Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen väsymys lapsiperhearkeen

Elämää pienten lasten kanssa
06.03.2018 |

Mies on nykyään tosi väsyneen ja kyllästyneen oloinen, valittaa koko ajan. Meillä on pieniä lapsia ja miehelle tämä elämänmuutos on selvästi ollut rankka. Standardit hyvälle perhe-elämälle ovat ihan taivaissa ja miehen mielestä kaikilla muilla menee varmasti ihan joka suhteessa kaikki paljon paremmin kuin meillä. Neuvolastakin yritettiin ohjata miestä menemään keskustelemaan jaksamisestaan, mutta ei tuo halua mennä. Ja minä en kuulemma osaa oikealla tavalla tukea, kun en miehen jokaista valitusta rupea myötäilemään. Onkohan tässä nyt sitten jossain vaiheessa ero edessä? Tuntuu aika umpikujalta, jos mies ei mitään ulkopuolista apua halua ottaa vastaan, vaikka ukopuolisetkin sen tarpeen huomaavat.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit pyytää neuvolasta perhetyötä, silloin apua ei ole tarkoitettu pelkästään miehelle, vaan olisi koko perheen tueksi, voit vaikka sanoa, että itse pidät tätä tärkeänä, usein miehet tarvitsevat vähän ohjausta, jotta pystyvät ottamaan mitään apua vastaan.😉

Vierailija
2/3 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksatko ap itse kuunnella ukon ulinoita? Ero miehestä voisi olla omalle jaksamisellesi helpotus. Jatkuva valitusvirsien kuuntelu arjen pyörittämisen päälle vie keneltä hyvänsä voimat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, nuo surkimukset. Ilman niitä pärjää vallan hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi