Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies puristi takapuoltani treffien päätteeksi

Vierailija
05.03.2018 |

Kaikki meni hyvin. Juteltiin, suudeltiin, meillä oli sellaista herkkää kemiaa. Suudelmat oli sellaisia aika houkuttelevia, mutta halusin vielä pidättyä seksistä. Sitten mies lähtiessään suuteli, puristi hellästi takapuolwstani ja hymyili. Mä en oikein tiedä mitä ajatella. Ollaan tavattu neljä kertaa. Oliko toi teistä epäkohteliasta?

Kommentit (269)

Vierailija
181/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljä kertaa tavattu eikä muuta tapahtunut. Tapailet homoa.

Höpsistä :D Kato joillain on itsekuria ja arvoja ;) nim.merk. tavattiin varmaan ainakin n. 100 kertaa ennen sänkyyn menoa, ja mies on hetero ja kaiken lisäksi mahtava sängyssä (vääntää puukkoa haavassa, sorry :D). 

Vierailija
182/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti minkä ongelman perseelle taputtelusta saa. Onhan sitä läiskitty pepulle miehiä ja naisia aina. Miksi tästäkin on tullut jo näin iso ongelma?

Missä se ongelma on? Ap koki teon epämiellyttäväksi ja tässä yhdessä ketjussa on puhuttu asiasta. Siinä kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mammat. Rikosilmoitus tosta. Miks kukaa hetero läiskii toista pepulle, sairasta. M37

Vierailija
184/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti minkä ongelman perseelle taputtelusta saa. Onhan sitä läiskitty pepulle miehiä ja naisia aina. Miksi tästäkin on tullut jo näin iso ongelma?

Missä se ongelma on? Ap koki teon epämiellyttäväksi ja tässä yhdessä ketjussa on puhuttu asiasta. Siinä kaikki.

Kokikohan se ap. Teon ees epämiellyttäväksi? Taisi tykätä siitä, mutta nyt täytyy täällä sitten kysellä onko normaalia...

Vierailija
185/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokikohan se ap. Teon ees epämiellyttäväksi? Taisi tykätä siitä, mutta nyt täytyy täällä sitten kysellä onko normaalia...

No sanoi kokeneensa, minä uskon häntä.

Vierailija
186/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika huvittavaa ja toisaalta suloista että jotakuta jaksaa vielä kiinnostaa pakaralihasten taputtelu. Kyllä ne jutut jäi teiniaikoihin niin kuin maitorauhastenkin puristelu.

Kyllä minusta vielä aikuisenakin on ihan normaalia että puristaa/silittää/taputtaa takapuolta...

Vierailija
187/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää olisin puristanut tissistä eikä se olis siihen jäänyt  vaan olis jatkettu yhdessä kivan merkeissä

Mää oisin lyönyt näpeille jos joku lupaa kysymättä tissejä olis alkanut puristelemaan.

Höps, olisit pitänyt siitä ja anellut jatkoa.

Noinhan ne kaikki raiskaajat ja pahoinpitelijät oikeuttaa tekonsa.

Ei ole koskaan syytetty raiskaajaksi tai pahoinpitelijäksi, mutta jatkoa on aneltu monesti. 

Kerta se on ensimmäinenkin kun joku sanoo sinulle, että et kuuntele mitä nainen sanoo.

"Mää oisin lyönyt näpeille jos joku lupaa kysymättä tissejä olis alkanut puristelemaan."

-Höps, olisit pitänyt siitä ja anellut jatkoa.

Et tässä kuuntele mitä minä sanon vaan asetat oman oletuksesi minun mielipiteeni edelle. Silloin minä tiedän, että olet potentiaalinen vaara minulle. Hyvillä ihmisillä on tapana kuunnella toisen ihmisen mielipiteitä ja ottaa ne huomioon eikä mitätöidä niitä niin kuin sinä juuri teit.

Vierailija
188/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika huvittavaa ja toisaalta suloista että jotakuta jaksaa vielä kiinnostaa pakaralihasten taputtelu. Kyllä ne jutut jäi teiniaikoihin niin kuin maitorauhastenkin puristelu.

