Mies puristi takapuoltani treffien päätteeksi
Kaikki meni hyvin. Juteltiin, suudeltiin, meillä oli sellaista herkkää kemiaa. Suudelmat oli sellaisia aika houkuttelevia, mutta halusin vielä pidättyä seksistä. Sitten mies lähtiessään suuteli, puristi hellästi takapuolwstani ja hymyili. Mä en oikein tiedä mitä ajatella. Ollaan tavattu neljä kertaa. Oliko toi teistä epäkohteliasta?
Kommentit (269)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä naisia. Jos suutelen jonku kaa ni varmasti puristan pepusta sanokaa mitä sanotte. M34
Hirveästi saanut plussaa tämä kommentti. Mietin vain, että naisiltako? Tällaiset saman tien pyllyyn ja rintoihin kiinni käyvät, jotka eivät välitä siitä, onko se naisesta ok, ovat yhtä itsekkäitä myös sängyssä. Oma nautinto tärkeintä, seksikumppanin nautinnolla ei niin väliä. Tällaiset nimenomaan kannattaa rankata saman tien pois.
Neljännet treffit imutteluineen = samantien?
Mitä horiset seksikumppanista? Pepun taputus on seksiä?
Neljät treffit.. Se on jotain alle 10 tuntia yhdessä vietettyä aikaa ja jo perseessä kiinni? Se ei ole okei.
Monienko treffien ja monenko tunnin jälkeen se sitten on ok?
Tarvitaanko tähän myös kirjallinen suostumus, vai riittääkö " hei tässä nyt kun imutellaan ja vaihdellaan hammaskariesta niin voinko taputtaa sinua kevyesti pepulle?".
Sitä sinun pitää kysyä tapaamiltasi naisilta. Joku voi vastata, että ei ikinä, koska hän ei pidä siitä. Sen sijaan hän kertoo mistä hän pitää.
Mulla saattaisi jäädä tapailu siihen, koska tuollainen perseestä puristelu on jotekin tosi teiniä ja tosi onneton kiinnostuksen osoitus, jos se nyt edes sitä oli.
Kukaan ei ole onneksi puristanut mua perseestä treffeillä ja purskahtaisin varmaan nauruun jos joku niin tekisi. Eka ajatus on että jos se on noin kömpelö normaalitilanteessa, mitenköhän hirveää meidän seksi tulee olemaan. Tuskin jäisin ottamaan selvää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla saattaisi jäädä tapailu siihen, koska tuollainen perseestä puristelu on jotekin tosi teiniä ja tosi onneton kiinnostuksen osoitus, jos se nyt edes sitä oli.
Kukaan ei ole onneksi puristanut mua perseestä treffeillä ja purskahtaisin varmaan nauruun jos joku niin tekisi. Eka ajatus on että jos se on noin kömpelö normaalitilanteessa, mitenköhän hirveää meidän seksi tulee olemaan. Tuskin jäisin ottamaan selvää.
Kaunispeppuisia naisia puristellaan. Muita vähemmän tai ei koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Toiset ketjun naisista haluavat, että suudellessa vähän pepusta puristellaan ja toiset eivät... Kyllä miehen osa on vaikea kun ei osaa naisten ajatuksia lukea, voi joutua somen hampaisiin tai peräti syytteeseen!
Taidan siirtyä tumputushommiin!
Älä vielä, oot niin lähellä ratkaisua. Minä vähän autan, kaikki naiset ei oo samanlaisia!(tuli varmaan yllätyksenä) Osa tykkää tuosta osa ei. Sen takia kannattaa tuntea se henkilö, jonka persettä puristat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään tietäisi mitä ajatella.
Tuollainen ohimennen kouraisu ei ole mikään hellivä tai kiihottava kosketus. Enemmän se on miestä itseään varten, sellainen omistajuusele, että saanpas kosketella tän naisen intiimejä paikkoja koska tahansa, kiva!
Joko tyyppi ei tajua ettei tuollaisella eleellä vedota uuteen naiseen, tai sitten ajattelee voivansa jo tehdä sulle mitä haluaa. Ei oikein kumpikaan vaihtoehto houkuta.
Toivon etten koskaan erehdy tällä tavalla ajattelevaa naista tapailemaan. Huhhuh. Provo pakko olla. M39
No jos sinä haluat naisen joka puristelee sinua pakarasta ja munista silloin kun tahtoo niin ota toki...
Minun mieheni tykkää, kun teen noin. Ja hän saa puristella minun peppuani milloin vaan. Toki lähinnä kotona, julkisesti ei tehdä noin. Olisi kummallista, jos kumppaniin ei saisi koskea, mutta kukin tavallaan.
Tässä ei oltu vielä kumppanuustasolla.
Minä olisin jo huolissani, jos mies ei vielä neljänsillä treffeillä jo hellästi koskisi. Miettisin mitä hänessä tai minussa on vikana.
Perse on se paikka, joka sen sulle osoittaa?
Kuule ei yhtään haittaa, jos suudellessa myös vähän pepusta pitää kiinni. Painautuisin kiinni ja johdattaisin makuuhuoneen puolelle, jos neljänsillä treffeillä ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä naisia. Jos suutelen jonku kaa ni varmasti puristan pepusta sanokaa mitä sanotte. M34
Hirveästi saanut plussaa tämä kommentti. Mietin vain, että naisiltako? Tällaiset saman tien pyllyyn ja rintoihin kiinni käyvät, jotka eivät välitä siitä, onko se naisesta ok, ovat yhtä itsekkäitä myös sängyssä. Oma nautinto tärkeintä, seksikumppanin nautinnolla ei niin väliä. Tällaiset nimenomaan kannattaa rankata saman tien pois.
Neljät treffit.. Se on jotain alle 10 tuntia yhdessä vietettyä aikaa ja jo perseessä kiinni? Se ei ole okei.
Monienko treffien ja monenko tunnin jälkeen se sitten on ok?
Tarvitaanko tähän myös kirjallinen suostumus, vai riittääkö " hei tässä nyt kun imutellaan ja vaihdellaan hammaskariesta niin voinko taputtaa sinua kevyesti pepulle?".
Sitä sinun pitää kysyä tapaamiltasi naisilta. Joku voi vastata, että ei ikinä, koska hän ei pidä siitä. Sen sijaan hän kertoo mistä hän pitää.
Miksi oletat että tapailen naisia?
Olet aika asenteellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin väärä käsitys.
Oikea vastaus on: Sellaisten naisten peppua puristellaan, jotka pitävät siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata loukkaantua, omaa toimintaa on mahdollista korjata.
Pliis ei mitään kutemista ja puristelua julkisilla paikoilla. Pikku söpöily ok, mutta kaikki lähmäily on junttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen ohimennen kouraisu ei ole mikään hellivä tai kiihottava kosketus. Enemmän se on miestä itseään varten, sellainen omistajuusele, että saanpas kosketella tän naisen intiimejä paikkoja koska tahansa, kiva!
Joko tyyppi ei tajua ettei tuollaisella eleellä vedota uuteen naiseen, tai sitten ajattelee voivansa jo tehdä sulle mitä haluaa. Ei oikein kumpikaan vaihtoehto houkuta.
Toivon etten koskaan erehdy tällä tavalla ajattelevaa naista tapailemaan. Huhhuh. Provo pakko olla. M39
No jos sinä haluat naisen joka puristelee sinua pakarasta ja munista silloin kun tahtoo niin ota toki...
Minun mieheni tykkää, kun teen noin. Ja hän saa puristella minun peppuani milloin vaan. Toki lähinnä kotona, julkisesti ei tehdä noin. Olisi kummallista, jos kumppaniin ei saisi koskea, mutta kukin tavallaan.
Minä olisin jo huolissani, jos mies ei vielä neljänsillä treffeillä jo hellästi koskisi. Miettisin mitä hänessä tai minussa on vikana.
Kuule ei yhtään haittaa, jos suudellessa myös vähän pepusta pitää kiinni. Painautuisin kiinni ja johdattaisin makuuhuoneen puolelle, jos neljänsillä treffeillä ollaan.
Näin toimii aito wt.
Saatatte olla vielä seksisuhteessa jonain päivänä jos jatkatte tuota rataa hyhhyh
Ei kuulosta epäkohteliaalta, päinvastoin kuvailusi perusteella ihan normaalilta. Eniten tässä yllättää, että sinä yllätyit, mutta kaikki on tietenkin niin yksilöstä riippuvaista. Voitko tulla päivittämään jatkotietoja.
Joku kirjoitti, että neljät treffit on "jotain alle 10 h yhdessä". No ei välttämättä, joskus ekatkin treffit kestää sellaiset kuusi tuntia... joskus päiväkausia. Mutta eiköhän se kemioista ole kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisen takia en enää koskaan halua tavata yhtään naista romanttisissa merkeissä. Naiset eivät saa minulta enää minkäänlaista erikoishuomiota, vaan samat asialliset jutut kuin miehet tai asiakapalvelijat yms. ihmiset joilla ei ole sen suurempaa merkitystä.
Kurjaa että pahoitin mielesi. En kuitenkaan itseni takia suosittele luopumaan naisista, en edusta mitään enemmistöä. Moni nainen tässäkin ketjussa on sanonut, ettei heitä haittaisi yhtään. Etkö ole vähän yliherkkä jos kokonaan luovut naisista sen pelon takia että saatat joskus tavata naisen jonka kanssa et olekaan yhteensopiva?
En pahoittanut mieltäni enkä pelkää. En vaan jaksa leikkiä enää näitä leikkejä ja yrittää arvailla mitä kukakin haluaa tai sallii. Annetaan toistemme olla rauhassa ja mökötetään erillään.
No kyllä kai sua nyt vähän nyppi? Miksi muuten olisit halunnut kertoa kääntäväsi selkäsi ja painelevasi tiehesi? :) Mutta en minä tuota missään "kyllä minä niin mieleni pahoitin" -mielessä tarkoittanut, kun ihan vilpittömästi. En haluaisi, että minun takiani tai muutenkaan kukaan lannistuu tai luovuttaa. Asia ei tietenkään minulle kuulu eikä muutenkaan liity minuun millään lailla, mutta yleisesti pidän kurjana kun mies aivan turhaan katkeroituu naisille tai päinvastoin.
Mun mielestä on ihan oikein että tuokin tyyppi miettii, mitkä on ne sopivan käytöksen rajat.
-eriTotta kai. Mutta eihän se niitäkään mieti, jos päättää vaan että naiset on kaikki mahdottomia, ei niille voi edes puhua, kuollaan kaikki yksin. :/
No se on ihan hänen oma valintansa. Järkevä ihminen ymmärtää mikä on soveliasta käytöstä ja mikä ei. Jos ei tätä tajua niin ehkä onkin parempi pysytellä yksin.
Niinhän se on. Ja joo, olihan tässä jo muutenkin vahvana merkit ilmassa, jos reaktio naisten puheeseen hyvästä ja huonosta kosketuksesta on se, että ilmoittaa lakkaavansa kostoksi antamasta naisille enää yhtään huomiota. Mutta olisi se kuitenkin kaikille parempi jos urpo äijäkotilo repeäisikin reunasta ja ulos tulisi ihmissuhdetaitoinen perhonen.
Ei sekään mitään soveliasta käytöstä ole pitää toista ihmistä "löysässä" narussa viikkoja, kuukausia kenties jopa vuosia ja pelata jotain kieroa ihmissuhdepeliä. Jos uros ei kiiinnosta seksuaalisessa mielessä niin tee selväksi että nyt on viisasta siirtyä seuraavaan.
Mistä ihmeestä oikein puhut? En siis ole ap, mutta käsitin että hän oli tästä deitistään ihan kiinnostunut ja vilpittömin mielin liikkeellä. Halusikin miestä, mutta koki tökerön eleen turn-offina ja miettii nyt asennettaan mieheen uusiksi. Ei tässä ole mitään "pelejä" tai "löysässä narussa roikottamista", eikä edes haluttomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis aivan käsittämätöntä , miten moni ei näe tuossa puristamisessa mitään vikaa. Kyllähän nyt sentään vielä jotain käytöstapoja pitäisi ymmärtää noudattaa. Ja yksi mitä pitäisi ymmärtää kunnioittaa on toisen koskemattomuus. Vaikka kuinka olisi hvästiksi pussattu,vei se oikeuta puristella perseestä. Puristaisitko kunnioittamaasi ihmistä? Äitiäsi, opettajaksi, pomoasi?
En käy heidän kanssaan treffeillä ja pussaile.
Neljännet treffit eikä saa pussatessa koskea hellästi takapuoleen. Ei kuulosta sänkyhommat hyvältä.
Minusta ei naisena kuulosta sänkyhommat hyvältä miehen kanssa, joka ei ymmärrä mitään naisen tunnemaailmasta tai siitä minkälainen kosketus naisesta tuntuu hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin toimii aito wt.
Olen hyväpalkkainen virkanainen, joka sattuu pitämään seksistä. Edellinen suhteeni kesti 16 vuotta, ja tällä iällä en enää viitsi kauaa pidellä vain kädestä. Jos seksi ei toimi, niin ei toimi suhdekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pepun koskettelu on aivan selvästi seksuaalista kosketusta, ja kertoo kyllä miehen tilannetajusta ja asenteista muussakin seksuaalisessa toiminnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun mieheni ainakaan koskaan ole valittanut, etteikö näin saisi tehdä ;)
Jiiiiiiihaaaaaaa kirjoitti:
Tapailet beta miestä. Alfa odottaa kohteliaasti toisiin deitteihin, vaikka sänkyyn pääsisi ekoillakin. Alfan kanssa ei tarvitse miettiä, että mikä on soveliasta kun pöksyt ovat jatkuvasti märkänä.
Tämä johtuu siitä, kun alfalla on nainen joka sormelle. Lämmittelee jokaista vuorotellen ja odottelee kuka antautuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pepun koskettelu on aivan selvästi seksuaalista kosketusta, ja kertoo kyllä miehen tilannetajusta ja asenteista muussakin seksuaalisessa toiminnassa.
Niin ehkä sulle kertoo sen, mitä se sinun päässäsi tarkoittaa. Etkö ymmärrä, että ihmisiä on erilaisia?
"Jos suutelen, puristan pepusta sanokaa mitä sanotte." Voiko tuon selvemmin enää sanoa, ettei välitä siitä, miltä naisesta tuntuu? Kyllä se silloin on paha asia, jos miehellä on tuollainen asenne. Totta kai pitää välittää siitä, että myös toisella on kivaa ja mukava olla. Ei kaikilla naisilla ole sama etenemistahti. Jostakusta voi olla mukava suudella, mutta hän ei halua, että vielä aletaan koskettelemaan peppua, rintoja jne. Joku ei halua lainkaan kourimista julkisilla paikoilla, mutta suutelu ok. Esim. aloituksen nainen ei ollut pepun puristelun kanssa ok. Fiksu mies ei siinä vaiheessa väitä vastaan, että minä teen mitä tykkään, vaan hidastaa tahtia, jos nainen sitä pyytää.