Markettishampoo sähköiselle tukalle
Myydäänkö marketeissa shampoota ja/tai hoitoainetta, joka pystyy taltuttamaan järjettömän sähköisen talvitukkani? Jos en saa täältäkään pätevää vastausta, täytynee vetää ensi syksynä puliksi koko pää.
Kommentit (30)
Xz:n vanilja-suklaa hoitosuihke on hyvä
En ole minä ainakaan mitään hiuksiin laitettavaa ainetta löytänyt, jolla poistaisi hiusten sähköisyyden
Olen käyttänyt Redkeniä mutta se loppui enkä raskinut nyt ostaa niin kallista niin otin testiin Elvital Hyaluron Plump Shampoon ja hoitoaineen ja ei ole ollut pahemmin ongelmia sähköisyyden kanssa.
L'oreal Elvitalin shampoissa ja hoitoaineissa on usein hyvä hinta-laatusuhde. Niissä ilmeisesti käytetään samoja innovaatioita kuin L'orealin omistamien kalliimpien merkkien tuotteissa, mutta muutaman vuoden viiveellä.
Olen tykästynyt Elvitalin vaaleanvioletteihin pulloihin pakattuun Hydra Hyaluronic-sarjaan. On auttanut ainakin minun kuivaan talvitukkaani kuitenkaan lätsäyttämättä sitä.
Kannattaa myös kokeilla öljymäistä jätettävää hoitoainetta.
Millainen hiuslaatu teillä elvitalin tyytyväisillä käyttäjillä on? Toimiikohan myös piikkisuoraan, erittäin liukkaaseen värjäämättömään hiukseen.
Vierailija kirjoitti:
Millainen hiuslaatu teillä elvitalin tyytyväisillä käyttäjillä on? Toimiikohan myös piikkisuoraan, erittäin liukkaaseen värjäämättömään hiukseen.
Tämä toimii.
https://www.s-kaupat.fi/tuote/mjuuk-volume-shampoo-250ml/6417128190928
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä toimii.
https://www.s-kaupat.fi/tuote/mjuuk-volume-shampoo-250ml/6417128190928
Sähköisyyteen?
Osta Olaplex shamppoo, ei jää sähköiseksi, tai vielä saman sarjan hoitoainekin. Toki halvempikin hoitoaine kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Osta Olaplex shamppoo, ei jää sähköiseksi, tai vielä saman sarjan hoitoainekin. Toki halvempikin hoitoaine kelpaa
Myydäänkö tätä marketissa?
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt Redkeniä mutta se loppui enkä raskinut nyt ostaa niin kallista niin otin testiin Elvital Hyaluron Plump Shampoon ja hoitoaineen ja ei ole ollut pahemmin ongelmia sähköisyyden kanssa.
😅 No ei varmaan kun hiukset roikkuu silikonista (kokeiltu on.)
Ei auta shampoot.. Hiusvahaa hiuksiin kuivana. Ei tietty liikaa, ettei tuu rasvanen.
Osta hiustenkuivaaja jossa on sellainen negatiivisia ioneja tuottava pinnoite. Ja jos rahaa jää, ilma kostutin.
Ionisoiva hiustenkuivaaja tuottaa negatiivisia ioneja. Nämä ionit ohjataan ulos puhallettavaan ilmaan, josta ne pääsevät kosketuksiin hiustesi kanssa. Tämä voi auttaa taistelemaan erityisesti talvisaikaan suomalaisia kiusaava sähköisyyttä vastaan. Muita ionisoivan hiustenkuivaajan etuja ovat lyhyempi kuivausaika, pörröisyyden ehkäisy sekä mahdollisuus käyttää alhaisempaa kuivauslämpötilaa.
Kuiva huoneilma aiheuttaa sähköisyyttä. Kai huomaat sen villavaatteita pukiessa?
Eikös ne mitkä lätistää hiukset auta sähkösyyteen. Öljypohjaset hoitoaineet. xf on se kauraäljyshanpaa. Lotraa sitä nuppiisi.
Vierailija kirjoitti:
L'oreal Elvitalin shampoissa ja hoitoaineissa on usein hyvä hinta-laatusuhde. Niissä ilmeisesti käytetään samoja innovaatioita kuin L'orealin omistamien kalliimpien merkkien tuotteissa, mutta muutaman vuoden viiveellä.
Olen tykästynyt Elvitalin vaaleanvioletteihin pulloihin pakattuun Hydra Hyaluronic-sarjaan. On auttanut ainakin minun kuivaan talvitukkaani kuitenkaan lätsäyttämättä sitä.
Kannattaa myös kokeilla öljymäistä jätettävää hoitoainetta.
Sisältää silikonia, rasvoittaa hiuksia.
Laita maadoitusjohto päästä kengänpohjaan