Mies puristi takapuoltani treffien päätteeksi
Kaikki meni hyvin. Juteltiin, suudeltiin, meillä oli sellaista herkkää kemiaa. Suudelmat oli sellaisia aika houkuttelevia, mutta halusin vielä pidättyä seksistä. Sitten mies lähtiessään suuteli, puristi hellästi takapuolwstani ja hymyili. Mä en oikein tiedä mitä ajatella. Ollaan tavattu neljä kertaa. Oliko toi teistä epäkohteliasta?
Kommentit (269)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään tietäisi mitä ajatella.
Tuollainen ohimennen kouraisu ei ole mikään hellivä tai kiihottava kosketus. Enemmän se on miestä itseään varten, sellainen omistajuusele, että saanpas kosketella tän naisen intiimejä paikkoja koska tahansa, kiva!
Joko tyyppi ei tajua ettei tuollaisella eleellä vedota uuteen naiseen, tai sitten ajattelee voivansa jo tehdä sulle mitä haluaa. Ei oikein kumpikaan vaihtoehto houkuta.
Toivon etten koskaan erehdy tällä tavalla ajattelevaa naista tapailemaan. Huhhuh. Provo pakko olla. M39
No jos sinä haluat naisen joka puristelee sinua pakarasta ja munista silloin kun tahtoo niin ota toki...
Minun mieheni tykkää, kun teen noin. Ja hän saa puristella minun peppuani milloin vaan. Toki lähinnä kotona, julkisesti ei tehdä noin. Olisi kummallista, jos kumppaniin ei saisi koskea, mutta kukin tavallaan.
Tässä ei oltu vielä kumppanuustasolla.
Minä olisin jo huolissani, jos mies ei vielä neljänsillä treffeillä jo hellästi koskisi. Miettisin mitä hänessä tai minussa on vikana.
Perse on se paikka, joka sen sulle osoittaa?
Kuule ei yhtään haittaa, jos suudellessa myös vähän pepusta pitää kiinni. Painautuisin kiinni ja johdattaisin makuuhuoneen puolelle, jos neljänsillä treffeillä ollaan.
Näin toimii aito wt.
Olen hyväpalkkainen virkanainen, joka sattuu pitämään seksistä. Edellinen suhteeni kesti 16 vuotta, ja tällä iällä en enää viitsi kauaa pidellä vain kädestä. Jos seksi ei toimi, niin ei toimi suhdekaan.
Ja taas todella typerä yleistys pelkän oman kokemuksen perusteella. Toisilla kun se taas menee niin päin, että seksi ei toimi ellei toisen seurassa ole hyvä olla ja on saanut rauhassa tutustua ihmiseen.
En tulkinnut tuota typeränä yleistyksenä vaan pelkästään hänen omana kokemuksenaan. Itse tiedän heti parin tapaamisen jälkeen toimiiko kemiat vai ei. Jos ei heti sytytä, en jatka rauhassa tutustumista.
Kemian voi huomata, vaikkei heti haluakaan siirtyä seksiin, vaan tutustuu ensin.
En uskaltaisi ottaa riskiä, jos seksi ei toimisikaan. Viimeistään neljännellä kerralla ehdottaisin seksiä. Kerran menin vasta kolmen kuukauden jälkeen sänkyyn, ja valitettavasti seksi ei todellakaan toiminut. Siihen jäi se alkava suhde. Muuten kyllä oli mukava mies. Toista kertaa en tee samaa virhettä.
Näin me ollaan erilaisia. Minä taas en voisi koskaan olla ihmisen kanssa, jonka elämässä seksi näyttelee noin iso asiaa. En tiedä kuinka monen ihmisen olet joutunut "koeajamaan", oletko vieläkään löytänyt itsellesi sopivaa sänkykumppania, mutta jotenkin surullista ja säälittävää.
Seksi on hieno asia, mutta vielä hienompi asia on se, että kumppani on mukava ihminen jonka kanssa jaetaan yhteisiä arvoja ja jota rakastan. Toisekseen sekin on tärkeää, että en itse slorttoile ympäri kyliä etsien itsekkäästi hyvää panoa, arvo sinänsä. No, onneksi eka sänkykumppanini on myös ihana aviomieheni, ja vaikka seksi ei alussa ollutkaan tajunnan räjäyttävää (harvoin kai kahdella neitsyellä on ;) ), on se tosi toimivaa ja hienoa kuitenkin, kaiken rakkauden ohella. En usko että kyse on hyvästä sattumasta, vaan siitä että jos on kemian lisäksi samat arvot, niin loppu hoituu aika lailla itsestään.
Pitkiä suhteita on ollut. Tuo on oikeastaan ainoa pettymys, muuten on natsannut heti hyvin henkisesti ja fyysisesti. Ja kyllä myönnän, että seksi on tärkeää minulle suhteessa.
Mihin ne suhteet on päättyneet, utelen? Jos natsaa heti hyvin niin henkisesti kuin fyysisestikin? Miksi ero?
Pitkä välimatkan takia. Olen pari kertaa muuttanut ulkomaille töiden takia. Viimeinen ja pisin suhde loppui siihen, että rakkaus loppui. Kumpikin alkoi elää omaa elämää eikä enää tehty asioista yhdessä vaan meistä tuli kämppiksiä. Ei ollut mitään riitoja.
Ok, kiitos kun vastasit! Mutta mitä se rakkauden loppuminen haittaa, jos seksi toimii? Tuskin olet ehtinyt päästä rakkaus-tasolle suhteen alkupäässäkään, kun haluat sänkyyn viimeistään neljänsillä treffeillä, niinhän se oli?
Mua on puristeltu taka- ja etupuolesta naisten toimesta aina silloin tällöin.
Viimeeksi vaimon työpaikan teatterireissulla, vaikka vaimoni oli mukana mutta ei huomannut tilannetta.
Tuolloin puristelijana vaimon työkaveri. Pisti asian huumorin piikkiin vaikka tiedän että ei tehnyt sitä huumori mielessä.
Toinen vaimon "ystävä" puristeli molemmilta puolilta kun oli meillä iltaa istumassa isommassa porukassa ja oltiin hetki kahdestaan keittiössä tekemässä iltapalaa muiden katseilta katveessa.
Joku aika sitten oltiin häissä ja illan edetessä eräs nainen aluksi halasi intiimisti ja suuteli kielarin.
Ja ei ollut tosiaan ihminen joka olisi kiinnostanut millään tasolla.
Vastaavia juttuja on ollut aina silloin tällöin eri yhteyksissä.
Itse en ole antanut mitään signaaleja että olisin heistä erityisen kiinnostunut. Minulla on upea vaimo joka riittää minulle.
Puristelijat kirjoitti:
Viimeeksi vaimon työpaikan teatterireissulla, vaikka vaimoni oli mukana mutta ei huomannut tilannetta.
Tuolloin puristelijana vaimon työkaveri. Pisti asian huumorin piikkiin vaikka tiedän että ei tehnyt sitä huumori mielessä.
Toinen vaimon "ystävä" puristeli molemmilta puolilta kun oli meillä iltaa istumassa isommassa porukassa ja oltiin hetki kahdestaan keittiössä tekemässä iltapalaa muiden katseilta katveessa.
Joku aika sitten oltiin häissä ja illan edetessä eräs nainen aluksi halasi intiimisti ja suuteli kielarin.
Itse en ole antanut mitään signaaleja että olisin heistä erityisen kiinnostunut. Minulla on upea vaimo joka riittää minulle.
Vaikuttaa että sinulla on myös hyvä mielikuvitus..
dghdfh kirjoitti:
Puristelijat kirjoitti:
Olikohan aloittajalla myös hyvä mielikuvitus? Osaatko tuon nähdä?
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun lakimuutos tulle että raiskaus on, jos ei selvää myönteistä vastausta, niin ehdotus.
eukot vois hankkia punaisia,keltaisia ja vihreitä tarralappuja. Kun lähdet baanalle niin punainen tägi otsaan, jos mikään säätö ei tule kysymykseen. Keltainen antaisi luvan esim perseen puristeluun. Vihreä viestittäisi, että ovet on auki perille asti. Suomalainen baari tosin kyllä hehkuisi vihreää, kokemuksesta tiedän.
Samanlainen merkki kuin intialaisten kastimerkki. Pallero otsaan. Miehet voisivat myös merkitä naamaansa ovatko puristelijoita, raiskaajia vai normaaleja tasa-arvoisia miehiä :)
Vierailija kirjoitti:
dghdfh kirjoitti:
Puristelijat kirjoitti:
Olikohan aloittajalla myös hyvä mielikuvitus? Osaatko tuon nähdä?
Joo, oli.
Eihän tässä uskalla näköjään tehdä minkäänlaista seksuaalista aloitetta kun jo aletaan syyttää raiskauksesta. :(
Hyvä mies!! Go go!
Mahtavaa!
Just sopiva kertomaan että haluaa muutakin kuin kaveri olla. Ii laikii!
Nyt kun lakimuutos tulle että raiskaus on, jos ei selvää myönteistä vastausta, niin ehdotus.
eukot vois hankkia punaisia,keltaisia ja vihreitä tarralappuja. Kun lähdet baanalle niin punainen tägi otsaan, jos mikään säätö ei tule kysymykseen. Keltainen antaisi luvan esim perseen puristeluun. Vihreä viestittäisi, että ovet on auki perille asti. Suomalainen baari tosin kyllä hehkuisi vihreää, kokemuksesta tiedän.