Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
2621/4975 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin opiskelijana itse töissä paikassa, jossa oli ilmapiiri, missä ei pidetty asiakkaista, mutta palkka kelpasi. Vaihdoin paikkaa pian ja päätin lopettaa myös siellä vierailun asiakkaana. Nyt 15 vuotta myöhemmin siellä on ne samat ruttunaamat. Mitenkö on pystyssä? Riittävän suuri huoltamoketju.

Vierailija
2622/4975 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paikallisessa Lidlissä ja Prismassa. Syy: homottelu! Olen paitsi hetero myös pitkävihainen, joten mun roponi menee asiallisiin kauppoihin.

Ai sinua on myyjät homotelleet sekä Prismassa, että Lidlissä? No jopas jotain. 😂

Nyt kyllä olis kiva tietää vähän jotain yksityiskohtia. Miksi kukaan myyjä homottelisi asiakasta missään tilanteessa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2623/4975 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni tärkein asia lopettaa asiakkuus on, jos saan selville, että palveluita tarjoaa henkilö, jolla on punavihreä arvomaailma.

Tervemenoa vaan, en minäkään haluaisi tarjota tuotteitani perzuille. 

Vierailija
2624/4975 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs paikallinen rautakauppa. Työntekijä ahdisteli aggressiivisesti vapaa-ajallaan minun työpaikallani eikä nähnyt toiminnassaan mitään väärää vaikka huusin ja anelin että lopettaisi jo. Oikein rehenteli vielä että firman kortilla tässä nyt maksellaan heh heh.

Tietenkin joku tulee sanomaan että mitä sitten, tapahtui vapaalla eikä varmasti tee moista työpaikallaan. Kuvottaisi ostaa moiselta porsaalta yhtään mitään ja ennemmin olen näkemättä koko ihmistä :s

Vierailija
2625/4975 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turussa oli aikanaan eräällä linjalla niin k*päinen bussikuski, että aloin lopulta kulkemaan samaa väliä pyörällä ja autolla. Kyseessä oli sellainen koppavan näköinen vanha pieru, joka ei koskaan vastannut tervehdyksiin, mutta tuijotti takaisin pää kenossa kuin halpaa makkaraa. Jos erehdyin maksamaan 20- tai 10-senttisillä, kuten pari kertaa kävi, kun kortti oli lopussa, suuri herra nyrpisti nokkaansa ja vaati halveksivalla äänensävyllä tasarahaa. 

Pian opin toteamaan ettei missään kielletty kyseisillä rahoilla maksamista. Tyyppi muuttui entistä jäätävämmäksi, mutta ei voinut sanoa vastaankaan. Potki varmaan kotona kiukuissaan pinkkiä puudeliaan tai jotain vastaavaa.

Lopullisesti meni kuppi nurin kun kävin lähikaupassa ja sain puhelimella samaan aikaan varsin järkyttäviä uutisia. Maksoin tavarat ja menin ulos. Istahdin portaille itku kurkussa ja eikös vaan jostain sukella tämä kuninkaallinen bussikurppa, joka on menossa kauppaan, mutta pysähtyykin eteeni ja sähähtää: "Phyiz ziitä ihmizten thielthä!" En tiedä mistä se siihen ilmaantui, koska en ollut ikinä nähnyt hyyppää niillä kulmin, mutta onnekseen luikki sisään ennen kuin ehdin koota itseni.

Päätin etten siihen dösään enää jalallani astu, ettei tarvitse ainakaan sen tyypin kurttunaamaa katsella ennen töihin menoa.

Onko kyseessä harmaahiuksinen kuski, joka ajaa joskus linjaa 55, 56? Olen saanut hänestä häiriintyneen kuvan. Uskon, että hän koetti kerran sulkea minut bussin ovien väliin kostoksi.

Kuulostaa kovasti samalta tyypiltä. Harmaahiuksinen oli tämäkin. Ajoi pari vuotta sitten usein ainakin 50, 51, 53, 54 -reittiä. 55,56 -linjasta en tiedä, ei tullut itse koskaan käytettyä.

Täytyy kyllä olla sama tyyppi! 55, 56 menee osin samaa reittiä, ei kuitenkaan onnekseni ollut niin vakikasvo, että olisi täytynyt lopettaa bussilla kulku. Kyllä hänen käytöksensä oli silmiinpistävän poikkeavaa, on joitakin kuskeja, jotka eivät vastaa tervehdykseen mutta he eivät kyylää kyytiin tulijaa ihme ylimielinen, halveksiva ja pilkallinen ilme naamalla. Ensin ajattelin, että hän on ottanut minut silmätikukseen ja inhokkiasiakkaakseen mutta sitten myöhemmin, kun tarkkailin, huomasin ettei hän vastaa muidenkaan asiakkaiden tervehdyksiin. Selkeä ihmisvihaaja. Hänen olisi kannattanut mennä rekkakuskiksi, se sopii antisosiaaliselle persoonallisuushäiriöiselle paremmin.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turussa oli aikanaan eräällä linjalla niin k*päinen bussikuski, että aloin lopulta kulkemaan samaa väliä pyörällä ja autolla. Kyseessä oli sellainen koppavan näköinen vanha pieru, joka ei koskaan vastannut tervehdyksiin, mutta tuijotti takaisin pää kenossa kuin halpaa makkaraa. Jos erehdyin maksamaan 20- tai 10-senttisillä, kuten pari kertaa kävi, kun kortti oli lopussa, suuri herra nyrpisti nokkaansa ja vaati halveksivalla äänensävyllä tasarahaa. 

Pian opin toteamaan ettei missään kielletty kyseisillä rahoilla maksamista. Tyyppi muuttui entistä jäätävämmäksi, mutta ei voinut sanoa vastaankaan. Potki varmaan kotona kiukuissaan pinkkiä puudeliaan tai jotain vastaavaa.

Lopullisesti meni kuppi nurin kun kävin lähikaupassa ja sain puhelimella samaan aikaan varsin järkyttäviä uutisia. Maksoin tavarat ja menin ulos. Istahdin portaille itku kurkussa ja eikös vaan jostain sukella tämä kuninkaallinen bussikurppa, joka on menossa kauppaan, mutta pysähtyykin eteeni ja sähähtää: "Phyiz ziitä ihmizten thielthä!" En tiedä mistä se siihen ilmaantui, koska en ollut ikinä nähnyt hyyppää niillä kulmin, mutta onnekseen luikki sisään ennen kuin ehdin koota itseni.

Päätin etten siihen dösään enää jalallani astu, ettei tarvitse ainakaan sen tyypin kurttunaamaa katsella ennen töihin menoa.

Onko kyseessä harmaahiuksinen kuski, joka ajaa joskus linjaa 55, 56? Olen saanut hänestä häiriintyneen kuvan. Uskon, että hän koetti kerran sulkea minut bussin ovien väliin kostoksi.

Kostoksi? Mistä syystä, mitä sä teit?

Odotin pysäkillä bussia, samaan aikaan pysäkille sattui 3-4 linja-autoa jonoon samaan aikaan (harvinaista), huomasin että oma bussi oli tullut pysäkille vasta kun se oli pysäkin kohdalla mutta jo ajoradan puolella. Viitoin ja bussi sitten pysähtyi. Kiitollisena ja iloisena menin bussiin mutta sitten alkoi kauhea jäkätys. Selitin etten ollut huomannut bussia jonon takia mutta kuski sanoi, että kyllä muut matkustajat huomasivat. Jäkätys jatkui silloinkin, kun olin jo mennyt istumaan. Nolotti ja tuli sellainen olo, että kuskin olisi sitten pitänyt jatkaa eteenpäin ajamista, jos on kerran niin vaikeaa. (Eli taisi molemmissa olla vikaa firman sääntöjen mukaan, kun hän ei niin tehnyt?) Olin ainoa henkilö, joka jäi pysäkillä pois ja ovet sulkeutuivat niin nopeasti selkäni takana, että hyvä kun ehdin alta pois. Bussi kaasutti pois pysäkiltä. Selkeästi oli kyylännyt peileistä, että nyt minä jään pois. Ei voi olla sattumaa perustuen tuhansiin bussireissuihini.

Tuosta olisi voinut tehdä jo valituksen. 

Itselle kävi myös kerran noin, että oli vihainen kuski. Minulla oli kolikoita, jotka tippuivat maahan juuri ennen bussille vilkuttamista. Pysäkillä oli myös joku korjaamassa moottoripyörää tms. Bussi pysähtyi ajoissa, mutta kuski oli vihainen ja valitti että "sä huolehdit vaan rahoistasi etkä näyttänyt  merkkiä ajoissa". Olisko ne rahat pitänyt poimia vasta kun bussi oli jo pysähtynyt? 

Jotkut bussikuskit eivät todellakaan ole asiakaspalvelijoita. 

Vierailija
2626/4975 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksin suunnattomasti miehiä , joiden puheet ja vitsit on alapääjuttuja jaseksiä Aina vapaalla kaljaa - viinaa , ylipäänsä ryyppäämistä. Mökkeilyt on kivoja , mutta ei viina jokapaikkaan sovi.Kehuskelu valloituksillaa , jotka eivät kaikki ole edes totta , on hyvinkin halveksittavaa. Ei ole nomaalia , että kohta viiskymppinen mies puhuu äidilleen seksistään. Siinäpä syytä miksen voi sietää moista henkilöä, eikä tapaamiset minulle sovi , kun on herra mankuja ja pummi. Itse työssä kyllä , mutta pyytää aina jotain lainaksi , rahaa viinaa y.m ei taatusti maksa takaisin. Siispä HYVÄSTIT !

Vierailija
2627/4975 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs paikallinen rautakauppa. Työntekijä ahdisteli aggressiivisesti vapaa-ajallaan minun työpaikallani eikä nähnyt toiminnassaan mitään väärää vaikka huusin ja anelin että lopettaisi jo. Oikein rehenteli vielä että firman kortilla tässä nyt maksellaan heh heh.

Tietenkin joku tulee sanomaan että mitä sitten, tapahtui vapaalla eikä varmasti tee moista työpaikallaan. Kuvottaisi ostaa moiselta porsaalta yhtään mitään ja ennemmin olen näkemättä koko ihmistä :s

Nyt tekee mieli kysyä lisätietoja. Siis se työntekijä tuli omalla vapaa-ajallaan sun työpaikalle? Miten se ahdisteli sua? Miten tuo firman kortilla maksaminen liittyy ahdistelemiseen? 

Vierailija
2628/4975 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni tärkein asia lopettaa asiakkuus on, jos saan selville, että palveluita tarjoaa henkilö, jolla on punavihreä arvomaailma.

Tässä onkin äärioikeiston ja muiden ero. Punavihreät eivät ole ihmisiä eikä heidän kanssaan pidä olla missään tekemisissä.

Vierailija
2629/4975 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin lähikaupassani käynnin vapun 2019 jälkeen. Syy on ehkä hieman erilainen kuin useimmiten. Minä nimittäin sain aina erittäin hyvää palvelua, mutta asiat toisella sektorilla menivät hieman mutkikkaaksi. Olen siis miespuolienn tavis, nelikymppinen konttorirotta. Lähikaupan kassalla työskenteli usein iltaisin ja viikonloppuisin punapäinen parikymppinen opiskelijaneito, jonka kanssa tuli kaupassa käydessä juteltua, kävipä vielä ilmi, että hän opiskeli samassa oppilaitoksessa, josta minäkin aikanaan valmistuin.

Tapahtui sitten vappuna 2019 näin: lähdin vappuaattona työpäivän jälkeen käymään eräässä kaupunkimme keskustan ravitsemusliikkeessä parilla virvoittavalla oluella. Kassaneiti oli yllätyksekseni samassa ravintolassa ja hakeutui minut huomattuaan seuraani. Moni varmaan arvaakin, että yksi asia johti toiseen ja niin edelleen... Päätimme jo hyvissä ajoin ennen puoltayötä lähteä yhdessä opiskelijaneidin asunnolle "kissaa katsomaan". Perille päästyämme selvisi, ettei hänellä kissaa ollutkaan, vaan hän tarkoitti jotain aivan muuta. Yön kuluessa luonnollisesti heiluttelimme peittoa ja hauskaa oli. Aamumorkkis sen sijaan oli ainakin minulla aivan uskomattoman suuri. Jollain tekosyyllä luistelin tilanteesta yhteisen aamuröökin jälkeen kotimatkalle, eikä minussa ole ollut munaa mennä tähän kauppaan enää. En vain osaa kohdata häntä - itseäni puolta nuorempaa naista, jonka kanssa olen ollut sängyssä ilman sen suurempia tarkoitusperiä vakavasta suhteesta. Jos olisin reilusti nuorempi, todennäköisesti asiat olisivat varsin toisella tolalla...

Vierailija
2630/4975 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut kaiken ylimääräisen asioinnin ja ylimääräisten, ei-välttämättömien asioiden ostamisen sillä perusteella, että kaikki kulutus on suurelta osalta veroa valtion pohjattomaan kassaan. Äänestäminen ei auta siihen miten haluaisin verovaroja käytettävän, joten olen sanoutunut irti kulutuksesta (ja samalla minimoinut työnteon, helppoa kun sen oikein oivaltaa.)

Vierailija
2631/4975 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummu kirjoitti:

Myymälävarkaaksi epäileminen! Ja mainitakseni muutaman puljun, Sellon Prisma ja Myyrmannin Chlas Ohlsson. Jos tutkii tuotetta ja pohtii sen soveltuvuutta omaan käyttöön liian pitkään, epäillään myymälävarkaaksi. No, onneksi on muitakin kauppoja, joissa palvelu on ystävällistä ja henkilökunta on sisäistänyt olevansa KAUPASSA töissä

Hätähousuihmisten päähän ei mahdu, että kaikki ei ole samanlaisia höseltäjiä kuin he.

Mulla kans menee aikaa ja jopa ihan huvikseni vietän sitä joskus kaupoissa. Ihme kyllä, sen jälkeen kun olen lihonut kymmenisen kiloa, ei ole enää epäilty myymälävarkaaksi. Aiemmin olin aika laiha ja jos nainen on nykyään laiha, se on kai merkki huumeriippuvuudesta. Ainakin vartijoiden mielestä.

Vierailija
2632/4975 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä kirjoitti:

Lopetin lähikaupassani käynnin vapun 2019 jälkeen. Syy on ehkä hieman erilainen kuin useimmiten. Minä nimittäin sain aina erittäin hyvää palvelua, mutta asiat toisella sektorilla menivät hieman mutkikkaaksi. Olen siis miespuolienn tavis, nelikymppinen konttorirotta. Lähikaupan kassalla työskenteli usein iltaisin ja viikonloppuisin punapäinen parikymppinen opiskelijaneito, jonka kanssa tuli kaupassa käydessä juteltua, kävipä vielä ilmi, että hän opiskeli samassa oppilaitoksessa, josta minäkin aikanaan valmistuin.

Tapahtui sitten vappuna 2019 näin: lähdin vappuaattona työpäivän jälkeen käymään eräässä kaupunkimme keskustan ravitsemusliikkeessä parilla virvoittavalla oluella. Kassaneiti oli yllätyksekseni samassa ravintolassa ja hakeutui minut huomattuaan seuraani. Moni varmaan arvaakin, että yksi asia johti toiseen ja niin edelleen... Päätimme jo hyvissä ajoin ennen puoltayötä lähteä yhdessä opiskelijaneidin asunnolle "kissaa katsomaan". Perille päästyämme selvisi, ettei hänellä kissaa ollutkaan, vaan hän tarkoitti jotain aivan muuta. Yön kuluessa luonnollisesti heiluttelimme peittoa ja hauskaa oli. Aamumorkkis sen sijaan oli ainakin minulla aivan uskomattoman suuri. Jollain tekosyyllä luistelin tilanteesta yhteisen aamuröökin jälkeen kotimatkalle, eikä minussa ole ollut munaa mennä tähän kauppaan enää. En vain osaa kohdata häntä - itseäni puolta nuorempaa naista, jonka kanssa olen ollut sängyssä ilman sen suurempia tarkoitusperiä vakavasta suhteesta. Jos olisin reilusti nuorempi, todennäköisesti asiat olisivat varsin toisella tolalla...

Tämätämätämä! Olen naisena päätynyt bussikuskin kanssa sänkyyn. Siis hän ajaa usein bussia, joka kulkee kotini ohi ja häneen törmäsin baarissa. Hän oli hauska ja komea ja kertoi olevansa toisen alan ihminen mutta opiskelleensa bussikuskiksi, koska omalla alalla ei ollut töitä. En voinut mitään, meni vain ns. jalat alta ja vein hänet meille. Nyt täytyykin sitten kurkkia verhon raosta kuka ajaa bussia kun se menee toiseen suuntaan, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Bussikuskit on vain niin ovelia, että joskus toinen bussi ajaa toista reittiä lähtöpysäkille ja tulee sitten pysäkille, josta nousen kyytiin. Näin olen pari kertaa joutunut hänen kyytiin. Minä, aikuinen nainen naama tulipunaisena en saa sanaa suusta kun nousen bussiin. Täytyy kai hankkia pyörä tai auto, jos olisi varaa siihen. :(

Vierailija
2633/4975 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea sitä kirjoitti:

Tämätämätämä! Olen naisena päätynyt bussikuskin kanssa sänkyyn. Siis hän ajaa usein bussia, joka kulkee kotini ohi ja häneen törmäsin baarissa. Hän oli hauska ja komea ja kertoi olevansa toisen alan ihminen mutta opiskelleensa bussikuskiksi, koska omalla alalla ei ollut töitä. En voinut mitään, meni vain ns. jalat alta ja vein hänet meille. Nyt täytyykin sitten kurkkia verhon raosta kuka ajaa bussia kun se menee toiseen suuntaan, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Bussikuskit on vain niin ovelia, että joskus toinen bussi ajaa toista reittiä lähtöpysäkille ja tulee sitten pysäkille, josta nousen kyytiin. Näin olen pari kertaa joutunut hänen kyytiin. Minä, aikuinen nainen naama tulipunaisena en saa sanaa suusta kun nousen bussiin. Täytyy kai hankkia pyörä tai auto, jos olisi varaa siihen. :(

Nääh, mitä suotta! Isket vain sen bussikuskin, niin pääset vähemmällä ja halvemmalla. Niin minäkin tein. ;) t. bussikuskin morsian

Vierailija
2634/4975 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lesli-suomen op:n asiakaspalvelu oli todella nihkeä ja puhui kun pienelle lapselle. Onneksi sain vaihdettua pankkia.

Olin töissä sisäänostajana ja eräs tukkuri soitti säännöllisesti. Äänensävy naisella oli aina kuin pienelle lapselle puhuisi. Sanoin kerran että nyt olenkin ehtinyt katsoa tilauksen jo valmiiksi (aina oli kiire eikä hän soittanut aina samaan kellonaikaan) ja tämä vastaa lässytysäänellä: "no niin, oletpas ollut reipas tyttö!" ja nauraa päälle. Voin vannoa että hän oli samanikäinen kuin minäkin eli keski-ikäinen mutta hän oli todella nokkava ja alentuva. Jatkossa en sitten ostanut häneltä niin paljon vaan muualta ja lopetin puhelut lyhyeen ja aina kun tuotteessa oli pientäkään virhettä, vaadin hyvitystä. Siitä hän närkästyi aina eniten :D

Vierailija
2635/4975 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tekee mieli kysyä lisätietoja. Siis se työntekijä tuli omalla vapaa-ajallaan sun työpaikalle? Miten se ahdisteli sua? Miten tuo firman kortilla maksaminen liittyy ahdistelemiseen? 

Juu, ravintoloissa on työntekijöitä. Ahdisteli koskettelemalla ja seuraamalla, yritti tunkea perässäni henkilökunnan tiloihin jne. Firman kortilla maksaminen liittyy siihen että ei edes tajunnut piilotella henkilöllisyyttään koska piti toimintaansa normaalina. Hän myönsi itsekin että ei näe tässä mitään väärää vaikka toinen on paniikissa.

Vierailija
2636/4975 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea sitä kirjoitti:

Nääh, mitä suotta! Isket vain sen bussikuskin, niin pääset vähemmällä ja halvemmalla. Niin minäkin tein. ;) t. bussikuskin morsian

Toivottavasti on eri kuskit...

Vierailija
2637/4975 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen mies. Pitääkö sitä joku kolossa tikkuaan uittaa! Hyvä, että kärsit.

Vierailija
2638/4975 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Menin kultasepän liikkeeseen ystäväni kanssa tarkoituksena, ostaa itselleni rannekoru. Myyjä heitti laatikon jotain halpoja hopeakoruja nenäni eteen ja sanoi että tossa, kun ilmoitin tulleeni katsomaan kultaisia myyjä kimitti nokka pystyssä että" ne ovat sitten kalliita!" 

Minä olen koruliikkeessä kohdannut myös samanlaista kohtelua. Joudun olemaan työssäni jonkin verran ulkona, joten talvella minulla on toppavaatteet päällä. Töiden jälkeen menin kerran koruliikkeeseen ostamaan kelloa vanhan ja rikkoutuneen tilalle. Nikkeliallergikkona ei ole ihan se ja sama, minkä ranteeseeni laitan. Halusin myös tietynlaisen kellon (haluan numerot, en viivoja taulun täydeltä). Myyjä esitteli minulle jotain lasten muovikelloja, vaikka selitin hänelle mielestäsi ihan selkeästi, mitä tarvitsin. Kun aloin selittää selkokielellä, että etsin titaanista tai nahkaista ranneketta ja aikuisten kelloa, myyjä katsoi minua päästä varpaisiin ja sanoi, että "ne on kuule sitte kalliita". Loppujen lopuksi liikkeestä löytyi yksi ainoa malli, jossa oli titaaniranneke ja numerokellotaulu, ja sen hinta oli huikeat 120 euroa. Minä olin varannut kelloa varten 600 euroa.

Nämä on ihan käsittämättömiä, joissa palvelu riippuu asiakkaan ulkonäöstä! Eivätkö myyjät halua myydä kalliita tavaroita vai mikä on ongelma?

Äidilläni oli aikoinaan pari vaatekauppaa. Myyjille sai jatkuvasti olla opettamassa ja muistuttamassa, että asiakkaan ulkonäöstä ei voi päätellä asiakkaan ostokykyä. Haastavaa oli joidenkin kohdalla saada oppia menemään perille.

Vierailija
2639/4975 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikaissairas kirjoitti:

Koskikeskuksen apteekki Tampereella. Sairastuin muutama vuosi sitten vakavasti, ja jouduin kokeilemaan muutaman vuoden aikana useita erilaisia lääkkeitä, osa kalliita.

Lääkkeitä hakiessani kyseisestä apteekista henkilökuntaan kuuluva henkilö otti asiakseen alkaa luennoida, kuinka kalliiksi mun lääkkeet tulee yhteiskunnalle ja kuinka mun pitäis hoitaa sairauttani ihan itse. Koska sairastaminen oli vienyt kaiken jaksamisen, en pystynyt siinä hetkessä sanomaan mitään vastaan.

Kotona asiaa itkettyäni tajusin, kuinka asiaton kommentti oli ja päätin viedä asiointini muualle. Mitään en kyseisestä apteekista osta, mieluummin kävelen mihin tahansa muuhun apteekkiin. Sopiva lääkitys on löytynyt, mutta urpo henkilökunta piti huolen, ettei se apteekkari minun rahoistani nauti.

Mistä se apteekkari olisi voinut tietää, kuinka törpösti hänen työntekijänsä toimivat. Vituttaa, kun täällä valitetaan huonosta palvelusta ja lopetetaan asiointi, mutta ei kerrota asiasta yrittäjälle. 

Vierailija
2640/4975 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kun monella: kampaaja ei pidä turpaansa kiinni ja utelee koko ajan.

Minäkin olen pitänyt kampaajani parinkymmenen vuoden ajan, koska hän pitää suunsa kiinni suurimman osan ajasta. Ainut vaan, etten onnistu kasvattamaan pitkää tukkaa, koska tämä aina pätkäisee sen verran, että tukan pituus pysyy lapojen puolivälissä. Mutta minä en valita, kunhan ei tarvitse puhua.