Vanha ystävä vs uudet ystävät
Mun aloitus hävisi jonnekin niin kirjoitanpa uuden.
Lapsuuden ystävä ei tule häihini vaan menee sukujuhliinsa. Häät ovat olleet tiedossa jo vuoden.
Minä ilmoittauduin hänen kesäjuhliin, mutta en taida mennäkkään. Menisittekö te?
Kutsuin häihini uusia ystäviä jotka ovat olleet eron, sairauden ja yksinhuoltajuuden ajan ystäviä. (Vanhasta ystävästä ei ole ollut tulea) Taidan panna välit lapsuuden ystävään kokonaan poikki. Ja on heitä vielä 2 lisäksi. Heistä kuuluu aina silloin kun heitä haluttaa. Olen laittanut hälytysäänen pois päältä heidän kohdallaan whatsapissa.
Mitä tekisitte? Kuluttaa energiaa miettiä tällaista. Että en haluaisi.
Kommentit (11)
Eikö löydy ketään ystävän hylkäämään?
Löytyisikö tänne keneltäkään kommenttia?
No eikö toi ole aika selvä homma. Jätä se omaan arvoonsa se "ystävä" ja älä mene hänen juhliin myöskään. Satsaa heihin joilla on aikaa sinulle.
Miten ilmoitan nyt, että en tule juhliin. En halua, että saa jotenkin ajatuksen että en tule kun hänkään ei tule häihini.
Mitä ilmoitan syyksi, etten tule?
Vierailija kirjoitti:
Miten ilmoitan nyt, että en tule juhliin. En halua, että saa jotenkin ajatuksen että en tule kun hänkään ei tule häihini.
Kesäflunssan, vatsataudin, migreenin...ymmärtää varmaan yskän, miksi et tule. Ilmoittaisin siis vasta edellisenä tai sitä edellisenä päivänä.
Sä et saa tulla mun synttäreille.
Oliivi-Antero 5 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesäflunssan, vatsataudin, migreenin...ymmärtää varmaan yskän, miksi et tule. Ilmoittaisin siis vasta edellisenä tai sitä edellisenä päivänä.
Joo minäpä ilmoitan. Eikä harmita yhtään!
Olisiko jollain hyvää sanottavaa mitä tehdä?
Ap