Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietääkö joku PostNordin paketeista? Miksi vain kotiinkuljetus tai nouto jostain terminaalista?

Vierailija
07.03.2018 |

Googlasin että jotain noutopisteitä olisi Turussa esim. kauppojen yhteydessä mutta nyt joudun lähtemään seikkailemaan jonnekin teollisuusalueelle kun olen töissä suurimman osan päivästä jolloin kotiinkuljetus olisi ollut vaihtoehto (ja juu asun kerrostalossa, summeri, niin ei voi käyttää tätä), onpa älytöntä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kaupungissa ainakin toimitetaan lähimpään K-marketiin.

Vierailija
2/9 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa kaupungissa ainakin toimitetaan lähimpään K-marketiin.

Sitä ihmettelenkin ettei ollut edes vaihtoehtona tuossa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postnord toimittaa kmarkettiin niinku muutki tai sitte matkahuoltoon.

Vierailija
4/9 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postnord toimittaa kmarkettiin niinku muutki tai sitte matkahuoltoon.

Siis mitä ihmettä, miksei tuossa tekstarissa ollut tätä vaihtoehtoa? Tänään klo 18 mennessä piti tekstarilla valita niin ehtisiköhän sinne aspaan soitella vielä...

Vierailija
5/9 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin sinne aspaan ja kuulemma kyse on jostain K25425¤&:n paketista niin tätä eivät voi toimittaa Ärrälle :( Kumma juttu tällainen asiakkaan hypyttäminen :(

Vierailija
6/9 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti johtuu sitten lähettäjästä, että paketti luovutetaan vain vastaanottajalle.

Vierailija
7/9 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on huono kokemus PostNordin toiminnasta. Tilasin paketin Ebaystä ja sen toimittajaksi oli merkitty PostNord. Seurasin lähetystä myyjän antamalla lähestyskoodilla ja eräänä päivänä huomasin, että seurannassa luki teksti: lähetystä ei voitu toimittaa, koska ovikoodia ei tunnettu. Soitin paikalliseen PostNordin numeroon ja kysyin lähetyksestä. Puhelimeen vastannut mies kertoi, että kuriiri ei ollut päässyt käytävänovesta porraskäytävään, koska ei tiennyt koodia. Kysyin mieheltä, miksi minulle ei oltu soitettu ja kysytty koodia, mies kertoi, että lähetyksessä ei ollut puhelinnumeroani. Kun kysyin, kuinka voisin saada lähetyksen, mies kertoi, että voisin joko noutaa sen heidän varastostaan viikon päästä (koska lähetystä ei oltu vielä kirjattu toimitettavaksi varastoon) tai sopia uuden ajan, jolloin lähetys voitaisiin toimittaa minulle. Kerroin miehelle, että jälkimmäinen vaihtoehto sopisi minulle paremmin ja ehdotin, että lähetyksen voisi toimittaa minulle esimerkiksi seuraavan päivänä klo 16. jälkeen. Kerroin samalla miehelle ovikoodin ja puhelinnumeroni.  Mies oli hetken hiljaa ja sanoi sitten, että ainoa ajankohta, joka seuraavana päivänä sopisi, olisi noin klo 11.15, koska se oli ainoa vapaa ajankohta toimituksille sillä viikolla. Niinpä sitten seuraavana päivänä klo 11 lähtien minun oli oltava kotona vastaanottamassa kyseistä lähetystä.  Kuriiri toimitti lähetyksen minulle vihdoin noin klo 11.30.  Mainittakoon, että normaalisti Ebaystä tilaamani tuotteet tulevat normaalisti lähimpään postin noutopaikkaan ja saan niistä vastaanottoilmoituksen.

Vierailija
8/9 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää tilatessa valita oikea toimitustapa itsellesi. Joko kotiinkuljetus tai noutopiste. Eivät vie kotiinkuljetus pakettia enää noutopisteeseen kun menee eri koodeilla. Itseäni ärsyttää kyllä tavarantoimittajana kun ihmiset eivät voi etukäteen selvittää toimitusehtoja ja sitten odottavat että ilmaiseksi menee kaikki muutokset ja ylimääräiset lähetykset.

Vierailija
9/9 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää tilatessa valita oikea toimitustapa itsellesi. Joko kotiinkuljetus tai noutopiste. Eivät vie kotiinkuljetus pakettia enää noutopisteeseen kun menee eri koodeilla. Itseäni ärsyttää kyllä tavarantoimittajana kun ihmiset eivät voi etukäteen selvittää toimitusehtoja ja sitten odottavat että ilmaiseksi menee kaikki muutokset ja ylimääräiset lähetykset.

No opinpahan tästä, kyseessä oli elämäni ensimmäinen nettitilaus Englannista enkä kyllä muista että oli mitään toimitusvaihtoehtoja. Oletin paketin tulevan lähimpään pisteeseen (Posti, postin pakettiautomaatti tai ärrä) kuten kaikki kotimaiset aikaisemmat tilauksenikin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän