Kukaan ei tykännyt facebookin profiilikuvastani
Kommentit (76)
Kukaan ei enää seuraa facebookia, johtuu ihan siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä sun nyt täytyy hankkia vähän enemmän sisältöä elämääsi, eikä miettiä joutavia. Älä jää rypemään tuohon ruma-ajatukseen! Onhan sulla mies ja vielä kun vähän keräät itseluottamusta, niin se kaunistaa. Tuskin sä tarvit ja lähtisitkään naamaasi muokkaamaan kirurgisin toimenpitein, eli höpöhöpö. Keskity olennaisempiin asioihin ja hyväksy itsesi. Kannat itsesi pää pystyssä niin johan on parempi :)
Mikä ihmeen positiivinen juttu se on että on mies joka ei pidä ulkonäöstä? Otti minut kun sillä hetkellä ei ollut muita tarjolla.
Siis ootko sä ap?
Jos näin on, niin koen sut vähän rasittavaksi nyt. Ensin olin surullinen ja koitin tsempata, mutta sähän taidatkin olla vähän myrtsi tapaus.
Pyydä jotain kaveria tykkäämään siitä. Saat sitten lisää tykkäyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä sun nyt täytyy hankkia vähän enemmän sisältöä elämääsi, eikä miettiä joutavia. Älä jää rypemään tuohon ruma-ajatukseen! Onhan sulla mies ja vielä kun vähän keräät itseluottamusta, niin se kaunistaa. Tuskin sä tarvit ja lähtisitkään naamaasi muokkaamaan kirurgisin toimenpitein, eli höpöhöpö. Keskity olennaisempiin asioihin ja hyväksy itsesi. Kannat itsesi pää pystyssä niin johan on parempi :)
Mikä ihmeen positiivinen juttu se on että on mies joka ei pidä ulkonäöstä? Otti minut kun sillä hetkellä ei ollut muita tarjolla.
Siis ootko sä ap?
Jos näin on, niin koen sut vähän rasittavaksi nyt. Ensin olin surullinen ja koitin tsempata, mutta sähän taidatkin olla vähän myrtsi tapaus.
Se nyt vaan on totuus ettei miehelle ollut muita vaihtoehtoja. Ei hän ole koskaan kehunut ulkonäköäni, ei millään lailla ja kyllä minä olen kehunut hänen ulkonäköään.
Nyyh! Oikeesti lapsellista märinää.
Ikävää...onko sulla paljon fb-kavereita? Ehkä kuvasi hautautui feediin eikä kukaan nähnyt sitä, jos heitä on vähän? Ja jotkut, etenkin keski-ikäiset miehet ei tykkää facessa oikein mistään. Tykkääkö miehesi muiden kuvista? Joka tapauksessa en usko että tuo rumuudesta johtuisi.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää...onko sulla paljon fb-kavereita? Ehkä kuvasi hautautui feediin eikä kukaan nähnyt sitä, jos heitä on vähän? Ja jotkut, etenkin keski-ikäiset miehet ei tykkää facessa oikein mistään. Tykkääkö miehesi muiden kuvista? Joka tapauksessa en usko että tuo rumuudesta johtuisi.
Ei ole montaa kaveria ja mitä mieheeni tulee niin meidän parisuhde alkoi vähän erikoisella tavalla. Tavattiin tv. N chätin kautta eli tekstailtiin ja puhuttiin puhelimessa tunteja ja päiviä eikä hän tiennyt ulkonäöstäni mitään. Sitten tavattiin ja ei kai hän osannut perääntyä vaikka ei minusta koskaan ole ulkonäöllisesti pitänyt.
Minun profiilikuvalla 0 tykkäystä, mutta piilotin kuvan siitä näkymästä ettei näkyisi kaikille, koska en halua herättää huomiota somemaailmassa. En edes ole somessa tykkäysten takia.
Oletko varma että kamusi yleensä tykkäilevät profiilikuvista? Joskus olen ajatellut että joku saattaa haluta profiilikuvaksi sellaisen, jota kukaan ei ole julkisesti kommentoinut tai tykännyt. Profiilikuvahan on aina julkinen joten siitä näkyy tykkääjien ja kommentoijien kommentit kaikille. Etenkin tällainen tulee mieleen kun joku sellainen julkaisee profiilikuvan, joka ei muuten julkaise julkisesti tai kaikille kavereilleen samoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäiletkö itse muiden kuvista? Minä en ainakaan tykkäile sellaisten kuvista ja jutuista, jotka eivät koskaan tykkää minun kuvistani ja jutuistani.
Tykkään ja olen keski-ikäinen eikä mies takuulla pidä kauniina kun ei koskaan tykkää mistään profiilikuvasta.
Keski-ikäinen? Ja tällainen aloitus???
Jos ei ole provo niin.... ehhhh....
Typerin aloitus ikinä. Jo se, että laittaa jotain profiilikuvia, on typerää. Sitten vielä seurailee jotain tykkäämisiä.
Jos olet kun kaunis mutta niin ilkeä ihminen ettei kukaan pidä sinusta?
Tämän takia en uskalla vaihtaa omaa profiilikuvaani uuteen. Pelkään ja tiedän, että tykkäyksiä tulee vain pari kolme, nekin säälistä.
Minä todella harvoin tykkään kenenkään profiilikuvasta. On mulle vähän liian teinimeininkiä sellainen. Jos se profiilikuva on otettu jossain kivassa paikassa tai siinä on jotain reipasta touhua, sitten saatan tykätä.
Minä en tykkäile facessa mistään julkisista päivityksistä, sisältäen profiilikuvat. En pidä siitä, että omille kavereille näkyy mistä olen tykkäillyt.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäiletkö itse muiden kuvista? Minä en ainakaan tykkäile sellaisten kuvista ja jutuista, jotka eivät koskaan tykkää minun kuvistani ja jutuistani.
Tää on yksi syy miksi lähdin Facebookista. Aikuisten hiekkalaatikko. Ei vaan jaksa.
Voi sua pientä. Sun miehesi sanoo vaan noin. Oikeasti on mustis. Eikä facebookin kateelliset kenestäkään tykkää.
Hae pinterestistä joku ihana eläimen kuva ja laita se sun profiilikuvaksi. Ei ole mikään pakko olla oma foto.
Vierailija kirjoitti:
Voi sua pientä. Sun miehesi sanoo vaan noin. Oikeasti on mustis. Eikä facebookin kateelliset kenestäkään tykkää.
Hae pinterestistä joku ihana eläimen kuva ja laita se sun profiilikuvaksi. Ei ole mikään pakko olla oma foto.
No ei ole kyllä mies ollut ikinä mustis. Tajuaahan se itsekin ja on huomannut tässä vuosien varrella ettei kukaan mies mua huolisi.
Kun se miehesi kohta jättää sinut, se ei johdu rumuudesta vaan siitä, että olet itsesäälissä rypevä uhriutujaruikuttaja.