Onko teidän mielestä tämä kesä ollut hyvän sään vai huonon sään kesä?
Kerro myös missä päin Suomea olet kesän ollut.
Itse en oikein tiedä. Inhoan helteitä, niin sikäli on ollut hyvä sää kun ei ole ollut montaa päivää liian kuuma. Mutta toisaalta on satanut tosi usein ja paljonkin, niin sikäli huono sää.
Ap, Pk-seutu
Kommentit (27)
Sään puolesta ollut paras kesä naismuistiin! Pilvistä ja sateista, lämpötila jossain kahdenkympin paikkeilla ja vain pari aurinkoista liian kuumaa päivää ja niiden välissä viileämpiä päiviä.
Asuinpaikka Porvoo,ihan oikeasti.
Hyvä sää. Olen ollut Etelä-, Keski-, Itä- ja Pohjois-Suomessa. Aurinkoa on ollut, sadetta on ollut ja ei ole ollut hirmuhelteitä. Ihan tyytyväinen kesäsäähän.
Pk-seutu ja hyvä kesä ollut. Kerrankin normaali kesä.
Tähän mennessä paras kesä pitkään aikaan. Helsinki.
Sisään ei pyrkinyt vielä hyönteisiä. Toki pitää tarkistaa kaikki nurkat.
En tykkää sateesta. Sitä on ollut paljon.
Hyvä kesä. Sopivasti lämmintä, sopivasti sateita. Mukava liikkua ulkona kun ei ole liian kuuma. Luontokin tykkää, niin sienet kuin marjat.
Ei ole onneksi tarvinnut olla märässä teepaidassa, pitkähihainen päällä olen ollut melkein koko ajan.
Hyvä sää, ei ole tullut liian hiki ja t-paidassa on tarjennut useampana päivänä etenkin pihatöitä tehdessä. Vihaan hellettä.
hyvä, tykkään viileämmästä ja inhoan helteitä
Tampere
Meillä kotona sisällä on ollut melkein koko kesän todella kosteaa. Pyykit ei kuivu, on hiostavaa vaikka ei ole kuuma. En tykkää.
Hyvä kesä. Tarpeeksi lämmintä, mutta ei kuuma. En kaipas helteitä, tällainen 18- 23C ollut just ihan parasta. Sateita on povattu paljon enemmän kuin mitä on toteutunut, tänäänkin piti sataa lähes koko päivän, mutta vain satunnaisia kuuroja tullut. Asun Lounais-Suomessa.
No ei ole ollu erityisen lämmin kesä joten hyvä että on ollut viileämpää ettei tarvii hikoilla koko ajan.
Vähän on satanut vettä
ja ukkosmyrskyä ei ole ollut kertaakaan kesän aikana.
saati hellettä ( yli 28 astetta)
T. ylä- savo
Vähän liikaa sateita pk-seudulla, mutta lämpötila on ollut hyvä. Harvemmin kuitenkin koko päivä sadetta putkeen, niin on voinut ulkonakin harrastaa lähes joka päivä.
Nyt kun taas Euroopan säätä katsoo, niin Espanjassa, Ranskassa, Saksassa ja Kreikassa on kaikissa alle 30 astetta ja saman suuntaista se on sielläkin ollut lähes koko heinäkuun.
Itikoita ja mäkäräisiä ei o näkyny😃👌🏻
Tampere, paremman puoleinen kesä. Hieman lämpimämpää olisi saanut olla, mutta liian kylmä on mulle pienempi ongelma kuin liian kuuma.
Ainakin täällä Oulun lähistöllä on mennyt koko kesä siinä että odottaa koska se alkaa. Tänään +14 ja tihkusade.