Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Markettishampoo sähköiselle tukalle

Vierailija
28.01.2025 |

Myydäänkö marketeissa shampoota ja/tai hoitoainetta, joka pystyy taltuttamaan järjettömän sähköisen talvitukkani? Jos en saa täältäkään pätevää vastausta, täytynee vetää ensi syksynä puliksi koko pää.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita maadoitusjohto päästä kengänpohjaan

Vierailija
2/30 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xz:n vanilja-suklaa hoitosuihke on hyvä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minä ainakaan mitään hiuksiin laitettavaa ainetta löytänyt, jolla poistaisi hiusten sähköisyyden

Vierailija
4/30 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt Redkeniä mutta se loppui enkä raskinut nyt ostaa niin kallista niin otin testiin Elvital Hyaluron Plump Shampoon ja hoitoaineen ja ei ole ollut pahemmin ongelmia sähköisyyden kanssa. 

Vierailija
5/30 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

L'oreal Elvitalin shampoissa ja hoitoaineissa on usein hyvä hinta-laatusuhde. Niissä ilmeisesti käytetään samoja innovaatioita kuin L'orealin omistamien kalliimpien merkkien tuotteissa, mutta muutaman vuoden viiveellä. 

Olen tykästynyt Elvitalin vaaleanvioletteihin pulloihin pakattuun Hydra Hyaluronic-sarjaan. On auttanut ainakin minun kuivaan talvitukkaani kuitenkaan lätsäyttämättä sitä.

Kannattaa myös kokeilla öljymäistä jätettävää hoitoainetta. 

Vierailija
6/30 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen hiuslaatu teillä elvitalin tyytyväisillä käyttäjillä on? Toimiikohan myös piikkisuoraan, erittäin liukkaaseen värjäämättömään hiukseen. 

Vierailija
7/30 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen hiuslaatu teillä elvitalin tyytyväisillä käyttäjillä on? Toimiikohan myös piikkisuoraan, erittäin liukkaaseen värjäämättömään hiukseen. 

Tämä toimii.

https://www.s-kaupat.fi/tuote/mjuuk-volume-shampoo-250ml/6417128190928

Vierailija
8/30 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä toimii.

https://www.s-kaupat.fi/tuote/mjuuk-volume-shampoo-250ml/6417128190928

Sähköisyyteen?

Vierailija
9/30 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sana. Aussie 

Vierailija
10/30 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Olaplex shamppoo, ei  jää sähköiseksi, tai vielä saman sarjan  hoitoainekin. Toki halvempikin hoitoaine kelpaa

Vierailija
11/30 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
12/30 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta Olaplex shamppoo, ei  jää sähköiseksi, tai vielä saman sarjan  hoitoainekin. Toki halvempikin hoitoaine kelpaa

Myydäänkö tätä marketissa?

Vierailija
13/30 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt Redkeniä mutta se loppui enkä raskinut nyt ostaa niin kallista niin otin testiin Elvital Hyaluron Plump Shampoon ja hoitoaineen ja ei ole ollut pahemmin ongelmia sähköisyyden kanssa. 

😅 No ei varmaan kun hiukset roikkuu silikonista (kokeiltu on.) 

Vierailija
14/30 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta shampoot.. Hiusvahaa hiuksiin kuivana. Ei tietty liikaa, ettei tuu rasvanen. 

Vierailija
15/30 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta hiustenkuivaaja jossa on sellainen negatiivisia ioneja tuottava pinnoite. Ja jos rahaa jää, ilma kostutin. 

Vierailija
16/30 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ionisoiva hiustenkuivaaja tuottaa negatiivisia ioneja. Nämä ionit ohjataan ulos puhallettavaan ilmaan, josta ne pääsevät kosketuksiin hiustesi kanssa. Tämä voi auttaa taistelemaan erityisesti talvisaikaan suomalaisia kiusaava sähköisyyttä vastaan. Muita ionisoivan hiustenkuivaajan etuja ovat lyhyempi kuivausaika, pörröisyyden ehkäisy sekä mahdollisuus käyttää alhaisempaa kuivauslämpötilaa.

Vierailija
17/30 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiva huoneilma aiheuttaa sähköisyyttä. Kai huomaat sen villavaatteita pukiessa?

Vierailija
18/30 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne mitkä lätistää hiukset auta sähkösyyteen. Öljypohjaset hoitoaineet. xf on se kauraäljyshanpaa. Lotraa sitä nuppiisi.

Vierailija
19/30 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

L'oreal Elvitalin shampoissa ja hoitoaineissa on usein hyvä hinta-laatusuhde. Niissä ilmeisesti käytetään samoja innovaatioita kuin L'orealin omistamien kalliimpien merkkien tuotteissa, mutta muutaman vuoden viiveellä. 

Olen tykästynyt Elvitalin vaaleanvioletteihin pulloihin pakattuun Hydra Hyaluronic-sarjaan. On auttanut ainakin minun kuivaan talvitukkaani kuitenkaan lätsäyttämättä sitä.

Kannattaa myös kokeilla öljymäistä jätettävää hoitoainetta. 

Sisältää silikonia, rasvoittaa hiuksia.

Vierailija
20/30 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

xz

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi