Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
2661/4975 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakohan ihmishenkeä on muuten pelastettu kassajakajien poistamisella? :-D

Vierailija
2662/4975 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin yhdessä texmex-paikassa joka viikko kunnes sitä alettiin mainostaa "3 euron burritolla" (tms). Tämän takia paikka täyttyi teineistä. Lisäksi tuo halpuutettu burritto sattui olemaan oma lempparini, ja arvatkaa maistuiko enää hyvältä kun jokainen mutka oli vedetty suoraksi kustannusten karsimiseksi..... Olisin mielelläni maksanut 7 euroa kunnon burritosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2663/4975 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montakohan ihmishenkeä on muuten pelastettu kassajakajien poistamisella? :-D

Tuskin yhtäkään mutta saahan tuollakin teolla vihaisia asiakkaita kun ostokset menee sekaisin ja makselee toistenkin ostoksia.  Myyjät usein niin uupuneita että eivät hoksaa missä vaihtuu asiakkaan ostokset vaikka jättää pitempää väliä edellä olevaan.

Vierailija
2664/4975 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka ravintolassa ihana pihvi nam. Muuten näytti hienolta päälle päin mutta kun sen käänsi se oli ruma harmaa hirveä hevosenlihaa kengän pohja siihen jäi. Koko paikka ikuisesti. Katsokaa kaikki mikä näyttää hienolta ei olekaan hienoa silmänlumetta.

Vierailija
2665/4975 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin ollut noin 20 vuotta Tamperelaisen kahvilapaahtimon kantis. Nyt koronan vuoksi (tai minkälien) muuttivat kahvilansa sellaiseksi että on vain pystybaari paikkoja. Lisäksi antoivat fudut vanhoille hyville työntekijöille ja kahvilaa jäi hoitamaan nuori, kaunis ja ylimielinen nainen. Viimeiset kolme kertaa menivät samalla kaavalla: myyjä flirttaa ja jauhaa paskaa jonkun miesasiakkaan kanssa ja minä odotan palvelua. Kun yritän saada tilattua itselleni kahvia niin saan vastaan niskojen nakkelua. 

Viimeinen niitti oli käynti, jossa tilasin itselleni espresson ja sain vetisen surkean tekeleen ja niskojen nakkelun kaupanpäälle. Tuli tunne, että en ole haluttua asiakas. Päätin siis äänestää jaloillani ja nyt etsin uutta hyvää vakikahvilaa ja paahtimoa, miltä ostaa kahvini.

Näistä kannattaa antaa palautetta.

Se on tänä päivänä hyvin helppoa.

Palautteen antaminen on helppoa mutta se ei usein johda mihinkään muuhun kuin ikuiseen kostoon. Työntekijät ja yrittäjä vain naureskelevat valitukselle ja palvelu on entistä kehnompaa seuraavalla kerralla jos vielä kehtaa mennä uudelleen samaan yritykseen. Monesti tämän kokenut sillä annan heti palautteen jos kohtelu on asiatonta tai epärehellistä. Eräässäkin kaupassa myyjät tuumasi että "ihan sama, kyllä meillä asiakkaita kuitenkin riittää". Kovasti on vähentyneet asiakasmäärät siinäkin talossa sen jälkeen kun minä vaihdoin kauppaa, enää eivät ole palkanneet kesätyöntekijöitä. Sama myös esimerkiksi meidän terveyskeskuksessa. Pari kertaa olen antanut palautetta huonosta, pilkallisesta ja jopa asiattomasta asiakaspalvelusta ja viesti on selkeästi perille mennyt, mutta käytös vain huonontunut, jos se nyt enää paljon voi siitä huonontua. Hoitajat naureskelee avoimesti potilaiden sairauksille, väittää että aikoja ei ole vaikka tuttava on vartti aiemmin soittanut ja saanut nopeasti ajan. Kosto on heikon ihmisen ilo. Useissa naapurikaupungeissakin jo tiedetään meidän kaupungin tk:n huonosta ilmapiiristä. Samat vanhat mammat siellä pilkkaa ja ivaa potilaita ja työkavereita.

Vierailija
2666/4975 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-marketissa palvelutiskillä, minä ainoana asiakkaana, myyjällä "korvapuhelin".

Keskustelu siihen oli tärkeämpää kuin palvelu. Ostin siitä valmisruokaa, myyjä paketoi ja jatkoi keskustelua jollekkin. Olisin halunnut lisäksi salaattia. Pyyntöni häiritsi pahasti keskustelua, kolmannella kerralla onnistui .

Kassalla sama juttu, keskustelu jonkun muun kanssa tärkeämpää. Kiitos ja näkemiin.

Vierailija
2667/4975 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kaupoissa, joissa myyjät seuraa kintereillä koko ajan ja jos yhtään pysähtyy jotain katsomaan, alkaa paapatus ja jankutus.  

Kotiseudullani on yksi erikoisliike, jossa olisi hyvät valikoimat kyllä, mutta viisi kuusi myyjää, jotka kilpailee ilmeisesti provikasta ja hiippailee kannoilla kaiken aikaa.  Hei tuuppa kattoon tätä, mitä mieltä olet vai tykkäätkö tästä mieluummin jne.  

EN MINÄ HALUA KESKUSTELLA MYYJIEN KANSSA KAUPASSA KOKO AJAN!  Haluan rauhassa katsella valikoimia, miettiä ihan itsekseni, tarvitsenko tuollaista vai en, onko tuo väri mulle sopiva, tunnustella materiaalia ihan itsekseni, käydä sovittamassa ilman, että myyjä lyöttäytyy ikään kuin kaverikseni ja ostoseuralaisekseni etsimään minulle mielestään sopivaa.  Se on niin rasittavaa, että sen kaupan olen täysin sivuuttanut jo kymmenen vuoden ajan.  Ei, varmaan jo viidentoista.

Silti tiedän, että sama meno jatkuu siellä edelleen, koska tästä liikkeestä on niin moni muukin kantansa kertonut.  Sinne ei koskaan kannata mennä siinä mielessä, että tarkastelisi valikoimia, mitä siellä olisi, vaan pitää jäätävän kylmästi tietää, mitä haluaa, ja että se haluamansa asia siellä myös on, mennä ja ottaa se sieltä hyllystä ja painua kassalle.  Myyjät vipeltää siinä vieressä kyllä, mutta ei muuta kuin maksu kassaan ja ulos.

Niin, se "hyvä palvelu" voi olla myös rasittava palvelu.  Tiedän, että jotkut ylisosiaaliset ihmiset jopa pitää tällaisesta, kuvittelee oikeasti myyjien olevan heidän parhaita kavereitaan ja kilkattaa ja kalkattaa siellä heidän kanssaan ja kokee saaneensa erikoishyvän palvelun.  Mutta minä en jaksa.

Oli täällä aikoja sitten sellainenkin kauppa, missä omistaja suuttui, jos ei ostanut mitään.  Oli olevinaan kuitenkin ns. valintaliike, mutta ovesta ulos ei päässyt ilman omistajan purevaa huomautusta, jos kauppoja ei tullut.

Vierailija
2668/4975 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilla81 kirjoitti:

Sama monissa autotarvike- ja rengasliikkeissä. Ketuttaa mennä kun niissä aina yritetään kusettaa, otetaan liikaa hintaa tai myydään ylimääräisiä osia. Onneks mieheni menee ne aina palauttamaan tai vaatii palauttamaan ylimääräiset rahat takaisin, tuskin minulle palautettaisiin. Pidin jo lähes 10v taukoa etten noissa liikkeissä käy, mutta tällä viikolla oli pakko kun mies ei ehtinyt. Tekisi niin mieli laittaa paikkakuntakin näkyviin, Itä Suomi kuitenkin, kaupunki..

Samat kokemukset pariltakin paikkakunnalta eri autotarvikeliikkeistä ja monen vuoden ajalta. Täältä länsirannikolta pienistä kaupungeista. Jatkuvaa valehtelua ja hinnankorotuksia. Siksi olenkin aina sanonut että miehiä ei pitäisi päästää yrittäjiksi eikä asiakaspalveluun koska eivät ole rehellisiä, eikä heillä ole minkäänlaista omaatuntoa, voivat valehdella ihan mitä tahansa ja nauraa päälle, sillä asiakkaita riittää kuitenkin. Yrityksen maineella ei ole mitään merkitystä näillä aloilla, huijataan niin paljon kuin ehditään koska pakkohan ihmisten on jossain se autonsa korjauttaa että töihin pääsee kulkemaan. Lopulta kun jäin työttömäksi, myin auton pois ja päätin että olen ennemmin eläkeikään saakka työttömänä kuin siedän tuollaista paskaa. Siinä menetti parikin korjaamoa tuhansia euroja ja yksi huoltoasema lähes 10 000€/v. Mutta ei se vissiin haittaa. 

Vierailija
2669/4975 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea palvelu panee äänestämään jaloilla. Onneksi on kilpailevia liikkeitä, mistä valita.

Kävin vuosia kampaajalla, jonka työn jälkeen olin tyytyväinen. Vaihdoin, kun alkoi olla säännöllisesti myöhässä. Mitenkäpä olisi aikatauluissaan pysynyt, kun tarinaakin riitti ja riitti. Viimeinen niitti oli huikea hinnankorotus ja päivittely, miten ihmiset kehtaavat mennä naapurikampaamoon, kun siellä on niin halvat hinnatkin.

Vierailija
2670/4975 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo myyjien tyrkytys ja seuraaminen vaivaa minuakin. Ei ole kauheasti rahaa, ja valikoima voi olla siihen nähden pieni että siellä on vain pari tuotetta, jotka sopivat budjettiini. Myyjät tuputtavat tietysti niitä kalliimpia tuotteita ja pettyvät, kun haluankin halvimman perussetin. 

Suomalaisessa Kirjakaupassa en enää käy siitä syystä, että siellä joutuu aina kassalla tyrkytyksen kohteeksi. Haluaisitko ostaa tämän kuukauden tuotteen, 4 euron mustekynä, kokeile vaikka miten hieno, voit kirjoittaa sängyssä vaikka lehtiö olisi alaspäin. Ai et halua?!! Harmin paikka, hieno tuote kyseessä. 

Vierailija
2671/4975 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin Gigantissa käymisen, kun sain tarpeekseni heidän 18v myyjistä sekä heidän ammattitaidottomuudestaan. Viimeisin kädenvääntö käytiin, kun hyllyssä oli halvempi hinta kuin mitä kassa antoi. En jaksanut vääntää asiasta viittä minuuttia kauempaa, kunnes toivotin vain hyvää päivänjatkoa ja menin toiseen kilpailevaan liikkeeseen. Kilpailijalle siirtyivät ne 2500€, jotka eivät Gigantille kelvanneet vaan väänsivät 50€ hintaerosta. Tämän teinin mukaan heidän ei kuulemma tarvitse myydä sillä hinnalla, mikä hintalapussa lukee, jepjep..

Parturi menee aina vaihtoon, jos eivät tee niinkuin pyydän. Miesten peruslyhyt tukka, ei mitään hankalaa pitäisi olla, mutta kyllä se vaan tuntuu olevan. 3-4mm sivut/takaa, päältä siistiksi. Usein kuitenkin huijaavat ja jättävät 6-8mm, huomaan kyllä eron. Nykyinen luottoparturi vahvistikin tämän käytännön, jätetään tukka pidemmäksi siinä toivossa, että palaa nopeammin parturoitavaksi.

Vierailija
2672/4975 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jossain on vaadittu/tyrkytetty kasvomaskia niin marssin ulos enkä takaisin tule

Vierailija
2673/4975 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalando boikotissa. Ihan vaan, koska markkinoivat nykyisin vaatteitaan jollekin ihan muulle asiakasryhmälle, kuin minulle.

Ilmeisesti tasa-arvon nimissä, mutta syrjivät sitten kuitenkin joitain muita...

Vierailija
2674/4975 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä Pub Katse. Kun siellä aikoinaan ensimmäisiä kertoja kävin niin siellä oli mielestäni ihan mukavaa. Sitten yhtäkkiä kaikki muuttui, sinne ei meinannut päästä enää edes sisään vaikka ei olisi ollutkaan selvästi humalassa. Viimeinen niitti kuitenkin oli kun eräänä viikonloppuna olin kahdelle kaverille kuskina. Kaverit olivat siis humalassa ja menimme sitten Katseeseen. Kaverit menivät edeltä ja minä kävelin heidän takanaan. Portsarin ohi kävellessäni hän vain sanoi minulle, että olen liian humalassa ja että nyt minulla ei ole mitään asiaa sinne. Sanoin tietenkin, että olen täysin selvänä mutta portsari oli päätöksensä tehnyt. Lähdimme sitten toiseen baariin.

Myöhemmin vielä toiselle näistä kavereista kävi samalla tavalla samassa baarissa kun hän oli ollut kuskina joillekin. Sen jälkeen minun kaveriporukkani alkoi boikotoimaan Pub Katsetta. Netistä olen lukenut, että moni muukin oli käännytetty heti ovelta vaikka olisivat olleet vesiselvinä. Nykyään koko Pub Katsetta ei onneksi ole edes olemassa.

Vierailija
2675/4975 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zalando boikotissa. Ihan vaan, koska markkinoivat nykyisin vaatteitaan jollekin ihan muulle asiakasryhmälle, kuin minulle.

Ilmeisesti tasa-arvon nimissä, mutta syrjivät sitten kuitenkin joitain muita...

Ai onko siellä kenties ei-valkoisia ihmisiä mainoksissa, ja uhriuduit siitä? 

Vierailija
2676/4975 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo myyjien tyrkytys ja seuraaminen vaivaa minuakin. Ei ole kauheasti rahaa, ja valikoima voi olla siihen nähden pieni että siellä on vain pari tuotetta, jotka sopivat budjettiini. Myyjät tuputtavat tietysti niitä kalliimpia tuotteita ja pettyvät, kun haluankin halvimman perussetin. 

Suomalaisessa Kirjakaupassa en enää käy siitä syystä, että siellä joutuu aina kassalla tyrkytyksen kohteeksi. Haluaisitko ostaa tämän kuukauden tuotteen, 4 euron mustekynä, kokeile vaikka miten hieno, voit kirjoittaa sängyssä vaikka lehtiö olisi alaspäin. Ai et halua?!! Harmin paikka, hieno tuote kyseessä. 

Siellä on tosi huono valikoima kirjojakin nykyään. Vaihtaisivat nimensä Suomalaiseksi toimistotarvikekaupaksi, eihän sieltä saa fiktiopuolella muuta kuin suosituimpia pokkareita. 

Jos haluaa keittokirjoja tai elämäntaito-oppaita, niin sitten kyllä riittää valikoimaa.

Vierailija
2677/4975 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikotoin kaikkia niitä kauppoja, jotka ovat alkaneet mielipide poliiseiksi, ja alkaneet määrätä, mitä mieltä mistäkin asiasta saa olla.

Vierailija
2678/4975 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peikko kirjoitti:

Lopetin käymästä prismassa,liian iso ja asiakaspalvelu huonoa.En tosin ole käynyt juuri kuin parikertaa vuodes,mutta loppu ny sekin. Joulupukin kaupunki.

Korvatunturi? Vai Pohjoisnapa?

Vierailija
2679/4975 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Power-niminen liike meni mulla boikottiin myyjien käytöksen takia.  

Vierailija
2680/4975 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuolloin teini-ikäinen kun vartija vei minut takahuoneeseen ja riisutti alusvaatteisilleen. Olin muka varastanut jotain. Mitään ei tietenkään löytynyt, mutta ei minkäänlaista pahoittelua tms. irronnut.

En enää ikinä ole mennyt ko. liikkeeseen.