Au pairit Miamissa
Sarjan tähdet esitellään Seiskassa. On Seiskan tähtityttöä, vähemmistön edustajaa..
Aiotteko katsoa? Sarja tulee kokonaisuudessaan areenaan 29.3
Kommentit (1327)
Huh huh olen nyt sivulla 47 ja aion kyllä selata keskustelun loppuun asti, joten pahoitteluni, jos nämä asiat on tullut ilmi sivuilla 47-77. Paljon onkin jo sanottu, mutta hieman haluaisin "puolustaa" Joonan flegmaattisuutta. Itselleni olisi hyvin vaikea ilmaista tunteitani ja puhua syvällisemmin vieraalla kielellä esim. juuri 2008 talouskriisistä. Suomeksi osaisin puhua siitä paljonkin, mutta englanniksi voisi hyvin olla vaikeaa. No olihan Joona aika flegmaattinen suomen kielelläkin, mutta hieman puolustin mm. noita treffejä.
Ihmetyttää kanssa, että Joona tai Matleena eivät voineet yhtään harjoitella mm. ruoanlaittoa, lastenhoitoa tai siivoamista ennen kuin lähtivät mukaan ohjelmaan. En ikinä kehtaisi mennä hoitamaan tuntemattomien lapsia noilla puutteilla. Olisin ainankin opetellut muutaman perusruoan, siivoamisen perusteet ja käynyt jtn tuttujen lapsia hoitamassa. Milloin nämä muuten saivat tietää perheistä? Terminaalissa kuitenkin kertoivat muille au paireille, että montako lasta perheessä on. Tällöin Matleena tiesi, että perheessä olisi vauva.
Ja taas liikaa bilettämistä ja tinder-treffejä. Laskeskelin, että parissa jaksossa oli yhteensä ehkä kaksi minuuttia lastenhoitoa.
Koskettavaa miten läheinen Neea on siskojensa kanssa. Varmaan ollut tosi hyvä ja huolehtivainen isosisko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janen "hyiii" kommentti on laitettu Larin kuvaan vasta useampia viikkoja myöhemmin kuvan julkaisun jälkeen.
Noloa. Kertoo että on oikein käynyt stalkkaamassa Larin profiilia. Oli outo tuo armeijakuvaankin (jossa Neaa ja Lari halaa toisiaan söpösti) Janen laittama kommentti "mäkun luulin että se kasarmi oli naapurissa". Aha. Vaikka kasarmi olis lähelläkin, ei sieltä noin vaan iltalomille pääse ja tottakai jos on hyvässä suhteessa on harmi kun ei toista näe. Jane ei tätä tietenkään ymmärrä, kun ei ymmärrä millaista on olla hyvässä ihmissuhteessa.
Alkaako olla vähän ylitulkintaa jo? Muutenkin olisi syytä rauhoittaa ketjua, koska yksi hullu spämmää sen täyteen tällaista sontaa.
Ei koko 74 sivun ketju ole vain yhden tyypin kirjoittama ja aika yhteneväinen mielipie tuntuu monella Janesta olevan. Toivottavasti Jane oikeasti ottaa palautetta vastaan ja miettii, miten voisi muuttaa käytöstään muita ihmisiä kohtaan paremmaksi.
Saman ihmisen kirjoituksia on.
Mitä tohon instaan tulee, niin minunkin mielestä Janen kommentit on enemmän humoristisen sarkastista läppää, kuin kiusaajan huutelua
Ahaa, nyt vaihtu "kaikkiih on mulleh kateellisiii niinku ku oon nii täydellineen ja upee ja kaunis ja kaikki kuolaa siks ne antaa kritiiikkii" tälläseen "Ei kukaah muu niiku mua kritisoi ku joku yks hulluuh kaikki muut pitää mua kauniina ja supertähtenä". Jane cmon tässä ketjussa sadat ihmiset on kertonu mikä sun käytöksessä ja sussa ihmisenä mättää ja et oot supertavallinen pulliainen. Ei tasan oo vaan yks ihminen. Katsos peukutusten määrää suosituimmissa viesteissä ja alkupään viesteissä niit saat vähän kuvaa et paljon tääl on jengii ja tää on suomen suosituin keskustelupalsta. Siis miten et voi kattoo peiliin ollenkaan, vaan kokoajan keksit jotain tekosyitä miks saat huonoo palautetta. Sun kannatais nyt oikeesti vähän miettiä ja mennä itsees ja oppia niin sustakin vois tulla ihan jees tyyppi. Mitään mallia tai näyttelijää tai sellasta julkkista jota muut katsos ihaillen susta ei tuu koskaan tuleen, mutta siis ees siedettävä ihminen sinne lidlin kassalle.
Vierailija kirjoitti:
Jane tietty kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lähettänyt tänne tänään muutaman Janea arvostelevan viestin. Sivujen 1-73 Janea arvosteleviin kommentteihin minulla ei ole osaa eikä arpaa. Hupaisiaa huomata, että joku (Jane?) oikeasti uskottelee että täällä olisi vain yksi Janea arvosteleva tyyppi, jolla on aikaa ja kinnostusta laittaa tänne viestejä Janesta 24h7. Aika itseriittoisaa ajatella niin.
Ihanaa yhteenkuuluvaisuuden tunnetta tässä määki(n)jä porukassa.
Ai että tekee gutaa, pistetään se bitch kuriin, tulee niin voimaannuttava olo.
Eihän me kiusata, eihän? Mehän ollaan vain oikeudenmukaisia, eihän noin ruma saa luulla itsestään liikoja?
Määäääääää määäääääääääää määäääääääääää
keneltä leikataan bääääääääääääääää
Ei ole tainnut kovinkaan moni sanoa Janea rumaksi. Ihan nätti on ulkoa päin, sisin onkin sitten toinen juttu. Jane haukkui isäntäperhensä äitiä bitchiksi, itse en koskaan haukkuisi ketään sillä sanalla.
Joo ei oo ruma, vaan todella ihan tavallinen pulliainen. max vois sanoa et perusnätti. Siksikin oudot kuvitelmat et kaikki on kateellisia kun ihan peruspäivänä perustilanteissa tulee niiiin monta hänät nätimpää ja kauniimpaa ihmistä vastaan. hän oli niin itseriiittoinen, että sen takia jengi huomauttaa ettei se nyt ihan kedon kaunein kukka ole.
Ainiin se unohtui sanoa, että ymmärrän Janea osittain siinä kohtaan, kun kaikki muut avautuivat. En ole yhtään Janen kaltainen vain vertaisin itseäni enemmän Neeaan. Itse en tuossa tilanteessa missään nimessä haluaisi avautua mun rankoista vaiheista. Kamerat kuvaa ja vaikka ei kuvaisi, niin eivät ole tarpeeksi tuttuja minulle. Olen avautunut rankoista vaiheistani vain miehelleni ja osittain parhaalle ystävälleni. Muuten en tässä Janea puolustele, mutta tuollainen avautumisrinki olisi aivan kamala :D Janen kertomat jutut on voitu myös leikata pois.
Tuossa pari sivua sitten oli keskustelua Neeasta ja hänen kiltteydestään tai "kiltteydestään". Neea tosiaan moneenkin otteeseen ohjelman aikana kommentoi aika piikikkäästi etenkin Janen juttuja, mutta toisaalta en kyllä yhtään ihmettele. Neeasta tuli sellainen kuva, että on kiltti ja mukava, mutta tarvittaessa osaa myös puolustaa itseään. Se on ihailtava piirre omasta mielestäni. Oikeasti lähinnä nautin siitä, että Neea laittoi välillä Janelle vähän kapuloita rattaisiin ja kettuili takaisin, toisin kuin perästävedettävä Matleena tai Joona. Neea pärjäsi mielestäni tosi hyvin tuon kolmikon kanssa siitä huolimatta, että he olivat jossain vaiheessa jo muodostaneet oman kolmikkonsa johon hän ei selkeästi kuulunut.
Huvittaa myös se, että Jane antoi ymmärtää ohjelmassa että Neea ei juo ollenkaan alkoholia. Kuitenkin jokaisella kerralla kun nelikko lähti bilettämään tai viettämään aikaa johonkin, oli myös Neealla skumppa/drinkki/mikälie lasi kädessä. Ja monessa kohtaa näkyi, että kaatoivat ihan samasta pullosta kaikille eli ei ollut mitään limpparia Neean lasissa. Ymmärtäisin ärtymyksen jonkun juomattomuudesta, jos se olisi sellaista täysin raivoraitista ja todella tuomitsevaa, eli että kyseinen henkilö marttyyrina hörppisi vettä ja saarnaisi koko illan muiden juomisesta. Neea vaikutti lähinnä siltä, ettei halunnut vetää lärvejä kameran edessä, mutta joi ihan "normaalisti" muutaman juoman ja piti hauskaa. Mikä hemmetin ongelma tuollaisessa voi jollekulle olla? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittava tuo Joonan deitti viimeisessä jaksossa. Jätkä tulee ravintolaan ja puhua pälpättää jotain talousasioita, sitten toteaa että pakko löhtee kuntosalille ja lähtee. Ruoatkin jää syömättä :D
Oli tosi epäkohteliasta jättää ruokailu kesken, ehkä amerikkalainen tapa ilmoittaa, että ei yhtään kiinnosta.
Muutenkin jäi outo kuva tyypistä. Puhua pälpätti koko ajan, ei tuntunut kestävän hiljaisuutta ollenkaan, ja yhtäkkiä vain poistui paikalta. Oli aivan omassa kuplassaan koko tapaamisen ajan, vuorovaikutus loisti poissaolollaan.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä olenko mielipiteitteni kanssa ihan yksin mutta musta tuntuu että mä näen jotenkin Neean läpi. Se ei ole niin kiltti mitä antaa ymmärtää ja kun jaksoja katsoo niin sehän yllättävän monta kertaa naljailee ja kuittaa jostakin.
Esimerkiksi Kun Jane heitti ohimennen viimeisellä piknikillä että osti sellaisen sormuksen jolla voi skumppapullot avata niin Neea tähän " Sä ostat kyllä tosi paljon kaikkee krääsää" mikä ei minun mielestä ollut välttämättä hyvässä hengessä heitetty. Sitten kun ne meni sinne Key paikkaan vai mikä lie niin ne muut puhu siitä ympäristöstä hyväntuulisena että miten on erilainen yms niin siihenkin se nasautti sanoa jotenkin että " Mitä te oikeen oletitte" ja eniten mulla särähti korviin se kun se siinä ekassa perheessä niille lapsille vähän niinkuin selän takana siitä ruuasta jauho että eikö olekkin paljon parempaa hänen tekemänsä kuin mitä yleensä syötte yms. Ymmärrän että järkyttyi siitä kulttuurierosta mutta se meni kuitenkin niiden ihmisten kotiin ja musta sen ne itkuiset kommentit oli aika loukkaavia, mutta onneksi perhe ymmärsi.
Toisaalta sehän myönsi siinä jossain vaiheessa että hänen pitää itsensäkkin mennä itseensä ja muuttaa asennettaan ja niin kyllä kannattaakin. Selvästi oli jäänyt jotain hampaankoloon vielä ja sen näkee jo naaman peruslukemista.
On toki kiltti ja empaattinen myös oikeasti, mutta ei niin kiltti mitä antaa ymmärtää.
Ihmeellinen vaatimus, että Neean olisi pitänyt olla täydellisen kiltti ja hyväntahtoinen. Onko sellaisia olemassa? Enkä kyllä ihmettele, että tunsi olonsa aikuiseksi noiden bileteinien kanssa, en olisi tuntia pidempään jaksanut noin lapsellisia juttuja tuon ikäisenä.
Ja mitä tulee tuohon Haitifamilyyn, niin Suomessa olisivat lastensuojeluperhe, ja itse pidän Neeaa todella rohkeana että uskalsi nostaa kissan pöydälle. Hänhän puhui heikompien puolesta! Kaikesta näki, että vanhemmilla ei ollut kehityspsykologian alkeetkaan hallussa: uhkaillaan väkivallalla, lyödään (sanotaan että ei olla väkivaltaisia - mitä lyöminen ja läimäyttely on muuta kuin väkivaltaa?), teetetään lapsella aikuisen työt, ei anneta oikeita ravintoaineita vaan vain sairastuttavaa mössöä (ruokailutottumukset näki perheen äidistäkin), ei tarjota lapsille muuta virikettä kuin TV ja Internet, jne. jne.
