Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?
Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?
Kommentit (4975)
Gigantti ja Puuilo,niissä ei nainen saa palvelua.
Vierailija kirjoitti:
Monessakin kampaamossa olen lopettanut käymisen kun ne kampaajat ei tajua olla HILJAA!
Aina kauhee kysely ; no mitäs millon loma ja mitä suunnitelmia ja ai kauhee kuulin radiosta tänään blaa blaa blaa.
Ja sitten ne kertoo omia juttujaan. Pahin oli sellainen joka puhui omasta kesälomareissustaan koko kampaamokäynnin ajan.
Voisi kai sitä sanoa että hiljaa kiitos mutta en vaan kehtaa.
Haluan mykän kampaajan.
Älä vaan tule tynnyristä ulos
Sipoo, Nikkilän S Market, käsittämättömän tylyjä ja epäkohteliaita myyjiä paitsi pari poikkeusta. Naamarit aina kuin vuoden sitruunalla. Onneksi tien toisella puolella toinen kauppa!
Viimeisin oli se kun kolmena peräkkäisenä käyntikertana kaupan kassalla ei tervehditty tai katsottu asiakkaaseen päinkään ja yhdessä tapauksessa koko asioinnin ajan kassalla töitä tekevä henkilö hoiti radiopuhelimen kautta kaupan sisäisiä asioita ja sai hädin tuskin mutistua johonkin väliin loppusummani.
Ei enää. Pitäkää (onnettoman huonolaatuiset) tunkkinne.
En tilaa enää koskaan pizzaa Jyväskylän Araratista, niuden pizzakuski kaahaili niin törkeästi autollaan. Mitä jos se kaahaa samoin tuodessaan pizzan ja mun lapsi jää alle?
En käy enää Changessa, kun ne kohtelee työntekijöitään väärin.
En käy enäö hierojalla, kun kahdesti sen käsittelystä jäi mustelmat. Muiden hierojien käsittelystä ei oo jäänyt.
Entinen luottokampaaja hoiti aina omia asioitaan puhelimessa kesken kaiken. Ärsyttävää kuunnella sellaista säätämistä. Ei huomioinut mun lasta asiakkaana juuri lainkaan.
Valmis pitsapohjien käyttö ravintolassa kun kyse on gluteeniton pizza. Miksei voida pakastaa taikinaa tai tehdä ihan gluteenitonta pohjaa. Saman voin ostaa kaupasta ja tehdä itse ja sillä vaivalla teen pohjan alusta alkaen. Ne pakastetut ovat hirveän makuisia ja ihan kotipizzakin käyttää sellaista??
Maksaa myös paljon ja aivan sama tuote kuin pakastealtaassa. En tajua hinta laatua tuossa yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Valmis pitsapohjien käyttö ravintolassa kun kyse on gluteeniton pizza. Miksei voida pakastaa taikinaa tai tehdä ihan gluteenitonta pohjaa. Saman voin ostaa kaupasta ja tehdä itse ja sillä vaivalla teen pohjan alusta alkaen. Ne pakastetut ovat hirveän makuisia ja ihan kotipizzakin käyttää sellaista??
Maksaa myös paljon ja aivan sama tuote kuin pakastealtaassa. En tajua hinta laatua tuossa yhtään.
Syynä elintarvikesäädökset, joiden mukaan samassa tilassa ei voi valmistaa sekä gluteenitonta että tavallista tuotetta. Kun siinä on aina se kontaminaatioriski.
Hämeenlinnassa yksi huonekalufirma lupasi toimittaa lipaston seuraavana päivänä, kun olin odottanut jo monta päivää. Lupasi lipaston ilmaiseksi jos ei tule. Ei tullut kuin vasta kahden päivän päästä. Ei antanutkaan ilmaiseksi. En ostanut sitä sit ollenkaan. Sen jälkeen en ole käynyt kyseisessä firmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin teki osuuskauppaväki kirjoitti:
HOK Elanto. Niiden jossain ABC-kahvilassa ei yhtäkkiä saanutkaan hampurilaisateriaa niin, että juomana olisi ollut kahvi (Hesellä saa, on aina saanut). En välitä automaatista saatavasta limpparinlitkusta. Eikä niillä ollut siinä edes Pepsiä. Minulle luvattiin hyvitys ottamatta jääneestä limsasta, vielä ei ole näkynyt. Joten irtisanoin sitten jäsenyyteni ja tilini S-Pankissa. En ollutkaan ollut osuuskaupan asiakasomistaja kuin alun 30 vuotta. Niiden bensa on helkkarin kallista eikä yhden hengen talous koskaan kuluta niin paljoa rahaa, että boobuksilla olisi jotain merkitystä. Joten halpuutin ihan itse. Ja toi ensin mainittu kuppila on jo lopetettu. Ei ihme, en ole koskaan saanut niin törkeää kohtelua osakseni missään. Kannattaisi ehkä kouluttaa asiakasrajapinnassa olevaa henkilökuntaa, ei asiakas tykkää siitä, että puhutaan kuin lapselle.
S-bonuksia ainakin kertyy nopeammin kuin k-plussia, jos niitä kahta vertaa. S-ryhmän kaupat on edullisempia.
Jos ostokset ovat alle 50 e, ostokset häviää. K ryhmässä kaikki pysyy
Mitä?? Eivät minun ostokseni ole ainakaan mihinkään hävinneet, ostin sitten mistä tahansa. Syö vähemmän niitä taikasieniä.
Edellinen kampaaja oli oikea myyntitykki, joka kyllä oli opetellut kaikkien uusien hiustenhoitotuotteiden ainesosat ym. hyvin ulkoa ja tarjosi ja tyrkytti niitä ihan hirveästi. Joskus tulin ostaneeksi jonkun sikakalliin putelin ja myöhemmin aina kadutti. Nykyinen kampaaja saattaa kysyä, että tarviitko jotain tuotteita, mutta ei millään lailla tyrkytä niitä ostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Joudin vuosia sitten yksityiselle hammaslääkärille Tampereella kunnan lähetteellä. Valitin paikkaamisen jälkeen, ettei puudutus ollut toiminut, vaan olin tuntenut kipua. Kuitenkin suuni oli ihan puuduksissa niin, että puheestani oli vaikeaa saada selvää. Hammaslääkäri ja assistentti nauroivat siitä syystä minulle päin naamaa pilkallisesti, että ”Ainakin puudutus toimi!” Koskaan ei ole noin käynyt ennen. Taisi piikki osua ihan johonkin väärään paikkaan. Jouduin käymään läheisessä kirjastossa pyytämässä bussiaikakirjaa ja tuli tunne, että kirjastontäti kohteli minua kuin vammaista puuroutuneen puheeni takia. Minulla olisi ollut jatkoaika sinne hammaslääkäriin mutten mennyt.
Taitaa muutenkin noita yksityisiä vaivata se, jos asiakkaana on kunnan puolelta tuleva. Pitävätkö huonompina? Eivätkö saa niin paljon rahaa siitä? Esim. Mehiläinen Turku.
Itsekin sain huonompaa palvelua kun menin yksityiselle kunnan palvelusetelillä kuin mitä olen julkisella puolella saanut. Palvelu oli tylyä ja tuntui kuin olisin vain ollut vaivaksi enkä kunnon asiakas. Ehkä he tosiaan saavat hieman vähemmän rahaa tällaisista asiakkaista. Olin aina aiemmin pitänyt hammaslääkärikäynneistä mutta tuolloin lähdin itku silmässä koska oli tullut niin vahvasti tunne että olen jotenkin huono ja väärässä paikassa. No, enpä taida sinne enää mennä.
Uudehkossa autossa oli tyyppivikana ovien alareunojen ruostuminen. Maahantuoja nämä lupasi hoitaa kuntoon.
Kyseisen merkin huoltoliikkeessä oli ruuhkaa ja lupasivat ottaa yhteyttä, kun olisi sopiva aika korjata ovet. Sitä aikaa ei vaan koskaan tullut. Seuraavalla huoltokerralla kysyessäni asiasta totesivat vaan kylmästi, että takuu on umpeutunut tuolta osin.
Auto lähti nopeasti vaihtoon, enkä kyseistä merkkiä ole sen koommin ostanut. Myöskään tuon korjaamon ovea en ole tapahtuneen jälkeen avannut.
En käytä yrityksen palveluja,jos siellä tervehditään asiakasta: Moi tai moikka! Siis näin vieraalle,aikuiselle ihmiselle, juntimpaa ei ole olemassa,minä häivyn heti enkä mene takaisin. Kampaaja,joka pälpättää koko ajan,varsinkin omista matkoistaan ja poikaystävästään,putoaa heti pois.
Samoin mikä tahansa liike,jossa on sotkuista ja likaista,jää ilman minun rahojani. Olen itse yrittäjä,joten en kaipaa tähän mitään selityksiä.
Olin viime viikolla Stockmannin 4. kerroksen kodinosastolla,jossa kaksi myyjää (tai somistajaa) huuteli kovalla äänellä toisilleen :" eiku laitetaa tähän,mitäs jos pantas tää tonne? Tuleeks nää siihen? " Ja pälä pälä pälä,kumpikin niin kovaäänisiä,että en pystynyt keskittymään ostoslistaani - oli pakko poistua. Kotona tilasin toisesta nettikaupasta tarvitsemani. Tätä kuulee usein kaupoissa,eli myyjien keskustelu on tärkeämpää kuin asiakkaat,joten kiitti mulle riitti.
Vuosaaressa saa sakot paikallisen ostarin parkkipaikalla tai jos parkkeeraa väärään paikkaan. 2 x parkkisakot Vuosaaressa viikon sillä kun olen etätyöläisenä käynyt hakemassa jostain raflasta ruokaa. En enää jätä penniäkään Vuosaareen, ajan paikkaan, jossa ei nipoteta. Ja edelleenkään en jätä sitä kiekkoa auton ikkunalle. Olen vmäinen ja itsepäinen.
Näin pöydästäni "väimerellisen ravintolan" keittiöön. En pystynyt syömään mitään, join vain Ouzon ja kahvin, muu seurue ruokaili pitkän kaavan mukaan. Tarjoilija ihmetteli useaan otteeseen, mutta valehtelin, että minulta on poistettu viisaudenhammas, enkä voi syödä kiinteitä. 7 henkilöä sai neljä päivää kestävän kuume-ripulin tuosta illallisesta.
Lopetin asioinnin ruokakaupassa kun edes kiitosta koskaan kuullut.
Mistä tiedät, käytänkö boksereita tai pikkuhousuja. Ne on kotoa lähtiessä ainakin olleet puhtaat.