Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset palailevat järkiinsä - facebook sukeltaa

Vierailija
07.03.2018 |

Facebookin käytössä hurja muutos – Onko tämä aikani arvoista, kuluttaja miettii

Epäaito kiiltokuvaminä ei enää kiinnosta ihmisiä. Nyt halutaan taas nähdä aitoja ihmisiä.

https://yle.fi/uutiset/3-10105132

Tervetuloa ihmiset takaisin oikeaan maailmaan!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä voi todella olla terveyden merkki.

Vierailija
2/27 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tutut on ainakin facen sijaan instassa kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtainen kokemus.

Fb on kyllästyttänyt puolisen vuotta.

Olen käyttänyt sitä 2,5 vuotta.

Vierailija
4/27 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alkoi aikanaan tympimään, kun Facen sovellus itse päättää mitä minä haluan nähdä. Jos haluaa jutut aika järjestykseen, niin se pitää tehdä monen mutkan kautta. Nykyään käynkin noin kerran viikossa katsomassa päivityksiä, jos sitäkään. Ja itse en ole päivittänyt seinälleni juttua viimeiseen puoleen vuoteen kuin kerran.

Vierailija
5/27 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tutut on ainakin facen sijaan instassa kaikki.

No heh heh!

Vierailija
6/27 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se hyödyttää jos facebookin käyttö vähenee kun kaikki kuitenkin siirtyy sieltä vain muihin someihin? Eipä joku instagram ja blogit anna yhtään sen aidompaa kuvaa ihmisten elämästä, päinvastoin.

Vierailija
7/27 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn facessa nykyään enää ehkä 2 krt kuussa. En vaan jaksa.

Vierailija
8/27 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan vain paria harrasteryhmää ja yhtä vertaistukiryhmää. Joskus kirppiksiä myös. Ikinä en edes ole mitään päivitellytkään. En näe tarvetta sille.

Vierailija
9/27 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret siirtyvät muualle someen joko anonyymisti tai sitten niin, että seuraajaporukka on todella rajallinen. Aikuiset taas ei jaksa niitä mainoksia mainosten perään.

Vierailija
10/27 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häivyin facebookista jo pari vuotta sitten.

Vierailija
11/27 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn joka päivä. Kiva nähdä ystävien ja tuttavien päivityksiä. Itsekin päivittelen kun siltä tuntuu. Ja ryhmät on täynnä samanhenkisiä ihmisiä. En edes oleta tai toivo, että siellä sieluja pohjamutia myöten availlaan, se tehdään puhelimessa tai kasvotusten. Tykkään👍

Vierailija
12/27 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin kun ihmiset siiirtyny Instagramiin vielä astetta pahempaan OMG😍😍 -maailmaan.

Vierailija
13/27 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiverto av-mamma on sellainen juoruämmä ja kyttääjä että some on hänelle taivaan lahja. Ei luovu ikinä.

Vierailija
14/27 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn FBssa useimpina päivinä. Ihan näppärä tapa pitää yhteyttä läheisiin, kun ovat hajaantuneet paitsi ympäri Suomea myös ympäri maailmaa. Itsekään en asu Suomessa, ja FB on näppärin tapa vaihtaa kuulumisia ison joukon kanssa samanaikaisesi.

FBssa on paljon huonoja puolia, mutta eivät kaikki käyttäjät siellä tuntikausia päivässä roiku ja esitä jotain kiiltokuvaelämää.

Vierailija
15/27 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Facebook olekaan enää sosiaalisen ja modernin ihmisen itsestäänselvyys? Sellainen, joka koetaan pakolliseksi esim. ollakseen mukana työelämässä. Sellainen tilanne oli muistaakseni 2012. Hyvä jos ihmiset järkiintyvät taas.

Vierailija
16/27 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskiverto av-mamma on sellainen juoruämmä ja kyttääjä että some on hänelle taivaan lahja. Ei luovu ikinä.

Et tainnut ymmärtää aloitusta.

Vierailija
17/27 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosiin enää jaksanut päivitellä mitään. Pari kertaa viikossa käyn velvollisuuspeukutukset tekemässä. Eli selaan sivua alaspäin ja peukutan lukematta kaikkien tuttujen kuvat ja jutut.

Auki pidän profiilia vain siksi, että paikkakunnallamme on ryhmä, minkä kautta saa nopeimmin tiedon tapahtumista. Jos se loppuu, voin poistua koko facesta

Vierailija
18/27 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotias tyttäreni sanoi, että vain nolot vanhukset ovat Facebookissa= minä olen siellä. Nuorilla on ihan muut kotkotukset, mutta kovasti se some on koukuttanut heidät.

Vierailija
19/27 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus: "Mun tutut on ainakin facen sijaan instassa kaikki."

Ja kohta ei enää sielläkään...

Vierailija
20/27 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin kun ihmiset siiirtyny Instagramiin vielä astetta pahempaan OMG😍😍 -maailmaan.

OMG oot goals!!😍😍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä