Kukaan ei tykännyt facebookin profiilikuvastani
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Kerron sinulle (ja muillekin samanlaisten asioitten kanssa painiville) että se on vain sosiaalinen media. Sillä ei ole mitään väliä kuinka monta tykkäystä, kaveria tai seuraajaa sinulla on sosiaalisen median tileillä. Se et ole sinä etkä sinä ole sosiaalinen media. Olet ainutlaatuinen juuri tollaisena eikä toista samanlaista ole olemassa. Joten älä pahoita mieltäsi siitä ettei facebook kuvasi saanut tykkäystä. T. Tyttö 22-v
ämmällä on 81 kaveria..joista kukaan ei tykkää..
Tossa tyypissä on oikeasti jotain vikaa...
Pari vaihtoehtoa :
Miehesi mielestä on ’noloa’ tykätä puolison päivityksistä ja ihqutella häntä. Me ollaan mun miehen kanssa sovittu ettei tykätä toistemme postauksista, ja nauramme joskus aivan hervottomasti sellaisille ”mun ihana rakas kultsipuppelimuruseni tänään 38vuotta xxxoooxxx ” - ei kai siihen parisuhteen mussuttamiseen mitään somea tarvita?
Päivitätkö paljon / linkkaatko paljon / seuraatko jotain lemmikkieläinprofiileja ja tykkäät niiden joka ikisestä ”Mamman Konsta-koira taas konstailematon ” -päivityksestä /kirjoitatko usein johonkin Iltalehden uutisen kommenttikenttään? Tämän tyyppiset ihmiset ovat kaikki sellaisia, jotka saavat oman seinän työvoimaan shittiä, minkä takia olen heille kaikille laittanut ”näytä vähemmän päivityksiä” / ”älä seuraa tätä kaveria” suodattimen. Ehkä kuvasi ei siis ole näkynyt kaikille 81lle?
Minusta yksi iso rasittava piirre facessa on juuri se, että kaikkien kaikista päivityksistä pitäisi muka tykätä. No en tod. tykkää ja jos olen vaikka useamman päivän pois sieltä facesta niin en todellakaan selaa kaikkea saapunutta shittiä läpi. En Mä lue eilisen sanomalehteäkään enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma että kamusi yleensä tykkäilevät profiilikuvista? Joskus olen ajatellut että joku saattaa haluta profiilikuvaksi sellaisen, jota kukaan ei ole julkisesti kommentoinut tai tykännyt. Profiilikuvahan on aina julkinen joten siitä näkyy tykkääjien ja kommentoijien kommentit kaikille. Etenkin tällainen tulee mieleen kun joku sellainen julkaisee profiilikuvan, joka ei muuten julkaise julkisesti tai kaikille kavereilleen samoja.
Profiilikuvan saa laitettua niin ettei siinä näy tykkäykset eikä kommentit. Ainoastaan kansikuvaa ei saa niin.
Tämä. Oletko ap tarkistanut voiko kuvaasi tykätä/kommentoida? Itse laitan yleensä niin, ettei voi tykätä ja kommentoida. En halua kalastella kanssaihmisiltä tykkäyksiä.
Faces se menee kyl just niin, et rumat saa tykkäyksiä, mut kauniit ei.
Et ole ehkä rtuma mutta et myöskään kaunis, joten olet vaan rumahko
kyllähän se surettaa jos fb:ssa ei ole tykkäyksiä...
Olet kirjoitellut siellä törkeitä kommentteja joten siksi kukaan ei uskalla tykätä.
Älä välitä. Sinullekin löytyy ihailija. Mun edellinen mies käy facessa kattelemassa exänsä kuvia. Ei se minun kuvista välitä. Siitä tulikin ex.
Kyllä minulle olisi kelvannut kuka vain nainen, mutta minulla oli ujous ja pelko se suurin haaste elämässä. En koskaan uskaltanut edes tervehtiä naisia ja hyvä kun uskalsin vilkaistakkaan päin. Olen siis jo 63 vuotias mies ja nyt odottelen vain taivas osuutta seuraavaksi. Jospa se sielä sitten lutviutuisi kohdalleen.
Ap:lle ja miehelleen tuli ero tänä keväänä. Eipä tarvi ammattivaliksen enää surra tätä asiaa.
Ei sitä välttämättä muut huomaa. Riippuu oletko ollut muuten aktiivinen ja oletko reagoinut muiden päivityksiin. Kuvassa on myös hyvä olla jokin pointti. Ei vain "naama", "olenko kaunis vaikka en hymyile"
Vierailija kirjoitti:
Lohduttakaa.
Runk runk runk runk! Örgh! Ruisk! Aaahhh!!!
SETÄ SPERMA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Facebookissa menee ihan päinvastoin nuo ulkonäkötykkäykset. Vähemmän kauniille
vakuutellaan ”ihana” ”nätti” ”aina niin upea” ja perusnätit ei saa mitään kommenttia ulkonäöstään. Ei todellakaan kannata itsetuntoaan menettää niin turhanpäiväisen asian takia kuin Facebook.Ei se näin mene. Mukavalle ja muiden juttuja kommentoiville/tykkääville Olen noita kommentteja, ehkä kynnys on matalampi tai ehkä on itsekin juuri häneltä saanut kivaa palautetta. Tai toinen mitä olen huomannut, jos vaihtaa kuvansa todella harvoin, saa tykkäyksiä. Vähän nihkeät tyypit, varsinkin jos päivittävät jatkuvasti kuvaansa, niin eivät saa juuri mitään palautetta.
Eli luonne ratkaisee tässäkin.
Palautetta? Mikä on vialla maailmassa, kun jopa vapaa-ajalla pitää jatkuvasti antaa ja saada palautetta kaikesta tyhjänpäiväisestä. Eikö vois vaan elää.
Minä pidän omani pienenä, joten kukaan ei edes voi tykätä kuvasta. Mieheni ei tykkäile kuvistani, elämä ei ole somessa. Hän kyllä halaa minua monta kertaa päivässä ja sanoo rakastavansa.
Ei taida tämä näkyä kuvassa 🙄
Oletteko todella noin lapsellisia.
Et ole kuuma, sun paikkaus on ruuma :)