Ihmiset palailevat järkiinsä - facebook sukeltaa
Facebookin käytössä hurja muutos – Onko tämä aikani arvoista, kuluttaja miettii
Epäaito kiiltokuvaminä ei enää kiinnosta ihmisiä. Nyt halutaan taas nähdä aitoja ihmisiä.
https://yle.fi/uutiset/3-10105132
Tervetuloa ihmiset takaisin oikeaan maailmaan!
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Eikö Facebook olekaan enää sosiaalisen ja modernin ihmisen itsestäänselvyys? Sellainen, joka koetaan pakolliseksi esim. ollakseen mukana työelämässä. Sellainen tilanne oli muistaakseni 2012. Hyvä jos ihmiset järkiintyvät taas.
Muistan, NAURETTAVAA. Itse en tähän koskaan lähtenytkään koska ei kiinnosta. Ajattelin että hankin työelämäni sitten muualta, somessa en ala kiiltokuvaa esittämällä nuoleskelemaan ketään, sori siitä.
Ainiin, ja silloin jos tuon sanoi ääneen niin oli nolo kehityksen jarru. Hah.
22
Mulla loppui omat päivitykset siihen, että etusivu oli täynnä pääasiassa ”suositeltuja sivuja”. Jos olen kiinnostunut asiasta, niin etsin sen ilman suositustakin. Enkä tiiä mihin suositukset perustui, koska eivät olleet kiinnostukseni kohteita. Myös se, että ”kavereissa” alkoi olla liikaa turhia ihmisiä kuten työkavereita, vanhoja koulukavereita, baarituttuja...
Miten oman sivun julkaisut saa siihen järjestykseen kuten olikin, eli julkaisujärjestykseen? Muutamassa päivässä hävinny sivulta asioita ja näkyy vanhoja juttuja.
Hohhoh, täällä somea osaamattomat taas koettaa vakuutella, että "ihan typeriä tommoset some huomioh*oraamisjutut!!", ja vain siksi kun itse ei osata käyttää tai ei ymmärretä konseptia tai muuta yhtä typerää.
Eikä tämä koske mitään pelkkää facebookia, vaan koko somea. Mutta kyllä se töissä ja opinnoissa on aika out, jos et ole missään somessa, hyvä jos edes whatsappia osaat käyttää. Ei ne ole mitään stnasta seuraavia välineitä, vaan ihan normaaleja arjen välineitä siinä missä polkupyörä tai tiskikone. Kohtuus ihan kaikessa ja järki päässä niin hyvä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Ainiin, ja silloin jos tuon sanoi ääneen niin oli nolo kehityksen jarru. Hah.
22
Niinhän sä oletkin. Ei kukaan, jota ei esim. sienestys kiinnosta kierrä jauhamassa sitä sienestysvihaansa yhtä paljon kuin somekammoinen.
Mistä tiedät, että joku on olevinaan parempi ihminen somettomuutensa takia? Se kyllä kertoo sen sulle - aina.
En käytä facea enää. Tosin en tiedä pitääkö palata takaisin, kun olisi jonkun verran myytävää ja niissä kirppis-ryhmissä menee hyvin kaupaksi.. Onkohan mitään muuta?