Miksi naiset haluavat seurustelulta/tapailulta kaikki tai ei mitään tap
Miksi ei käy vain yhdessä viihtyminen ja toistemme seurasta nauttiminen? Miksi pitää aina tosissaan alkaa seurustelemaan tai nainen häipyy? Tämä vaatimus on naisilta tullut poikkeuksetta...
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli suhde miehen kanssa, joka halusi just semmoista kevyttä, mutta vakavaa.
Siis semmoista, että ei tapailla muita, mutta ei kuitenkaan olla velvollisia toisillemme mistään mitenkään.
Että nähdään silloin, kun molemmille sopii ja huvittaa. Käytännössä nähtiin silloin, kun hänelle sopi noin pari kertaa viikossa.
Mulle pari kertaa viikossa ei aivan riittänyt, mutta hänelle ei kuitenkaan käynyt, että muina päivinä viettäisin aikaa muiden ihmisten seurassa. Oli mustasukkainen muista menoistani ihan niin kuin se olisi ollut häneltä pois. Ja olihan se välillä häneltä pois, kun en "säästänyt" niitä iltoja tyhjinä hänelle.
Eli sanoisin, että kaksoisstandardit. Ei oikein onnistunut se kevyt suhde, jossa minun piti olla kuitenkin niin sitoutunut, että ne illat, kun hänellä ei ollut aikaa tai kiinnostusta, olisin istunut kotona sohvalla kätöset sylissä...
Eihän tuo ole mikään kaksoisstandardi, ellei mies itse tapaillut muita naisia. On ihan normaalia haluta monogaaminen suhde, jossa tavataan kaksi kertaa viikossa. Jos sinä haluat tiiviimpää yhdessä oloa, tuo suhde ei välttämättä ole sinulle sopiva, mutta ei monogaamia kaikille tarkoita sitä, että pitää nähdä joka päivä. Itsekin haluan monogaamiseen suhteen, jossa nähdään 3–5 päivänä viikossa.
Oli se kaksoisstandardi siinä mielessä, että mun piti olla niin vakavasti sitoutunut, että piti olla aina saatavana, kun hän tarvitsi seuraa, mutta hänen taas ei tarvinnut...
Eli hän odotti, että minä varaan kaiken mahdollisen vapaa-ajan hänelle. Itse hän ei kuitenkaan näin tehnyt.
Ja se oli kyllä ihan monogaaminen suhde. Hän kuitenkin koki, ettei ollut minulle tarpeeksi tärkeä, koska en järjestänyt elämääni hänen mukaan. Mutta halusi pitää suhteen kevyenä omalta osalta.
Eli jonkun verran ristiriitaa on ollut ajatusten, odotukset ja tekojen välillä.
Okei, kiitos täsmennyksestä. Tuo ei tosiaan ole reilua, vaan kyllä niistä yhteisistä illoista täytyy voida sopia sopuisasti. Ymmärsin aluksi, että tarkoitit "muiden seuralla" muiden ihmisten deittailua.
Varsinaisessa suhdevaiheessa naiset haluavat kai yleensä sen yhden miehen, mutta ennen sitä naisilla on iso huomiota ja hyväksyntää antava mieshaaremi ja nainen ei koskaan jää tyhjän päälle, vaan siirtyy yhdestä miehestä seuraavaan, joka on jo jonossa odottamassa kun suhde päättyy.
Mies ei ole mitenkään pahempi jos haluaa seksiä ja sutinaa useiden eri naisten kanssa, koska siinä on kyse ihan samasta asiasta; naisilla vain korostuu se, että miehet jäävät usein nuolemaan näppejään mieshaaremissa (toki siellä ringissä voi olla myös seksiuroksia), kun taas naishaaremin naiset ovat seksikumppaneita.
Hyvin harvalla miehellä ylipäänsä on valinnanvaraa ja sitten kun sitä on, niin on ihan ihmisluontoa haluta katsella vaihtoehtojaan ja hankkia monenlaisia kokemuksia kuten naisetkin tekevät omalla tavallaan.
Mutta koska naiselle kaikki "vain tapahtuu" ja mies pistää itse tapahtumaan jos onnistuu, niin miehen teot ovat näkyvämpiä ja saavat haukut ellei mies osaa peittää seikkailujaan kuten naiset taitavasti tekevät.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Varsinaisessa suhdevaiheessa naiset haluavat kai yleensä sen yhden miehen, mutta ennen sitä naisilla on iso huomiota ja hyväksyntää antava mieshaaremi ja nainen ei koskaan jää tyhjän päälle, vaan siirtyy yhdestä miehestä seuraavaan, joka on jo jonossa odottamassa kun suhde päättyy.
Mies ei ole mitenkään pahempi jos haluaa seksiä ja sutinaa useiden eri naisten kanssa, koska siinä on kyse ihan samasta asiasta; naisilla vain korostuu se, että miehet jäävät usein nuolemaan näppejään mieshaaremissa (toki siellä ringissä voi olla myös seksiuroksia), kun taas naishaaremin naiset ovat seksikumppaneita.
Hyvin harvalla miehellä ylipäänsä on valinnanvaraa ja sitten kun sitä on, niin on ihan ihmisluontoa haluta katsella vaihtoehtojaan ja hankkia monenlaisia kokemuksia kuten naisetkin tekevät omalla tavallaan.
Mutta koska naiselle kaikki "vain tapahtuu" ja mies pistää itse tapahtumaan jos onnistuu, niin miehen teot ovat näkyvämpiä ja saavat haukut ellei mies osaa peittää seikkailujaan kuten naiset taitavasti tekevät.
Nyt sinä eksyit pahasti aiheesta...
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli suhde miehen kanssa, joka halusi just semmoista kevyttä, mutta vakavaa.
Siis semmoista, että ei tapailla muita, mutta ei kuitenkaan olla velvollisia toisillemme mistään mitenkään.
Että nähdään silloin, kun molemmille sopii ja huvittaa. Käytännössä nähtiin silloin, kun hänelle sopi noin pari kertaa viikossa.
Mulle pari kertaa viikossa ei aivan riittänyt, mutta hänelle ei kuitenkaan käynyt, että muina päivinä viettäisin aikaa muiden ihmisten seurassa. Oli mustasukkainen muista menoistani ihan niin kuin se olisi ollut häneltä pois. Ja olihan se välillä häneltä pois, kun en "säästänyt" niitä iltoja tyhjinä hänelle.
Eli sanoisin, että kaksoisstandardit. Ei oikein onnistunut se kevyt suhde, jossa minun piti olla kuitenkin niin sitoutunut, että ne illat, kun hänellä ei ollut aikaa tai kiinnostusta, olisin istunut kotona sohvalla kätöset sylissä...
Mulla oli ihan samanlainen mies.Oli sellainen menestynyt alfa-uros joten naisia riittää joka sormelle.Tulin itse siihen tulokseen kun hän sanoi,että ei sitten tapailla muita( ja olisin myös itse istunut valmiina odottamassa milloin herra ottaa yhteyttä)että tuo ei sitten tapailla muita on ihan perus-settiä mitä sanoo kaikille naisilleen,jotta nainen tuntee olevansa erityinen(mitä ei kuitenkaan ole)Onneksi jätin ihan alkumetreillä tuollaisen pleijarin..hullu saa olla,muttei tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä yrittänyt tätä ”kevytsuhdetta” vain n. 30 vuotiaiden naisten kanssa, joilla ei ole lapsia.
Haluan yksinkertaisesti viettää mahdollisimman paljon aikaa naisen kanssa mutta en missään nimessä halua esittäytyä naisen lapselle. Tämän takia tapailen vain lapsettomia.
Kyllä voin tapailla montaa yhtäaikaa mutta mieluiten vain yhtä.
Ap
Ongelmasi on tuossa näiden tapailemiesi naisten ikä. Hyvin harva n. 30-vuotias lapseton nainen haluaa ns. kevytsuhdetta. Siinä ajassa meititään tosissaan av(i)oliittoa ja lasten hankkimista. Moni herää ymmärrykseen, että haluaa näitä, vaikka parikymppisenä ei olisi ollut mielenkiintoa. 35-vuotiaat stressaavat tästä asiasta jo huomattavasti vähemmän, ja monelle 25-vuotiaalle vakiintuminen ei ole ajankohtaista.
Olen itse 33-vuotias mies, ja juuri tämän takia olen tapaillut viime vuosina n. 25-vuotiaita. Hankala ikä deittailla, mutta oletettavasti sopivien naisten löytäminen helpottuu kymmenen vuoden kuluttua, kun ne aloilleen asettumista haluavat ovat jo lapsensa tehneet.
Miten onnistut tapailemaan 25-vuotiaina naisia?
Ihan tavallisesti, miten nyt naisia tapaillaan. Harrastuksista, kavereiden kautta ja Tinderistä. Ei kymmenen vuoden ikäero nyt ole mitenkään kummallinen, jos kemiat ja mielenkiinnonkohteet osuvat yksiin.
Luultavasti olet keskivertoa paremmannäköinen mies, normimies harvoin saa kymmenen vuotta nuorempia kiinnostumaan.
Olen 175-senttinen 19-vuotias malli ja seurustelen vähintään viiden miehen kanssa samaan aikaan. En tiedä mistä syystä kyseiset miehet ovat tilanteesta käärmeissään.
Seurusteluahan se vaan on eikä mikään parisuhde.