Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentuneet? Minkälaista olonne on "pahimmillaan". Olen ollut puolisen vuotta

Vierailija
08.03.2018 |

ilman masennuslääkkeitä ja alan taas lipua siihen kauheaan tilaan. Käyn koko ajan töissä, mutta mielialani alkaa olla todella synkkä ja sisäänpäinkääntynyt. Pelkoja, tarkkailen koko ajan itseäni ja on erilaisia sairauspelkoja yms. Energia ei riitä juuri mihinkään, olen koko ajan omissa synkissä ajatuksissa ja lasten keskeytykset saavat aikaan ärsyyntymistä. Kai se on hyväksyttävä, että korvien väli on heikko kohtani ja aloitettava lääkkeet uudelleen. Söin niitä 10 vuotta ja aina kun lopetan niin tulos on sama. Olen käynyt nuorena terapiat yms, lopullista ratkaisua ei ole tullut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista. Tuskainen ja ahdistunut olo koko ajan.

Vierailija
2/6 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata lopettaa lääkkeitä ilman lupaa, olen usein tehnyt saman ja päädyn aina osastolle, aina entistä masentuneempana..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin pitkän viestin eikä sitä näköjään edes julkaistu. Ei tullut edes ilmoitusta tarkistuksesta.

No, pitäkää tunkkinne. En mä tukea tässä tilanteessa olisi tarvinnutkaan edes sen oman kirjoituksen muodossa. Tsemppiä APlle ja muille. Mä en enää jaksa.

Vierailija
4/6 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetan ajatella, että parempi päivä tulee kyllä, koska ennenkin on tullut. Vaikka se ei nyt siltä tunnu, niin koetan pitää itseni hengissä. Pahinta on se kauhea tuska ja ahdistus ja se ettei pysty nauttimaan mistään. Ikään kuin olisi jossain meren pohjassa ja valuisi koko ajan alemmaksi. Kaukana mistään romanttisesta melankoliasta tai alakulosta. Olen ollut myös masennuksesta vapaa vuosia, joten uskon siihen, että tämä vielä menee ohi ja parempi päivä koittaa.

Vierailija
5/6 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmillaan olot ovat sellaiset että etsiskelen sopivaa paikkaa hirttäytyä. Koskaan ei ole sen pisteen yli mennyt että olisin alkanut tekemään mitään konkreettista. Mutta kyllä se kokonaisvaltainen tuska menee joskus niin kovaksi että itsemurha tuntuu ainoalta vaihtoehdolta. Aina niistä tilanteissa on kuitenkin jotenkin selvitty.

Vierailija
6/6 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairastanut myös kokoelämän masennusta. Välillä tulee kausia, kun sitä ei näe mitenkään. Pystyn toimimaan täysin normaalisti. Yleensä niinä kausina teen suuria ratkaisuja, esim aloitan opiskelut, vaihdan työpaikkaa tms. En ole maanis-depressiivinen kuitenkaan. Eli ei mene ns. yli.

Ajattelen aina että masennukseni johtuu mm. huonosta työpaikasta, väärästä koutuksesta, huonoista ystävistä jne, mutta eihän se niistä johdu.

Nyt olen ollut taas viimeisen kuukauden todella pohjalla. Hyvä että töissä pystyn kenellekään puhumaan. Mietin vain miten tämän saisi loppumaan, mutta en edes jaksa hakea apua. Tiedän mitä sieltä tulee: lääkkeitä ja terapiaa. Ei se terapia auta! En jaksa enää sekuntiakaan puhua huonosta lapsuudestani tai siitä kuinka kärsimykseni johtuvat siitä. TIEDÄN SEN, mutta en voi sille mitään ettei tämä masennus päästä irti, vaikka kuinka oivaltaisin kurjan lapsuuteni vaikutuksen nykyhetkeen. Lääkkeet.. En pidä siitä kuinka paljon ne vaikuttavat parisuhteeseeni. En vain enää halua miestäni kun alan niitä popsimaan.. Kaikki läheisyys ja se ainoa onni katoaa. Haluan haluta miestäni, ja lääkkeet vievät minulta sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi