Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei tykännyt facebookin profiilikuvastani

Vierailija
08.03.2018 |

Ei edes oma mies. Niin ruma olen.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun elämän ainoa sisältö on se, kuinka moni tykkää profiilikuvastani.

Vierailija
42/76 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei edes oma mies. Niin ruma olen.

Päätit siis tulla keskustelupalstalle vinkumaan sääliä. Hieno elämä sulla kun noin isot murheet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että kamusi yleensä tykkäilevät profiilikuvista? Joskus olen ajatellut että joku saattaa haluta profiilikuvaksi sellaisen, jota kukaan ei ole julkisesti kommentoinut tai tykännyt. Profiilikuvahan on aina julkinen joten siitä näkyy tykkääjien ja kommentoijien kommentit kaikille. Etenkin tällainen tulee mieleen kun joku sellainen julkaisee profiilikuvan, joka ei muuten julkaise julkisesti tai kaikille kavereilleen samoja.

Saahan sen piiloon asetuksista.

Vierailija
44/76 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä oo isot ongelmat ja murheet jos se on suurin, että muut ei tykkää facebookin kuvasta. Leikkaa pääsi paikalle jonkun missin kuva ja kato tuleeko enempi tykkäyksiä. Jos ei niin pärstässäsi ei ole vikaa. Ja miehesi mielestä saatat olla hyvä sängyssä. Annatko hänelle suu sexiä ts. Otatko usein suihin? Se jos joku saa miehen pysymään talossa.

Vierailija
45/76 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on ongelma kirjoitti:

No eipä oo isot ongelmat ja murheet jos se on suurin, että muut ei tykkää facebookin kuvasta. Leikkaa pääsi paikalle jonkun missin kuva ja kato tuleeko enempi tykkäyksiä. Jos ei niin pärstässäsi ei ole vikaa. Ja miehesi mielestä saatat olla hyvä sängyssä. Annatko hänelle suu sexiä ts. Otatko usein suihin? Se jos joku saa miehen pysymään talossa.

Mieheni ei edes halua seksiä kanssani. Kerran tai kaksi kuukaudessa antaa velvollisuudesta seksiä vaikka itse haluaisin joka päivä. Olen kokeilunhaluinen seksistä mutta ei sekään auta.

Vierailija
46/76 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö sulla oo yhtään oikeaa ystävää?

oot kuitenkin miehen saanut..miten?

Mulla kaverit ja pari tuttua tykkää melkein kaikista päivityksistä.

Fases kavereita 75.

Vierailija
47/76 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on blondi ystävä..joka lakkasi yli 40v päivittämästä profiilikuvaansa:)

On nykyään lihava ja naama roikkuu...

Ulkomaalaiset miehet ihmettelee yli 8 vuotta vanhoja profiilikuvia...

Vierailija
48/76 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fases kavereita 75.

Ei ole johan minä kirjoitin että löysin mieheni tv. N chät ohjelman kautta.

Vierailija
49/76 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla tapana vaihtaa profiilikuvaselfietä usein. Itseä ärsyttää selfiet ja usein eli parin päivän/ viikon välein vaihdetut ärsyttää lisää.

Vierailija
50/76 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fases kavereita 75.

Montako fasebook kaveria sulla on?

Vierailija
51/76 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha reps tämä oli hyvä. Surkeuden huipennus kun ei tule yhtään tykkäystä.

Vierailija
52/76 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fases kavereita 75.

81

Vierailija
53/76 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on juuri niin kuten joku tässä aiemmin kirjoitti, että yleensä vähemmän kauniit ihmiset saavat profiilikuvastaan ylistäviä kommentteja, koska on helpompi sanoa itseään vaatimattomamman näköiselle henkilölle kohteliaisuuksia kuin itseään kauniimmalle. Kauniit ihmiset saavat vähemmän tykkäyksiä. Ylipäänsä minua kyllästyttää keski-ikäisten naisten heruttelu-kuvat, joihin he itse kommentoivat, että "mä on niin rupsahtanut". SItten kaikki ns. kaverit kirjoittavat, että "etkä oo, mä oon" jne.jne. ja sama keskusteluketju jatkuu, jatkuu jatkuu... En ole ikinä laittanut faceen itsestäni kuvaa. Laitan profiilikuvaksi lemmikkini tai huonekasvini ym. Minusta on kiusallista jo pelkkä ajatus siitä, että asetan kaverit ja kavereidenkaverit ja kummien kaimat potentiaalisiksi kehujikseni.

Vierailija
54/76 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huomannut että nämä ikisuosikit saavat profiilikuvilleen tunnissa toistasataa tykkäystä vaikka olisi susiruma perunanokka. Toiset, jopa hyvinkin kauniit eivät saa koskaan kuvilleen montaakaan tykkäystä. Koulukiusaus menttaliteetti on Facebookissakin. Suurisuiset pätijät keräävät aina suurimman ihailijajoukon.

Itse en tykkää sellaisten henkilöiden kuvista jotka eivät koskaan tykkää minunkaan kuvistani tai edes kommentoi mihinkään yhtään mitään. Roikuttavat vain kaverina yltiöpäisestä yteliaisuudesta.

En myöskään tykkää jos yksi ja sama henkilö vaihtaa profiilikuvaansa kerran kahdessa viikossa. Kerran vuodessa profiilikuvan päivittäminen riittää.

Vierailija
55/76 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että kamusi yleensä tykkäilevät profiilikuvista? Joskus olen ajatellut että joku saattaa haluta profiilikuvaksi sellaisen, jota kukaan ei ole julkisesti kommentoinut tai tykännyt. Profiilikuvahan on aina julkinen joten siitä näkyy tykkääjien ja kommentoijien kommentit kaikille. Etenkin tällainen tulee mieleen kun joku sellainen julkaisee profiilikuvan, joka ei muuten julkaise julkisesti tai kaikille kavereilleen samoja.

Profiilikuvan saa laitettua niin ettei siinä näy tykkäykset eikä kommentit. Ainoastaan kansikuvaa ei saa niin.

Vierailija
56/76 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

VähemmänKaunis kirjoitti:

Asia on juuri niin kuten joku tässä aiemmin kirjoitti, että yleensä vähemmän kauniit ihmiset saavat profiilikuvastaan ylistäviä kommentteja, koska on helpompi sanoa itseään vaatimattomamman näköiselle henkilölle kohteliaisuuksia kuin itseään kauniimmalle. Kauniit ihmiset saavat vähemmän tykkäyksiä. Ylipäänsä minua kyllästyttää keski-ikäisten naisten heruttelu-kuvat, joihin he itse kommentoivat, että "mä on niin rupsahtanut". SItten kaikki ns. kaverit kirjoittavat, että "etkä oo, mä oon" jne.jne. ja sama keskusteluketju jatkuu, jatkuu jatkuu... En ole ikinä laittanut faceen itsestäni kuvaa. Laitan profiilikuvaksi lemmikkini tai huonekasvini ym. Minusta on kiusallista jo pelkkä ajatus siitä, että asetan kaverit ja kavereidenkaverit ja kummien kaimat potentiaalisiksi kehujikseni.

ootko sä se yli 40v blondi?

Vierailija
57/76 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fases kavereita 75.

81

oho...montako on oikeaa ystävää näistä?

Vierailija
58/76 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa nyt jo. Ammattivalittaja valittaa ammatikseen eli ihan sama mitä te tälle vastaatte, ruikutus jatkuu.

Vierailija
59/76 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron sinulle (ja muillekin samanlaisten asioitten kanssa painiville) että se on vain sosiaalinen media. Sillä ei ole mitään väliä kuinka monta tykkäystä, kaveria tai seuraajaa sinulla on sosiaalisen median tileillä. Se et ole sinä etkä sinä ole sosiaalinen media. Olet ainutlaatuinen juuri tollaisena eikä toista samanlaista ole olemassa. Joten älä pahoita mieltäsi siitä ettei facebook kuvasi saanut tykkäystä. T. Tyttö 22-v

Vierailija
60/76 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene pois sieltä facesta. Se on valheellinen maailma, täynnä kiiltokuvaelämäntarinoita. Ei itsearvostus voi olla kiinni siitä, tykkääkö joku sun kuvasta vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi