Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
4801/4975 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene kahviloihin ja kauppoihin missä rakit saa  tuoda sisälle! Ällöttävää katsella  kuolaavaa hurttaa ruokahyllyjen päällä nuuskuttamassa. Eräskin nosti koipensa ja kusasi, akka lähti kiiruusti karkuun rakkinsa kanssa  jahka rakko oli tyhjä. Että sellasta.

Vierailija
4802/4975 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teboil.

Sota.

Lukoil.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4803/4975 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä optikkoliikkeessä optikko nauroi silmälaseilleni ja ihmetteli miten näin niillä mitään. Olin pitkän aikaa säästänyt silmälaseihin rahaa ja kyllä tuo halveksiva nauru melkein pisti kävelemään ulos. No toiste en kyseiseen liikkeeseen mene.

Vierailija
4804/4975 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei oo asiakas WC:tä tai sinne on vaikea päästä.. 

Vierailija
4805/4975 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin tilaukset eräästä ravintolasta. Muuttivat tilaus sovelluksen version, mikä ei toiminut enää omalla laitteella. Eli käytännössä tilausten jatkaminen olisi vaatinut uuden laitteen ostoa. Ei kiitos.

Vierailija
4806/4975 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaamolta ja taksilta tietää kyllä kylän asiat hetkessä.

ööö minkäslainen taksi teillä on? Takseilla on vaitiolovelvollisuus ainakin niistä joita kuljettaa ja niiden asioista.

Vierailija
4807/4975 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää k-marketista, joka lähettää melkein jokaisen käynnin jälkeen s-postia "mitä tykkäsit xx, anna palautetta",,,en jaksa vastata,,,eihän ne kauppareissut miksikään muutu,,joka kerta samanlaisia,,,k-marketissa käyn joskus kun on lähellä, muutoin s-ryhmän kaupoissa, asiakasomistaja kun olen. Olen harventanut tosi paljon juuri noiden kyselyjen vuoksi.

Vierailija
4808/4975 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana sai kyllä todella raakaa palvelua. Turun Haloselta ostaessani iltapukua en meinannut saada myyjää avuksi ja kun viimein onnistuin, oli todella tympeä ja töykeä koko palvelutilanteen ajan. Kysyin asiallisesti, että olisiko mekkoa saada lyhennettynä, sillä minua ei ole pituudella siunattu, niin myyjä vastasi huokaisten kovaan ääneen "no se sitten maksaa erikseen!"

Jatkoin kysymystä millaisella aikataululla onnistuisi ja ennen kuin ehdin tekemään lisätarkennuksen toivomastani ajankohdasta niin vastaus oli "no ihan huomiseksi ei ehdi!" johon hämmentyneenä sanoin, että juhlat ovat vasta kolmen viikon päästä, jos siihen kuitenkin tähtäisi...Vastasin, että mahtavaa kun onnistuu ja mentiin kassalle. Maksutapahtuman yhteydessä ilmoitti sitten summan lisäpalveluineen suureleisesti, jonka maksoin mukisematta. Nykyään marssisin ulos heti ensimmäisen kommentin jälkeen (rahat kelpaavat kyllä muuallekin), mutta silloin oli pelokas nuori, jolle oli opetettu, että aina pitää olla hyvät tavat vaikka toisilla ei olisikaan.

Sitten Hansan Stockan meikkiosastolla samoilla ikähaarukoilla olin kerran vapaapäivän aamuna pyörimässä. Ei juurikaan ollut muita, joten kiertelin rauhassa ja sättäsin settereiden kanssa. Useampikin myyjä kävi pöyhimässä hyllyjä lähistöllä, mutta kukaan ei tarjonnut apua. Kyräili vain alta kulmien, vaikka yritin monalisamaisesti hymyillä ja jatkoin haahuilla. Päädyin sitten arpomaan kahden vedenkestävän ripsarin välillä ja koska siihen mennessä olivat kaikki myyjät mystineesti hävinneet, menin kassalle kysymään mielipidettä. Myyjä ihan asiallisesti kertoi ominaisuudet ja päädyin ostamaan niistä toisen. Edelleen hyvien tapojen puolesta olin viemässä toista takaisin johon myyjä suorastaan rääkäisi "EI! Minä vien sen" ja varmaan nähdessään peura ajovaloissa ilmeeni yritti pehmentää "...hehheh ei mulla tässä muutakaan tekemistä" Ei tuossa varmaan sen kummempaa ollut taustalla, mutta jäi mieleen ja muistan vielä vuosienkin päästä sen.

Ja Kuninkojan Gigantti, johon innoissani menin tuhlaamaan ensimmäisen ison ylennyspalkkani ostamalla pleikkarin ja muutaman pelin. Muistan, kun menin oikein tiskille hakemaan myyjän avukseni, että saan kaikki mitä tulin etsimään. Myyjä nihkeästi lähti kanssani hyllyjen väliin, ei kommentoinut mitään mihinkään ja totesi lopuksi toivomieni pelien olevan "so last season" vaikka julkaisusta ei ollut kuin karkeasti 3 vuotta, ehkä se sitten on menneen talven lumia, mutta nuiva suhtautuminen laski kyllä fiilistä. Kauppasi sitten osamaksun, vaikka ilmoitin, että maksan kaikki heti ja ihan omalla rahalla. Sen jälkeen muuttui ääni kellossa ja alkoi lisämyynti ja kaupittelu, mutta en ollut kiinnostunut enää hieromaan lisäkauppaa, kumma kyllä. Jätin palautettakin, mutta eivät koskaan vastanneet mitään.

Mihinkään paikkaan en ole yli 10 vuoden jälkeen vienyt rahojani. Onhan näitä lisääkin, mutta tässä varmaan elävimmät muistot, jotka aiheuttivat eniten mielipahaa. Onko ne sitten joidenkin mielestä pikkujuttuja - ehkä, mutta herkässä iässä alttiimpi loukkauksille.

Vierailija
4809/4975 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena saa autokaupoilta kyllä todella halventavaa palvelua. Me kun harvemmin olemme siellä potkimassa renkaita, juomassa automaattikahvia ja puhumassa politiikasta. Tai ainakin minä olen tosimielellä liikenteessä.

Olin löytänyt erään autoliikkeen nettisivuilta mieleiseni mallin. En tarvinnut tilavaa, raketin lailla kiihtyvää bensasyöppöä, vaan söpön pienen pesupallon, joka kuljettaa paikasta A paikkaan B ja jota ei tarvitse olla kerran viikkoon tankkaamassa. Löysin kyseisen auton liikkeestä. Myyjistä ei tietoakaan. Pyörin hetken ympäriinsä, yhdellä oli asiakas ja kaksi muuta nojaili huoltotiskiin nauraen kovaäänisesti jollekin. Kävelin suoraan joukkoon mukaan ja ilmoitin olevani halukas ostamaan auton.

Yksi kurkkasi olkansa yli ja tokaisi, että vai niin ja ohjasi minut nuorelle, arannäköiselle juuri aloittaneelle automyyjälle, jolla tein kaupat. Vai niin. En vissiin sitten näyttänyt siltä, että oli kannattavaa tehdä kauppaa, kun en sitä isointa pippelin jatketta sieltä hallista halunnut. Autokauppa kuitenkin vähän laahaa, niin käsittämätöntä, että voidaan vaan nakata seuraavalle kun ei naama miellytä.

Ensinnäkin uuden myyjän palveluasenne oli kohdallaan. Ystävällinen, kuunteli, totesi reippaasti jos ei jotain vielä tiennyt vaan selvitti, pahoitteli jos kesti tilauksen tekemisessä. Eipä mitään, mulla ei ollut kiire. Olin tosimielellä liikenteessä ja päätin, etten liikkeestä lähde ilman autoa. Siinä kävi joku tiskiinnojailijoista kärkkymässä ja myhäilemässä lisämyyntiä myyjän niskan yli. Ei kiitos, meillä menee kivasti näin.

Kiitin lämpimästi ja laitoin myös kirjallisen palautteen menemään nettisivujen kautta ja kritisoin samalla muiden myyjien lahnamaista olemusta. Toivon, että kyseinen palaute tavoitti kaikki asianosaiset.

Vierailija
4810/4975 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämiellyttävä ja osaamaton parturieukko menetti asiakkaa.

Vierailija
4811/4975 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajaa vaihdoin kun ei suostuttu tekemään sitä mitä pyysin.

Olen lopettanut monessakin ravintolassa asioinnin kun niissä ei ole osattu kertoa onko jossain ruoassa pähkinää tai kun minulle on tuotu annoksia, joissa on pähkinää, vaikka olen kertonut että olen allerginen.

Vierailija
4812/4975 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistamiseen tarkastukseen joutuminen itsepalvelukassalla. En koskaan varastaisi, olen luotettavista luotettavin. Myyjän epämiellyttävä katse ja ilme jäi mieleen, samoin vartijan outo haahuilu. Ei kiitos enää. Toppilan supermarket.

Vierailija
4813/4975 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokaupoissa ei nuori nainen tunnu saavan palvelua. Eräänkin kerran pyörin kaupassa puoli tuntia. Muita asiakkaita ei sillä hetkellä ollut, mutta myyjiä senkin edestä. Kukaan ei koko aikana osoittanut mitään kiinnostusta myymiseen. Eipä siinä sitten mitään. Hyvä muistutus ettei ikä ja ulkonäkö kerro varallisuudesta yhtään mitään. 

Vierailija
4814/4975 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin eräässä tanssikoulussa käymisen, kun opettaja suosi tunnilla olleita ystäviään ja antoi heidän esiintyä näytöksessä. Kaikki kuitenkin oli kurssista saman hinnan maksaneet niin luulisi olleen reilua päästää kaikki näkyville.

Vierailija
4815/4975 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mikä mua häiritsee paljonkin suomalaisessa palvelukulttuurissa. Miksei liikkeissä tervehditä asiakasta heti, kun tämä avaa oven ja astuu sisään? Tuijottaa kyllä osataan, mutta tervehditään vasta, kun mä olen sanonut päivääni.

Tuon takia olen jättänyt moneen paikkaan menemättä pidemmälle. Ei tunnu kivalta, kun henkilökunta töllää päästä varpaisiin ensimmäiset sekunnit. Sanoin päivää ja he vastaavat, jotka vastaa... ja sitten käännynkin kannoillani pois ja pahoittelen, että tulinkin väärään paikkaan moiccu. Jopa markettien kassat huutelet moikkaa pitkältäkin, mutta nää kivijalkakauppiaat jaksaa mököttää ja tuijottaa.

Olin puhelimitse varannut aikaa kampaamoon ja sitten kun menin, niin kampaaja vaan nyökkäs ja viittelöi penkkiin. Sitten kyseli, että mitä olin suunnitellut. Kerroin ja hän rupes tuumasta toimeen. Reilu kaksi tuntia siinä sitten meni täydellisessä hiljaisuudessa. Seuraavan kerran hän avasi suunsa, kun tuli maksun aika. Siinäkin mä ehdin kysyä, että kiitos paljos maksaa.

Mä yritin pari kertaa jotain jutun tynkää, mutta tuo ei edes ynähtänyt. Siellä oli toinenkin kampaaja asiakkaansa kanssa, ei ääntäkään. Olisi ollut radio edes päällä, niin vähän jotain.. Todella kiusallista. Ihan ok duuni, että olisin sen puolesta voinut tulla takaisinkin.

Vierailija
4816/4975 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin helsinkiläisessä yökerhossa käynnit kokonaan, jo useamman vuoden ajan huomasin että baarissa laskutettiin samasta juomasta joka kerta eri summat, jokaisella baarimikolla oli omat hinnat. Huomautin asiasta , mutta huomautus ei tuottanut mitään tulosta.

Osa antoi sulle vedet ilmaiseksi tai sitten maksattivat vain osan tai kokonaan. Riippuen sun naamasta. Ihan tavallista pitkin poikin maailmaa, miten tarjoili tykkää sun pärstästä.

Vierailija
4817/4975 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin linnamaan prismassa. Menin itsepalvelukassan kautta. 

Kassaa valvoo yksi myyjä.

Myyjän ilmeet olivat kuin manaaja elokuvasta pirun riivaamalla tytöllä.

Valitettavasti minulla ei ollut vihkivettä mukana.

Vierailija
4818/4975 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin eri puolelle Suomea 

Vierailija
4819/4975 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pancho Villaan oltais menty, mutta tarjoilija tuli sisäänkäynnille kertomaan, että meillä on ihan täyttä. Siellä oli noin kolmasosa pöydistä varattu, muutamilla pöydillä oli likaisia astioita. En tiedä mikä katastrofi siellä oli meneillään, oliko tyttö käsketty puhumaan näin vai oliko hän vain patalaiska. Eipä olla sen jälkeen Panco Villaan pyritty sisään. Jos kesälomalla etsitään lounaspaikkaa niinPanchon kohdalla todetaan aina, Siellä on ihan täyttä. 

Vierailija
4820/4975 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole työvaatteita tullut ostettua enää paikassa, jossa myyjä sanoi minun kokoa hirveäksi teltaksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi