Au pairit Miamissa
Sarjan tähdet esitellään Seiskassa. On Seiskan tähtityttöä, vähemmistön edustajaa..
Aiotteko katsoa? Sarja tulee kokonaisuudessaan areenaan 29.3
Kommentit (1327)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä olenko mielipiteitteni kanssa ihan yksin mutta musta tuntuu että mä näen jotenkin Neean läpi. Se ei ole niin kiltti mitä antaa ymmärtää ja kun jaksoja katsoo niin sehän yllättävän monta kertaa naljailee ja kuittaa jostakin.
Esimerkiksi Kun Jane heitti ohimennen viimeisellä piknikillä että osti sellaisen sormuksen jolla voi skumppapullot avata niin Neea tähän " Sä ostat kyllä tosi paljon kaikkee krääsää" mikä ei minun mielestä ollut välttämättä hyvässä hengessä heitetty. Sitten kun ne meni sinne Key paikkaan vai mikä lie niin ne muut puhu siitä ympäristöstä hyväntuulisena että miten on erilainen yms niin siihenkin se nasautti sanoa jotenkin että " Mitä te oikeen oletitte" ja eniten mulla särähti korviin se kun se siinä ekassa perheessä niille lapsille vähän niinkuin selän takana siitä ruuasta jauho että eikö olekkin paljon parempaa hänen tekemänsä kuin mitä yleensä syötte yms. Ymmärrän että järkyttyi siitä kulttuurierosta mutta se meni kuitenkin niiden ihmisten kotiin ja musta sen ne itkuiset kommentit oli aika loukkaavia, mutta onneksi perhe ymmärsi.
Toisaalta sehän myönsi siinä jossain vaiheessa että hänen pitää itsensäkkin mennä itseensä ja muuttaa asennettaan ja niin kyllä kannattaakin. Selvästi oli jäänyt jotain hampaankoloon vielä ja sen näkee jo naaman peruslukemista.
On toki kiltti ja empaattinen myös oikeasti, mutta ei niin kiltti mitä antaa ymmärtää.
Tätä olen yrittänyt sanoa, mutta kaikki vaan skitsoilee siitä Janesta. Onhan se Jane todella vittumaisen oloinen, mutta ei se Neea ihan puhdas pulmunen ole. En tiedä onko se lapsellisuutta vai mitä, mutta ne kommentit ovat välillä niin tökeröitä että miettii, onko ne tarkoituksellisia keljuiluja.
Tällä kaudella ei ollut sellaista sataprosenttista symppistä mukana. Jokaisessa oli joku häiritsevän ärsyttävä piirre.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä olenko mielipiteitteni kanssa ihan yksin mutta musta tuntuu että mä näen jotenkin Neean läpi. Se ei ole niin kiltti mitä antaa ymmärtää ja kun jaksoja katsoo niin sehän yllättävän monta kertaa naljailee ja kuittaa jostakin.
Esimerkiksi Kun Jane heitti ohimennen viimeisellä piknikillä että osti sellaisen sormuksen jolla voi skumppapullot avata niin Neea tähän " Sä ostat kyllä tosi paljon kaikkee krääsää" mikä ei minun mielestä ollut välttämättä hyvässä hengessä heitetty. Sitten kun ne meni sinne Key paikkaan vai mikä lie niin ne muut puhu siitä ympäristöstä hyväntuulisena että miten on erilainen yms niin siihenkin se nasautti sanoa jotenkin että " Mitä te oikeen oletitte" ja eniten mulla särähti korviin se kun se siinä ekassa perheessä niille lapsille vähän niinkuin selän takana siitä ruuasta jauho että eikö olekkin paljon parempaa hänen tekemänsä kuin mitä yleensä syötte yms. Ymmärrän että järkyttyi siitä kulttuurierosta mutta se meni kuitenkin niiden ihmisten kotiin ja musta sen ne itkuiset kommentit oli aika loukkaavia, mutta onneksi perhe ymmärsi.
Toisaalta sehän myönsi siinä jossain vaiheessa että hänen pitää itsensäkkin mennä itseensä ja muuttaa asennettaan ja niin kyllä kannattaakin. Selvästi oli jäänyt jotain hampaankoloon vielä ja sen näkee jo naaman peruslukemista.
On toki kiltti ja empaattinen myös oikeasti, mutta ei niin kiltti mitä antaa ymmärtää.
Joo, oon samaa mieltä. Kanssa siellä alligaattorireissulla heitti Matleenalle piilovittuilevasti ”ai laitoit tollasen paidan tälläseen paikkaan..” kun arvosteli Matleenan vaatevalintoja. Muutenkin tuntuu olevan aika tollanen ”vain minä olen oikeassa ja minun tapani on oikea”.
Neea sanoi Matleenalle, että oletpa pukeutunut hienosti ja tunsi oman asunsa vaatimattomaksi, johon Matleena totesi ettei hänellä ollut muita pitkähihaisia mukana. Älä mustamaalaa tarkoituksella ja valehtele!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janen "hyiii" kommentti on laitettu Larin kuvaan vasta useampia viikkoja myöhemmin kuvan julkaisun jälkeen.
Noloa. Kertoo että on oikein käynyt stalkkaamassa Larin profiilia. Oli outo tuo armeijakuvaankin (jossa Neaa ja Lari halaa toisiaan söpösti) Janen laittama kommentti "mäkun luulin että se kasarmi oli naapurissa". Aha. Vaikka kasarmi olis lähelläkin, ei sieltä noin vaan iltalomille pääse ja tottakai jos on hyvässä suhteessa on harmi kun ei toista näe. Jane ei tätä tietenkään ymmärrä, kun ei ymmärrä millaista on olla hyvässä ihmissuhteessa.
Alkaako olla vähän ylitulkintaa jo? Muutenkin olisi syytä rauhoittaa ketjua, koska yksi hullu spämmää sen täyteen tällaista sontaa.
Ei koko 74 sivun ketju ole vain yhden tyypin kirjoittama ja aika yhteneväinen mielipie tuntuu monella Janesta olevan. Toivottavasti Jane oikeasti ottaa palautetta vastaan ja miettii, miten voisi muuttaa käytöstään muita ihmisiä kohtaan paremmaksi.
Saman ihmisen kirjoituksia on.
Mitä tohon instaan tulee, niin minunkin mielestä Janen kommentit on enemmän humoristisen sarkastista läppää, kuin kiusaajan huutelua
Kun kommentoi toisen kuvaan Hyyyyyi, ei ole sarkastinen vaan ilkeä ja tyhmä.
Ihan vain hassu heitto sille kun näki Larin ensimmäisen kerran lyhyellä inttitukalla, ei sen kummempaa ilkeily- tai haukkumisagendaa. Muita kommentteja tuolla on mm. "Ihme läskipää" Larin letistä. Siinäkään ei ole mitään ihmeellistä kun on kaverin kirjoittama "hassu" kommentti. Ei kannata ylitulkita näitä kommentteja.
Minkä takia sä yrität koko ajan holhota ja kertoa aikuisille ihmisille, mitä pitää ajatella tai tuntea. Suurin osa kun on ihan normaaleja, sivistyneitä ihmisiä, joille on käytöstavat opetettu. Haukkuminen on rumaa, ilkeily on kiusaamista eikä puolustelemasi Jane ole Larin kaveri. Eihän Miamissa Jane olisi halunnut edes tavata Laria. Kiusaaja mikä kiusaaja ja ilkimys mikä ilkimys.
Minkä takia sä lähettelet hulluna tänne viestejä, jo useita kymmeniä, etkä osaa muuta kuin höpöttää että Jane sitä, Jane tätä? Relaa vähän, asioista voi keskustella ihan rauhallisestikin. Jos Jane on ilkeä, ei sinun tarvitse vajota hänen tasolleen.
Skarppaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janen "hyiii" kommentti on laitettu Larin kuvaan vasta useampia viikkoja myöhemmin kuvan julkaisun jälkeen.
Noloa. Kertoo että on oikein käynyt stalkkaamassa Larin profiilia. Oli outo tuo armeijakuvaankin (jossa Neaa ja Lari halaa toisiaan söpösti) Janen laittama kommentti "mäkun luulin että se kasarmi oli naapurissa". Aha. Vaikka kasarmi olis lähelläkin, ei sieltä noin vaan iltalomille pääse ja tottakai jos on hyvässä suhteessa on harmi kun ei toista näe. Jane ei tätä tietenkään ymmärrä, kun ei ymmärrä millaista on olla hyvässä ihmissuhteessa.
Alkaako olla vähän ylitulkintaa jo? Muutenkin olisi syytä rauhoittaa ketjua, koska yksi hullu spämmää sen täyteen tällaista sontaa.
Ei koko 74 sivun ketju ole vain yhden tyypin kirjoittama ja aika yhteneväinen mielipie tuntuu monella Janesta olevan. Toivottavasti Jane oikeasti ottaa palautetta vastaan ja miettii, miten voisi muuttaa käytöstään muita ihmisiä kohtaan paremmaksi.
Saman ihmisen kirjoituksia on.
Mitä tohon instaan tulee, niin minunkin mielestä Janen kommentit on enemmän humoristisen sarkastista läppää, kuin kiusaajan huutelua
Kun kommentoi toisen kuvaan Hyyyyyi, ei ole sarkastinen vaan ilkeä ja tyhmä.
Ihan vain hassu heitto sille kun näki Larin ensimmäisen kerran lyhyellä inttitukalla, ei sen kummempaa ilkeily- tai haukkumisagendaa. Muita kommentteja tuolla on mm. "Ihme läskipää" Larin letistä. Siinäkään ei ole mitään ihmeellistä kun on kaverin kirjoittama "hassu" kommentti. Ei kannata ylitulkita näitä kommentteja.
Jos sun kaverit sanoo sulle aina hyyyyi, se voi alkaa tuntua tavanomaiselta ja ehkä voit haluta kokea sen jotenkin jopa hassuna, mutta jos sinulla olisi oikeita ystäviä, huomaisit että hassuina heittoina sanotaan jotain ihan muuta, joka oikeasti tuntuu hassulta eikä vain ilkeältä. Eikä kerran ohimennen tavattu ihminen ole kaveri vaikka alkaisikin stalkata instassa.
Olen lähettänyt tänne tänään muutaman Janea arvostelevan viestin. Sivujen 1-73 Janea arvosteleviin kommentteihin minulla ei ole osaa eikä arpaa. Hupaisiaa huomata, että joku (Jane?) oikeasti uskottelee että täällä olisi vain yksi Janea arvosteleva tyyppi, jolla on aikaa ja kinnostusta laittaa tänne viestejä Janesta 24h7. Aika itseriittoisaa ajatella niin.
Minusta vaikka en pidä Neeastakaan niin en kyllä tästä Janesta. Tosi hankala ja varovasti pidettävä. En tulisi toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Olen lähettänyt tänne tänään muutaman Janea arvostelevan viestin. Sivujen 1-73 Janea arvosteleviin kommentteihin minulla ei ole osaa eikä arpaa. Hupaisiaa huomata, että joku (Jane?) oikeasti uskottelee että täällä olisi vain yksi Janea arvosteleva tyyppi, jolla on aikaa ja kinnostusta laittaa tänne viestejä Janesta 24h7. Aika itseriittoisaa ajatella niin.
Ihanaa yhteenkuuluvaisuuden tunnetta tässä määki(n)jä porukassa.
Ai että tekee gutaa, pistetään se bitch kuriin, tulee niin voimaannuttava olo.
Eihän me kiusata, eihän? Mehän ollaan vain oikeudenmukaisia, eihän noin ruma saa luulla itsestään liikoja?
Määäääääää määäääääääääää määäääääääääää
keneltä leikataan bääääääääääääääää
Jane tietty kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa yhteenkuuluvaisuuden tunnetta tässä määki(n)jä porukassa.
Ai että tekee gutaa, pistetään se bitch kuriin, tulee niin voimaannuttava olo.
Eihän me kiusata, eihän? Mehän ollaan vain oikeudenmukaisia, eihän noin ruma saa luulla itsestään liikoja?
Määäääääää määäääääääääää määäääääääääää
keneltä leikataan bääääääääääääääää
Ei ole tainnut kovinkaan moni sanoa Janea rumaksi. Ihan nätti on ulkoa päin, sisin onkin sitten toinen juttu. Jane haukkui isäntäperhensä äitiä bitchiksi, itse en koskaan haukkuisi ketään sillä sanalla.
Vierailija kirjoitti:
Aika oudoksi mennyt tämä ketju...
Ja ihan ton saman kommentoijan takia kuin niin moni muukin ketju.
Jane oli usein töykeä. Onkohan hänellä alko-ongelmaa? Ohjelman perusteella sai sellaisen kuvan. Hänen pitää aikuistua ja oppia olemaan mukava toisille.
Neea oli kuin himouskovainen: raivoraitis ja tuomitseva. Toisaalta mukava ja kiltti. Hän sentään oli valmis katsomaan peiliin (kuten Lari aika yllättävästi kehotti) ja toimimaan joustavammin.
Matleena oli aika tavis, ihan ok. Tosi nätti, olikohan esim. huulet täytetty vai luomu?
Joona oli alussa surkea raukka. Au pair -matka teki hänelle hyvää. Sai itseluottamusta ja kokemuksia. Hän on varmasti kuumaa kamaa homopiireissä, on oikein hyvännäköinen kun vähän laittaa tukkaa pystyyn. Biletysiltoina hänellä oli kiva kiiltomeikkivoide poskilla ym.
Vierailija kirjoitti:
Neea oli kuin himouskovainen: raivoraitis ja tuomitseva. Toisaalta mukava ja kiltti. Hän sentään oli valmis katsomaan peiliin (kuten Lari aika yllättävästi kehotti) ja toimimaan joustavammin.
Ei Neea nyt sentään raivoraitis ollut. Ei vain halunnut örveltää Janen tavoin.
Jessus tota Key West jaksoakin. Kaikki muut kertovat henkilökohtaisia asioista elämistään ja heillä on myös empaattiset ilmeet muiden tarinoiden aikana. Jane vain virnuilee ja hymyilee (?!) esim. Joonan koulukiusaamiskertomuksen aikana. Jane ei tietenkään myöskään kerro mitään henkilökohtaista. Sehän voisi tehdä itsestä haavoittuvaisen ja sitä ei kontrollifriikki halua.
Siis ihan järkkyä koulukiusaamismeininkiä Neeaa kohtaan. Varsinkin tuossa Key West jaksossa. Kaikki muut sulloutunu taakse istuu eikä kukaan istu Neean kanssa. Sitte Jane kyselee tietääkö Neea mitä Lopez on. Vaikka Neea selvästi on ilmaissu, että ei tykkää kaksimielisistä jutuista. Sit se jakso, jossa Neean poikaystävä Lari oli käymässä niin tämä meangirl kaksikko Jane&Matleena supisi onko pakko nähä sitä. Joona on niin tossu, että menee tuon kaksikon peesiin. Jos olisin ollut Neea niin olisi jäänyt välistä kokonaan tuo Key West reissu. Ei oo kiva olla ulkopuolinen tuollasissa.
Jos se koetti heittää humoristista sarkastista läppää?!