Kyllä minusta vielä aikuisenakin on ihan normaalia että puristaa/silittää/taputtaa takapuolta...

Toki jos toinen tykkää siitä ja asiat ovat edenneet niin pitkälle. Kysymys on nyt siitä, että tekijä ei välttämättä huomioi kohteen mieltymyksiä millään tavalla.

Vierailija
189/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki meni hyvin. Juteltiin, suudeltiin, meillä oli sellaista herkkää kemiaa. Suudelmat oli sellaisia aika houkuttelevia, mutta halusin vielä pidättyä seksistä. Sitten mies lähtiessään suuteli, puristi hellästi takapuolwstani ja hymyili. Mä en oikein tiedä mitä ajatella. Ollaan tavattu neljä kertaa. Oliko toi teistä epäkohteliasta?

Herranjestas. Luojalle kiitos ja ylistys, etten oo enää markkinoilla kun on noin hankalaksi mennyt.

Vierailija
190/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäisin, tosin olenkin sellainen nainen joka pitää toisen ihmisen koskettelusta ihan tavallisen keskustelunkin lomassa, jos molemminpuolista kiinnostusta on. Enkä ahdistu helposti.

Ehkä ei nyt mikään kohteliain hyvästien toivotus toi perseenpuristus, mutta suutelun yhteydessä täysin ok. Ja jos nyt neljänsilläkään treffeillä ei ole muuta tapahtunut, niin ei musta kovin hurjaa menoa muutenkaan. Se vaan osoitti haluavansa sua, AP.

Vierailija
191/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään tietäisi mitä ajatella.

Tuollainen ohimennen kouraisu ei ole mikään hellivä tai kiihottava kosketus. Enemmän se on miestä itseään varten, sellainen omistajuusele, että saanpas kosketella tän naisen intiimejä paikkoja koska tahansa, kiva!

Joko tyyppi ei tajua ettei tuollaisella eleellä vedota uuteen naiseen, tai sitten ajattelee voivansa jo tehdä sulle mitä haluaa. Ei oikein kumpikaan vaihtoehto houkuta.

Toivon etten koskaan erehdy tällä tavalla ajattelevaa naista tapailemaan. Huhhuh. Provo pakko olla. M39

No jos sinä haluat naisen joka puristelee sinua pakarasta ja munista silloin kun tahtoo niin ota toki...

Minun mieheni tykkää, kun teen noin. Ja hän saa puristella minun peppuani milloin vaan. Toki lähinnä kotona, julkisesti ei tehdä noin. Olisi kummallista, jos kumppaniin ei saisi koskea, mutta kukin tavallaan.

Tässä ei oltu vielä kumppanuustasolla.

Minä olisin jo huolissani, jos mies ei vielä neljänsillä treffeillä jo hellästi koskisi. Miettisin mitä hänessä tai minussa on vikana.

Perse on se paikka, joka sen sulle osoittaa?

Kuule ei yhtään haittaa, jos suudellessa myös vähän pepusta pitää kiinni. Painautuisin kiinni ja johdattaisin makuuhuoneen puolelle, jos neljänsillä treffeillä ollaan. 

Näin toimii aito wt.

Olen hyväpalkkainen virkanainen, joka sattuu pitämään seksistä. Edellinen suhteeni kesti 16 vuotta, ja tällä iällä en enää viitsi kauaa pidellä vain kädestä. Jos seksi ei toimi, niin ei toimi suhdekaan.  

Ja taas todella typerä yleistys pelkän oman kokemuksen perusteella. Toisilla kun se taas menee niin päin, että seksi ei toimi ellei toisen seurassa ole hyvä olla ja on saanut rauhassa tutustua ihmiseen. 

Vierailija
192/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burgereitten ei kannattaisi pariutua. Jatkuvaa riitelyä ja väärinkäsityksiä. Ei mulla muuta.

Vierailija
193/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole toisen koskettelua niin ollaan kaveripohjalla liikkeellä

ja suuteluko ei ole toisen koskettamista?

Vierailija
194/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään tietäisi mitä ajatella.

Tuollainen ohimennen kouraisu ei ole mikään hellivä tai kiihottava kosketus. Enemmän se on miestä itseään varten, sellainen omistajuusele, että saanpas kosketella tän naisen intiimejä paikkoja koska tahansa, kiva!

Joko tyyppi ei tajua ettei tuollaisella eleellä vedota uuteen naiseen, tai sitten ajattelee voivansa jo tehdä sulle mitä haluaa. Ei oikein kumpikaan vaihtoehto houkuta.

Toivon etten koskaan erehdy tällä tavalla ajattelevaa naista tapailemaan. Huhhuh. Provo pakko olla. M39

No jos sinä haluat naisen joka puristelee sinua pakarasta ja munista silloin kun tahtoo niin ota toki...

Minun mieheni tykkää, kun teen noin. Ja hän saa puristella minun peppuani milloin vaan. Toki lähinnä kotona, julkisesti ei tehdä noin. Olisi kummallista, jos kumppaniin ei saisi koskea, mutta kukin tavallaan.

Tässä ei oltu vielä kumppanuustasolla.

Minä olisin jo huolissani, jos mies ei vielä neljänsillä treffeillä jo hellästi koskisi. Miettisin mitä hänessä tai minussa on vikana.

Perse on se paikka, joka sen sulle osoittaa?

Kuule ei yhtään haittaa, jos suudellessa myös vähän pepusta pitää kiinni. Painautuisin kiinni ja johdattaisin makuuhuoneen puolelle, jos neljänsillä treffeillä ollaan. 

Näin toimii aito wt.

Olen hyväpalkkainen virkanainen, joka sattuu pitämään seksistä. Edellinen suhteeni kesti 16 vuotta, ja tällä iällä en enää viitsi kauaa pidellä vain kädestä. Jos seksi ei toimi, niin ei toimi suhdekaan.  

Ja taas todella typerä yleistys pelkän oman kokemuksen perusteella. Toisilla kun se taas menee niin päin, että seksi ei toimi ellei toisen seurassa ole hyvä olla ja on saanut rauhassa tutustua ihmiseen. 

En tulkinnut tuota typeränä yleistyksenä vaan pelkästään hänen omana kokemuksenaan. Itse tiedän heti parin tapaamisen jälkeen toimiiko kemiat vai ei. Jos ei heti sytytä, en jatka rauhassa tutustumista. 

Vierailija
195/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yök, se mies lääppii varmaan kaikkia muita seitsemääkin tapailukumppaniaan, ellei peräti nai

Vierailija
196/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo ap, ei se puristanut sua missään kassajonossa. Onko sulla tosi vähän kokemusta miehistä, kun tämä ihmetyttää näin paljon?

N28

Vierailija
197/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei haloo ap, ei se puristanut sua missään kassajonossa. Onko sulla tosi vähän kokemusta miehistä, kun tämä ihmetyttää näin paljon?

N28

Yhtä epämiellyttäväähän se on tapahtuipa missä tahansa. Ei-toivottu lähenteleminen ei ole OK. Selkeästi AP halusi nimenomaan pidättäytyä mistään intiimimmästä läheisyydestä ja tyyppi ei kunnioittanut tätä toivetta. Se, että suutelee jotakuta ei vielä oikeuta yhtään mihinkään muuhun.

Vierailija
198/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N28

Onko sulle ihan tuntematonta, että sun kroppa on sun eikä tapaamasi miehen?

Vierailija
199/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

En kyllä ymmärrä, että pussata voi, mutta ei hellästi kosketella. Eihän niitä käsiä housujen sisään laitettu.

Vierailija
200/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

En kyllä ymmärrä, että pussata voi, mutta ei hellästi kosketella. Eihän niitä käsiä housujen sisään laitettu.

Sen takia kannattaa jutella ihmisten kanssa niin sen ymmärryksen pitäisi lisääntyä. Johan ketjussa aiemmin sanottiin, että ihmiset kokevat asiat eri tavoin. Tiedoksesi, että useimmilla tuntoaisti toimii ihan vaatteet päällä.