Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älykkäitä naisia vihataan...vai vihataanko?

Vierailija
06.03.2018 |

Miehet kadehtivat ja pitävät uhkana. Naiset pitävät helposti omituisena. Moni yrittää kampittaa. Väitän kokeneeni tätä naisena jota yleensä väitetään älykkääksi. Jokin minussa herättää jatkuvasti närää. Se on rasittavaa ja haluaisin olla vain rauhassa. Koetteko samaa?

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa itseäni pidempää, rikkaampaa ja älykkäämpää naista, vaan haluan hänen kanssaan naimisiin!

Vierailija
2/113 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joo, mut ei sen enempää kuin muitakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäitä naisia???

Empä ole vielä tavannut 50v ikääni yhtäkään. Mielelläni kyllä tapaisin.

Vierailija
4/113 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele älykkyys. Mensan testit ei kelpaa.

Vierailija
5/113 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen älykäs nainen, joka on kateellinen itseäni älykkäämmille naisille mutten ole heitä kohtaan ilkeä. Entinen miesystävä ei voinut hyväksyä sitä että lähtisin opiskelemaan akateemista ammattia, sanoi suoraan kokevansa alemmuuden tunteita. Lähdin sitten opiskelemaan ja mies jäi. Yöelämässä joskus miehiä kohdatessani varmin tapa karkoittaa epätoivoiset iskijämiehet on paljastaa oma opiskeluala :D parikin kertaa on pöydästä lähtenyt pois, kun on käynyt ilmi mikä minusta tulee isona. Älykäs ja määrätietoinen nainen voi pelottaa tietyn tyyppisiä miehiä.

Vierailija
6/113 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut että vihattaisiin, päin vastoin olen siinä uskossa että olen pidetty. Ystävänikin tuntuvat pärjäävän elämässä aika hyvin. Ainakaan tämä mahdollinen viha ei siis ole estänyt heitä elämästä hyvää elämää.

Jotkut miehet eivät tykkää, jos niiden omana pitämälleen reviirille tunkeutuu. Kokevat miesliskoaivoissaan erityisen nöyryyttävänä jos mieltävät joutuvansa naisen vertaiseksi tai jopa dominoimaksi. Mutta ne miehet jotka naisia pitävät uhkana ovat yleensä, noh, niitä joilla nyt muutenkaan ei mene kauhean hyvin. Heistä on harmia muttei yleensä kauheasti haittaa.

Vierailija
7/113 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele älykkyys. Mensan testit ei kelpaa.

Määrittelen sen kohdallani kykynä yhdistellä nopeasti eri asioita kokonaisuuksiksi, kyvyksi tarkastella asioita kerrallaan useasta eri näkökulmasta sekä löytää asioista se olennainen. Nämä ovat minulle tyypillisiä tekijöitä. Onhan tietysti olemassa erilaisia mittareita ja eri älykkyyden lajeja. Ap

Vierailija
8/113 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen älykäs nainen, joka on kateellinen itseäni älykkäämmille naisille mutten ole heitä kohtaan ilkeä. Entinen miesystävä ei voinut hyväksyä sitä että lähtisin opiskelemaan akateemista ammattia, sanoi suoraan kokevansa alemmuuden tunteita. Lähdin sitten opiskelemaan ja mies jäi. Yöelämässä joskus miehiä kohdatessani varmin tapa karkoittaa epätoivoiset iskijämiehet on paljastaa oma opiskeluala :D parikin kertaa on pöydästä lähtenyt pois, kun on käynyt ilmi mikä minusta tulee isona. Älykäs ja määrätietoinen nainen voi pelottaa tietyn tyyppisiä miehiä.

Kerro nyt, mikä sinusta tulee!

Vierailija
9/113 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän säikytään ja välillä yritetään loukata, mutta sehän on aika vaikeaa loukata sellaista, joka on sanallisesti vittuilijaa lahjakkaampi ja joka ymmärtää motiiviksi toisen epävarmuuden. Toisaalta ymmärrän kyllä, ja kunkin kannattaisi yrittää hakeutua suunnilleen omantasoistenkin seuraan. Olisi mustakin ahdistavaa jossain huippuyliopistossa, missä suurin osa ihmisistä päihittäisi mun älyn ja mielessään pyörittelisi silmiään joka kerta kun avaan suuni.

Vierailija
10/113 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäitä naisia vihataan jos ne älykkyydessään on rasittavia pätijöitä ja katsovat muita alaspäin. Älykäs voi onneksi olla monella tapaa.

Vierailija
11/113 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut myös. Suhtautuminen (etenkin heikkolahjaisempien miesten suhtautuminen) minuun muuttuu, jos älykkyyteni tulee ilmi jonkin asian yhteydessä. Aiemmin ystävällinen mies muuttuu tuhahtelevaksi, ylenkatsovaksi ja koko kehonkieli huokuu halveksuntaa. Usein asia käy ilmi myös verbaalisesti vähintään rivien välistä.

Olen arvostetussa ja haastavassa ammatissa, ja yleensä salailen asiaa juuri tämän takia. Huvittavaa kun usein puhutaan korkeakoulutettujen halveksinnasta matalammin kouluttautuneita kohtaan, mutta itse olen kokenut ihan päinvastaista.

Vierailija
12/113 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut myös. Suhtautuminen (etenkin heikkolahjaisempien miesten suhtautuminen) minuun muuttuu, jos älykkyyteni tulee ilmi jonkin asian yhteydessä. Aiemmin ystävällinen mies muuttuu tuhahtelevaksi, ylenkatsovaksi ja koko kehonkieli huokuu halveksuntaa. Usein asia käy ilmi myös verbaalisesti vähintään rivien välistä.

Olen arvostetussa ja haastavassa ammatissa, ja yleensä salailen asiaa juuri tämän takia. Huvittavaa kun usein puhutaan korkeakoulutettujen halveksinnasta matalammin kouluttautuneita kohtaan, mutta itse olen kokenut ihan päinvastaista.

Sitten ihmetellään miksi moni nainen leikkii bimboa. Ap

Vierailija
13/113 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeehän sen jo näistä kommenteistakin :) Olet väärällä palstalla kyselemässä, saman olen itsekin joskus täällä todennut.

Vierailija
14/113 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkäitä naisia???

Sitä odotellessasi voisit vaikka opetella kirjoittamaan äidinkieltäsi.

- Niimpä!

Vierailija
15/113 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin samat kokemukset. Matalasti koulutettujen suhtautuminen on niin aggressiivista koulutusta kohtaan, että minäkin salaan koulukseni.

Vierailija
16/113 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeehän sen jo näistä kommenteistakin :) Olet väärällä palstalla kyselemässä, saman olen itsekin joskus täällä todennut.

Päivittäin täällä näkee fiksuja, oivaltavia ja hyvin kirjoitettua kommentteja. Rasittaa tämä päteminen, että ollaan olevinaan niin paljon parempia kuin kaikki muut palstalla käyvät.

Vierailija
17/113 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan tavispojat eivät olleet kiinnostuneita kuin kavereina, jos tunsivat paremmin. Mutta älykköpojat olivat erittäin kiinnistuneita. Hyvin älykkäiltä pojilta tuli hyvinkin paljon aloitteita, ja hyvin älykkään miehen kanssa päädyin naimisiin. Jonkin verran oli niitäkin nuoria miehiä, jotka eivät olleet itse kovin älykkäitä, mutta sanoivat suoraan ihailevansa minua, mutta se ei hirveästi vedonnut minuun. En halua olla sellaisen ihailun kohde parisuhteessa.

Naisista minulla ei ole hirveästi negatiivista sanottavaa. Nuorempana joku sanoi suoraan, että olen ihan kiva, mutta ei koe olevansa samanlainen kuin minä. Mutta muuten minulla on ollut naisissa hyvin erilaisia kavereita. Ihmisillä on erilaisia vahvuuksia, ja äly on vain yksi niistä. Moni minua vähemmän älykäs voi olla viisaampi, mukavampi, hauskempi, empaattisempi jne,

Kateuteen en ole älyn suhteen törmännyt. No ehkä kouluaikoina. Mutta ei sekään ollut kuin kevyttä kuittailua. Ehkä se toisaalta johtuu siitä, että olen sunnannut älyni asioihin, jotka eivät muita niin hirveästi kiinnosta. Se, että joku ymmärtää hiukkasfysiikkaa tai kvanttimekaniikkaa ei herätä kateutta ihmisissä.

Vierailija
18/113 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkäitä naisia???

Sulla ei vain ole tarpeeksi älyä ymmärtämään, kuka on älykäs.

Vierailija
19/113 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten ihmetellään miksi moni nainen leikkii bimboa. Ap

Totta kai pitää kalibroida ulosanti ja muutenkin vuorovaikutuksen taso seuraan sopivaksi jos pystyy. Muu on epäkohteliasta.

Vierailija
20/113 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on älykkyyden lisäksi poikkeuksellinen huumorintaju, viehätysvoimaa, hyvä sydän ja miellyttävä ulkonäkö. Olen myös peloton kohtaamaan ihmisiä. Hauska huomata, että kateellisetkin ihmiset joutuvat myöntämään, että viihtyvät seurassani. Syynä on se, etten enää välitä mitä ihmiset minusta ajattelevat, olen oma itseni enkä tosiaankaan pyydä anteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi