Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailu päättyi ja nyt on suru. Miten olette helpottaneer oloanne vastaavassa tilanteessa?

Vierailija
06.03.2018 |

Sydänsurut ovat inhottavia, kun välillä itkettää ja välillä on ikävä.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika auttaa. ja se että kerrot ystävillesi että suhde on loppunut ja suret ja tarvitset lohdutusta heiltä. Myös se että voi muistella hyviä hetkiä ja kertoa niistä ystäville ja sitten surra vaikka yhdessä vie eteenpäin.

Erotessa jokainen suree omalla tavallaan, suree kaikkea siinä toisessa ja teissä jopa niitä huonoja hetkiä. Sse kuuluu asiaan, pääasia että käsittelet tilannetta etkä yritä vaan porskuttaa. jokainen suree eroa, se on luonnollista,

voimia surussasi.

Voi kiitos, kyllä mä suren, vaikka en haluaisi. Jään varmaan yksin loppuelämäkseni.

Ap

Voimia ja jaxuhaleja sulle just nyt! Kyllä sä vielä löydät oman kullan kun olet taas valmis!

Kiitos. Kaikki ei löydä ja mä pelkään, että olen juuri se.

Ap

Vierailija
22/59 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kiitollinen kannustavista sanoistanne vaikka kuulostankin niin synkältä. Sellainen oli nyt.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa täällä taas ystävällisiä ja avuliaita neuvojia. Paras oli ehkä, että kaikki loppui. Me oltiin aika myrkyllisiä toisillemme.

Vierailija
24/59 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne. Itsehän sain viime keskiviikkona pakit tapailemaltani mieheltä. En tiedä mikä auttaa kun itseäkin surettaa niin paljon ja olen varma ettei kukaan voi ikinä olla niin ihana kuin mitä tuo oli. En tiedä edes mitä tein väärin, sain kylmän viestin ja perään poisti facekavereista ja esti whatsapissa. Itkettää. Ei oikein uudet kengät tunnu siltä että auttaisi.

No tavallaan lohduttaa että joku toinenkin painii saman tunteen kanssa.

Vierailija
25/59 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika parantaa haavat... anna itselles aikaa surra. Voimia! 🌻

Vierailija
26/59 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika parantaa haavat... anna itselles aikaa surra. Voimia! 🌻

Kiitos. Suru on jotenkin pelottavaa. Siinä on lopullisuuden tunne.

Ap

Vierailija
27/59 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu tunne. Itsehän sain viime keskiviikkona pakit tapailemaltani mieheltä. En tiedä mikä auttaa kun itseäkin surettaa niin paljon ja olen varma ettei kukaan voi ikinä olla niin ihana kuin mitä tuo oli. En tiedä edes mitä tein väärin, sain kylmän viestin ja perään poisti facekavereista ja esti whatsapissa. Itkettää. Ei oikein uudet kengät tunnu siltä että auttaisi.

No tavallaan lohduttaa että joku toinenkin painii saman tunteen kanssa.

Ei ne kengät suruun autakaan, mutta hetken on hyvä mieli.

Ap

Vierailija
28/59 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaat vielä sen sopivan. :) Minutkin usein torjuttiin vuosien ajan, toki itsekin torjuin välillä. Yksi särki sydämeni, ja olin todella vihainen, mutta kun tapasin nykyisen avomieheni, huomasin että se viimeisin olikin aivan liian erilainen ihmisenä, eikä jutusta olisi tullut mitään.

Vierailija
29/59 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla surkea fiilis, ja yksinäinen ja ikävöivä. Minulta loppui juttu, joka oli jo alun perin puhuttu kevytjuttuja. Että se ei etene mihinkään. Ja ihan hyvältä järjestely vaikutti. Mutta nyt kun se loppui, on kuin kaikki haaveetkin olisi samalla torpattu.

Vierailija
30/59 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntoilu, riittävän rankalla teholla niin että menee flow-tilaan ja jälkikäteen väsyttää.  Vaikka lenkille lähtiessä olisi tippa vielä linssissä ja kova ikävä menneitä aikoja, tilanne paranee siinä parinkymmenen minuutin päästä. Ruumiillinen rasitus auttaa pysymään henkisestikin kasassa ja takaa riittävän unen.

Itse menen unettomaksi stressitilanteissa, treeni on ainoa joka auttaa pitemmän päälle. Siitä on hyvä jatkaa eteenpäin, asettaa vaikka uusia tavoitteita mitä ei silloin aiemmin tullut asetettua.

Ja kavereiden kanssa vietetty aika, uusien suunnitelmien tekeminen ei niinkään sen vanhan purku. Tulevaisuuden rakentaminen, elämän mielekkyyden löytäminen nykytilanteessa.

Vierailija
31/59 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla tavalla surkea fiilis, ja yksinäinen ja ikävöivä. Minulta loppui juttu, joka oli jo alun perin puhuttu kevytjuttuja. Että se ei etene mihinkään. Ja ihan hyvältä järjestely vaikutti. Mutta nyt kun se loppui, on kuin kaikki haaveetkin olisi samalla torpattu.

Suru se on silti. Kevytsuhteitten yhteiset hetket voi olla ihan huippuja, koska ristiriitoja ei ole. Niustä on vaikea luopua.

Ap

Vierailija
32/59 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaat vielä sen sopivan. :) Minutkin usein torjuttiin vuosien ajan, toki itsekin torjuin välillä. Yksi särki sydämeni, ja olin todella vihainen, mutta kun tapasin nykyisen avomieheni, huomasin että se viimeisin olikin aivan liian erilainen ihmisenä, eikä jutusta olisi tullut mitään.

Mä toivon näin.

Ap

Vierailija
33/59 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntoilu, riittävän rankalla teholla niin että menee flow-tilaan ja jälkikäteen väsyttää.  Vaikka lenkille lähtiessä olisi tippa vielä linssissä ja kova ikävä menneitä aikoja, tilanne paranee siinä parinkymmenen minuutin päästä. Ruumiillinen rasitus auttaa pysymään henkisestikin kasassa ja takaa riittävän unen.

Itse menen unettomaksi stressitilanteissa, treeni on ainoa joka auttaa pitemmän päälle. Siitä on hyvä jatkaa eteenpäin, asettaa vaikka uusia tavoitteita mitä ei silloin aiemmin tullut asetettua.

Ja kavereiden kanssa vietetty aika, uusien suunnitelmien tekeminen ei niinkään sen vanhan purku. Tulevaisuuden rakentaminen, elämän mielekkyyden löytäminen nykytilanteessa.

Mäkin yritän välillä miettiä, mitä muuta tärkeää voin nyt tehdä. Välillä en pysty.

Ap

Vierailija
34/59 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika auttaa. ja se että kerrot ystävillesi että suhde on loppunut ja suret ja tarvitset lohdutusta heiltä. Myös se että voi muistella hyviä hetkiä ja kertoa niistä ystäville ja sitten surra vaikka yhdessä vie eteenpäin.

Erotessa jokainen suree omalla tavallaan, suree kaikkea siinä toisessa ja teissä jopa niitä huonoja hetkiä. Sse kuuluu asiaan, pääasia että käsittelet tilannetta etkä yritä vaan porskuttaa. jokainen suree eroa, se on luonnollista,

voimia surussasi.

Voi kiitos, kyllä mä suren, vaikka en haluaisi. Jään varmaan yksin loppuelämäkseni.

Ap

Tuolta minustakin just nyt tuntuu. Tsemppiä!

Vierailija
35/59 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä kaikille. Olen just eronnut (pitkästä suhteesta) ja kun on pienet lapset ja olen ihan yksin ilman tukiverkkoa, en pysty ihan noita kaikkia toteuttamaan. Esim. matkalle tai kauheushoitoihin ei vielä tällä hetkellä lähdetä.

Juuri sitä mietin, että kun iskee se ikävä, suru, tuska tai viha, niin mitä juuri sillä hetkellä pitää tehdä? En voi alkaa lasten edessä suorittamaan mitään näkyviä irtautumistiittejä, joten joku nopea ikävää torjuva ajatus pitäisi vielä keksiä. Kertokaa jos olette keksineet. :)

Vierailija
36/59 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkeistä kaikille. Olen just eronnut (pitkästä suhteesta) ja kun on pienet lapset ja olen ihan yksin ilman tukiverkkoa, en pysty ihan noita kaikkia toteuttamaan. Esim. matkalle tai kauheushoitoihin ei vielä tällä hetkellä lähdetä.

Juuri sitä mietin, että kun iskee se ikävä, suru, tuska tai viha, niin mitä juuri sillä hetkellä pitää tehdä? En voi alkaa lasten edessä suorittamaan mitään näkyviä irtautumistiittejä, joten joku nopea ikävää torjuva ajatus pitäisi vielä keksiä. Kertokaa jos olette keksineet. :)

jotenkin sun pitäisi "varata itsellesi aikaa" siihen hetkeen kun lapset ei ole siinä ja sulla on hetki omaa aikaa. silloin ottaa se suru esille, ja itkeä ja surra. toki toivon sulle myös tukiverkkoa jossa voit myös käsitellä eroa. tarvitset lohdutusta nyt.

voimia ja jaxuhaleja sinne.

Vierailija
37/59 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surussa vaikeinta on se lopullisuus, toivo elää niin kauan kun jotain on. kun itse haluaa jatkaa ja toinen ei se tuntuu musertavalta. hylätyksi tuleminen on hirveää. kysyy itseltään mikse en kelvannut. mutta kaikella on joku tarkoitus, ja usein kun yksi ovi sulkeutuu ajan kanssa toinen avautuu.

Vierailija
38/59 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kuuntelen jotain iloista musiikkia. Menen suihkuun itkemään.

Ap

Vierailija
39/59 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lopetitte tapailun? Miehen päätös?

Vierailija
40/59 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans on auttanut et välillä oikeen "piehtaroi" siinä ikävässään. Rakkauslauluja soimaan ja annat itkun tulla. Noiden kohtausten jälkeen on aina parempi olla. Mut itke ihmeessä jos itkettää!Ei oo mikään pakko pystyä heti menemään eteenpäin:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi