuntikausien vessareissulla, kun kokki oli leiponut gluteenitonta vehnäjauhon päällä. Nämä on tarkkoja asioita.
En tiedä mistä ulkomaista puhut, mutta kyllä monessa maassa saa nykyään gluteenitonta ruokaa.
Tokmanni pörssiyhtiössä en asio. Tokmannin johto onnistui baikuttamaan kaupunginvaltuutettuihin ja bulvaanin avulla saivat pakkolunastettua meidän suvun omistaman tontin kaupungin parastipaikalta.
Pakkolunastukseen ei ollut kaupungilla perusteltua syytä.
Kampaaja valitti koko ajan ja arvosteli ihmisiä. En mennyt toista kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän huvittaa nämä Priden vastustajat. Tuossa voisi puhua jo mielensäpahoittajista. Pride ei ole keneltäkään pois, ja väkisinkin käy niin että yhä useampi yritys lähtee siihen mukaan. Sitten näille fanaatikoille jää enää muutama liike, joiden omistajat ovat selkeästi pride-vastaisia.
Ei kai se silloin haittaa, jos elää metsästäjä-keräilijän elämää ja syö vain itse kerättyjä marjoja ja sieniä, hirvenlihaa ja jänistä jotka on itse pyydetty. Mutta jos tarvitsee yhtään käydä ruokakaupassa, niin vaikeaksihan tuo menee.
Yllä esimerkki tarkoituksellisesta väärinymmärtämisestä. Saat pridetellä sielusi kyllyydestä ja pukeutua sateenkaaren väreihin vaikka vuoden jokaisena päivänä, mutta en kaipaa poliittisen ideologian liittämistä kulutushyödykkeisiin, erityisesti silloin kun tästä tulee näennäistä kilpavarustelua jolla pyritään osoittamaan kuinka progressiivinen/parempi ihminen/tms. niiden kuluttaja on, ilman että siellä taustalla on mitään substanssia.
Ihmisiä ei kiinnosta onko vaate valmistettu kyseenalaisissa oloissa lapsityövoimalla, kunhan siinä on sateenkaarilippu, mikä tekee siitä Hyvän Vaatteen, erotuksena noista huonommista vaatteista jotka on valmistettu vaikkapa Suomessa kierrätetystä materiaalista, mutta joka ei sisällä sopivanlaista hyvesignalointia. Tietysti kätevää suuryritysten kannalta, kun ei enää tarvitsee panostaa substanssiin tai ympäristöystävällisyyteen (jotka kohottavat valmistuskustannuksia), vaaan saman efektin voi saada liittämällä tuotteeseen enemmän hyvesignalointi-tarroja kuin kilpailijalla.
Toinen juttu on se, että en ylipäätään kaipaa tuotteisiin liitettyjä ideologioita, olivat ne mitä hyvänsä. En osta demari-makkaraa, kokoomus-keksejä, pride-olutta tai "Aito avioliitto"-limonadia. Haluan ostotapahtuman olevan neutraali, jossa ostan tuotteen X, ilman että minua pommitetaan tuotteisiin liitetyillä ideologioilla, joita nyt väistämättä kannatan tai en kannata vai kannatanko riittävästi kun tuolla kilpailijalla oli feminismi-tarran lisäksi toinenkin tarra jaja...
Pidän nykyistä kehitystä mielenvikaisena, enkä aio itse osallistua sen tukemiseen, ja vaihtoehtoja onneksi riittää (tai niitä kysynnän kasvaessa väistämättä syntyy), vaikka tämä herättäisi tietyn ideologian kannattajissa minkälaista raivoa hyvänsä. Emme ole ryhtymässä metsästäjä-keräilijöiksi, mutta saat puolestasi rauhassa rouskuttaa pride-murosi jatkossakin, kunnes pakosta vaihdat tuotetta koska kilpailijan pride-muroissa on yksi kirjain enemmän. Haluat kai olla inklusiivinen, hyvä ihminen? :)
Masku kannattaa kiertää kaukaa ellei tuote ole heti saatavilla mukaan
Signaloin rahalla, en tarroilla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän huvittaa nämä Priden vastustajat. Tuossa voisi puhua jo mielensäpahoittajista. Pride ei ole keneltäkään pois, ja väkisinkin käy niin että yhä useampi yritys lähtee siihen mukaan. Sitten näille fanaatikoille jää enää muutama liike, joiden omistajat ovat selkeästi pride-vastaisia.
Ei kai se silloin haittaa, jos elää metsästäjä-keräilijän elämää ja syö vain itse kerättyjä marjoja ja sieniä, hirvenlihaa ja jänistä jotka on itse pyydetty. Mutta jos tarvitsee yhtään käydä ruokakaupassa, niin vaikeaksihan tuo menee.
Yllä esimerkki tarkoituksellisesta väärinymmärtämisestä. Saat pridetellä sielusi kyllyydestä ja pukeutua sateenkaaren väreihin vaikka vuoden jokaisena päivänä, mutta en kaipaa poliittisen ideologian liittämistä kulutushyödykkeisiin, erityisesti silloin kun tästä tulee näennäistä kilpavarustelua jolla pyritään osoittamaan kuinka progressiivinen/parempi ihminen/tms. niiden kuluttaja on, ilman että siellä taustalla on mitään substanssia.
Ihmisiä ei kiinnosta onko vaate valmistettu kyseenalaisissa oloissa lapsityövoimalla, kunhan siinä on sateenkaarilippu, mikä tekee siitä Hyvän Vaatteen, erotuksena noista huonommista vaatteista jotka on valmistettu vaikkapa Suomessa kierrätetystä materiaalista, mutta joka ei sisällä sopivanlaista hyvesignalointia. Tietysti kätevää suuryritysten kannalta, kun ei enää tarvitsee panostaa substanssiin tai ympäristöystävällisyyteen (jotka kohottavat valmistuskustannuksia), vaaan saman efektin voi saada liittämällä tuotteeseen enemmän hyvesignalointi-tarroja kuin kilpailijalla.
Toinen juttu on se, että en ylipäätään kaipaa tuotteisiin liitettyjä ideologioita, olivat ne mitä hyvänsä. En osta demari-makkaraa, kokoomus-keksejä, pride-olutta tai "Aito avioliitto"-limonadia. Haluan ostotapahtuman olevan neutraali, jossa ostan tuotteen X, ilman että minua pommitetaan tuotteisiin liitetyillä ideologioilla, joita nyt väistämättä kannatan tai en kannata vai kannatanko riittävästi kun tuolla kilpailijalla oli feminismi-tarran lisäksi toinenkin tarra jaja...
Pidän nykyistä kehitystä mielenvikaisena, enkä aio itse osallistua sen tukemiseen, ja vaihtoehtoja onneksi riittää (tai niitä kysynnän kasvaessa väistämättä syntyy), vaikka tämä herättäisi tietyn ideologian kannattajissa minkälaista raivoa hyvänsä. Emme ole ryhtymässä metsästäjä-keräilijöiksi, mutta saat puolestasi rauhassa rouskuttaa pride-murosi jatkossakin, kunnes pakosta vaihdat tuotetta koska kilpailijan pride-muroissa on yksi kirjain enemmän. Haluat kai olla inklusiivinen, hyvä ihminen? :)
No hohhoijaa, tulipas taas väkevää settiä.
Olet siis sitä mieltä, että kukaan pridea arvostava ihminen ei piittaa missä ja miten tuote on valmistettu? Sateenkaariväessä on aika paljon ekoihmisiä, kasvissyöjiä ja vegaaneja, todennäköisesti enemmän kuin cisheteroissa. Emmekä todellakaan osta VAIN niiltä yrityksiltä tuotteita, jotka kannattavat pridea, oli tuote mikä vaan. Moni sateenkaari-ihminen on myös hyvin kriittinen sen suhteen, että työntekijöiden ihmisoikeuksia polkevat yritykset, kuten Amazon, ovat niin innolla mukana ulkoisessa ihmisoikeuksien kannattamisessa. Kuten myös sen suhteen, että yritykset puhuvat ihmisoikeuksista vain kerran vuodessa pride-kuukauden aikana, ja loppuajan koko asia unohdetaan.
"Hyvesignalointi" on amerikkalaisen alt-right-porukan keksimä termi, joka valitettavasti on väännetty jotenkuten suomen kielelle sopivaksi. Käytännössä kaikki ihmisoikeuksien ajaminen on jonkun mielestä hyvesignalointia. Ehkä tätä termiä voisi joidenkin yritysten kohdalla käyttää, kunhan sitä käytetään tarkoittamaan VAIN sitä, että teeskennellään ihmisoikeuksista välittämistä sen takia, että saadaan siitä rahallista tuottoa. Aito ihmisoikeuksien puolustaminen on aina arvokasta ja sille pitää löytyä nyky-yhteiskunnassa tilaa.
Luulet olevasi niin paljon fiksumpi meitä muita, että sinua on varmaan turha yrittää valistaa. Tässä kuitenkin ajatukseni niitä varten, jotka saattavat oikeasti välittää siitä, mitä sateenkaari-ihmiset pride-jutuista ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, haluan olla inklusiivinen ja hyvä ihminen. Ja sinä selvästikään et halua. Omapa on valintasi.
Menin Burger Kingiin. Minun olisi pitänyt tilata joltain hemmetin videotaululta se ruoka. Pirtsakka tyttö kassalla lupasi tulla auttelemaan. Raivostuin, että Suomessa ei voi tilata normaalisti enää ruokaa, vaan pitää jotain helvetin näyttöruutuja kosketella.
Tyttö käski poistua, tai hän hakee vartijan paikalle. No siinäpä perkele poistuin! Toiste en siihen paikkaan mene! Varmaan se ruokakin on ihan paskaa.
Toinen kerta: Menin Saleen ja siellä oli kello vaihdettu eri paikkaan. En millään nähnyt sitä ovelta. "Missä teidän kello on", huusin. Myyjä katsoi oudosti ja osoitti ihan eri paikkaan, kuin missä se kello normaalisti oli.
"Miksi te vaihdoitte sen eri paikkaan? Se oli just hyvässä paikassa."
Myyjä katsoi minua kuin mieelenvikasta.
Lopulta päätin että ostan eri paikasta, kun kelloakaan ei saada pysymään iyhdessä paikassa, perkele. Nyt asioin K-kaupassa ja kello on ollut aina samassa paikassa, kun olen sielä käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Menin Burger Kingiin. Minun olisi pitänyt tilata joltain hemmetin videotaululta se ruoka. Pirtsakka tyttö kassalla lupasi tulla auttelemaan. Raivostuin, että Suomessa ei voi tilata normaalisti enää ruokaa, vaan pitää jotain helvetin näyttöruutuja kosketella.
Tyttö käski poistua, tai hän hakee vartijan paikalle. No siinäpä perkele poistuin! Toiste en siihen paikkaan mene! Varmaan se ruokakin on ihan paskaa.
Olet jo yliajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka osaat kirjoittaa nokkelasti, niin onhan kaiken "ideologien" vastustaminen, ja varsinkin sen sanominen "mielenvikaiseksi", aika junttia käytöstä.
Useimmille suomalaisille se pride-asia ei ole niin keskeinen, että sen takia pitäisi erikseen mitään boikotoida. Suurin osa on varmaan myönteinen tai neutraali homojen oikeuksille, ehkä muunsukupuolisiin suhtaudutaan vähän paskemmin vielä, mutta tuskin niihinkään kovin pitkään.
Umpiuskovaiset vanhempani ostavat niistä kaupoista, jotka kannattavat Prideä, eivätkä nosta siitä mitään meteliä, joten en ymmärrä miksi joku neutraaliksi itsensä leimaava ihminen boikotoisi niitä. Kyllähän se on kannanotto, että boikotoi jotain, vaikka selittäisitkin asian niin päin, että haluat ostotapahtuman olevan neturaalia. Aika harva asia on nykyaikana neutraalia ja epäpoliittista.
Harmi vaan, että samat jotka boikotoivat prideä, boikotoivat varmaan myös Alanya Marketin tapaisia itämaisia mestoja, joissa ehkä homoja vastustettaisiinkin.
Powerissa lopetin asioinnin kun koki miten järjettömän vaikeaa hoitaa takuukorjauksia. Ensin 45min odottelua kun vei laitteen, toiset 45min odottelua kun haki. Eikä johtunut asiakasmäärästä vaan ihan myyjien haluttomuudesta palvella. Tuntui ihan kuin myyjä olisi tahallaan vee-ttuillut kun jutteli säästä ym puoli tuntia edelläni olevan asiakkaan kanssa.
Minä taas lopetin ruutu + :n kun he pitävät pankkikortin ja / luottokortin numerosarjaa ikuisuuden itsellään vaikka on lopettanut tilauksen. Viime kesänä lopetin sen, ja teini-ikäisille lapsilleni kerroin että lopetin sen ja on vielä tämän kuukauden loppuun käytössä. No, eivät muistaneet mihin mennessä tilaus loppuu ja kokeilivatko 2 kk kuluttua onko vielä toiminnassa ja RUUTU PLUS LAITTOIKIN TÄSTÄ MINULLE UUDEN TILAUKSEN VOIMAAN, olivat pitäneet siis varalla minun luottokorttinumeroa tallessa, eivätkä suostuneet sitä perumaan vaikka kerroin inhimillisen erehdyksen. Ei saisi olla mahdollista, että kun asiakas lopettaa tilauksen, se JATKUUKIN kuukausien kuluttua jos erehtyy painamaan ruutu+ nappia. No, olivat tietysti sen 9,90 euron tarpeessa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin noin 20-vuotias ja minulla oli alkanut tulla selän kanssa ongelmia töissä. Kävin sitten yhdessä yksityisellä fyssaripaikassa jossa sitten arvioitiin tietynlainen fysioterepeuttinen hoito selkää varten ja siinä piti käydä useasti. Fyssari oli miespuolinen ja ihan mukava ja ystävällinen.
Kerran olin sitten oikeasti unohtanut kännykkäni sinne odotustilan penkille ja enkä tajunut sitä kun lähdin. Kävin sitten hakemassa sen takaisin myöhemmin kun soitin ensin sinne ja kysyin onko puhelinta näkynyt. asiakaspalvelussa työskentelevä vanhempi nainen antoi sen sitten minulle ja sanoi että tää fyssari ei muuten ole enää täällä paikalla. En ymmärtänyt miksi hän toi asian esiin, kun puhelintani tulin vain hakemaan takaisin.
Sen jälkeen kun kävin paikassa seuraavan kerran, niin olin laittant vähän edustavammaksi, koska tarkoitukseni oli lähteä fyssarin jälkeen kaverin synttäreille. En ollut siis missään hippavaatteissa, vaan ihan perus kesävaatteissa ja olin meikannut ja laittanut hiuksia vähän paremmin. Fyssari kävi sitten yhdessä vaiheessa tulostamassa jotain jumppa ohjeita.
Kuulin sitten kun hän ja asiakaspalvelussa oleva nainen keskustelivat keskenään. Tämä nainen sanoi että " olipa tälläytynyt toi sun asiakas, taitaa muutenkin viihtyä täällä kun käy kerran viikossa aina ja on niin puhelias"
FYssari sanoi siihen että " jos se on lähdössä bileisiin kun on näin hyvä ilmakin".
Nainen vastasi " siis eka siltä muka unohtuu puhelin tänne ja seuraavaksi se tulee laittautuneena. Se on ihastunut suhun ihan selkeesti ja ihan hyvin sen selkä näyttää voivan et taitaa sun takia täällä käydä"
Tän jälkee fyssari tuli takasin ja oli tosi vaivaantuneen olonen. Sanoin siihen sitten vain että voisin lähteä vähän aikasemmin että ehin bussiin kun oon menossa synttäreille".
Luulin jotenkin että viesti meni perille ja hän olisi tajunnut että en minä hänen takiaan siellä käynyt enkä ollut häntävarten laittaunut,mutta hän vain alkoi sitten mutisemaan ärtyneesti seuraavaa aikaa ja kysyi että " onko enää tarvetta käydä täällä? En tiedä kuinka pitkälle seuraava aika menee kun minulla alkaa nyt loma ja vietän sen vaimoni ja lasteni kanssa ja ennen sitä ei ole vapaita aikoja. Voithan tietty tohon kunnalliseenkin mennä kun samoja juttuja ne sielläkin varmaan tekee."
En oikein edes osannut vastata tuohon mitään muutakuin että katson sitten mitä teen. Oli niin ahdistunut ja nolo olo.
Kun olin maksanut ja lähdin niin se vastaanottovirkailija nainen virnuili minulle todella inhottavasti ja joku toinen työntekijä siinä vieressä näytti huvittuneelta. En ole sen koommin käynyt kyseisessä paikassa , koska minulle tuli niin kauhea olo tuosta. Olin silloin hyvin arka ja en osannut edes sanoa siitä asiasta kenellekään mitään,vaikka olisi pitänyt.
MItä niiden kahden päässä oikein liikkui? Fyssari oli lähemmäs 50 v ja se virkailija oli vanhempi nainen.
Hyi helkkari. Mitenhän monta muuta naisasiakasta on jäänyt samasta syystä pois sieltä?
varmaan moni, minulla melkein samanlainen kokemus suositusta "sekatavara"ketjusta jossa on työssä noin 70-80v pappa joka ei osaa jäädä eläkkeelle ja hänellä on pahoja mt-ongelmia, pappa kuvittelee että naisasiakkaat ovat ihastuneet häneen. Aluksi luulin papan tykkäävän muuten vain rupatella naisasiakkaille, sitten huomasin ettei liikkeessä käynyt enää paljoa asiakkaita. Lopulta pappa alkoi kyselemään kaikista ostoksistani mihin ne tulevat ja yhden kerran sanoi kovaan ääneen "Taidat käydä täällä minun takiani!!!!!" kauhealla määkivällä äänellä, siihen loppuivat käynnit etenkin jos pappa on paikalla en mene. Pappa taitaa tulla työhönsä vielä invataxilla, ainakin invataxi on aina odottamassa kaupan edessä. Niin enhän minä tarjousten takia kauppaan menisi, vaan katsomaan ällöttävää pervopappaa. Ihmettelen kovasti miten johto voi sietää tuollaista käytöstä, ehkä siellä on sellainen esimies joka tukee kaikkea vastaavaa käytöstä.
Ärsyttää tietyissä liikkeissä sellaiset myyjät jotka juoksevat palvelemaan vain vanhempia ihmisiä makeillen ja antavat näytteitä toisille ja toisille ei. Naurettavinta tuossa on se että ne näytteet ovat vain 1-2ml ja ilmaisia, silti niiden antamista harkitaan pitkään kenelle ja kenelle ei. Itse kuulun niihin joille ei yleensä viitsitä mitään näytteitä antaa.
Helsingin citycenter, syynä se että siellä saa vapaasti häiriköidä kerjäämällä, roskiksia tongitaan jne. Ei ole yhtään mukava käydä vaikka ruokaa ostamassa kun korona-aikana hyökätään naaman eteen rahaa kerjäämään. Samat tyypit aina siellä, kukaan ei puutu. Rähjäistäkin on. "Pakosta" saatan paikan ohittaa, mutta en halua enää mennä sinne asioimaan. Ko.ostoskeskus oli aikoinaan siisti, uusittu ja paljon tyhjempi nyt meno rähjäostarilla.
Kyllä pahinta on ollut kohtelu firmassa nimeltä Keittiömaailma. Maksoin paketista 24000,koska kyse isosta omakotitalosta ja parista huoneesta. Kun kävi ilmi, ettei toimitus vastannut tilausta alkoi suunnittelija-myyjällä kummallinen dementia eikä millään muistanut mitä oli sovittu tai muisti väärin. Hienot piirustukset ja suunnitelmatkin ovat kuulemma aina vain viitteellisiä eikä niihin tule luottaa.
Jep jep, kaunis mustavalkoinen sisustus jäi haaveeksi, myyjä oli sen tietysti kauniisti piirtänyt ja suunnitellut, mutta aivan muuta laittanut tilaukseen.
Juu, en asioi tuolla ja käräjäoikeus on ainoa paikka hakea oikeutta, surullista kyllä.
Mutta siis asuan pihvi on tuo että myyjä alkoi suoraan oman valkopesukampanjansa ja valehtelun. Virheen myöntäminen olisi ollut rehtiä ja luultavasti olisi päästy kompromissiratkaisuun helposti sitä kautta. Kaikki ihmiset kun tekee virheitä, mutta kaikki ei niistä uskalla kantaa vastuuta..