Janessa näkyi selvimmin suomalaisen juomakulttuurin pimeät puolet - että ilo ilman viinaa on teeskentelyä ja että on ok ärsyyntyä toisen juomattomuudesta ja painostaa ja manipuloida kaveria juomaan.
Aina sama tyyppi tulee puolustamaan Neea ja selittämään sen käytöstä. Ei me tykätä Neeasta yhtään sen enempää, vaikka sä kirjottaisit kilometrin pitusia viestejä. Neea on tylsä, väritön ja persoonaton bileiden pilaaja. Sellanen seinäruusu, jolla ei edes ole mitään asiaa au pairiksi.
Niin nolo nainen, ekassa au pair-perheessä ei voinut yhtä kertaa syödä pizzaa ja meni huoneeseen poraamaan, kun ei pystynyt syömään pizzaa. Olis pysyny Suomessa sen nössön poikaystävänsä kanssa, eikä menny jenkkeihin asti nolaamaan itseään.
Katsokaa Ilta-Sanomien sivuja, siellä tänään oli juttua tästä aupair-kaudesta (linkatkaa te, jotka puhelimella osaatte). Siellä joku tuottaja tms. selittää, että lastenhoitamista ei tarvitse osata, kun tuonne ohjelmaan hakee. Jep jep..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina sama tyyppi tulee puolustamaan Neea ja selittämään sen käytöstä. Ei me tykätä Neeasta yhtään sen enempää, vaikka sä kirjottaisit kilometrin pitusia viestejä. Neea on tylsä, väritön ja persoonaton bileiden pilaaja. Sellanen seinäruusu, jolla ei edes ole mitään asiaa au pairiksi.
Niin nolo nainen, ekassa au pair-perheessä ei voinut yhtä kertaa syödä pizzaa ja meni huoneeseen poraamaan, kun ei pystynyt syömään pizzaa. Olis pysyny Suomessa sen nössön poikaystävänsä kanssa, eikä menny jenkkeihin asti nolaamaan itseään.
Siis taas tää sama väite et yks vaan puolustaa ja yks vaan haukkuu Janea :D:D Tää on eka viesti missä puhun Neeasta, tosi huvittavan harhasta et luullaan et tällä suomen suosituimmalla palstalla vain yksi on sitä mieltä et Neea on ihana tyttö (vaikka just suurinosa nimenomaan Neeasta tykkäsi selvästi näiden kirjotuksien perusteella, niinkuin minäkin). On niin harhasta settiä että tulee ihan Jane ja Janen suuruudenhullut harhat mieleen viestistäsi :D
Kyllä noi sun viestit tunnistaa. V:nmoista selittelyä, miksi Neea tekee sitä ja tätä, ymmärtäkää nyt Neea ja kilometrin pitusia nää sun selittelyt. Olet samaa tehnyt ketjun alusta lähtien. Kuvitteletko, että me aletaan jotenkin näkemään Neea jotenkin positiivisemmassa valossa, kun sä kirjotat näitä sun selittelyjä? Itse asiassa se saattaa alkaa ärsyttämään vielä enemmän, jos se nyt ylipäänsä on mahdollista.
Voi tätä myötähäpeän määrää, kun katsoo tuon Janen touhuilua. Suuttuu poikakaverille, kun hän ei ole ekalla viikolla tulossa Seattlesta Miamiin. Ei ole tainnut olla maantiedon tunneilla hereillä, kun tuo välimatka ei ole mikään Tampereelta Turkuun, vaan vastaa matkaa Helsingistä Gran Canarialle. Ihan helpostihan sitä hyppää lentokoneeseen ja lentää 6 tunnin lennon rakkaan luo tuosta vaan. Jep jep...
Sitten tuo kuohkaaminen Neean juomattomuudesta. Siis mitä vittua? Eikö se oo jokaisen ihan oma asia juoko vaiko eikö. Tämä Jane on porukan vanhin mutta henkiseltä iältään porukan nuorin. Koulukiusaaja ja olevinaan maailman napa, vaikka ei ole mitään aihetta olla. Tarvittaisiin aika raskaasti nöyryyttä tuohon touhuun. Veneretkellä heti väittämässä että hänet olisi tyrmätty tipolla. Kaikkea ei toki televisiosta näe, mutta ei tarvitse olla mikään Sherlock, että tajuaa Janen ihan itse juoneen itsensä tuohon kuntoon.
Matleena ihan symppistyyppi, vaikka meistä ei varmaan mitään sydänystäviä koskaan tulisikaan, jos tunnettaisiin. Tuo poju on vähän hukassa, mikä tosin on ihan ymmärrettävää koulukiusaamistaustan huomioon ottaen. Sai paljon rohkeutta ja itsevarmuutta reissun edetessä lisää, mikä oli mukava huomata.
Neea taas on porukan kypsin ihan selkeällä erolla muihin. Kaikin puolin täyspäinen tyyppi ja muutenkin pärjäsi tosi hyvin tilanteessa kuin tilanteessa. Otti raskaasti ensimmäisestä perheestä lähdön, vaikka ihan oikea päätös häneltä. Ei kukaan voi vaatia, että noin parikymppinen au pair ottaisi vanhempien roolin host familyssä, missä vanhemmat itse olivat kykenemättömiä siihen rooliin. Neea menee elämässään vielä pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Neea taas on porukan kypsin ihan selkeällä erolla muihin.
Ei sellainen ole kypsä, joka toiseenkulttuuriin saapuessaan ei edes yritä sopeutua eikä pysty olemaan edes kohtelias, vaan menee huoneeseensa itkemään, kun on pizzaa ruokana eikä halua sitä syödä.
Neea on epäsosisaalinen, hänellä ei ole sosiaalisia taitoja eikä kykyä pitää hauskaa toisten seurassa. Hän kykenee lähinnä nyhjöttämään poikaystävänsä ja siskojensa kanssa. Sellainen mielikuva hänestä sarjan perusteella tuli. Hän peittelee sosiaalisten taitojen puutettaan absolutismiin. Eli kyse ei ole vain siitä, että hän ei halua juoda, vaan hän ei kykene olemaan muiden seurassa pitämässä hauskaa ja peittelee sitä sillä, ettei juo.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jakautuu Team Janeen (ja Matleenaan) ja Team Neeaan. Sanoisin, että Team Neeassa on samanlaiset huomaamattomat, värittömät ja persoonattomat seinähiirulaiset. Niitä varmaan tällä palstalla on paljon, mutta ei tollaset Neean tyyppiset ihmiset tosielämässä ole pidettyjä eikä suosittuja.
En itse jakaudu kyllä yhtään mihinkään tiimiin, vaan kirjoitan mielipiteeni molemmista. Yksi tietty täällä käy dissaamassa kaikki Neea kirjoitukset ja puolustelee Janea. Joko se on Jane itse tai joku kaltainen :D Aina kertoo kuinka tuollainen tylsä harmaa seinäruusu ei ole hyvä au pair eikä kukaan jaksa sellasta.
Mitä tarkoitat tosi elämässä suositulla? En mä usko että Neea elää miellyttämässä muita tai että olisi suosittu. Se riittää että on omat ystävät ja perhe, ja Neea todellakin osaa tulla toimeen jokaisen kanssa, vaikka ei välttämättä pidä heistä. Tämähän selvisi jo jaksoja katsomalla. Se kertoo ihmisestä paljon. Kaikista ei tarvitse tykätä mutta toimeen pitää tilanteen vartiessa tulla.
Esim. Janehan ei olisi halunnut tavata Lariakaan ja kyseli Matleenalta onko nyt pakko mennä moikkaamaan yms. Ja vielä ennen ku istuivat samaan pöytään sanoi Jane Joonalle jotain tyyliin ”ei v*ttu”.
En ymmärrä miksi väkisin Neeasta pitää yrittää saada väritön. Hänellä oli omat vahvat mielipiteet asioihin, ja hän seisoi näiden mielipiteiden takana. Hän tiesi millainen ihminen on & kuvaili itseään hyvin herkäksi ja perherakkaaksi. Nämä tulivat myös ilmi jaksoissa.
Ymmärtäisin, jos perustelisit tämän Neea-vihasi faktoihin, mutta tuollainen turha dissaus pelkästään dissauksen takia on turhaa.
Kaikki on nähnyt jaksot ja saanut tietyn kuvan niin Janesta ja Neeasta. Janessakin on varmasti hyviä puolia, mutta ohjelman perusteella ainakin minun on hyvin vaikea mainita edes yhtä.
Vierailija kirjoitti:
En itse jakaudu kyllä yhtään mihinkään tiimiin, vaan kirjoitan mielipiteeni molemmista.
Juu niin todella kirjoitat ylipitkiä viestejäsi lähes joka sivulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neea taas on porukan kypsin ihan selkeällä erolla muihin.
Ei sellainen ole kypsä, joka toiseenkulttuuriin saapuessaan ei edes yritä sopeutua eikä pysty olemaan edes kohtelias, vaan menee huoneeseensa itkemään, kun on pizzaa ruokana eikä halua sitä syödä.
Neea on epäsosisaalinen, hänellä ei ole sosiaalisia taitoja eikä kykyä pitää hauskaa toisten seurassa. Hän kykenee lähinnä nyhjöttämään poikaystävänsä ja siskojensa kanssa. Sellainen mielikuva hänestä sarjan perusteella tuli. Hän peittelee sosiaalisten taitojen puutettaan absolutismiin. Eli kyse ei ole vain siitä, että hän ei halua juoda, vaan hän ei kykene olemaan muiden seurassa pitämässä hauskaa ja peittelee sitä sillä, ettei juo.
Miten hän on epäsosiaalinen? Osallistui kaikkiin aktiviteetteihin vaikka oli ulkopuolinen. Tuli hyvin toimeen perheiden kanssa, jopa toisen perheen isovanhempien. Hänellä nimenomaan on kykyä pitää hauskaa toisten kanssa, eikä hän peittele sosiaalisten taitojen puutetta absolutismiin, koska hän EI ole absolutisti. Etkö huomannut jaksoja katsoessa, että kyllä Neea joi, mutta kohtuullisesti ja omien rajojensa ja halunsa mukaan. Ärsyttää edelleen tämä TURHA valittaminen. Päinvastoin Jane peittelee monien taitojen puutetta juomisen taakse ja se on totta. Alkoholi sitä ja alkoholi tätä. Sitten ihmetellään miksi kävi mitä kävi. Neealla oli joka kerta kuitenkin hauskaa bileissä ja muualla, vaikka ei kaatokännissä ollut. Itsekin sanoi että voi pitää hauskaa ilman hirveätä määrää alkoholia.
JOTEN LOPETA JO.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse jakaudu kyllä yhtään mihinkään tiimiin, vaan kirjoitan mielipiteeni molemmista.
Juu niin todella kirjoitat ylipitkiä viestejäsi lähes joka sivulle.
Ja niin aion jatkossakin kun sun väittämät ei pohjaudu faktoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin myös tuota Matleenan perheen touhua. Siis että oikeasti pistetään pihalle melkein saman tien? Ei mitään väliä sillä, että toinen on lennätetty toiselta mantereelta. Itse sen perheen asemassa ajattelisin varmaan, että ok, tuolla ei ole kokemusta lapsista, mutta annetaan silti mahdollisuus ja katsotaan nyt edes hetken aikaa, että oppiiko toinen yhtään mitään. Eihän nyt noin lyhyen ajan perusteella voi ulos laittaa.
No kyllä voi. Jos on tarkoitus saada apua lastenhoitoon, niin miksi ottaisi tuollaisen joka ei osaa mitään? Kenellä on aikaa ja halua alkaa opettamaan kädestä pitäen teiniprinsessaa?
Jotenkin tunnen myötähäpeää näiden
myöhäisteinien käytöksestä. Ainakin
joku käyttäytyy todella epäkypsästi
ikäisekseen.
Minulle riitti kolme ensimmäistä jaksoa.
Matleena on tosi nätti tuolleen luonnollisena tuossa, kun puhuu rannalla äitinsä kanssa puhelimessa. Kantaa itsensä upeasti ja on ihanan iloinen. Ilmankos ollu paljon miesseuraa tuolla.