Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olipa aamu. Huh huh tota lasta.

Vierailija
08.03.2018 |

Meillä add-lapsi 14v ja tänään heillä ulkoilupäivä. Kauhee taistelu vaatteista ja kaikesta. Kieltäytynyt käyttämään toppahousuja, joten sellaisia emme hänelle ostaneetkaan. No, nyt niitä ois tarvinnut. Lainasin omani. Kiukutteli et jossain äidin toppahousuissa (mustat) joutuu kulkee metrossa.
Omia eväitäkin sai ottaa. Kysyin eilen että mitä haluaa jotta isänsä voi tuoda työmatkalla. Ei tiennyt. Menin itse kävelylle illalla ja käskin mukaan niin käydään kaupassa. Ei kelvannut. Aamulla kiukutteli kun ei eväitä ollut. Käskin ostaa matkalla (jos ehtii) kouluun.

Sain sen kiukuttelevan lapsen ulos ovesta 10min myöhässä toppahousut jalassa.

Huh huh...mikä aamu.

Normaalisti lähtee itsekseen aamuisin. Tänäön nyt oli kiukkuaamu.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ymmärrettävää ja ihan normaalia 14-vuotiaan käytöstä. Harmi, että olet niin vieraantunut todellisuudesta.

Vierailija
42/45 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuossa tilanteessa eroaa samanikäisestä ei-add tyypistä?

No minusta tuo kuulostaa 5-vuotiaan kiukuttelulta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ap:n kirjoitustaito? Miksi niin vaikeaa kirjoittaa normaalisti? Teillä mies ja pienetlapset?

Vierailija
44/45 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia kyllä 14-vuotiaalle tuollainen, ehkä 4-vuotiaalle olisi.

Mun 12-vuotias on jo vuosia herännyt itse ja lähteny ilman käskemisiä kouluun, pakkaa kamansa edellisenä iltana, tekee eväänsä ja laittaa aamupalan. Siitä voisi tulla huutoa, jos menisin hössöttämään väliin. Joskus on tehnyt ruokaa koko porukalle, kun tulen töistä.

En muista, että olisin itsekään yläasteikäisenä tapellut vanhempien kanssa jostain vaatteista ja kouluun lähtemisestä.

Kyllä se vaan on normaalia/tavallista/yleistä. Onnittelut helposta teinistä sinulle. 

Vierailija
45/45 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia kyllä 14-vuotiaalle tuollainen, ehkä 4-vuotiaalle olisi.

Mun 12-vuotias on jo vuosia herännyt itse ja lähteny ilman käskemisiä kouluun, pakkaa kamansa edellisenä iltana, tekee eväänsä ja laittaa aamupalan. Siitä voisi tulla huutoa, jos menisin hössöttämään väliin. Joskus on tehnyt ruokaa koko porukalle, kun tulen töistä.

En muista, että olisin itsekään yläasteikäisenä tapellut vanhempien kanssa jostain vaatteista ja kouluun lähtemisestä.

Kyllä se vaan on normaalia/tavallista/yleistä. Onnittelut helposta teinistä sinulle. 

Hänellä on vasta 12-vuotias, ei teiniä. Tilanne voi olla ihan toinen parin vuoden päästä.