Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
2601/4975 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oulussa polarn.o.pyret!! Se saakelin kiekuminen kuuluu viereiseenkin liikkeeseen!! Ja kaikki on niiiin ihanaa mahtavaa ja upeeetaaa!!!! Ja se tolkuton pakkomyynti. Marssin ulos enkä toiste mene!!

Hmm, itse olen aina saanut kyseisessä paikassa ystävällistä ja asiallista palvelua. Toki jos kokee pakkomyynniksi sen, että henkilökunta oma-aloitteisesti kertoo tuotteista, tai kertoo että jotain saa nyt vaikka 3kpl kahden hinnalla, niin sitten ymmärrän ahdistuksen.

Minusta on ainakin mukavaa vaihtelua, että myyjät vaikuttavat pitävän työstään, ja ovat palvelualttiita.

Kiekumista ei ole minun asiointien aikana kuulunut, joten siihen en ota kantaa.

2602/4975 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orjien? Kyllä kai siellä ihan vapaaehtoisesti ollaan?

Tiedän monta, jotka olisivat halunneet palkkatuettuna töihin sinne, mutta eivät ole päässeet, koska sinne on halukkaita niin paljon.

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
2603/4975 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikallisessa Lidlissä ja Prismassa. Syy: homottelu! Olen paitsi hetero myös pitkävihainen, joten mun roponi menee asiallisiin kauppoihin.

Ai sinua on myyjät homotelleet sekä Prismassa, että Lidlissä? No jopas jotain. 😂

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
2604/4975 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman tuhannen kilometrin välimatka.

Vierailija
2605/4975 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutin aikanaan hervantaa ja hain muuttoapulaisille pizzaa. siinä odotellessa poikkesin valintalon ärrälle hakemaan juotavaa yms. mut heitettiin sieltä välittömästi ulos. "tänne sulla ei ole asiaa". oli ensimmäinen kerta kun kävin ao liikkeessä. vaikka pitäjä onkin vaihtunut.tämä oli joskus 2000-luvun 1.vuosikymmenen loppupuolella

Vierailija
2606/4975 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vuuuu kirjoitti:

Iso-Roban Alepa. Se pitkä nainen kassalla. Tyly ja tosi outo ja alentuva. Useimmiten ei ole edes kassalla, vaan täyttämässä hyllyjä, joka on ilmeisesti se maailman tärkein tehtävä: kassalla saa odottaa. Joudun pakosta tuolla välillä käymään, mutta jos nainen näkyy olevan duunissa, mene naapuurikauppaan.

Pikkuliikkeissä koronahysteeriset yrittäjä-asiakaspalvelijat. Kun pompitaan metri asiakkaasta taaksepäin tai vouhotetaan maskeista. Joo, jos noin pelottaa, vaihda alaa.

Kaikki baarit, jossa ei tarjoilla asiakkaiden tiskille saapumisjärjestyksessä, vaan joku äänekkäämpi jengi tai nuori neito saa ensin palvelua, vaikka itse olisi odottanut jo hetken. Kyllä baarimikolla täytyy pelisilmää sen verran olla, että seuraa asiakkaiden virtaa.

Olet niin pihalla alepqn myyjät nakitetaan hyllyttämään ja hinnoittelemaan ja olemaan käytettävissö VAIN jos joku urpo ei halua ostaa kamojaan automaatilta. Minäkin asioin mielumminnihmiskassalla mutta sebon tosiaannihan työnantajan määräys että kassoille mennään vain jos joku jää odottamaan, ja tämänon yrityksen valitsema linja asiaan.

En kyllä ihmettele että palvelua on vaikea saada jos kulkee kaupasssa ilman maskia. Onnea ja menestystå vaan.

Kyseisessä Alepassa ei ole automaattikassaa, jolle mennä. Ja muilla työntekijöillä on pelisilmää täytön kanssa niin, että ei joudu kohtuuttomasti odottamaan.

Kaupassa saa käydä ilman maksia, jos ei terveydellisistä syistä niitä voi pitää. Asikaspalvelija ei tätä päätä ja palvelu ei saa siitä olla kiinni.

Vierailija
2607/4975 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telia/Soneran liikeessä erään ostarin yhteydessä. Harrastavat sitä, että ottavat nuoria miehiä töihin, joiden asiakaspalvelu on sitä, että latelevat kummia vain alalla käytettyjä termejä liudan sitten siinä asiakkaana yrität ymmärtää, että mistä hitosta on nyt kyse. Muutamia vuosia sitten hankin itselleni mobiilivarmenteen ja siihen aikaan piti vielä käydä siellä liikkeessä se tekemässä, ensin siellä notkuttiin jonossa 15 min, sitten kun joku vapautui, niin jätkä kyseli ylimielisenä aivan uppo-outoja asioita (minulla oli vielä firman puhelin ja liittymä) ja kun sanoin, tämän selkosuomella, että tarvitsen mobiilivarmenteen tähän liittymään ja liittymä on firman (näin oli käsketty työpaikalta tekemään, kun on ilmeisesti jotain eroa sillä kenen omistuksessa liittymä on). 

Niin kyseli siis kaikkea omituista liittymästä, sanoin, että se on firman liittymä, joten en minä tiedän siitä oikeastaan mitään, kun en ole sitä hankkinutkaan ja miten se liittyy tähän mobiilivarmenteeseen, no en tiedä vieläkään liittyikö edes, sitten siinä nyrpenänä aikansa naputteli näppäimistöä ja tulosti paperin allekirjoitettavaksi. Lopputuloksena se, että ei toiminut mobiilivarmenne. Eli sitten jouduin taas uudelleen menemään samaan putiikkiin ja sillä kertaa joku toinen jätkä nenäkkäästi minulle selitti, että eihän tätä näin tehdä, minä nyt armollisesti korjaan tämän. Ikäänkuin olisi ollut minun vikani, ihan samoilla sanoilla sanoin sen minkä osasin, että tarvitsen tähän firman puhelimeen ja liittymään mobiilivarmenteen.

Eli en tuohon liikkeeseen enää mene mitään ostamaan, ihan vain tuon vuoksi, että niin ärsyttävää tuo, että puhuvat "värkkikieltä" ikäänkuin kaikki ihmiset olisivat vihkiytyneitä mobiilivarmeiden ja yritysliittymien maailmaan. 

Vierailija
2608/4975 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timanttisilla olin jouluostoksilla muutama vuosi sitten Helsingin City-käytävän myymälässä. Pieni myymälä, muutama asiakas, ja myyjä näki hyvin missä järjestyksessä oltiin tultu sisälle. Kun tuli minun vuoroni, sisään astui varakkaan näköinen nainen. Myyjä alkoi palvella häntä. Minä tavallisessa toppatakissa ja ilman meikkiä olin yhtäkkiä näkymätön. Aivan. Täysin. Näkymätön. Tilanteessa ei ollut väärinkäsitystä tms. inhimillistä erehdystä. Asia vaan tehtiin minulle harvinaisen selväksi. Kultajousessa minua ei ylenkatsottu.

Vierailija
2609/4975 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 17vuotias, päätin mennä kosmetologille elämäni ensimmäistä kertaa. Ihonpuhdistus sujui hyvin, tunnelma oli mukava ja sitten kosmetologi kysyi haluaisinko kulmiini kestovärin kun minulla on niin vaaleat kulmat. Kysyin hinnan ja suostuin, mikä olikin sitten hitonmoinen virhe! Kampaaja  värjäsi kulmat pikimustaksi vaikka minulla oli kalpea iho,  maantienharmaat hiukset ja hyvin huomaamaton meikki. Lisäksi nyppi ne todella ohuiksi vaikka oli sanonut ottavansa vain pari hajakarvaa pois. Kosmetologi huomasi että katsoessani peiliin naamani nyki malliin "itkenkö vai nauranko" ja sanoi kiukkuisen oloisena, että on nyt paljon paremmat! Kotona äitini oli kuolla nauruun. 

Tästä on 25 vuotta, mutta unohtanut en ole.

Vierailija
2610/4975 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon realisointipörssissä oli niin vittumainen myyjä et en ole enää käyny. Siis oikea kusipäiden kuningas.

Vierailija
2611/4975 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin parturista color maskin ja oli puhetta kauanko toimituksessa kestää ja laittaa viestin, kun voi hakea. Odottelin toista viikkoa ja aattelin onko unohtanut tilata. erehdyin liikkeeseen tiedustelemaan sitä ja sain aika vittuuntuneen reaktion itse yrittäjältä. Sitten kun hain ja maksoin, niin hinta olikin ehkä euron enemmän. En menny enää takaisin eikä onneksi koko liikettäkään enää ole.

Vierailija
2612/4975 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudun kierrätyskeskus = roskis, riistokeskus. Työkokeilijoiden törkeää kierrätystä 9 e / pvä

Vierailija
2613/4975 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipitserian turkkilainen omistaja alkoi mussuttamaan, että mies maksaa, kun olisin ostanut pitsat eläkkeellä oleville vanhemmilleni. Ajattelin sitten, että jos ei kerran naisen tienaama raha kelpaa, niin pitäköön pitsansa. 

Vierailija
2614/4975 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa kohtuullisen suuri pyöräliike. Renkaanvaihto 120 euroa. Eivät kuitenkaan vaihtaneet, koska pyörää ei ollut ostettu heiltä.

Onneksi. Toinen pyöräliike vaihtoi renkaan enempiä kyselemättä. Hinta 26 euroa.

Käsittämätöntä. Menee liian hyvin kun raha ei kelpaa.

Vierailija
2615/4975 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilijä kirjoitti:

Oulussa kohtuullisen suuri pyöräliike. Renkaanvaihto 120 euroa. Eivät kuitenkaan vaihtaneet, koska pyörää ei ollut ostettu heiltä.

Onneksi. Toinen pyöräliike vaihtoi renkaan enempiä kyselemättä. Hinta 26 euroa.

Käsittämätöntä. Menee liian hyvin kun raha ei kelpaa.

Mikä liike?

Vierailija
2616/4975 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin eräällä kampaajalla käymisen huonon käytöksen vuoksi. Mennessäni kampaajalle edellinen asiakas istui yhä penkissä. Oma aikani oli yli 20 minuuttia myöhässä! Tulin n. 10 minuuttia etuajassa joten odotusta oli 30 minuuttia. Kun vihdoin pääsin tuoliin tuli jo seuraava asiakas odottamaan vuoroaan. Kampaaja nopeasti tasoitti hiukset ja sanoi, eiköhän tämä ole riittävän hyvä ja sanoi seuraavalle asiakkaalle että voi tulla istumaan tuolilleni. Sanoin tiukasti, että ei ole riittävän hyvä ja toivoin että hiukseni leikataan kuten olin sanonut. No kampaaja rupesi sitten vielä parantamaan leikkuuta, mutta hymyä ei koko aikana näkynyt kampaajan kasvoilla. Eihän se nyt minun vika asiakkaana ole, että kampaaja ei ole pysynyt aikataulussa! Kyllä harmitti se kampaajakäynti, eikä lopputuloskaan ollut häävi.

Vierailija
2617/4975 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

VALLILAn kaikki tuotteet on EI OSTETA listalla,

entisen viestintä ja liikenneministeri ANNE BERNERIN

täysin fiaskon ja katastrofaalisen taksiuudistuksen vuoksi.

Xxxxxxxxx

Vallilan tuotteitahan EI VALMISTETA SUOMESSA, älkää ostako.

Berneri on häikäilemätön miljonääri

Vierailija
2618/4975 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voi ihme..miksi näin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun nämä tapahtuivat, minulla oli punaiset rastat  vyötärölle  mikä  ilmeisesti vaikutti monien palveluhalukkuuteen...

-Menin kultasepän liikkeeseen ystäväni kanssa tarkoituksena, ostaa itselleni rannekoru. Myyjä heitti laatikon jotain halpoja hopeakoruja nenäni eteen ja sanoi että tossa, kun ilmoitin tulleeni katsomaan kultaisia myyjä kimitti nokka pystyssä että" ne ovat sitten kalliita!" Ilmoitin ystävälleni että lähtisimme, johon ystävä tarpeettoman kovaa  " NIIN OLIKO SULLA 300 SE BUDJETTI?" Johan tuli myyjään vipinää ja alkoi kaivella niitä kultaisia ketjuja, mutta me marssimme ulos

- Istuin työpäivän jälkeen nälkäisenä ja väsyneenä lähes tyhjässä  kahvilassa ja odotin lattea sekä täytettyä patonkia mukaan, myyjä pyöri ympärinsä ja vilkuili minua mutta kahvia ei kuulunut.  Kun oli mennyt noin 15 min kyllästyin ja lähdin  vaikka harmittikin, että olin jo ehtinyt maksaa. Autoon istuessa näin myyjän kuikkivan kahvilassa patonki kädessä, mutta en enää noussut ja mennyt sisälle

-  Anttilassa myyjä liimautui  lähelleni kun katselin meikkejä ja hetkeä myöhemmin suunnatessani kassalle ,huomasin 

että sama  myyjä puhuu vartijan kanssa  minua samalla vilkuillen.  Tuijotin takaisin ja sanoin kovaa " MULLA ON TÄSSÄ MEIKKEJÄ JA RASVOJA VIIDENKYMPIN EDESTÄ ETTÄ* EN OO KUULKAA  MITÄÄN PÖLLIMÄSSÄ"

Ei varmaan tarvitse sanoa että Anttila, se kahvila ja kultasepänliike menivät minulla boikottiin

HUUTONAURUA

unelmahäiden morsiammelta näyttävä nainen saa PASKAA PALVELUA

MIKÄ on sun ongelma? Ihan oikeasti.

Ihminen joka NÄYTTÄÄ white trashiltä..saa tuommoista kohtelua..

Asiakas saa näyttää miltä haluaa. Hän on se, jolla on rahat. Myyjän tehtävä on saada tuote myytyä ja tehdä voittoa yritykselle. Myyjä on asiakaspalvelija, jonka ei kuulu missään tilanteessa kohdella asiakasta töykeästi. Hyvä kello kauas kantaa, huono sitäkin kauemmas.

Sen vaan sanon, et porukan tavallisimman näköisellä tyypillä on yleensä eniten omaisuutta. 

Itse olen huomannut, että silloin kun näytän rantarosvolta saan erilaista palvelua ja silloin kun asioin "sopivalla olemuksella" sekä vaatteilla, niin silloin palvelun taso paranee. 

Köyhät koreilee vaatteilla vai miten se meni ;).

Vierailija
2619/4975 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin käymästä prismassa,liian iso ja asiakaspalvelu huonoa.En tosin ole käynyt juuri kuin parikertaa vuodes,mutta loppu ny sekin. Joulupukin kaupunki.

Vierailija
2620/4975 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin olutvalikoimaa jääkaapissa tarjoilijan takana. Tarjoilija siirtyy palvelemaan minua ja ystävääni. "Noh, ottaako tytöt sidukkaa?"

Vastasin, että ei ota tytöt sidukkaa mutta ei ota muutakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän