Miten yllätän vaimoni tänään Naistenpäivänä?
Kommentit (32)
Hanki iso pahvilaatikko. Mene etukäteen kotiin. Paketoi se laatikko ja kortti kenelle se on osoitettu. Aseta paketti heti ulko-oven sisäpuolelle ja mene itse sinne sisään alasti kyyryyn.
Toimii kirjoitti:
Hanki iso pahvilaatikko. Mene etukäteen kotiin. Paketoi se laatikko ja kortti kenelle se on osoitettu. Aseta paketti heti ulko-oven sisäpuolelle ja mene itse sinne sisään alasti kyyryyn.
Mitäs jos hän saapuu kotiin parhaan ystävättärensä kanssa? Eikä avaa laatikkoa. Kauanko ajattelit kyyristellä?
Jos olisi omasta miehestä kyse, niin jos olisi joku kukkapuska odottamassa ja ruokaa, ihan sama onko itsetehtyä tai take away boxissa :) olisin tosi iloinen ja yllättynyt.
Parasta mitä nainen toivoo on seuraava, annat hänelle kimpun ruusuja, halaat hellästi ja sanot hänelle Olet maailman ihanin nainen <3 näin minä toivon ,en mitään tiskausta jne
Tee Euroshopper energiajuomasta, ranskanperunoista, kalapuikoista sekä maksamakkarasta ravitseva ruoka.
Kohtahan se on päivä ohi.
Mitä sitä suotta vaivautumaan...
Röhnähdä sohvalle ja päästä kova pieru..naura päälle
Vaimosi on jo tottunut
Vierailija kirjoitti:
Muinainen mattokaupan mainos: Yllätä vaimosi. Tee se matolla!
nauran vedet silmissä
Vierailija kirjoitti:
Toimii kirjoitti:
Mitäs jos hän saapuu kotiin parhaan ystävättärensä kanssa? Eikä avaa laatikkoa. Kauanko ajattelit kyyristellä?
Entäs jos vaimo kurkistaa laatikkoon ja sanoo sitten sille toiselle, että tämä onkin sinulle, vie mukanas kun lähdet.
Lankkaa itsesi päästä varpaisiin ja kun vaimosi tulee kotiin, tartu takaa kiinni ja huuda Ullatus! Tämä jos hän on spr.n palkkalistoilla.